Ik denk dat het beter is als je gewoon de trein neemt. Wat je nu allemaal van plan bent klinkt echt levensgevaarlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 18:11 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Thnx voor je reply, en moet je je gaspedaal (rechterpedaal) beetje ingedrukt tijdens het schakelen? Want als je 'm loslaat en de koppeling weer laat opkomen dan kan-ie ver in de toeren terugvallen dat hij uiteindelijk afslaat, toch.
quote:Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als je gewoon de trein neemt. Wat je nu allemaal van plan bent klinkt echt levensgevaarlijk.
rijbewijs inleveren! nu! en nooit meer autorijden! jesus wast een noob ben je zegquote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef BRIMAGE het volgende:
Instructeur heeft mij trouwens wel aardig gematst.
Ja precies, dat kan nooit kwaadquote:Op maandag 23 april 2007 18:21 schreef c3k het volgende:
ga gewoon naar een rijschool en pak 1 les.
da's voor andere weggebruikers ook zo prettig.
als je het zo goed weet dan hoef je die vraag ook niet te stellen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:04 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Flikker toch op, beroerde grappenmaker. Ik wil gewoon zekerheid hebben hoe het ook alweer zat.
rijden doet het toch wel, boeiend.quote:Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Het enige wat ik zou vragen is welke brandstof (4 soorten benzine ofzo?), verder kun je niet veel meer doen...
ik heb maar één rem in de auto...quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je het zo goed weet dan hoef je die vraag ook niet te stellen.
en een serieus antwoord op je vraag: rem zit rechts, koppel in het midden en links is de rem, maar als je zelfs dat serieus niet weet moet je morgen überhaupt niet in een auto stappen en maar weer eens wat rijlessen gaan nemen, lutser.
Dunno hoiquote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef dr.dunno het volgende:
en een serieus antwoord op je vraag: rem zit rechts, [..] lutser.
wel voor de zekerheid nog tien seconden extra volhouden tot je schakelt, want als je te vroeg schakelt, dan slaat de motor af.quote:
Dat je een ongeluk krijgt staat sowieso al vast.quote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Linker is koppeling, midden is rem, en rechter is de gaspedaal?
jaquote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Linker is koppeling, midden is rem, en rechter is de gaspedaal?
voor de zoveelste keer, rem zit rechts, koppel in het midden en links is het gaspedaal.quote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Linker is koppeling, midden is rem, en rechter is de gaspedaal?
bij veel auto's heb je vier pedalen, links en rechts apart geremd, net als in tractoren.quote:
als je dat tegen de eerste beste lantaarnpaal doet zijn wij ook blijquote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Bedankt voor je reply, echt bedankt. Maar ik morgen moet ik al rijden, dus het is beetje laat om weer rijlessen te afspreken. Maar dat ga ik binnenkort idd maar eens doen..quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je het zo goed weet dan hoef je die vraag ook niet te stellen.
en een serieus antwoord op je vraag: rem zit rechts, koppel in het midden en links is de rem, maar als je zelfs dat serieus niet weet moet je morgen überhaupt niet in een auto stappen en maar weer eens wat rijlessen gaan nemen, lutser.
en hoeveel jaar heb jij inmiddels al je rijbewijs?quote:
Nee, ik ben gewoon een man hoor..quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Thomas B. het volgende:
Je bent toch geen vrouw he? Dan weet ik zeker dat ik morgen binnenblijf...
Ik heb 'm nog in de kast staan. En heb geen scanner.quote:Op maandag 23 april 2007 18:25 schreef kebabkever het volgende:hahaha flikker op man. Jij hebt je rijbewijs niet eens. Mocht dat wel zo zijn dan hier graag een visueel bewijs!!
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Bedankt voor je reply, echt bedankt. Maar ik morgen moet ik al rijden, dus het is beetje laat om weer rijlessen te afspreken. Maar dat ga ik binnenkort idd maar eens doen..
Maar je vermeldt 2 rempedalen. Ik neem aan dat je bedoelt dat links =rem, midden koppen en rechter de gas.
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmenquote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef BRIMAGE het volgende:
Maar je vermeldt 2 rempedalen. Ik neem aan dat je bedoelt dat links =rem, midden koppen en rechter de gas.
Homoquote:Op maandag 23 april 2007 18:30 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een man hoor..
Het is alleen dat ik lang niet meer auto gereden heb, en daardoor dit niet meer weet.
1.5 jaar; je weet dat je als Alzheimer patiënt niet mag autorijden he?quote:Op maandag 23 april 2007 18:30 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een man hoor..
Het is alleen dat ik lang niet meer auto gereden heb, en daardoor dit niet meer weet.
Die 4e is voor de airbagquote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef T42 het volgende:
[..]
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmen
En de 5e voor de claxon!quote:
juist!quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef T42 het volgende:
[..]
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmen
4 pedalen? Wat is dit nou weer?quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.
volgens mij ben jij er zoeen die stiekem een 5de pedaal heeft gemaakt voor z'n opblaaspop op de bijrijdersstoel om op de carpoolstrook te kunnen rijden.quote:
Rechts is voor de airbag.quote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
4 pedalen? Wat is dit nou weer?
Maar rechts is de rem? Anderen zeggen weer dat het gas is, je zit gewoon te dollen met mij. Het speelkwartier is voorbij. Allemaal opflikkerne.
is dat vierde pedaal niet speciaal voor een zesde of zevende versnelling dan?quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.
Ik heb er een waarbij je op de claxon moet trappen als je doorschakelt naar z'n 2, anders slaat 'ie afquote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, precies. Heb je dezelfde auto als ik?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
volgens mij ben jij er zoeen die stiekem een 5de pedaal heeft gemaakt voor z'n opblaaspop op de bijrijdersstoel om op de carpoolstrook te kunnen rijden.
10 pasquote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en hoeveel jaar heb jij inmiddels al je rijbewijs?
Aanleg ontwikkel je, en dat gaat bij mannen makkelijker.quote:Op maandag 23 april 2007 18:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
dan is het goed... dan heb je de aanleg van nature al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |