quote:Kortom, het werd ontzettend gezellig. Vooral de Japanners werden wat losser en praatten honderduit. Wel zorgt het verwisselen van hun l en r soms voor wat misverstanden. Ik moest toch een poosje nadenken wat er bedoeld werd met de zin ”We have election” (er zijn verkiezingen deze week in Japan).
quote:Op maandag 23 april 2007 21:55 schreef sizzler het volgende:
Mijn broertje zit voor vier maanden in Japan. Over miscommunicatie gesproken:
[..]
Misschien moet je eerst iets over je broer uitleggen?quote:Op maandag 23 april 2007 21:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou weet je waarom ze met een lepel eten en niet met een volkquote:Op maandag 23 april 2007 21:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2007 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Adres: Terrordreef 13,
1313 AA Diemen
Geachte terrorist,
Langs deze weg willen wij u vertellen dat u een lul en kutmoslim bent.
U heeft kanker en wij vinden u kanker.
Wij komen u niet bezoeken noch ophalen, maar schrijven u deze brief zodat u weet wat we van u denken.
Kusjes,
De EU-ministers van plezier, alaaaaaaaaaaaaaaaf!
quote:Op maandag 23 april 2007 22:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou weet je waarom ze met een lepel eten en niet met een volk
om nog maar te zwijgen over bruin of wit bloodquote:
quote:Fact of the day
As of October 2006, only 33 of the FBI's 12,000 agents have at least a limited proficiency in Arabic — none of which works in sections that coordinate investigations of international terrorism.
Washington Post
Is er soms iets gebeurd wat deze M-achtige tekst compenseert, O HyperIntelligent?quote:Op maandag 23 april 2007 23:10 schreef Apropos het volgende:
Op de basisschool was er voor mij zelfs een nieuwe naam van waardering gebruikt: Zeer goed. Normaal had je alleen onvoldoende, voldoende en goed, als ik het wel heb, maar op een gegeven moment was ik de eerste en enige met een zeer goed. Dat was toen...
Deze verschrikkelijk flauwe grap kende ik al van een shagrokende docent Turks.quote:Ik moest toch een poosje nadenken wat er bedoeld werd met de zin ”We have election” (er zijn verkiezingen deze week in Japan).
Nou, dan lach je toch nietquote:Op maandag 23 april 2007 23:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Deze verschrikkelijk flauwe grap kende ik al van een shagrokende docent Turks.
Nee, dit citaat - want dit is het - kwam puur door prachtlievendheid terug uit het archief.quote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Is er soms iets gebeurd wat deze M-achtige tekst compenseert, O HyperIntelligent?
quote:maar tvlxd en ik zijn van mening, en hierin worden wij gesteund door euqinimod, ii en AdHominem, dat het geen kwaad kan de wereldbevolking, beginnende bij de Nederlanders, duidelijk te blijven maken dat het een kwaadaardige regime is, zolang er ook hier nog mensen rondlopen die daar anders over denken.
Ik ga er wat van zeggenquote:
http://www2.vrtnieuws.net(...)423Kinderen_TVkijkenquote:"Kinderen jonger dan drie niet voor tv"
ma 23/04/07 - Een psycholoog vraagt de Britse regering om het aantal uren dat kinderen tv-kijken aan banden te leggen.
Volgens dr. Aric Sigman zorgt teveel tv-kijken voor gezondheids- en leerproblemen bij kinderen. Hij wil dat de regering maatregelen neemt.
Sigman zegt dat kinderen onder de 3 jaar geen tv zouden mogen kijken. Hij vindt ook dat tv-toestellen niet op een kinderkamer thuishoren.
Kinderen tussen 3 en 12 jaar lopen volgens hem gezondheidsschade op zodra ze meer dan één uur tv-kijken. Bij kinderen vanaf 12 tot 15 jaar is dat na anderhalf uur tv-kijken.
Het gemiddelde kind kijkt nu 3 tot 5 keer zoveel tv. Sigman vindt dat de regering informatie moet verstrekken aan jonge ouders over hoeveel tijd kinderen voor tv mogen doorbrengen.
Teveel tv-kijken zou slapeloosheid veroorzaken, gedragsproblemen en overgewicht bij kinderen.
Daar zullen we nog meer van horen denk ik, een bank die zich naar een bejaardensigarettenmerk noemt, slaat gewoon niet aan. Dat betekent dat Jan Mulder nog meer op teevee komtquote:Op maandag 23 april 2007 23:32 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat is nou de kracht van de Postbank
van Bijsterveldt vertelt maar het halve verhaal natuurlijk, maar dit lijkt een goede movequote:Examenlicenties 85 mbo-opleidingen ingetrokken
ANP
DEN HAAG - Voor 85 opleidingen in het middelbaar beroepsonderwijs (mbo) mogen scholen zelf geen examen meer afnemen. Staatssecretaris Marja van Bijsterveldt (Onderwijs) heeft de licenties voor examens in deze opleidingen per volgend schooljaar ingetrokken. Dat heeft de staatssecretaris maandag aan de Tweede Kamer geschreven.
Van Bijsterveldt grijpt in omdat ze de kwaliteit van de examens onder de maat vindt. De betrokken Regionale Opleidingscentra (ROC's) mogen drie jaar lang geen examens in deze opleidingen verzorgen. Ze moeten deze uitbesteden aan een ander ROC of een exameninstelling.
Het is de eerste keeer dat de overheid scholen verbiedt om zelf examens af te nemen. Dinsdag krijgen de betrokken ROC's te horen voor welke opleidingen zij hun examenlicentie de komende drie jaar kwijt zijn. Het ministerie wilde maandag nog niet zeggen om welke studies het gaat.
Staatssecretaris Van Bijsterveldt waarschuwde begin deze maand al dat ze instellingen meer op kwaliteit zou gaan aanspreken. Ze kondigde toen aan de invoering van het zogeheten competentiegericht leren in het mbo met twee jaar uit te stellen. De verplichte invoering per augustus 2008 gaat daarmee niet door. De bewindsvrouw reageerde onder meer op klachten van leerlingen over de manier waarop mbo-scholen dit nieuwe leren in de dagelijkse praktijk uitvoeren.
quote:Ziedaar de vernietigende invloed van de overheid op het onderwijs. En diezelfde overheid gaat ons nu een ‘kenniseconomie’ bezorgen. Succes verzekerd.
Privatisering van het onderwijs NU. Volledig en zonder voorbehoud. Iedere dag dat we ermee wachten vernietigt de toekomst van een kind.
Reactie door HenriOsewoudt — maandag 23 april 2007 @ 18.57
http://www.scheldenet.nl/main.php?lg=nl&url=/nl/nieuws/actualiteit_pagina&story=2206quote:Wallonië investeert in rivierinfrastructuur
20-04-2007
De Waalse regering gaat de komende 8 jaar 270 miljoen euro investeren in zijn rivierinfrastructuur.
Wallonië werkt op die manier mee aan een Europees project om Parijs met Rotterdam te verbinden over het water, via de Seine en de Schelde.
Daarvoor zijn belangrijke aanpassingen nodig aan Waalse kanalen, bruggen en sluizen.
Wallonië heeft ook een akkoord gesloten met Frankrijk over baggerwerkzaamheden. De regering in Namen gaat nu vragen dat Europa het project meebetaalt.
Na de werkzaamheden zouden er grotere schepen over de Waalse waterwegen kunnen varen.
Bron: vrtnieuws.net, 20 april 2007
Wallonië en vaarwegen, een groot succesquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef zakjapannertje het volgende:
het einde van de regenboog, waar de goudpot is, bevindt zich in Wallonie:
[..]
http://www.scheldenet.nl/main.php?lg=nl&url=/nl/nieuws/actualiteit_pagina&story=2206
Geen uitmuntend?quote:Op maandag 23 april 2007 23:10 schreef Apropos het volgende:
Op de basisschool was er voor mij zelfs een nieuwe naam van waardering gebruikt: Zeer goed. Normaal had je alleen onvoldoende, voldoende en goed, als ik het wel heb, maar op een gegeven moment was ik de eerste en enige met een zeer goed. Dat was toen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |