Ik heb 'm nog in de kast staan. En heb geen scanner.quote:Op maandag 23 april 2007 18:25 schreef kebabkever het volgende:hahaha flikker op man. Jij hebt je rijbewijs niet eens. Mocht dat wel zo zijn dan hier graag een visueel bewijs!!
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Bedankt voor je reply, echt bedankt. Maar ik morgen moet ik al rijden, dus het is beetje laat om weer rijlessen te afspreken. Maar dat ga ik binnenkort idd maar eens doen..
Maar je vermeldt 2 rempedalen. Ik neem aan dat je bedoelt dat links =rem, midden koppen en rechter de gas.
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmenquote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef BRIMAGE het volgende:
Maar je vermeldt 2 rempedalen. Ik neem aan dat je bedoelt dat links =rem, midden koppen en rechter de gas.
Homoquote:Op maandag 23 april 2007 18:30 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een man hoor..
Het is alleen dat ik lang niet meer auto gereden heb, en daardoor dit niet meer weet.
1.5 jaar; je weet dat je als Alzheimer patiënt niet mag autorijden he?quote:Op maandag 23 april 2007 18:30 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een man hoor..
Het is alleen dat ik lang niet meer auto gereden heb, en daardoor dit niet meer weet.
Die 4e is voor de airbagquote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef T42 het volgende:
[..]
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmen
En de 5e voor de claxon!quote:
juist!quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef T42 het volgende:
[..]
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmen
4 pedalen? Wat is dit nou weer?quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.
volgens mij ben jij er zoeen die stiekem een 5de pedaal heeft gemaakt voor z'n opblaaspop op de bijrijdersstoel om op de carpoolstrook te kunnen rijden.quote:
Rechts is voor de airbag.quote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
4 pedalen? Wat is dit nou weer?
Maar rechts is de rem? Anderen zeggen weer dat het gas is, je zit gewoon te dollen met mij. Het speelkwartier is voorbij. Allemaal opflikkerne.
is dat vierde pedaal niet speciaal voor een zesde of zevende versnelling dan?quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.
Ik heb er een waarbij je op de claxon moet trappen als je doorschakelt naar z'n 2, anders slaat 'ie afquote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, precies. Heb je dezelfde auto als ik?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
volgens mij ben jij er zoeen die stiekem een 5de pedaal heeft gemaakt voor z'n opblaaspop op de bijrijdersstoel om op de carpoolstrook te kunnen rijden.
10 pasquote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en hoeveel jaar heb jij inmiddels al je rijbewijs?
Aanleg ontwikkel je, en dat gaat bij mannen makkelijker.quote:Op maandag 23 april 2007 18:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
dan is het goed... dan heb je de aanleg van nature al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |