Het is poëzie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:40 schreef Stabdogg het volgende:
De uitgaanswereld is mij op een of andere manier wereldvreemd
Reigerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ik ruik een vleugje stammenstrijd vam vroegâh. Na 100 jaar weet niemand meer waar het om begon. Of nou de een de gijt van de ander had onteerd of de ander de tent van nummer 1 had gestenigd
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:44 schreef Popples het volgende:
heeft je vader nooit iets over een notaris ofzo gehad?
hoe doen jullie het nu met zijn spullen dan? misschien kun je iets in zijn huis vinden wat over de erfenis gaat.
bij mijn opa(17 april overleden) is alles geregeld bij de notaris.
bah ik haat mensen die aarsen op een erfenis.
stertke.
In datzelfde topic maakt de topicstarter ook nogal wat spelfouten... "famielie", "aasen"quote:
Je meent hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:18 schreef KopieerMachine het volgende:
Tevens werk ik nu op veel veel verschillende afdelingen, ze kunnen me eigenlijk niet missen.
Ik heb genoeg goodwill getoond. Maar op de manier waarom men met sommige mensen omgaat soms dat hekelt mij verschrikkelijk.
Comminucatie is slecht. Nja alleen bij de vulploeg word men niet echt netjes of correct behandeld altijd.
quote:Op maandag 21 mei 2007 07:55 schreef boekenworm het volgende:
Ach... dit is dus het nieuwste, waarom moeten mensen toch altijd alles hebben en hebben. Ik bedoel, deel je geld goed in en ga niet over de schreef. Wil je een keer wat duurs, nou dan spaar je er maar voor... Heel logies lijkt me.
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is dat hekelt mij echt fout??
Niet dat ik het ooit gebruik, maar het klinkt als iets wat m'n oma gezegd zou kunnen hebben...
quote:U hebt gezocht op hekelen:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
he·ke·len (ov.ww.)
1 scherp veroordelen => geselen
2 (vlas, haar enz.) over de hekel halen
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:48 schreef Wouser het volgende:
Wie weet trouwens wat er nauw precies is gebeurt met Olivander
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:17 schreef Charisma het volgende:
of niet?
er is een begin ....
mijn stoel was eens weer in paar delen uit elkaar gevallen en omdat ik hem al een keer gelijmt had maar het oude houdlijm er niet af heb gehaald, heeft die het niet lang volgehouden
met een heteluchtpistool ( mijn nieuwste aanschaf!)heb ik de lijm eerst verwidjerd en hem vervolgens weer in elkaar gezet
hier de fodos!
de gereedschap
en tussen door nog even een appeltaartje gebakken![]()
hier issie alweer in de lijm
"operatie geslaagt patient leeft"![]()
Die PI stond er ook niet voor nietsquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:17 schreef mvl. het volgende:
Das tog zon pomstation waar je dus met pinpas betaald, pasje erin, tanken, automatisch betaald (en nee als je geen pasje erin doet kan je ook niet tanken) of heb ik het nu mis ?:P
Dat is toch om te huilen?quote:Zoals jullie al gelezen of gehoord hebben vierd emmy haar 21e verjaardag.
ik vier, ik vierde, dus ze vierd?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:19 schreef Biancavia het volgende:
Niet van dit forum, maar ik moet het gewoon even met jullie delen.
Ik kreeg namelijk een email van iemand die de Pabo opleiding heeft afgerond:
[..]
Dat is toch om te huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |