Kan me nog vaag herinneren dat Ajax eens met 9-0 heeft gewonnen van Willem IIquote:Op maandag 23 april 2007 08:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We hebben het toch echt helemaal aan ons zelf te danken dat we nu van anderen afhankelijk zijn. Maar Willem II heeft toch een ongelofelijke hekel aan az? Monsterscore volgende week
quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Blight het volgende:
Even voor hen wie het nog niet wisten: we worden kampioen.
Alles is relatief. Jullie hebben wel 5 titels in 8 jaar, PyTh. Vijf stuks.quote:Op maandag 23 april 2007 09:14 schreef PyTh het volgende:
Dramatisch weekend....
Geniaal! Sommige dingen veranderen ook nooit.quote:
Dat dan weer wel.....quote:Op maandag 23 april 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Alles is relatief. Jullie hebben wel 5 titels in 8 jaar, PyTh. Vijf stuks.
Stadhuisplein bolluhquote:Op maandag 23 april 2007 09:38 schreef Sethje het volgende:
In eindhoven ligt het draaiboek al 5 maanden klaar. Volgens mij gewoon op demarkt. Maar de worden het nu niet meer he.
Omdat az geen andere plek heeft om het te vierenquote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Blight het volgende:
Is PSV eigenlijk de enige club welke een eventuele huldiging in de binnenstad zou houden? Ik las vanmorgen in de krant dat AZ waarschijnlijk net als Ajax een huldiging in het stadion in gedachten heeft. Toen ik gisteren nog even langs het bordes bij het Leidscheplein liep deed het me weer pijn dat we daar sowieso geen huldiging gaan mee maken.
Leuk he, het gemoedelijke brabantquote:
Mwoah. Die lampjes zitten er mentaal behoorlijk doorheen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als az punten verspeeld heeft psv ook gewoon nog een kans. Ik zie psv namelijk eerder met ruime cijfers van Vitesse winnen dan Ajax van Willem II, maar we zullen zien.
vroeger hadden wij het in de binnenstad.quote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Blight het volgende:
Is PSV eigenlijk de enige club welke een eventuele huldiging in de binnenstad zou houden? Ik las vanmorgen in de krant dat AZ waarschijnlijk net als Ajax een huldiging in het stadion in gedachten heeft. Toen ik gisteren nog even langs het bordes bij het Leidscheplein liep deed het me weer pijn dat we daar sowieso geen huldiging gaan mee maken.
jij mag nieteens over huldegingen praten marsquote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vroeger hadden wij het in de binnenstad.
Ik had het kunnen weten "het stadhuisplein het kampioenschap zal weer in het zuiden zijnquote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stadhuisplein bolluh
Niet dit jaar.
Hoef ik mijn tripje Boedapest ook niet te cancellen, dat scheelt.
Ach,quote:Op maandag 23 april 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Opzich leuke middag, maar snapte de dip niet. Dit was DE kans om 8-0 te maken, maar opeens was het helemaal weg.
AZ kampioen, sterk gemengd gevoel...
Hier niet hoor, net 4 kaarten gehaald. Trein 3 en Trein 5, ticketbox moest ze 1 voor 1 doen of dat wijf was gewoon debiel maargoedquote:Op maandag 23 april 2007 09:26 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
Waarom, al wil je extra kaartjes halen voor de bekerfinale en die verkoop om 10 uur begint, zijn de winkels pas om 12 uur open?
quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Blight het volgende:
Even voor hen wie het nog niet wisten: we worden kampioen.
Lame he, zag het spandoek ook hangen in die badkuipquote:
doe je goed sjorsquote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hier niet hoor, net 4 kaarten gehaald. Trein 3 en Trein 5, ticketbox moest ze 1 voor 1 doen of dat wijf was gewoon debiel maargoed![]()
Maarja dat boeit toch niet, gewoon allemaal trein 1 in![]()
Geblesseerd toch?quote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
Eigenlijk is elke kampioen dit jaar de kampioen van de armoede. Maar als Ajax de titel pakt hoor je mij daar niet over klagen. Als Rydell Poepon het maar uit zijn bolle schedel laat om zondag te gaan scoren!
Als ik ten Cate moet geloven hebben we niets te vrezen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef Jasza het volgende:
Als je ten Cate zo hoort praten zou je haast denken dat we 0-10 winnen
missen jullie hem al, nu die naar een andere club is ?quote:Op maandag 23 april 2007 10:19 schreef DeTolk het volgende:
Kan je voor zondag in het DSB stadion (wanneer er schermen komen te hangen) ook losse kaartjes kopen? zonder scc of seizoenskaart
Dat heb ik dan gemist. Zou zomaar kunnen.quote:
Hoogstens de flauwe grapjes over zijn naam.quote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
missen jullie hem al, nu die naar een andere club is ?
Daar zit ook waarheid in natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef denthemen het volgende:
allemaal mensen vandaag: Kut hé van Ajax, waarom kut? Als PSV gewoon gewonnen had waren we helemaal kansloos, we hebben nu nog best wel wat kans..
Aanvoerder gaat zich netjes aan ze kaartje houdenquote:Op maandag 23 april 2007 10:59 schreef Aanvoerder het volgende:
T5 hier.
Idem.quote:Op maandag 23 april 2007 10:10 schreef Robar het volgende:
Jammer voor Ajax, maar ik ben toch stiekum ook een beetje blij dat PSV van zijn voetstuk gevallen is.
Bekerfinale is voor de PO.quote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Wel mooie weken voor de boeg:
Play-offs eerst Feyenoord nog een keer vernederen.
Dan afrekenen met PSV
Vervoglens de bekerfinale tegen AZ.
We spelen helemaal geen playoffs hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Wel mooie weken voor de boeg:
Play-offs eerst Feyenoord nog een keer vernederen.
Dan afrekenen met PSV
Vervoglens de bekerfinale tegen AZ.
quote:Sterker nog, een derde treffer van Sparta hoefde ineens niet meer te worden uitgesloten. De ploeg had zelfs reden zich te beklagen, toen Medunjanin in het strafschopgebied werd gevloerd zonder dat scheidsrechter Vink ingreep.
hehe hoezoquote:Op maandag 23 april 2007 10:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Hoogstens de flauwe grapjes over zijn naam.
Die tweede treffer van Sparta had anders ook best uitgesloten mogen worden. Ik vond het persoonlijk vrij dubieus dat Vink het toeliet dat Gabri de vrije trap van Sparta had genomen. Bovendien moet de bal eerst stil liggen voor men een vrije trap mag nemen, is het niet?quote:
Klopt, jammer wel.quote:
Ach, het was erg knullig ja, maar ik kan best begrijpen dat ie door liet spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Die tweede treffer van Sparta had anders ook best uitgesloten mogen worden. Ik vond het persoonlijk vrij dubieus dat Vink het toeliet dat Gabri de vrije trap van Sparta had genomen. Bovendien moet de bal eerst stil liggen voor men een vrije trap mag nemen, is het niet?
Komt dat door dat gehuil van de lampjes van vorig seizoen na de finale, zeggende dat ze geen wedstrijdritme zouden hebben door het niet participeren in de playoffs?quote:
Komt omdat er geen WK is.quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Komt dat door dat gehuil van de lampjes van vorig seizoen na de finale, zeggende dat ze geen wedstrijdritme zouden hebben door het niet participeren in de playoffs?
Ok. Redelijk logische verklaring. Hoewel ik het jammer vind dat de finale niet de afsluiter is.quote:
Volgens mij door de reden van Blight hoor.quote:
Geen moer..quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Mocht AZ de dubbel winnen, wat interesseert mij de play-offs dan nog?
Wij winnen de bekere sowieso. De titel denk ik alleen niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat de 1 ploeg de dubbel gaat pakken dit jaar, en dat gaat dus AZ of Ajax worden. Als AZ kampioen wordt pakken ze ook de beker, wordt Ajax alsnog overwacht kampioen zullen ze bij AZ zo van slag af zijn dat ze de beker ook verliezen.
Zul je zien, winnen we met 9-0, gaat iedereen janken dat het doorgestoken kaart is.quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Pritt het volgende:
Tegen W2 scoren we altijd behoorlijk goed. Ik ben benieuwd.
WK heeft er ook wel mee te maken hoorquote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij door de reden van Blight hoor.
90+5.0-3 azquote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zul je zien, winnen we met 9-0, gaat iedereen janken dat het doorgestoken kaart is.
Dan winnen wij.quote:
quote:Ajax zegt veel mediaoptredens af
23-4-2007
Ajax heeft deze week alle mediaoptredens afgelast, inclusief dat van Tom De Mul. Hij komt maandagavond niet in het AT5-programma FC Godenzonen.
Huntelaar zou maandag in het programma Holland Sport verschijnen, maar heeft ook dat afgezegd. Het enige optreden dat wel doorgaat, is dat van technisch directeur Martin van Geel. Hij verschijnt maandagavond bij Voetbal Insite.
Ajax wil zich op de laatste competitiewedstrijd van het seizoen, zondag tegen Willem II, richten.
Aantal doelpunten voor eerst volgens mijquote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee?
Dan telt onderling resultaat of niet![]()
Staan jullie met 7-0 voor, wisselt Hendrik een verdediger en dan wordt het 9-3.quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zul je zien, winnen we met 9-0, gaat iedereen janken dat het doorgestoken kaart is.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staan jullie met 7-0 voor, wisselt Hendrik een verdediger en dan wordt het 9-3.
Toevallig zag ik in een oogopslag Vink staan en het moment zelf gebeuren, Vink stond er met zijn rug naartoe en heeft nooit gezien wat er gebeurde. Maar als ik achteraf de beelden terugkijk kan ik wel begrijpen dat Sparta er met de bal vandoor ging.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Die tweede treffer van Sparta had anders ook best uitgesloten mogen worden. Ik vond het persoonlijk vrij dubieus dat Vink het toeliet dat Gabri de vrije trap van Sparta had genomen. Bovendien moet de bal eerst stil liggen voor men een vrije trap mag nemen, is het niet?
Yup, daar kan het wel eens op uit gaan draaien. Heel belangrijk dus, die goal van Mitea nog even. 78 om 77 nu.quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef jna het volgende:
[..]
Aantal doelpunten voor eerst volgens mij
Idd BLINDE VINKquote:Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toevallig zag ik in een oogopslag Vink staan en het moment zelf gebeuren, Vink stond er met zijn rug naartoe en heeft nooit gezien wat er gebeurde. Maar als ik achteraf de beelden terugkijk kan ik wel begrijpen dat Sparta er met de bal vandoor ging.
T5, euhm... T1 hier
quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
vroeger dat is erg lang geleden hequote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vroeger hadden wij het in de binnenstad.
Mooi zo, kan ik lekker m'n benen strekken.quote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd BLINDE VINK![]()
![]()
T1 word overvol als het zo doorgaat![]()
Een grensrechter of vierde official had dan in moeten grijpen, maar het is wel uiterst dubieus dat Sparta op deze manier profiteert. Je ziet duidelijk dat Gabri een nonchalante tik naar de plaats van de vrije trap geeft en zeker niet een vrije trap neemt. Maar het is natuurlijk ook niet slim van Gabri om zo de bal te geven . . . !quote:Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toevallig zag ik in een oogopslag Vink staan en het moment zelf gebeuren, Vink stond er met zijn rug naartoe en heeft nooit gezien wat er gebeurde. Maar als ik achteraf de beelden terugkijk kan ik wel begrijpen dat Sparta er met de bal vandoor ging.
T5, euhm... T1 hier
zeg nooit nooitquote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef De_Ananas het volgende:
Op doelsaldo halen we het toch niet...
Gabri wees zelfs nog dat hij daar genomen moest wordenquote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Een grensrechter of vierde official had dan in moeten grijpen, maar het is wel uiterst dubieus dat Sparta op deze manier profiteert. Je ziet duidelijk dat Gabri een nonchalante tik naar de plaats van de vrije trap geeft en zeker niet een vrije trap neemt. Maar het is natuurlijk ook niet slim van Gabri om zo de bal te geven . . . !
Dat hoorde we vast ook toen Spanje met 14-0 won van Malta en alsnog Nederland eruit kegeldequote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef De_Ananas het volgende:
Dat roepen we ieder weekend vijfendertig keer, dus dit weekend deden ze ook niks.quote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Een grensrechter of vierde official had dan in moeten grijpen, maar het is wel uiterst dubieus dat Sparta op deze manier profiteert.
Vrees juist dat doelsaldo onze grootste kans nog isquote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef De_Ananas het volgende:
Daarom vond ik het ook zo dubieus dat Sparta op deze manier scoorde.quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gabri wees zelfs nog dat hij daar genomen moest worden![]()
Het mooie was dat ik ff met een vriend aan het lullen was en terugkeek Sparta voor het doel zag staan...wist niet eens wat er aan de hand wasquote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gabri wees zelfs nog dat hij daar genomen moest worden![]()
Z'n glazen bol was toch kapot?quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Ton Lokhoff is Henk's mattie. Bovendien kan Henk uitstekend koffiedik kijken en voorspelt zijn horoscoop een hoop voorspoed. Excelsior - AZ: 0 -0.
Excelsior heeft toch ook helemaal niks meer om nog voor te spelen???quote:Op maandag 23 april 2007 11:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zolang Excelsior maar geen open huis gaat houden.
Laten we t hopenquote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Ton Lokhoff is Henk's mattie. Bovendien kan Henk uitstekend koffiedik kijken en voorspelt zijn horoscoop een hoop voorspoed. Excelsior - AZ: 0 -0.
We moeten eens bellen met de personen die daar achter zaten.quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat hoorde we vast ook toen Spanje met 14-0 won van Malta en alsnog Nederland eruit kegelde![]()
Zijn Slory en Bruins ook matties van de joden?quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
gister zei die nog 1-1quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Daar kan de mattie van HtC geen drol aan doen, vorige keer werd het 5-0 in eigenhuis. Dus ik benieuwd wat het dit keer gaat worden. Ik zie gewoon een feestje zondag...in Alkmaarquote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Ohja. Nouja, da's mij om het even.quote:
M'n post was lichtelijk cynisch. Maarja, hoop doet leven zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Daar kan de mattie van HtC geen drol aan doen, vorige keer werd het 5-0 in eigenhuis. Dus ik benieuwd wat het dit keer gaat worden. Ik zie gewoon een feestje zondag...in Alkmaar
FuckBuddy gaan jullie die klappertjes ook meenemen naar de Kuip 6 mei? Anders spelen wij thuis namelijkquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Daar kan de mattie van HtC geen drol aan doen, vorige keer werd het 5-0 in eigenhuis. Dus ik benieuwd wat het dit keer gaat worden. Ik zie gewoon een feestje zondag...in Alkmaar
Kwam ergens op 410-forum ofzo tegen dat ze dat inderdaad van plan zijn. Alleen zoeken ze wel hulp met klaarleggen, want zo'n grote klus hebben ze nog nooit gehad...quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
FuckBuddy gaan jullie die klappertjes ook meenemen naar de Kuip 6 mei? Anders spelen wij thuis namelijk![]()
Wel triest om zo te proberen sfeer te makenquote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kwam ergens op 410-forum ofzo tegen dat ze dat inderdaad van plan zijn. Alleen zoeken ze wel hulp met klaarleggen, want zo'n grote klus hebben ze nog nooit gehad...
quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
FuckBuddy gaan jullie die klappertjes ook meenemen naar de Kuip 6 mei? Anders spelen wij thuis namelijk![]()
Dit geeft nog maar eens aan dat AZ er nog lang niet is. Verder ben ik benieuwd. Kunnen best interessante programma's worden, dunkt me.quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord, Ajax en PSV starten aanstaande zaterdag met het nieuwe programma ‘Clubvoetbal Insite’. In dit magazine bieden de drie vooraanstaande Nederlandse topclubs een uniek eigen kijkje voor en achter de schermen. ‘Clubvoetbal Insite’, dat op RTL 7 tussen 18:05 en 19:00 uur wordt uitgezonden, laat naast actuele inzichten over spelers, clubpersoonlijkheden en de huidige stand op de ranglijst ook historische beelden zien.
Feyenoord, Ajax en PSV hebben van de Nederlandse voetbalclubs de langste succeshistorie, de grootste fanschares en de meeste bekers en kampioenschappen. ‘Clubvoetbal Insite’ bereikt zodoende het overgrote deel van de voetballiefhebbers, wat het programma toegankelijk maakt voor een groot publiek.
De herhaling op RTL 7 is op zondag 29 april te zien, aanvang 09:05 uur
Az is er pas als ze in 10 jaar ongeveer 8 of 9x in de top 3 eindigen, dat is dus nog niet het geval.quote:Op maandag 23 april 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Dit geeft nog maar eens aan dat AZ er nog lang niet is. Verder ben ik benieuwd. Kunnen best interessante programma's worden, dunkt me.
Dat zeg ik. Karwei.quote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Az is er pas als ze in 10 jaar ongeveer 8 of 9x in de top 3 eindigen, dat is dus nog niet het geval.
Geen idee, mijn klappertje was door een grote jongen afgepakt en toen heb ik de hele tijd zitten huilen...quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
12-1 was dat ventje. 12-1.quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat hoorde we vast ook toen Spanje met 14-0 won van Malta en alsnog Nederland eruit kegelde![]()
Nee, een topclub strijdt bijna elk jaar mee om kampioenschap. En dat kan Feyenoord allang niet meer. AZ de laatste jaren echter wel.quote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Az is er pas als ze in 10 jaar ongeveer 8 of 9x in de top 3 eindigen, dat is dus nog niet het geval.
Waarover was der ruzie dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Het mooie was dat ik ff met een vriend aan het lullen was en terugkeek Sparta voor het doel zag staan...wist niet eens wat er aan de hand was![]()
Oh ja die kneuzen die weer aan het vechten waren in 410, grow up![]()
Ze stonden op elkaars tenen tijdens dat idiote dansje.quote:
Weet ik veel, elke week is het wel raak. Dan bevalt het die gasten van beneden zeker niet dat er boven anders gezongen wordt en gaat er weer een groepje naar boven om verhaal te halen...doodmoe word je ervan.quote:
En dit heeft wat met Ajax te maken?quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Scheringa wilt ook flinke aankopen gaan doe (ja ook ik ben benieuwd waar ie mee aankomt).
Feit is dat indien AZ wel kampioen word, de zaken er toch behoorlijk anders zullen zijn.
Zowel voor sponsoren, als ook voor "grote namen" die ze binnen willen halen.
Ja, Scheringa wil ook heel Ajax leegkopen maar dat lukt ook niet. Nog steeds gaan de grote namen niet graag naar de Nederlandse competitie en als ze erheen gaan zullen ze imo nog steeds eerder naar Ajax of psv gaan.quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Scheringa wilt ook flinke aankopen gaan doe (ja ook ik ben benieuwd waar ie mee aankomt).
Feit is dat indien AZ wel kampioen word, de zaken er toch behoorlijk anders zullen zijn.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Weet ik veel, elke week is het wel raak. Dan bevalt het die gasten van beneden zeker niet dat er boven anders gezongen wordt en gaat er weer een groepje naar boven om verhaal te halen...doodmoe word je ervan.
Zit zelf in 412 dus kon er van meegenieten.
Alleen al het feit dat je zegt dat Scheringa wil inkopen en niet de club zegt toch alles al.....quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
hij voorspelde geen 0-0 maar 1-1 want dat paste makkelijk in de 2-2 die ajax speelde en tegen de 0-0 van PSVquote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
quote:
410 wordt steeds gekkerquote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef gday het volgende:
Wat zie ik nou op vak410.nl?
[afbeelding]
Is dat soms een verwijzing naar Di Canio van die Aziaten?
Naziatenquote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef gday het volgende:
Wat zie ik nou op vak410.nl?
[afbeelding]
Is dat soms een verwijzing naar Di Canio van die Aziaten?
Duitserquote:Op maandag 23 april 2007 12:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb die kaarten toch allang, maar vind het leuk om ze te fokke![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef Jasza het volgende:
Jasza smst naar 2 gozers:
Sorry Treinen uitverkocht
Die reacties:
GVD JE VUILE MOEDER IK GA JE SLOPEN![]()
Waarom zou je het kampioenschap al kunnen vergeten? Als er iets dom zou zijn is het wel om juist nú de handdoek in de ring te gooien. Ik zeg niet dat de kansen in Ajax' voordeel zijn, maar 'it ain't over till' the fat lady sings'.quote:Op maandag 23 april 2007 12:19 schreef Chadi het volgende:
Maar het kampioenschap kan je wel vergeten. We keunnen ons beter klaar maken voor de na competitie zodat we geen grote teleurstelling krijgen de laatste ronde en zo ook nog CL mis lopen. Dat AZ het wordt is treurig als je ziet dat je het zelf hebt laten liggen.. ik heb dan nog liever PSV als kampioen ipv die irritante Louis van Gaal met zijn grote smoel. .. als Ajax echt zijn clubbie is laat ie er dit weekend 2 in eigen doel schieten
Zijn de treintjes ook al echt uitverkocht nu of wat?quote:Op maandag 23 april 2007 12:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb die kaarten toch allang, maar vind het leuk om ze te fokke![]()
hier ben ik het helemaal met je eensquote:Op maandag 23 april 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
van Gaal gun ik het nog wel, de spelers ook nog wel (niet ten koste van Ajax natuurlijk maar als het niet anders is). Alleen die Scheringa met zijn arrogante bek krijgt verdomme ook nog gelijk door dat gekut bij RKC, DAT steekt me.
verder gun ik dit Koeman wel.
De handoek in d ering gooien niet ...Maar om de druk zoals Ten Cate doet opvoeren bij zijn spelers is erg dom en kan gevolgen hebben voor de na competitie. Als je heel eerlijk bent moet er een wonder gebeuren wil je kampioen worden. AZ gaat Exelcior gewoon verslaan en dan moet je zelf met 10-0 winnen of zo.quote:Op maandag 23 april 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Waarom zou je het kampioenschap al kunnen vergeten? Als er iets dom zou zijn is het wel om juist nú de handdoek in de ring te gooien. Ik zeg niet dat de kansen in Ajax' voordeel zijn, maar 'it ain't over till' the fat lady sings'.
Hier kan ik me wel in vinden ja.quote:Op maandag 23 april 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
van Gaal gun ik het nog wel, de spelers ook nog wel (niet ten koste van Ajax natuurlijk maar als het niet anders is). Alleen die Scheringa met zijn arrogante bek krijgt verdomme ook nog gelijk door dat gekut bij RKC, DAT steekt me.
verder gun ik dit Koeman wel.
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk. Ik zie die jonkies van AZ wel de mist in gaan met zoveel druk op de schouders. Als Ajax zijn wedstrijd wint kan het alle kanten op.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
AZ gaat Exelcior gewoon verslaan en dan moet je zelf met 10-0 winnen of zo.
zo houdt mijn moeder het ook vol, alleen zie ik er niets meer inquote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk. Ik zie die jonkies van AZ wel de mist in gaan met zoveel druk op de schouders. Als Ajax zijn wedstrijd wint kan het alle kanten op.
Kan nog wel eens een mooi dagje tilburg wordenquote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat een spannende middag worden denk ik. Tenminste als het lang 0-0 blijft bij AZ dan.
die onthou ikquote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik gun het geen enkele club, alleen Ajax.
Nee denk het niet man, morgen pas denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn de treintjes ook al echt uitverkocht nu of wat?
vanavond of morgen idd. veel mensen zitten nu op school of zijn aan het werkquote:Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee denk het niet man, morgen pas denk ik.
Is dat positief of negatief?quote:Op maandag 23 april 2007 02:07 schreef Consigliere het volgende:
we worden KAMPIOEN !! En dat nieuwe shirt is gewoon te lauw
Vorig jaar heb ik geloof ik de woensdag voor de finale pas kaarten gekocht.quote:Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee denk het niet man, morgen pas denk ik.
Zijn dat je chicks linksquote:Op maandag 23 april 2007 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanavond of morgen idd. veel mensen zitten nu op school of zijn aan het werk
als dat zo was, dan zat ik nu niet te posten, Jaszaquote:
Sterker. Ik denk dat Ajax gewoon een andere sponsor moet zoeken. ABN is al niet zo heel erg tevreden over de samenwerking met Ajax.quote:
Nee, dan beslissen doelpunten voor. Daarna pas het lot.quote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, jullie zullen maar gelijk eindigen met AZ op doelsaldo... Dan beslist het lot...
Nee, want dan koopt scheringa de boel om.quote:En ja, wie er dan wint weten we natuurlijk al.
Dat nieuwe uitshirt is lelijk.. Heeft gewoon helemaal niks met AJAX ofzo te maken!quote:
Volgens mij ligt er nog een contract voor 3 jaar ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sterker. Ik denk dat Ajax gewoon een andere sponsor moet zoeken. ABN is al niet zo heel erg tevreden over de samenwerking met Ajax.
Ja zou kunnen. Maar de laatste jaren heeft het voor de ABN gewoon te weinig publiciteitswaarde opgeleverd.quote:Op maandag 23 april 2007 12:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij ligt er nog een contract voor 3 jaar ofzo
Het nieuwe uitgaanquote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat nieuwe uitshirt is lelijk.. Heeft gewoon helemaal niks met AJAX ofzo te maken!
Lees m'n linkquote:Op maandag 23 april 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Maar de laatste jaren heeft het voor de ABN gewoon te weinig publiciteitswaarde opgeleverd.
Ja gelezen. Maar ik heb wel eens met iemand die er werkt over gepraat. Niet dat hij daar specifiek over ging ofzo, maar echt heel tevreden waren ze niet echt meer volgens mij.quote:
ALS Ajax meer presteert, dan is er niets aan de hand, lijkt mequote:Op maandag 23 april 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Maar de laatste jaren heeft het voor de ABN gewoon te weinig publiciteitswaarde opgeleverd.
Ja maar ik vind het wel mooier dan de vorige uit shirtjes, en toevallig nu over een overname van ABN-Amro door Barclays op het nieuws.quote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat nieuwe uitshirt is lelijk.. Heeft gewoon helemaal niks met AJAX ofzo te maken!
Die groene met dat geel was ook mooi, net als de shirts van 93/94 en 94/95.quote:Op maandag 23 april 2007 13:03 schreef Ordinair het volgende:
Dit seizoen vind ik tog het mooiste uitshirt van de laatste 10 jaar.. Misschien wel ooit..
Ze hebben laten zien dat ze onder druk goed kunnen presteren.quote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk. Ik zie die jonkies van AZ wel de mist in gaan met zoveel druk op de schouders. Als Ajax zijn wedstrijd wint kan het alle kanten op.
Bel me maar, kom wel met kaarten voor je naar buitenquote:Op maandag 23 april 2007 13:05 schreef PLAE@ het volgende:
die hoerige buskaarten staat daar een busnr op of maakt dat geen flikker uit?
En ik wil wel op de 1e ring kunnen dus ik ga er vanuit dat mensen die zeggen dat dat makkelijk kan dat ook wel even gaan regelen![]()
Ja precies dat shirt vond ik ook heel mooi.quote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die groene met dat geel was ook mooi, net als de shirts van 93/94 en 94/95.
Nee, je kan in welke bus je maar wilt.quote:Op maandag 23 april 2007 13:05 schreef PLAE@ het volgende:
die hoerige buskaarten staat daar een busnr op of maakt dat geen flikker uit?
En ik wil wel op de 1e ring kunnen dus ik ga er vanuit dat mensen die zeggen dat dat makkelijk kan dat ook wel even gaan regelen![]()
Vriend van me heeft 10 minuten geleden een kaartje voor T7, dus nog niet uitverkochtquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn de treintjes ook al echt uitverkocht nu of wat?
ik heb hem nog, pas het alleen niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jammer dat we zo een shirt niet meer hebben, ik zal dat nooit vergeten.
Krijg net een smsje dat iemand trein 8 net heeft gehaald, dus is toch wel bijna vol de treintjes.quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vriend van me heeft 10 minuten geleden een kaartje voor T7, dus nog niet uitverkocht
Lekker proppenquote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Welke trein je hebt boeit ook niet, de eerste 800 gaan in trein 1.
Okay, ach no span, ich bin dabeiquote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Krijg net een smsje dat iemand trein 8 net heeft gehaald, dus is toch wel bijna vol de treintjes.
Hier zou je vuile grapjes over kunnen maken. Maar ik doe het niet.quote:
Hoeft niet. Dat ik vanmorgen (10:15 uur) ging halen had er voor me ook iemand T8, terwijl ik T5 heb. Loopt allemaal door elkaar heen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Krijg net een smsje dat iemand trein 8 net heeft gehaald, dus is toch wel bijna vol de treintjes.
Ik heb hier nog een shirtje van Litmanen die pas ik helaas ook niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb hem nog, pas het alleen niet meer
Litmanenquote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een shirtje van Litmanen die pas ik helaas ook niet meer
Ooooh T6 gezellige trein wordt datquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Toen ik om 11:15 kaartjes ging kopen kon ik alleen kiezen uit T6, T7 of T8.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staan jullie met 7-0 voor, wisselt Hendrik een verdediger en dan wordt het 9-3.
Hier ookquote:Op maandag 23 april 2007 13:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zit in T6 .
Tsja als ik jou was, zou ik sowieso in 1 van de eerste 5 gaan want volgens mij hoe later de trein hoe meer kans je hebt op de 2e ringquote:
Vorig jaar werd alleen de laatste trein door de ME 'verzocht' naar de tweede ring te gaanquote:Op maandag 23 april 2007 13:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja als ik jou was, zou ik sowieso in 1 van de eerste 5 gaan want volgens mij hoe later de trein hoe meer kans je hebt op de 2e ring![]()
Fuck goed dat je het zegt, wil echt niet in de 2e ring!quote:Op maandag 23 april 2007 13:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja als ik jou was, zou ik sowieso in 1 van de eerste 5 gaan want volgens mij hoe later de trein hoe meer kans je hebt op de 2e ring![]()
Ja, je kan gewoon een andere trein ingaan.quote:Op maandag 23 april 2007 13:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan je gewoon een andere trein ingaan?
Gaan ze dan niet moeilijk doen ofzo?
Zo zeker hoe oud is dat shirt wel niet?quote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb deze nog liggen http://www.marktplaats.nl(...)hirt.html%3Fxref%3D1
De mooiste ooit.
Ja, ik ga gewoon trein 1 in, vorig jaar ging ik ook 2 treinen eerder ofzo, lekket boeiend je moet alleen door zo'n poortje en die checkt niet op je treinnummerquote:Op maandag 23 april 2007 13:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan je gewoon een andere trein ingaan? Gaan ze dan niet moeilijk doen ofzo?
heb ik ook nog, zo'n grijze, en zón zwarte, met die witte baan in het midden. beide uit shirtsquote:
Zat gisteren ff shirts te kijken kwam ik deze tegen op een engelse site voor ugliest shirts everquote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb deze nog liggen http://www.marktplaats.nl(...)hirt.html%3Fxref%3D1
De mooiste ooit.
Moet je even met de fanshop in de arena bellen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef nikky het volgende:
Misschien een hele stomme vraag hoor maar:
ik ben op zoek naar een ajax tenue wat kleiner is dan maat 92. Is dat er ook dat men hier weet?
Gaan we weerquote:Op maandag 23 april 2007 13:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon trein 1 in, vorig jaar ging ik ook 2 treinen eerder ofzo, lekket boeiend je moet alleen door zo'n poortje en die checkt niet op je treinnummer![]()
misschien hier ergens:quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef nikky het volgende:
ik ben op zoek naar een ajax tenue wat kleiner is dan maat 92. Is dat er ook dat men hier weet?
quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef nikky het volgende:
Wel voor jou donkeykongquote:Op maandag 23 april 2007 13:46 schreef dronkeykong het volgende:
Maarre het is geen probleem om een trein eerder te gaan![]()
Je bent m'n favoriete FA.quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef nikky het volgende:
Helaas, ook vanaf 92. en die hangt al in de kast. Gekregen van mijn broertjequote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
misschien hier ergens:
http://www.ajax-nl.vespro(...)185_2_10000000001820
Aiquote:
Geen idee, maar je kunt het eens bij de Fanshop proberen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef nikky het volgende:
Kijk anders ff op je kaartje welk stoelnummer je hebt, met een beetje geluk zit je bij het raam.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kijk anders ff op je kaartje welk stoelnummer je hebt, met een beetje geluk zit je bij het raam.![]()
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 23 april 2007 13:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb ik ook nog, zo'n grijze, en zón zwarte, met die witte baan in het midden. beide uit shirts
Kan je dat niet bij de check in balie vragenquote:Op maandag 23 april 2007 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kijk anders ff op je kaartje welk stoelnummer je hebt, met een beetje geluk zit je bij het raam.![]()
Ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb hem nog, pas het alleen niet meer
Lever je kaartjes maar in op 6 mei dan check ik et wel voor je.quote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan je dat niet bij de check in balie vragen![]()
Ja en op voetbal trainingquote:Op maandag 23 april 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook
Jarenlang met gym aan gehad op school.
Geen smaakquote:Op maandag 23 april 2007 13:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zat gisteren ff shirts te kijken kwam ik deze tegen op een engelse site voor ugliest shirts ever
Stelletje grappenmakers zijn julliequote:Op maandag 23 april 2007 13:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lever je kaartjes maar in op 6 mei dan check ik et wel voor je.
Geweldig.quote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Roi het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)5d0641a2e614adca941b
quote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Roi het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Roi het volgende:
Lindenbergh is dus toch nog nuttig gebleken.quote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Ten Cate heeft Lindenbergh gisteren van de bank gestuurd,
Om de ballenjongens te vertellen dat ze sneller moesten werken![]()
.
Een bezoek van Nikky in het mooiste topic van FOK!quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef nikky het volgende:
Ah, kreeg er gisteren nog 3 voor 190 te koop aangeboden van iemand.quote:Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef gday het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%252Fr8ffzGXtDs%253D
Slechts 200 euro
Dankzij mensen zoals ik !quote:
dan word je het stadion uit gegooid. de willem II fans geven mensen in een ander vak altijd graag aan...quote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals ik !
Ik heb kaartjes gekocht voor vak ABC
ga tegen het AJax vak aanzitten en draag een ajax sirt
Kleine kans. Maar ach, laatste wedstrijd van het seizoen is altijd leuk. Gezellig met z'n allen op stap, daarna door voor koninginnenachtquote:
Och. Willem II is toch het Ajax van het zuiden? Komt goed daar. Net als die 0 - 9.quote:Op maandag 23 april 2007 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan word je het stadion uit gegooid. de willem II fans geven mensen in een ander vak altijd graag aan...
Duitsers.quote:Op maandag 23 april 2007 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan word je het stadion uit gegooid. de willem II fans geven mensen in een ander vak altijd graag aan...
moet je tilbo.com lezen, na en voor de wedstrijd. zeuren er altijd over, dat er mensen los zitten. gaan ze doorgeven aan de stewards. en dan verwijderen hun die mensen.quote:
Zekers...quote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Maar ach, laatste competitiewedstrijd van het seizoen is altijd leuk. Gezellig met z'n allen op stap, daarna door voor koninginnenacht.
Ze geven liever mensen aan dan ze zelf aan te pakkenquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
king side.
ook uit me MSN enzoquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
Houniet, zou je mijn zusje uit je avatar willen halen?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ze geven liever mensen aan dan ze zelf aan te pakken.
ben je vanavond trouwens thuis? want dan kom ik langsquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
Houniet, zou je mijn zusje uit je avatar willen halen?
Ze is aan het werk. Je kunt haar werkplek herkennen aan de rood getinte ramen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben je vanavond trouwens thuis? want dan kom ik langs![]()
Mensen, denk nou es na.quote:Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als az punten verspeeld heeft psv ook gewoon nog een kans. Ik zie psv namelijk eerder met ruime cijfers van Vitesse winnen dan Ajax van Willem II, maar we zullen zien.
We hopen op vriend Lokhoffquote:Op maandag 23 april 2007 14:50 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Mensen, denk nou es na.
Je denkt toch niet echt dat die Rotterdammers zich gaan inspannen tegen AZ om Ajax of PSV een dienst te verlenen?
![]()
Kom nou, we zijn niet gek.
De Mul eruit Babel erinquote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Urquhart het volgende:
-------------Stekelenburg---------------
Heitinga --------Stam--------Vermaelen
----------Gabri----------Davids----------
---------Perez-----------Sneijder---------
De Mul -------Huntelaar----------Mitea
Zo zondag
quote:
Ajax die 0-1 wint?quote:Op maandag 23 april 2007 15:12 schreef Gelderland het volgende:
Waarom vergeet iedereen PSV? Die heeft miss nog wel méér kans dan Ajax, thuis tegen Vitesse.... als AZ punten verspeelt, PSV met 3-0 wint en Ajax met 0-1 wint, is PSV alsnog kampioen toch...
Klopt, maar ik weet wel. Of Ajax gaat echt dik winnen of we winnen nietquote:Op maandag 23 april 2007 15:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als, als, als...
ja maar wat moeten ze anders zeggen in de camera, "we worden geen kampioen"?quote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet wel. Of Ajax gaat echt dik winnen of we winnen niet![]()
Maar als ik Sneijder en ten Cate hoorde praten na RKC uit ga ik haast denken dat dit seizoen is omgekocht ofzo, ze zijn er zo heilig van overtuigd dat je het haast nog echt gaat denken![]()
Neuh maar ze zeiden het wel erg overtuigd toen, dat we een punt waren ingelopen en niet de koppositie hadden verloren etc.quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar wat moeten ze anders zeggen in de camera, "we worden geen kampioen"?
Dat niet. Een beetje nuance was mijns inziens wel op zijn plaats geweest, echter.quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar wat moeten ze anders zeggen in de camera, "we worden geen kampioen"?
Ja fuck Gelderland, die gastquote:Op maandag 23 april 2007 15:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik doelde meer op 'Gelderland' met zijn als az dit, als Ajax dat en als psv dan weer etc...
Ja? oh.. heb ik em gemist.. jammer!quote:Op maandag 23 april 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die was hier vanochtend gewoon in het Ajax topic.
Ja wat is met hem gebeurd?quote:Op maandag 23 april 2007 15:25 schreef Blight het volgende:
Hoe lang is M0NTANA nog weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |