Waarom zou ik liegen. Wat schiet ik daarmee op? Instructeur heeft mij trouwens wel aardig gematst, en bovendien was het ook een hele tijd geleden dat ik nog wist hoe het moest.quote:Op maandag 23 april 2007 18:14 schreef Okeuj het volgende:
Ik betwijfel het sterk dat jij je rijbewijs hebtAls je al niet eens weet hoe je moet schakelen (gas inhouden tijdens schakelen is nutteloos, tenzij je flink aan het racen bent). Maargoed, om er maar even serieus op in te gaan: schakelen ergens tussen de 2500 en 3000.
Tanken: tankklepje openkrijgen: bij sommige auto's kun je ze met de hand opentrekken, bij sommige autos is daar een knopje/hendeltje voor. Tankdop kun je er gewoon afdaaien, al heb je er soms de sleutel voor nodig. Dan gewoon (de goede) slang erin en slang naar beneden laten hangen en hij slaat automatisch af als je tank vol is.
Jawel, het is alles of niets, veelal bekend probleem.quote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen. Wat schiet ik daarmee op? Instructeur heeft mij trouwens wel aardig gematst, en bovendien was het ook een hele tijd geleden dat ik nog wist hoe het moest.
Wat die tanken betreft, is het geen probleem bij het tanken op de helft te stoppen?
ja, of wanneer de dorpelingen je raar gaan aankijkenquote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef rashudo het volgende:
Je moet dus schakelen wanneer het toerental niet verder omhoog gaat.
60 in z'n 1?quote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, of wanneer de dorpelingen je raar gaan aankijken
* Dr_Flash is eens met 60km/h in 1 door Boxmeer aan het crossen geweest met een busje. Radio stond hard en ik schakel altijd op het gehoor![]()
Nee hoor, je betaalt toch wel voor een volle tank dus dat welquote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen. Wat schiet ik daarmee op? Instructeur heeft mij trouwens wel aardig gematst, en bovendien was het ook een hele tijd geleden dat ik nog wist hoe het moest.
Wat die tanken betreft, is het geen probleem bij het tanken op de helft te stoppen?
Ik geloof ook nooit dat een busje dat voor elkaar krijgt. Een vlotte benzineauto wel, een busje (diesel, neem ik aan) die ook nog es een stuk zwaarder is, neequote:
jep dat is waarquote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef rashudo het volgende:
Je moet dus schakelen wanneer het toerental niet verder omhoog gaat.
Weet ik veel, het toerental ging niet meer omhoog iigquote:
Ik denk dat het beter is als je gewoon de trein neemt. Wat je nu allemaal van plan bent klinkt echt levensgevaarlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 18:11 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Thnx voor je reply, en moet je je gaspedaal (rechterpedaal) beetje ingedrukt tijdens het schakelen? Want als je 'm loslaat en de koppeling weer laat opkomen dan kan-ie ver in de toeren terugvallen dat hij uiteindelijk afslaat, toch.
quote:Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als je gewoon de trein neemt. Wat je nu allemaal van plan bent klinkt echt levensgevaarlijk.
rijbewijs inleveren! nu! en nooit meer autorijden! jesus wast een noob ben je zegquote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef BRIMAGE het volgende:
Instructeur heeft mij trouwens wel aardig gematst.
Ja precies, dat kan nooit kwaadquote:Op maandag 23 april 2007 18:21 schreef c3k het volgende:
ga gewoon naar een rijschool en pak 1 les.
da's voor andere weggebruikers ook zo prettig.
als je het zo goed weet dan hoef je die vraag ook niet te stellen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:04 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Flikker toch op, beroerde grappenmaker. Ik wil gewoon zekerheid hebben hoe het ook alweer zat.
rijden doet het toch wel, boeiend.quote:Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Het enige wat ik zou vragen is welke brandstof (4 soorten benzine ofzo?), verder kun je niet veel meer doen...
ik heb maar één rem in de auto...quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je het zo goed weet dan hoef je die vraag ook niet te stellen.
en een serieus antwoord op je vraag: rem zit rechts, koppel in het midden en links is de rem, maar als je zelfs dat serieus niet weet moet je morgen überhaupt niet in een auto stappen en maar weer eens wat rijlessen gaan nemen, lutser.
Dunno hoiquote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef dr.dunno het volgende:
en een serieus antwoord op je vraag: rem zit rechts, [..] lutser.
wel voor de zekerheid nog tien seconden extra volhouden tot je schakelt, want als je te vroeg schakelt, dan slaat de motor af.quote:
Dat je een ongeluk krijgt staat sowieso al vast.quote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Linker is koppeling, midden is rem, en rechter is de gaspedaal?
jaquote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Linker is koppeling, midden is rem, en rechter is de gaspedaal?
voor de zoveelste keer, rem zit rechts, koppel in het midden en links is het gaspedaal.quote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Linker is koppeling, midden is rem, en rechter is de gaspedaal?
bij veel auto's heb je vier pedalen, links en rechts apart geremd, net als in tractoren.quote:
als je dat tegen de eerste beste lantaarnpaal doet zijn wij ook blijquote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Bedankt voor je reply, echt bedankt. Maar ik morgen moet ik al rijden, dus het is beetje laat om weer rijlessen te afspreken. Maar dat ga ik binnenkort idd maar eens doen..quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je het zo goed weet dan hoef je die vraag ook niet te stellen.
en een serieus antwoord op je vraag: rem zit rechts, koppel in het midden en links is de rem, maar als je zelfs dat serieus niet weet moet je morgen überhaupt niet in een auto stappen en maar weer eens wat rijlessen gaan nemen, lutser.
en hoeveel jaar heb jij inmiddels al je rijbewijs?quote:
Nee, ik ben gewoon een man hoor..quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Thomas B. het volgende:
Je bent toch geen vrouw he? Dan weet ik zeker dat ik morgen binnenblijf...
Ik heb 'm nog in de kast staan. En heb geen scanner.quote:Op maandag 23 april 2007 18:25 schreef kebabkever het volgende:hahaha flikker op man. Jij hebt je rijbewijs niet eens. Mocht dat wel zo zijn dan hier graag een visueel bewijs!!
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Bedankt voor je reply, echt bedankt. Maar ik morgen moet ik al rijden, dus het is beetje laat om weer rijlessen te afspreken. Maar dat ga ik binnenkort idd maar eens doen..
Maar je vermeldt 2 rempedalen. Ik neem aan dat je bedoelt dat links =rem, midden koppen en rechter de gas.
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmenquote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef BRIMAGE het volgende:
Maar je vermeldt 2 rempedalen. Ik neem aan dat je bedoelt dat links =rem, midden koppen en rechter de gas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |