quote:week 23 wou ik een vulploegavond houden.
[.......]
Die avond moet iedereen verplicht aanwezig zijn. Alleen als het niet anders
kan maken we een uitzondering maar dan alleen via overleg.
Duidelijke hint:quote:
Zowieso lijkt het me slim als je chef eens een cursus nederlands gaat volgen....quote:week 23 wou ik een vulploegavond houden.
Als zij willen dat jij komt, moeten ze je gewoon uitbetalen. En als jij niet kunt, kunnen ze je niet verplichten, het valt immers buiten je reguliere werktijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:53 schreef KopieerMachine het volgende:
Jeweet
[afbeelding]
Maar, Kan het me verplicht worden om te komen?
Dan moeten ze me toch gewoon uitbetalen?
Dat bedoel ik dus, zoiets hoorde ik toen ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:01 schreef Croga het volgende:
Ik heb bij al mijn werkgevers altijd aangehouden: Als het verplicht is is het werktijd. En eigenlijk konden mijn chefs daar nooit iets tegenin brengen.....
Njaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:01 schreef Croga het volgende:
Ik heb bij al mijn werkgevers altijd aangehouden: Als het verplicht is is het werktijd. En eigenlijk konden mijn chefs daar nooit iets tegenin brengen.....
[..]
Zowieso lijkt het me slim als je chef eens een cursus nederlands gaat volgen....
Er staat alleen verplicht aanwezig bij een balans. Personeels-gedoe werd wel gewaardeerdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Misschien staat er wel iets in je contract over dit.
Toen ik nog bij een supermarkt werkte, stond in mijn contract iets over verplichte aanwezigheid bij overleggen buiten werktijden. Tenzij er echt dringende redenen waren om niet te komen.
Ik geloof dat we wel betaald werden, maar dat weet ik niet eens zeker. De meesten vielen onder werktijd (en waren reservekrachten ingezet bij de kassa)
Moeten hun eens beginnen met goodwill tonenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:09 schreef Strychnine het volgende:
Als ik jou was zou ik toch gaan, betaald of niet. Beetje goodwill tonen. Maar misschien ben ik gewoon een softie met dat soort dingen.
Kan ik me ook wel voorstellen ja, aan de andere kant, als ze ooit weer eens een keer opruiming gaan houden tussen de medewerkers kom jij misschien ook op het lijstje te staan omdat je niet genoeg gemotiveerd of weet ik wat bent. Daarbij zijn er vast genoeg jongeren die een baantje willen daar, lijkt me niet dat ze dan een in hun ogen ongemotiveerd iemand gaan houden als er 10 andere enthousiaste mensen staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moeten hun eens beginnen met goodwill tonen
Zolang ze bij wijze van spreken mijn collega's als stront behandelen toon ik iig geen goodwill.
Dat valt wel mee hoor, eerder te weinig als teveel mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen ja, aan de andere kant, als ze ooit weer eens een keer opruiming gaan houden tussen de medewerkers kom jij misschien ook op het lijstje te staan omdat je niet genoeg gemotiveerd of weet ik wat bent. Daarbij zijn er vast genoeg jongeren die een baantje willen daar, lijkt me niet dat ze dan een in hun ogen ongemotiveerd iemand gaan houden als er 10 andere enthousiaste mensen staan.
(Ik zit me dus even in hun situatie in te leven, ik zeg niet dat ik van die mening ben he)
Ok, dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, eerder te weinig als teveel mensen![]()
Zo ''natuurlijk'' is dat niet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:10 schreef DumDaDum het volgende:
Jezus, en als het nou niet verplicht was? Heb je er dan geen probleem mee om te gaan?
Als je overleg wilt houden met een hele ploeg bij elkaar is het toch logisch dat sommigen -jij in dit geval- buiten hun eigen werktijd op moeten draven. En ja, dit wordt betaald. Natuurlijk.
Volgens mijn tonen ze al genoeg goodwill door je salaris te betalenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moeten hun eens beginnen met goodwill tonen
Jij bent zeker werkloosquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:10 schreef Slasher het volgende:
[..]
Volgens mijn tonen ze al genoeg goodwill door je salaris te betalen![]()
Vorige keer kreeg je niet betaald? Dan lijkt het me logisch dat je deze keer ook niet betaald krijgt :-Pquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Zo ''natuurlijk'' is dat niet hoor![]()
Vorige keer kregen we ook niet betaald...
Ik doe het ook altijd hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:16 schreef krn176 het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg je niet betaald? Dan lijkt het me logisch dat je deze keer ook niet betaald krijgt :-P
Maarre je werkt toch voor je geld of werk je daar voor je plezier?
Baas niet betalen... jij niet komen werken.. zo simpel lijkt me dat.
Werd je de vorige van te voren verteld dat je niet betaald kreeg of moest je er achteraf achterkomen.
Als je een bijbaantje hebt in de supermarkt zou ik altijd thuis in Excel je uren + overuren (alle kwartiertjes na sluitingstijd) bijhouden en dit elke maand verifiëren met de uren die op je loonstrook vermeldt staan.
Ik kwam er toen ik dit ging doen na een tijdje achter dat ik elke maand 1,5 uur te weinig uitbetaald kreeg.
Pest TS niet met zijn lullige bijbaantje!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:40 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ik zo het idee dat ik een betere baan heb dan jij![]()
precies. Hou jij de poot maar mooi stijf voor die 4 euro. Show em who's boss!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:06 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik zie het niet zitten om daar een uur te zitten voor niks
Dit is bij veel bedrijven zo en meestal staat dat zo ook gewoon op papier....quote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef jjdevries het volgende:
Bij een aantal bedrijven waar ik gewerkt heb, zat de overwerktijd voor managers e.d. gewoon in hun salaris meegerekend. Uitvoerend personeel werd dan overwerk uitbetaald. Dat stond weliswaar nergens op papier, maar werd dus wel bij verschillende bedrijven zo in de praktijk gebracht.
Zal ik niet doen maar ik vind het toch knap dat hij iets opmerkt, terwijl hij me niet eens kentquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Pest TS niet met zijn lullige bijbaantje!
Tja, dat communicatie gaat je baas dus nu iets aan doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, eerder te weinig als teveel mensen![]()
Tevens werk ik nu op veel veel verschillende afdelingen, ze kunnen me eigenlijk niet missen.
Ik heb genoeg goodwill getoond. Maar op de manier waarom men met sommige mensen omgaat soms dat hekelt mij verschrikkelijk.
Comminucatie is slecht. Nja alleen bij de vulploeg word men niet echt netjes of correct behandeld altijd.
Over het algemeen is het wel goed![]()
dat klinkt dan weer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef KopieerMachine het volgende:
aangezien ik mijn tijd ook voor belangrijkere dingen kan gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |