Dan klapt de hele gifgloeiende knetterboel uit elkaar naar ze teringquote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
je kunt toch zelf ook hopelijk wel zien dat dit een hoax is he; iedereen weet dat het grootste pedaal het koppelingspedaal is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
*zucht*quote:En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
dan wordt hij gejat als je gaat betalen?quote:Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
jonge doe nou eens serieus! zo maak je ts alleen maar bang!quote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Er zou spontaan brand kunnen ontstaan als je met de motor aan tankt.
ok: als jij dan eens wetenschappelijk test hoe dat dan allemaal werkt?quote:
knal jij dan uit elkaar?quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan klapt de hele gifgloeiende knetterboel uit elkaar naar ze tering
Jezus, je gaat toch ook niet zitten eten op de plee? Da's precies hetzelfde
quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus, je gaat toch ook niet zitten eten op de plee? Da's precies hetzelfde
Nee, dat laat ik aan TS over. Ik weet niet eens waar mn reserve sleutel isquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef simmu het volgende:
[..]
ok: als jij dan eens wetenschappelijk test hoe dat dan allemaal werkt?
*grinnnzzz*
Jullie zeggen toch dat er meestal een knopje binnen zit?quote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef simmu het volgende:
[..]
ok: deze weet ik!
hoe had jij met draaiende moter je tankdopje willen openen?
quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
Wil je TS dood hebben? Zo werkt het helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
Nou dan zal ik maar eens serieus reageren.
Links = Koppeling
Midden = Rem
Rechts = Gas
Stap 1:
Trap koppeling in.
Stap 2:
Zet je versnelling (het pookje) in zijn vrij.
Stap 3:
Hou je koppeling ingetrapt, en draai aan het sleuteltje.
Stap 4:
Zet je versnelling (het pookje) in 1 (links naar voren).
Stap 5:
Kijk goed om je heen, en laat dan langzaam de koppeling opkomen.
Stap 6:
Terwijl je de koppeling op laat komen geef je er een beetje gas bij.
Ohja, en vergeet je handrem niet, dat had ik de eerste keer.![]()
whaha hier nog zo'n grappemaker die geen rijbewijs heeft en dus lollig wil doenquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
Links = Koppeling
Midden = Rem
Rechts = Gas
Stap 1:
Trap koppeling in.
Stap 2:
Stap 3:
Stap 4:
Stap 5:
Stap 6:
bijdehandje kan het niet latenquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
Links = Koppeling
Midden = Rem
Rechts = Gas
Stap 1:
Trap koppeling in.
Stap 2:
Stap 3:
Stap 4:
Stap 5:
Stap 6:
ja het zesde pedaal, al weet ik dat het bij een vw transporter busje dat horizontale pookje rechts van je stuur is, die 2de dan.quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Jullie zeggen toch dat er meestal een knopje binnen zit?
BEDANKT!!!quote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
Links = Koppeling
Midden = Rem
Rechts = Gas
Stap 1:
Trap koppeling in.
Stap 2:
Stap 3:
Stap 4:
Stap 5:
Stap 6:
En bovendien.. waarom eerst in z'n vrij om hem vervolgens met nog steeds de koppeling (=middelste!) in de 1 te zetten. Gewoon koppeling in en in z'n 1 zetten..quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je TS dood hebben? Zo werkt het helemaal niet![]()
neej je moet hem in ze R van restart zetten zonder koppelingquote:Op maandag 23 april 2007 18:55 schreef simmu het volgende:
[..]
bijdehandje kan het niet laten
als de auto in zn vrij staat hoe je de koppeling niet in te duwen om te starten![]()
![]()
![]()
omg idd wil hij hem dood hebben ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 18:55 schreef T42 het volgende:
[..]
whaha hier nog zo'n grappemaker die geen rijbewijs heeft en dus lollig wil doen![]()
weetikveel; ik heb nog nooit in een auto van na '92 gereden......quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Jullie zeggen toch dat er meestal een knopje binnen zit?
Ja, het stuur helemaal naar rechts. En dan het linkerpookje achter je stuur naar beneden doen. Vergeet niet het handschoenenvakje open te doen, anders krijg je kortsluiting.quote:Op maandag 23 april 2007 18:55 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
BEDANKT!!!
Dat had ik net even nodig. Ik dacht dat je 'm moest starten met in versnelling 1 , maar hij moet in vrij staan dus. Hoe start je hem eigenlijk? Helemaal naar rechts draaien, of met 1 klik of iets?
en bij een koude restart altijd het gaspedaal half intrappen, anders start je auto niet.quote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef T42 het volgende:
[..]
neej je moet hem in ze R van restart zetten zonder koppeling
De R was toch van Racen? Die gebruik ik alleen maar op de snelweg als ik meer dan 120 rijdquote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef T42 het volgende:
[..]
neej je moet hem in ze R van restart zetten zonder koppeling
met de verlichting aan is het een reset; wist je dat niet?quote:Op maandag 23 april 2007 18:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De R was toch van Racen? Die gebruik ik alleen maar op de snelweg als ik meer dan 120 rijd
Ik bedoelde de sleutel. En ga toch weg met je beroerde grappen...quote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het stuur helemaal naar rechts. En dan het linkerpookje achter je stuur naar beneden doen. Vergeet niet het handschoenenvakje open te doen, anders krijg je kortsluiting.
jah ik wil serieus doen net als jou maar andere dus kennelijk nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
omg idd wil hij hem dood hebben ofzo
Neequote:Op maandag 23 april 2007 18:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met de verlichting aan is het een reset; wist je dat niet?
hey wij rijden al jaren auto, dat lijkt TS niet gegund te zijn als hij onze adviezen niet opvolgt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Even serieus kinders, niet iedereen kan zo gewledig zijn als jullie
Nou ja, ik wil je alleen maar helpen met mijn uitgebreide ervaring.quote:Op maandag 23 april 2007 18:58 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ik bedoelde de sleutel. En ga toch weg met je beroerde grappen...
Stap uit de autoquote:Op maandag 23 april 2007 18:55 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
BEDANKT!!!
Dat had ik net even nodig. Ik dacht dat je 'm moest starten met in versnelling 1 , maar hij moet in vrij staan dus. Hoe start je hem eigenlijk? Helemaal naar rechts draaien, of met 1 klik of iets?
Bedankt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Even serieus kinders, niet iedereen kan zo gewledig zijn als jullie
bij VW transporters vanaf 1992 moet je die slinger toch op een bout op het rechtervoorwiel zetten i.p.v. vooraan en linksom winden?quote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef 907 het volgende:
[..]
Stap uit de auto
Doe de kofferbak open
Haal de slinger uit de kofferbak
Loop met de slinger naar de voorkant van de auto
Stop de slinger in het gat aan de voorkant tot je klik hoort
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaien maar!![]()
Tot ie start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |