abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49555672
Ik open dit topic omdat ik zelf niet precies weet waar mijn probleem ligt en hopend dat anderen mij misschien nieuwe inzichten kunnen verschaffen.

Ik ben 21 jaar en mag wel zeggen dat ik niet genoeg (vrijwel niet) van mijn jeugd geniet. Ik ga naar school en heb vrienden, dat is niet het probleem maar het gaat over de vrije tijdsbesteding.

In de weekenden doe ik amper iets. Ik zie mijn vrienden wel altijd en we poolen een potje of drinken wat samen maar verder dan dat kom ik niet.
Vrijwel al mijn vrienden gaan vrijdag en/of zaterdagavond nog uit. Feesten, lol maken onder de mensen, etc.
En daar is waar mijn probleem ligt.

Op de een of andere manier heb ik nooit meer zin om uit te gaan. Ik kan niet precies zeggen waar het aan ligt... Ik weet dat uitgaansmuziek mij over het algemeen niet trekt maar daar kan ik me wel overheen zetten. Ik heb gewoon nooit zin om 'te gaan'.
Toen ik het nog wel een tijdje deed vond ik er ook niet altijd evenveel aan. Ik had altijd een beetje het gevoel 'wat doe ik hier eigenlijk?'
Het zal er absoluut mee te maken hebben dat ik bij uitgaan weinig succes boek bij het vrouwelijke geslacht MAAR daar staat tegenover dat ik ook nooit op een meisje ben afgestapt.

De uitgaanswereld is mij op een of andere manier wereldvreemd en ik weet niet waaraan het precies ligt. Wel irriteer ik me hard aan het feit dat ik over tien jaar waarschijnlijk spijt heb dat ik mijn jeugd op dat front zo heb laten voorbij gaan.
Vanavond zal ik ook alleen doorbrengen achter de pc, meeste zaterdagavonden spendeer ik echter 'chillend' met 1 of 2 gasten die ook niet uitgaan.
Wel gezegd moet worden is dat ik in een klein dorp woon waar vrijwel niks te doen is, uitgaan is altijd in steden als Eindhoven of Nijmegen.

Samengevat:
Ik irriteer me aan het feit dat ik GEEN ZIN heb om uit te gaan maar vervolgens ook geen alternatieven kan bedenken waardoor ik weinig uit mijn jeugd / weekenden / vrije tijd haal.

Herkent iemand zich hierin? Heeft iemand ideeën?
Houd het serieus aub.
pi_49555820
Je drinkt te weinig bier.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:46:37 #3
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49555861
Je moet gewoon gaan af en toe, zin krijg je wel als je er bent.
Thuis blijven is te makkelijk.
[KNE]-Mod
pi_49555985
Je moet niet gaan met het doel chicks te scoren
je moet gaan met het doel het leuk te hebben
pi_49556093
wat is er eigenlijk mis mee als je geen zin hebt om uit te gaan? met die gasten die ook niet uitgaan kun je op zaterdagavond ook andere leuke dingen doen.
ga naar de bioscoop, paintballen, karten of laserschieten of zo.

als je maar fun hebt!
pi_49556126
Precies, waarom is het een probleem dat je niet altijd wilt uitgaan? Er zijn genoeg mensen die dat niet doen namelijk.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:55:14 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_49556135
je kunt inderdaad kijken of t helpt om meer te drinken, voordat je uit gaat en tijdens t uitgaan. Misschien dat t dat wat leuker maakt. Maar als je thuis je kan vermaken met vrienden, moet dat tijdens t uitgaan ook wel lukken lijkt me. Gewoon beetje ouwehoeren, aan de bar hangen. En als je wilt gewoon lekker dansen ..
Vaak is t zo dat je geen zin hebt om te gaan, maar als je er eenmaal bent dat je je wel vermaakt en dat je toch blij bent dat je geweest bent. Jammer dat jij dat niet zo ervaart.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_49556202
Ik vind 't ook wel gaar om te gaan omdat iedereen gaat eigenlijk
  zondag 20 mei 2007 @ 00:00:05 #9
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_49556277
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:45 schreef Biancavia het volgende:
Je drinkt te weinig bier.
Naar mate men meer bier drinkt, wordt men ook meer geil.

TS: Heb je het de afgelopen tijd al 'es geprobeerd? Uit te gaan? Je zegt wel dat je het niets vind, maar ben je het al 'es gaan doen? Daadwerkelijk een avond in de kroeg hangen met je vrienden?
  zondag 20 mei 2007 @ 00:01:29 #10
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49556311
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Daar gaat het niet om, maar als je toch min of meer aangeeft dat je ook wel wilt maar gewoon geen zin hebt moet je misschien zin maken.
[KNE]-Mod
pi_49556378
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nog gaarder om niet te gaan terwijl je vrienden wel gaan, en met de goeie mensen is het altijd leuk....
nou moet ik niet zoveel zeggen, want ik ga ook nooit uit, terwijl deep down ik wel gezellig wil doen
alleen ik heb geen vrienden die wel uitgaan, daar zit het verschil....
Ik doe niet meer aan een signature
  zondag 20 mei 2007 @ 00:07:34 #12
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_49556468
Ik herken me hier wel in.

Ik ga ook elk weekend uit... voel me in tegenstelling tot TS wel aangetrokken tot de uitgaanmuziek... maar sociaal voel ik dat ik niet genoeg geniet van het uitgaansleven. Ik drink ook genoeg bier mocht dat het probleem zijn:(... Maar alleen door bier erg sociaal te zijn vind ik niks.

Ik heb ook nog nooit op een meisje afgestapt terwijl ik dat eigenlijk wel kan doen en graag wil doen.

Ik heb ook wel zin om uit te gaan, als ik het maar goed doe.. en vaak is dat niet het geval. DAn heb ik het gevoel dat ik te weinig van de avond genoten heb, omdat ik te weinig gedurfd heb en te weinig gepraat, te weinig enz...
Nunc est bibendum
pi_49556470
Misschien moet je gewoon een kroeg/club opzoeken waar ze wel JOUW muziek draaien. Je hebt genoeg pubs/bars/kroegen waar de tafels en stoelen op een zaterdag niet opzij gaan voor het feestend publiek. Nodig die vrienden bij jouw thuis uit om een biertje te drinken en lekker te chillen. Dat kan ook heel gezellig zijn.
Ik snap eigenlijk niet echt je probleem. Het is niet zo dat je op zaterdag alleen zit? Je hebt geen vrienden die je erop aankijken als je niet meegaat? Het enige probleem dat jij hebt is dat je volgens mij wel wil gaan maar ergens misschien niet durft of dat je jezelf niet kan laten gaan als je in de kroeg of wat dan ook staat.
Drink een borreltje (met mate) voor je de deur uit gaat en laat je lekker gaan.

Krols
pi_49557904
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef jesselyn het volgende:
Ik heb ook nog nooit op een meisje afgestapt terwijl ik dat eigenlijk wel kan doen en graag wil doen.

Ik heb ook wel zin om uit te gaan, als ik het maar goed doe.. en vaak is dat niet het geval. DAn heb ik het gevoel dat ik te weinig van de avond genoten heb, omdat ik te weinig gedurfd heb en te weinig gepraat, te weinig enz...
DOE het dan gewoon. Jezus, zo een drama maken van niets.
  zondag 20 mei 2007 @ 02:02:44 #15
131278 moemoe
#teampanda
pi_49559299
Als je jezelf dwingt om het uitgaan leuk te vinden schiet je er niet veel mee op. Je hoeft niet perse naar een discotheek te gaan, op vrijdag avond kun je toch ook gewoon in de kroeg hangen? Misschien heb je over een tijdje wel zin om te gaan stappen, dat kan altijd nog veranderen. Gamen met vrienden, filmpjes kijken, geef een feestje... Er zijn voldoende alternatieven te bedenken, maar je moet het wel zelf leuk vinden. Als het niet bij je past, dan past het niet bij je.

En wat betreft de vrouwen: als jij uitstraalt dat je plezier hebt trekt dat ook leuke mensen aan. Ga dus doen wat je echt leuk vindt en wie weet ..
  zondag 20 mei 2007 @ 02:32:34 #16
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_49559825
Als je geen plezier hebt in het standaard uitgaansleven, zoek dan je heil met je vrienden in wat anders. Genoeg alternatieven om het leuk af te wisselen:

Bioscoop
Theatervoorstellingen
Discobowlen (dat is tof )
Concerten
etc

Of hou gewoon een kroegentocht. Ga naar een plaats waar je normaal nooit zou komen en ontdek daar nieuwe kroegen, leef je uit.

Ga gewoon niet elk weekend uit, dat is nergens voor nodig. Dan wordt het echt zo'n verplichting en krijg je alleen maar minder zin.
  zondag 20 mei 2007 @ 02:35:04 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49559857
quote:
Op zondag 20 mei 2007 02:32 schreef Sh0g het volgende:
...
Discobowlen (dat is tof )
...
Het zijn -of- de 80's tunes, of dat chemische lichtgevende staafje wat je om je nek moet hangen waardoor ik dan altijd heel scheef ga gooien.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 20 mei 2007 @ 07:01:56 #18
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_49561394
Ik ga opzich ook nooit uit, maar er zijn toch genoeg andere leuke dingen. Tenminste, mij zie je regelmatig met vrienden in het theater om te genieten van toneel of muziekstukken, een dagje naar een andere stad of gewoon de natuur in. Het zijn ook dingen die je kunt doen zonder dat je "uit" gaat.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  zondag 20 mei 2007 @ 08:20:35 #19
32599 Lethalis
Keep the soul!
pi_49561491
Ik heb het ook niet zo met uitgaan.

Kan niet tegen teveel drukte en heb een hekel aan (sigaretten)rook. Daarnaast trekt de muziek mij vaak ook niet. Ben meer het hardrock type, maar ben anderzijds teveel nerd om mij onder die mensen te mengen
Here comes the bad rain..
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 mei 2007 @ 08:34:16 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49561528
quote:
Op zondag 20 mei 2007 08:20 schreef Lethalis het volgende:
Ik heb het ook niet zo met uitgaan.
Met de muziek vermaak ik me meestal wel hangt er wel af wat voor een tent als het maar het grootste gedeelte geen hophip is. En ik ben meer van een avondje gezellig bij iemand wat doen dan in de stad. Vind ik vaak veel gezelliger
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')