quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Ienepien het volgende:
Ow ja en je moet je wel ff voorstellen
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar en van het vrouwelijk geslacht. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady van een academische uitgeverij uithangen.
Zoals je ziet werk ik erg hard
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
En ik ben Bart, die kanloos schoenen probeert te kopen
Game on!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Voor een stad buitengewoon. Als woonplek gaat 't welquote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef rashudo het volgende:
Delft is relaxed.
Gaarquote:
Het ligt vooral aan de hoeveelheid cash. Indien je meer dan 8 kruiwagens kan vullen met duizend-eurobiljetten zit dat ook wel snor.quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Voor een stad buitengewoon. Als woonplek gaat 't wel![]()
Ik kom toch echt op 25 uit. You failed the nerd-test...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik kom toch echt op 25 uit. You failed the nerd-test...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is de vraag wie nu de gróótste spuit 11 isquote:![]()
Vanavondquote:Op maandag 23 april 2007 18:21 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga naar leiden.
Als je ook met buschauffeurs gaat kletsen...quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vanavond![]()
Zelfde feestje toevallig?
quote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Onze Manneke met witbier en een zweefvliegtuig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |