abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 18:35:42 #101
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48641356
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb er een waarbij je op de claxon moet trappen als je doorschakelt naar z'n 2, anders slaat 'ie af

Ik vermoed dat de TS ook zo'n auto moet rijden morgen .
Dat heb ik ook
  maandag 23 april 2007 @ 18:35:44 #102
53151 T42
Pinball Wizard
pi_48641358
het nieuws morgen op fok!

Fok! gebruiker BRIMAGE komt pijnlijk om in auto ongeluk en heeft zijn laaste 6 uur in pijn doorgebracht!
  maandag 23 april 2007 @ 18:35:55 #104
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_48641366
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef BRIMAGE het volgende:

[..]

4 pedalen? Wat is dit nou weer?

Maar rechts is de rem? Anderen zeggen weer dat het gas is, je zit gewoon te dollen met mij. Het speelkwartier is voorbij. Allemaal opflikkerne.
die anderen die zeggen dat dat het gas is proberen je morgen alleen maar voor paal te zetten, zodat je tegen de eerste de beste boom, plantenbak of auto aanknalt.

rechts is rem, links is gas, koppeling in het midden; je bent toch zelf ook niet zo dement dat je dat niet meer weet?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 23 april 2007 @ 18:36:05 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_48641372
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

is dat vierde pedaal niet speciaal voor een zesde of zevende versnelling dan?
ja, en dan is er nog een 5e pedaal voor hoge en lage gearing
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 23 april 2007 @ 18:36:13 #106
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_48641378
Denk er aan dat je als bestuurder voorin moet plaatsnemen. Het meest functioneel is het, als je aan de linkerkant van de auto gaat zitten (dit in verband met rechts heeft voorrang).
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 18:36:17 #107
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48641381
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:35 schreef BRIMAGE het volgende:

[..]

Aanleg ontwikkel je, en dat gaat bij mannen makkelijker.

Maar ik moet direct cold-turkey gaan rijden in Den Haag, dus ik wil graag ff wat aanwijzingen, vandaar.
Oooh Den Haag. daar kom ik morgen niet. Hoef me dus geen zorgen te maken
pi_48641393
Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 5000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 3500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:

1 tot ongeveer 45
2 tot ongeveer 75
3 tot ongeveer 110
4 tot ongeveer 150
5 tot het eind

succes!
Who is it?
  maandag 23 april 2007 @ 18:36:52 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_48641409
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:35 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat heb ik ook
Dus TS, bij schakelen van 1 --> 2, even op de claxon trappen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_48641416
Oh nee, omgeving Den Haag, en ik moet morgen naar buiten. Jezus. Iemand, kom mij redden!
Ik ontken mijn bestaan.
  maandag 23 april 2007 @ 18:37:08 #111
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_48641420
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

is dat vierde pedaal niet speciaal voor een zesde of zevende versnelling dan?
nee man, daar is dat pookje voor dat links horizontaal van je stuur uitsteekt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_48641430
laat je toch niet stangen en neem gewoon een per herhaallessen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_48641471
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:37 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

nee man, daar is dat pookje voor dat links horizontaal van je stuur uitsteekt.
ow ik dacht dat dat was om de hoofdsteun te verstellen
  maandag 23 april 2007 @ 18:39:07 #114
53151 T42
Pinball Wizard
pi_48641485
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef 907 het volgende:
Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 5000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 3500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:

1 tot ongeveer 45
2 tot ongeveer 75
3 tot ongeveer 110
4 tot ongeveer 150
5 tot het eind

succes!
dat heb je fout!

Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 8000 tot 9000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 7500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:

1 tot ongeveer 100
2 tot ongeveer 110
3 tot ongeveer 115
4 tot ongeveer 120
5 tot het eind
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 18:39:49 #115
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 23 april 2007 @ 18:39:55 #116
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_48641508
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:35 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
ik heb dat pedaal aangesloten op de schakelaar van m'n kofferbakdeksel.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 18:40:08 #117
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48641518
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:39 schreef T42 het volgende:

[..]

dat heb je fout!

Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 8000 tot 9000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 7500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:

1 tot ongeveer 100
2 tot ongeveer 110
3 tot ongeveer 115
4 tot ongeveer 120
5 tot het eind
12.000 is toch optimaal?
  maandag 23 april 2007 @ 18:40:24 #118
53151 T42
Pinball Wizard
pi_48641527
quote:
leuke hoax zeg
  maandag 23 april 2007 @ 18:40:53 #119
53151 T42
Pinball Wizard
pi_48641544
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

12.000 is toch optimaal?
ligt aan de bj
pi_48641547
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:39 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik heb dat pedaal aangesloten op de schakelaar van m'n kofferbakdeksel.
daar maak ik altijd mn peuk aan
  maandag 23 april 2007 @ 18:41:02 #121
18231 Mr_Rammstein
..Traumhaft..
pi_48641552
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 18:41:43 #122
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48641578
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:39 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik heb dat pedaal aangesloten op de schakelaar van m'n kofferbakdeksel.
Wauw, wat gaaf. Wil je dat in mijn auto ook komen maken?
  maandag 23 april 2007 @ 18:41:53 #123
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_48641587
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:39 schreef T42 het volgende:

[..]

dat heb je fout!

Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 8000 tot 9000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 7500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:

1 tot ongeveer 100
2 tot ongeveer 110
3 tot ongeveer 115
4 tot ongeveer 120
5 tot het eind
907 bedoelde volgens mij in plaats van benzinemotor idd dieselmotor.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_48641609
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef 907 het volgende:
Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 5000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 3500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:

1 tot ongeveer 45
2 tot ongeveer 75
3 tot ongeveer 110
4 tot ongeveer 150
5 tot het eind

succes!
ik wens je sterkte als je dit probeert met mijn fiesta (uit '92)
starten in zn 1, beetje gas erbij en dan gewoon gelijk naar 2. vanaf de 45 ofzo naar zn 3. met 60 tot 80 zn 4, bij 100 tot 120 in zn 5. da's hoe ik het doe, zij het dat ik doe aan 'het nieuwe rijden' dus als ik een tijdje achter elkaar 50 moet rijden, en het gaat leuk stabiel, schakel ik gewoon direct door naar zn 4 bijvoorbeeld.

versnelling is simpel, als je in een laag toerental hard rijdt, kan je veel 'trekken' (dus snel optrekken)
als je in een hoog toerental langzaam rijdt verbruik je weinig (en hoef je wqeinig te doen )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 18:42:53 #125
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')