Ow dat is hier ook hoor, die komen tegen een uur of 7 bij de botsauto's staan en komen daar voor 12 uur niet meer wegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef Bramzz het volgende:
hij; Hier staan wij altijd, dus als jullie kkturken ff opwillen rotten! Anders scheuren we die snorretjes af! ( je kon gewoon zien dat het weer een van de randvolkeren was maja ze weten niet beter)
wtf,, hoelang duren die kermissen bij jullie![]()
en dan zeg je: Wij staan hier altijd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow dat is hier ook hoor, die komen tegen een uur of 7 bij de botsauto's staan en komen daar voor 12 uur niet meer weg
die koppo's proberen al jarenlang die plek op te eisen maar die is door onze broers overgegeven aan ons en die geven we echt niet afquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef Bramzz het volgende:
hij; Hier staan wij altijd, dus als jullie kkturken ff opwillen rotten! Anders scheuren we die snorretjes af! ( je kon gewoon zien dat het weer een van de randvolkeren was maja ze weten niet beter)
wtf,, hoelang duren die kermissen bij jullie![]()
ow, ok. Ik snap hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
die koppo's proberen al jarenlang die plek op te eisen maar die is door onze broers overgegeven aan ons en die geven we echt niet af![]()
Ze zijn aan het oefenen voor later zodat ze zelf een louche autohandel kunnen beginnen (of overnemen).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een landelijk fenomeen, de mocro's turken pireziërs staan altijd bij de botsauto's
Te hopen dat er ooit een dag zal komen dat ook zij geld hebben om daadwerkelijk in een botsauto te zitten. Maar ja, dat geld gaat allemaal op aan bontkraagjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een landelijk fenomeen, de mocro's turken pireziërs staan altijd bij de botsauto's
Stoer. Een echte man vecht 1 tegen 1. Jammer dat je geen eergevoel hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:10 schreef Dibble het volgende:
Gisteravond had ik dus niks te doen dus na het eten dat rond 19.00 plaats had gevonden besloot ik ff de stad hier te checken ( 5 min loopafstand ) Ik had de dag ervoor gehoord dat er kermis was dus kon ik ook ff de b!tches @ de botsauto's ff checken en met de lokale allochtone medematties ff eromheen staan.
Nou stond er naast de botstauto's zo'n boksbal dinges waarop je heel hard moet meppen.Nadat ik had gezien dat een paar lui tevergeefse pogingen hadden gedaan om het metertje 360 graden te laten draaien besloot ik het maar eens te proberen, kon ik trouwens ook ff in de aandacht komen en RESPEKT pwnen van de chickies.
Dus gaf ik mijn kroketje door aan me nefo en ging klaarstaan om dat ding een flinke knal te geven.En ja hoor ik sloeg zo kankerhard gek dat ding viel echt bijna om leek zo.Amai dus toen we dat aan het vieren waren ( ik uiteraard met 2 loesoe's aan m'n arm) hoorden we iemand van achter schreeuwen en wat bleek, het waren van die nazikoppo's uit de andere h00d die zoals gewoonlijk weer eens wat wouden relschoppen
helaas zijn ze tot nu toe alleen maar zelf geschopt maja
.
1 tje kwam dus op me af ( bomberjack met achterop zo'n Angerfist tekentje kale koepoe en 2 ringoorbelletjes.Ik duwde intussen ff beschermend de b!tches naar achter en liep op die gast af zo van wtf moet je?
hij; Hier staan wij altijd, dus als jullie kkturken ff opwillen rotten! Anders scheuren we die snorretjes af! (je kon gewoon zien dat het weer een van de randvolkeren was maja ze weten niet beter)
ik; Kijk vriend ik wil geen ruzie, verdwijn voor m'n gezicht dan krijg je geen problemen.
Me matties stonden al klaar op de achtergrond om in actie te komen op mijn teken maar daarvorens gaf ik die neo nog 1 laatste waarschuwing waarop hij weer scheldend op terug reageerde en zijn bierfles richting naar een van m'n boys toe gooide die maar net mis ging.Toen was het toch echt wel de druppel dus ik stompte die gast spontaan in de maag door woede waarna m'n crew zich ook in de strijd wikkelde met het andere nazi tuig.
Aan het eind hebben we ze dus een flinke kick partij gegeven waarna ze al aardig bang waren geworden.Intussen arriveerde er al versterking op brommers dus ze konden geen kant meer op behalve te vluchten![]()
Klacht: Nazi's die geen rust geven op die ene paar speciale dagen dat ik buitenkom![]()
![]()
![]()
![]()
ik ruik een vleugje stammenstrijd vam vroegâh. Na 100 jaar weet niemand meer waar het om begon. Of nou de een de gijt van de ander had onteerd of de ander de tent van nummer 1 had gestenigdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
die koppo's proberen al jarenlang die plek op te eisen maar die is door onze broers overgegeven aan ons en die geven we echt niet af![]()
En een slimme man waagt zich niet aan dergelijke verdrietige activiteiten. Jammer dat niet iedereen dat door heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:34 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Stoer. Een echte man vecht 1 tegen 1. Jammer dat je geen eergevoel hebt
Dat dus, en als je al zo sneu bent om te willen vechten, en je hebt genoeg lef, doe het dan in je eentje, zonder dat al je vrienden je moeten beschermenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Lucille het volgende:
Zo te lezen hoor je daar toch echt wel thuis, bij die woonwagens en zo.
Wie is er nou tuig? Christ.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:10 schreef Dibble het volgende:
-knip-
100% gelijk. Helaas zijn er teveel mensen met te weinig verstand en is voor hun geweld de enige optie bij gebrek aan verbale vermogens. Dat zie je ook aan het opleidingsnivo: Hoe lager hoe meer agressie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef Skv het volgende:
[..]
En een slimme man waagt zich niet aan dergelijke verdrietige activiteiten. Jammer dat niet iedereen dat door heeft.
-edit- toch welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:45 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
100% gelijk. Helaas zijn er teveel mensen met te weinig verstand en is voor hun geweld de enige optie bij gebrek aan verbale vermogens. Dat zie je ook aan het opleidingsnivo: Hoe lager hoe meer agressie.
Zo te horen waren alle hoofdrolspelers in ons fabeltje nog niet echt mensen die een wezenlijke bijdrage aan de maatschappij leveren
Mensen met kale koppen en angerfist jassen zijn niet perse nazi`s hoor. Ik loop zelf ook in angerfist en neophyte jassen en draag lonsdale maar ben geen naziquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:10 schreef Dibble het volgende:
Gisteravond had ik dus niks te doen dus na het eten dat rond 19.00 plaats had gevonden besloot ik ff de stad hier te checken ( 5 min loopafstand ) Ik had de dag ervoor gehoord dat er kermis was dus kon ik ook ff de b!tches @ de botsauto's ff checken en met de lokale allochtone medematties ff eromheen staan.
Nou stond er naast de botstauto's zo'n boksbal dinges waarop je heel hard moet meppen.Nadat ik had gezien dat een paar lui tevergeefse pogingen hadden gedaan om het metertje 360 graden te laten draaien besloot ik het maar eens te proberen, kon ik trouwens ook ff in de aandacht komen en RESPEKT pwnen van de chickies.
Dus gaf ik mijn kroketje door aan me nefo en ging klaarstaan om dat ding een flinke knal te geven.En ja hoor ik sloeg zo kankerhard gek dat ding viel echt bijna om leek zo.Amai dus toen we dat aan het vieren waren ( ik uiteraard met 2 loesoe's aan m'n arm) hoorden we iemand van achter schreeuwen en wat bleek, het waren van die nazikoppo's uit de andere h00d die zoals gewoonlijk weer eens wat wouden relschoppen
helaas zijn ze tot nu toe alleen maar zelf geschopt maja
.
1 tje kwam dus op me af ( bomberjack met achterop zo'n Angerfist tekentje kale koepoe en 2 ringoorbelletjes.Ik duwde intussen ff beschermend de b!tches naar achter en liep op die gast af zo van wtf moet je?
hij; Hier staan wij altijd, dus als jullie kkturken ff opwillen rotten! Anders scheuren we die snorretjes af! (je kon gewoon zien dat het weer een van de randvolkeren was maja ze weten niet beter)
ik; Kijk vriend ik wil geen ruzie, verdwijn voor m'n gezicht dan krijg je geen problemen.
Me matties stonden al klaar op de achtergrond om in actie te komen op mijn teken maar daarvorens gaf ik die neo nog 1 laatste waarschuwing waarop hij weer scheldend op terug reageerde en zijn bierfles richting naar een van m'n boys toe gooide die maar net mis ging.Toen was het toch echt wel de druppel dus ik stompte die gast spontaan in de maag door woede waarna m'n crew zich ook in de strijd wikkelde met het andere nazi tuig.
Aan het eind hebben we ze dus een flinke kick partij gegeven waarna ze al aardig bang waren geworden.Intussen arriveerde er al versterking op brommers dus ze konden geen kant meer op behalve te vluchten![]()
Klacht: Nazi's die geen rust geven op die ene paar speciale dagen dat ik buitenkom![]()
![]()
![]()
![]()
naziquote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef NasiRamesSpeciaal het volgende:
[..]
Mensen met kale koppen en angerfist jassen zijn niet perse nazi`s hoor. Ik loop zelf ook in angerfist en neophyte jassen en draag lonsdale maar ben geen nazi
nee moruk, is maar 2x per jaar dus dan gaan we ff chillen juweet en daar heb je meer b1tches dan waar dan ookquote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Burakius het volgende:
mooi gedaan dibble. Ze vroegen er duidelijk om.
p,s
heb je niet wat beters te doen dan bij de kermis rond te hangen ofzo. Ik noem maar wat. huiswerk?
1. ik ben geen morukquote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
nee moruk, is maar 2x per jaar dus dan gaan we ff chillen juweet en daar heb je meer b1tches dan waar dan ook![]()
merhaba morukquote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
1. ik ben geen moruk
2. wat zeg je nou bitches. Toon eens respect aan je moeder.
3. wat voor half gare nepturk ben je nou. Inanczis
wat nou nepturkquote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
1. ik ben geen moruk
2. wat zeg je nou bitches. Toon eens respect aan je moeder.
3. wat voor half gare nepturk ben je nou. Inanczis
hadi len ordan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |