abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:10:20 #1
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_49546612
Gisteravond had ik dus niks te doen dus na het eten dat rond 19.00 plaats had gevonden besloot ik ff de stad hier te checken ( 5 min loopafstand ) Ik had de dag ervoor gehoord dat er kermis was dus kon ik ook ff de b!tches @ de botsauto's ff checken en met de lokale allochtone medematties ff eromheen staan.
Nou stond er naast de botstauto's zo'n boksbal dinges waarop je heel hard moet meppen.Nadat ik had gezien dat een paar lui tevergeefse pogingen hadden gedaan om het metertje 360 graden te laten draaien besloot ik het maar eens te proberen, kon ik trouwens ook ff in de aandacht komen en RESPEKT pwnen van de chickies.
Dus gaf ik mijn kroketje door aan me nefo en ging klaarstaan om dat ding een flinke knal te geven.En ja hoor ik sloeg zo kankerhard gek dat ding viel echt bijna om leek zo.Amai dus toen we dat aan het vieren waren ( ik uiteraard met 2 loesoe's aan m'n arm ) hoorden we iemand van achter schreeuwen en wat bleek, het waren van die nazikoppo's uit de andere h00d die zoals gewoonlijk weer eens wat wouden relschoppen helaas zijn ze tot nu toe alleen maar zelf geschopt maja .
1 tje kwam dus op me af ( bomberjack met achterop zo'n Angerfist tekentje kale koepoe en 2 ringoorbelletjes.Ik duwde intussen ff beschermend de b!tches naar achter en liep op die gast af zo van wtf moet je?
hij; Hier staan wij altijd, dus als jullie kkturken ff opwillen rotten! Anders scheuren we die snorretjes af! ( je kon gewoon zien dat het weer een van de randvolkeren was maja ze weten niet beter)
ik; Kijk vriend ik wil geen ruzie, verdwijn voor m'n gezicht dan krijg je geen problemen.

Me matties stonden al klaar op de achtergrond om in actie te komen op mijn teken maar daarvorens gaf ik die neo nog 1 laatste waarschuwing waarop hij weer scheldend op terug reageerde en zijn bierfles richting naar een van m'n boys toe gooide die maar net mis ging.Toen was het toch echt wel de druppel dus ik stompte die gast spontaan in de maag door woede waarna m'n crew zich ook in de strijd wikkelde met het andere nazi tuig.
Aan het eind hebben we ze dus een flinke kick partij gegeven waarna ze al aardig bang waren geworden.Intussen arriveerde er al versterking op brommers dus ze konden geen kant meer op behalve te vluchten

Klacht: Nazi's die geen rust geven op die ene paar speciale dagen dat ik buitenkom

[ Bericht 1% gewijzigd door Dibble op 19-05-2007 18:21:25 ]
*Hosselcopter*
pi_49546686
Gezellig he de kermis
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:12:42 #3
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_49546687
kindjes toch...
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_49546726
altijd het zelfde, snel de familie op de gestolen brommertjes erbij roepen
You dream it, I live it.
pi_49546774
Zo te lezen hoor je daar toch echt wel thuis, bij die woonwagens en zo.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_49546776
wat een spannend verhaaltje
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_49546785
hij; Hier staan wij altijd, dus als jullie kkturken ff opwillen rotten! Anders scheuren we die snorretjes af! ( je kon gewoon zien dat het weer een van de randvolkeren was maja ze weten niet beter)

wtf,, hoelang duren die kermissen bij jullie
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:17:07 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_49546807
Wat een onleesbaar schijtverhaal.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_49546819
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef Bramzz het volgende:

Ow dat is hier ook hoor, die komen tegen een uur of 7 bij de botsauto's staan en komen daar voor 12 uur niet meer weg
pi_49546844
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ow dat is hier ook hoor, die komen tegen een uur of 7 bij de botsauto's staan en komen daar voor 12 uur niet meer weg
en dan zeg je: Wij staan hier altijd? Bovendien: waarom komt er alleen maar pauper-volk in dat kutverhaal voor
pi_49546857
je spreekt de taal al niet eens correct, dus de loop doe je sowieso niet!

als je begrijpt wat ik bedoel
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:18:58 #12
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_49546862
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef Bramzz het volgende:

die koppo's proberen al jarenlang die plek op te eisen maar die is door onze broers overgegeven aan ons en die geven we echt niet af
*Hosselcopter*
pi_49546899
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

die koppo's proberen al jarenlang die plek op te eisen maar die is door onze broers overgegeven aan ons en die geven we echt niet af
ow, ok. Ik snap het

-edit- je titel
pi_49547005
Probeer je neger te praten? Als dit sarcastisch is dan doe je het ook nog fout....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 mei 2007 @ 18:29:17 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_49547193
Wat een landelijk fenomeen, de mocro's turken pireziërs staan altijd bij de botsauto's
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:30:36 #16
158487 Martijn_16
Nothing to prove..
pi_49547231
Oftewel je bent weggejaagt door wat nazi's en bent nu je eigen versie aan het vertellen!
Dapper
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:30:43 #17
14531 Bunny_feet
I'm so fluffy it hurts
pi_49547235
Dat taalgebruik
Wát een wannabee gansta

Het is nog niet tot de TS doorgedrongen dat hij en z'n "crew" zelf het kermistuig is wat door iedereen wordt uitgekotst.
Zal ook nog wel even duren vrees ik gezien z'n IQ wat schrikbarend laag blijkt
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:32:41 #18
14531 Bunny_feet
I'm so fluffy it hurts
pi_49547300
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een landelijk fenomeen, de mocro's turken pireziërs staan altijd bij de botsauto's
Ze zijn aan het oefenen voor later zodat ze zelf een louche autohandel kunnen beginnen (of overnemen).

Ben je wel eens bij Jetcars in Rotterdam wezen kijken ?
Drie broers en het "hier moet je vooral géén auto kopen" druipt werkelijk van die zaak af
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:32:48 #19
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_49547306
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Te hopen dat er ooit een dag zal komen dat ook zij geld hebben om daadwerkelijk in een botsauto te zitten. Maar ja, dat geld gaat allemaal op aan bontkraagjes.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:33:29 #20
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_49547324
De tijd dat Alberto (niet ondergetekende, maar de parkchecker) nog de enige gangster van FOK! was, is écht voorbij!
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:34:10 #21
67670 Skv
Cynist.
pi_49547346
Dit is toch niet serieus? !!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:34:53 #22
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_49547366
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:10 schreef Dibble het volgende:
Gisteravond had ik dus niks te doen dus na het eten dat rond 19.00 plaats had gevonden besloot ik ff de stad hier te checken ( 5 min loopafstand ) Ik had de dag ervoor gehoord dat er kermis was dus kon ik ook ff de b!tches @ de botsauto's ff checken en met de lokale allochtone medematties ff eromheen staan.
Nou stond er naast de botstauto's zo'n boksbal dinges waarop je heel hard moet meppen.Nadat ik had gezien dat een paar lui tevergeefse pogingen hadden gedaan om het metertje 360 graden te laten draaien besloot ik het maar eens te proberen, kon ik trouwens ook ff in de aandacht komen en RESPEKT pwnen van de chickies.
Dus gaf ik mijn kroketje door aan me nefo en ging klaarstaan om dat ding een flinke knal te geven.En ja hoor ik sloeg zo kankerhard gek dat ding viel echt bijna om leek zo.Amai dus toen we dat aan het vieren waren ( ik uiteraard met 2 loesoe's aan m'n arm ) hoorden we iemand van achter schreeuwen en wat bleek, het waren van die nazikoppo's uit de andere h00d die zoals gewoonlijk weer eens wat wouden relschoppen helaas zijn ze tot nu toe alleen maar zelf geschopt maja .
1 tje kwam dus op me af ( bomberjack met achterop zo'n Angerfist tekentje kale koepoe en 2 ringoorbelletjes.Ik duwde intussen ff beschermend de b!tches naar achter en liep op die gast af zo van wtf moet je?
ik; Kijk vriend ik wil geen ruzie, verdwijn voor m'n gezicht dan krijg je geen problemen.

Me matties stonden al klaar op de achtergrond om in actie te komen op mijn teken maar daarvorens gaf ik die neo nog 1 laatste waarschuwing waarop hij weer scheldend op terug reageerde en zijn bierfles richting naar een van m'n boys toe gooide die maar net mis ging.Toen was het toch echt wel de druppel dus ik stompte die gast spontaan in de maag door woede waarna m'n crew zich ook in de strijd wikkelde met het andere nazi tuig.
Aan het eind hebben we ze dus een flinke kick partij gegeven waarna ze al aardig bang waren geworden.Intussen arriveerde er al versterking op brommers dus ze konden geen kant meer op behalve te vluchten

Klacht: Nazi's die geen rust geven op die ene paar speciale dagen dat ik buitenkom
Stoer. Een echte man vecht 1 tegen 1. Jammer dat je geen eergevoel hebt
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:35:37 #23
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_49547385
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

ik ruik een vleugje stammenstrijd vam vroegâh. Na 100 jaar weet niemand meer waar het om begon. Of nou de een de gijt van de ander had onteerd of de ander de tent van nummer 1 had gestenigd
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:37:10 #24
67670 Skv
Cynist.
pi_49547431
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:34 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Stoer. Een echte man vecht 1 tegen 1. Jammer dat je geen eergevoel hebt
En een slimme man waagt zich niet aan dergelijke verdrietige activiteiten. Jammer dat niet iedereen dat door heeft.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:38:50 #25
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49547472
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Lucille het volgende:
Zo te lezen hoor je daar toch echt wel thuis, bij die woonwagens en zo.
Dat dus, en als je al zo sneu bent om te willen vechten, en je hebt genoeg lef, doe het dan in je eentje, zonder dat al je vrienden je moeten beschermen

Josti's ook altijd
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:39:40 #26
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_49547492
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:10 schreef Dibble het volgende:
-knip-
Wie is er nou tuig? Christ.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:39:47 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_49547495
riekt naar lemming?

anders is 't wel een hoax topic van onze kloonTs
Huilen dan.
pi_49547529
leuk toch, Homie je bent echt een bitch man, echt te chep
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:45:49 #29
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_49547665
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef Skv het volgende:

[..]

En een slimme man waagt zich niet aan dergelijke verdrietige activiteiten. Jammer dat niet iedereen dat door heeft.
100% gelijk. Helaas zijn er teveel mensen met te weinig verstand en is voor hun geweld de enige optie bij gebrek aan verbale vermogens. Dat zie je ook aan het opleidingsnivo: Hoe lager hoe meer agressie.

Zo te horen waren alle hoofdrolspelers in ons fabeltje nog niet echt mensen die een wezenlijke bijdrage aan de maatschappij leveren
pi_49547730
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:45 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

100% gelijk. Helaas zijn er teveel mensen met te weinig verstand en is voor hun geweld de enige optie bij gebrek aan verbale vermogens. Dat zie je ook aan het opleidingsnivo: Hoe lager hoe meer agressie.

Zo te horen waren alle hoofdrolspelers in ons fabeltje nog niet echt mensen die een wezenlijke bijdrage aan de maatschappij leveren
-edit- toch wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')