Naar mate men meer bier drinkt, wordt men ook meer geil.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:45 schreef Biancavia het volgende:
Je drinkt te weinig bier.
Daar gaat het niet om, maar als je toch min of meer aangeeft dat je ook wel wilt maar gewoon geen zin hebt moet je misschien zin maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind 't ook wel gaar om te gaan omdat iedereen gaat eigenlijk
nog gaarder om niet te gaan terwijl je vrienden wel gaan, en met de goeie mensen is het altijd leuk....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind 't ook wel gaar om te gaan omdat iedereen gaat eigenlijk
DOE het dan gewoon. Jezus, zo een drama maken van niets.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef jesselyn het volgende:
Ik heb ook nog nooit op een meisje afgestapt terwijl ik dat eigenlijk wel kan doen en graag wil doen.
Ik heb ook wel zin om uit te gaan, als ik het maar goed doe.. en vaak is dat niet het geval. DAn heb ik het gevoel dat ik te weinig van de avond genoten heb, omdat ik te weinig gedurfd heb en te weinig gepraat, te weinig enz...
Het zijn -of- de 80's tunes, of dat chemische lichtgevende staafje wat je om je nek moet hangen waardoor ik dan altijd heel scheef ga gooien.quote:
Met de muziek vermaak ik me meestal wel hangt er wel af wat voor een tent als het maar het grootste gedeelte geen hophip is. En ik ben meer van een avondje gezellig bij iemand wat doen dan in de stad. Vind ik vaak veel gezelligerquote:Op zondag 20 mei 2007 08:20 schreef Lethalis het volgende:
Ik heb het ook niet zo met uitgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |