Kan me nog vaag herinneren dat Ajax eens met 9-0 heeft gewonnen van Willem IIquote:Op maandag 23 april 2007 08:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We hebben het toch echt helemaal aan ons zelf te danken dat we nu van anderen afhankelijk zijn. Maar Willem II heeft toch een ongelofelijke hekel aan az? Monsterscore volgende week
quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Blight het volgende:
Even voor hen wie het nog niet wisten: we worden kampioen.
Alles is relatief. Jullie hebben wel 5 titels in 8 jaar, PyTh. Vijf stuks.quote:Op maandag 23 april 2007 09:14 schreef PyTh het volgende:
Dramatisch weekend....
Geniaal! Sommige dingen veranderen ook nooit.quote:
Dat dan weer wel.....quote:Op maandag 23 april 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Alles is relatief. Jullie hebben wel 5 titels in 8 jaar, PyTh. Vijf stuks.
Stadhuisplein bolluhquote:Op maandag 23 april 2007 09:38 schreef Sethje het volgende:
In eindhoven ligt het draaiboek al 5 maanden klaar. Volgens mij gewoon op demarkt. Maar de worden het nu niet meer he.
Omdat az geen andere plek heeft om het te vierenquote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Blight het volgende:
Is PSV eigenlijk de enige club welke een eventuele huldiging in de binnenstad zou houden? Ik las vanmorgen in de krant dat AZ waarschijnlijk net als Ajax een huldiging in het stadion in gedachten heeft. Toen ik gisteren nog even langs het bordes bij het Leidscheplein liep deed het me weer pijn dat we daar sowieso geen huldiging gaan mee maken.
Leuk he, het gemoedelijke brabantquote:
Mwoah. Die lampjes zitten er mentaal behoorlijk doorheen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als az punten verspeeld heeft psv ook gewoon nog een kans. Ik zie psv namelijk eerder met ruime cijfers van Vitesse winnen dan Ajax van Willem II, maar we zullen zien.
vroeger hadden wij het in de binnenstad.quote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Blight het volgende:
Is PSV eigenlijk de enige club welke een eventuele huldiging in de binnenstad zou houden? Ik las vanmorgen in de krant dat AZ waarschijnlijk net als Ajax een huldiging in het stadion in gedachten heeft. Toen ik gisteren nog even langs het bordes bij het Leidscheplein liep deed het me weer pijn dat we daar sowieso geen huldiging gaan mee maken.
jij mag nieteens over huldegingen praten marsquote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vroeger hadden wij het in de binnenstad.
Ik had het kunnen weten "het stadhuisplein het kampioenschap zal weer in het zuiden zijnquote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stadhuisplein bolluh
Niet dit jaar.
Hoef ik mijn tripje Boedapest ook niet te cancellen, dat scheelt.
Ach,quote:Op maandag 23 april 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Opzich leuke middag, maar snapte de dip niet. Dit was DE kans om 8-0 te maken, maar opeens was het helemaal weg.
AZ kampioen, sterk gemengd gevoel...
Hier niet hoor, net 4 kaarten gehaald. Trein 3 en Trein 5, ticketbox moest ze 1 voor 1 doen of dat wijf was gewoon debiel maargoedquote:Op maandag 23 april 2007 09:26 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
Waarom, al wil je extra kaartjes halen voor de bekerfinale en die verkoop om 10 uur begint, zijn de winkels pas om 12 uur open?
quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Blight het volgende:
Even voor hen wie het nog niet wisten: we worden kampioen.
Lame he, zag het spandoek ook hangen in die badkuipquote:
doe je goed sjorsquote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hier niet hoor, net 4 kaarten gehaald. Trein 3 en Trein 5, ticketbox moest ze 1 voor 1 doen of dat wijf was gewoon debiel maargoed![]()
Maarja dat boeit toch niet, gewoon allemaal trein 1 in![]()
Geblesseerd toch?quote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
Eigenlijk is elke kampioen dit jaar de kampioen van de armoede. Maar als Ajax de titel pakt hoor je mij daar niet over klagen. Als Rydell Poepon het maar uit zijn bolle schedel laat om zondag te gaan scoren!
Als ik ten Cate moet geloven hebben we niets te vrezen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef Jasza het volgende:
Als je ten Cate zo hoort praten zou je haast denken dat we 0-10 winnen
missen jullie hem al, nu die naar een andere club is ?quote:Op maandag 23 april 2007 10:19 schreef DeTolk het volgende:
Kan je voor zondag in het DSB stadion (wanneer er schermen komen te hangen) ook losse kaartjes kopen? zonder scc of seizoenskaart
Dat heb ik dan gemist. Zou zomaar kunnen.quote:
Hoogstens de flauwe grapjes over zijn naam.quote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
missen jullie hem al, nu die naar een andere club is ?
Daar zit ook waarheid in natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef denthemen het volgende:
allemaal mensen vandaag: Kut hé van Ajax, waarom kut? Als PSV gewoon gewonnen had waren we helemaal kansloos, we hebben nu nog best wel wat kans..
Aanvoerder gaat zich netjes aan ze kaartje houdenquote:Op maandag 23 april 2007 10:59 schreef Aanvoerder het volgende:
T5 hier.
Idem.quote:Op maandag 23 april 2007 10:10 schreef Robar het volgende:
Jammer voor Ajax, maar ik ben toch stiekum ook een beetje blij dat PSV van zijn voetstuk gevallen is.
Bekerfinale is voor de PO.quote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Wel mooie weken voor de boeg:
Play-offs eerst Feyenoord nog een keer vernederen.
Dan afrekenen met PSV
Vervoglens de bekerfinale tegen AZ.
We spelen helemaal geen playoffs hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Wel mooie weken voor de boeg:
Play-offs eerst Feyenoord nog een keer vernederen.
Dan afrekenen met PSV
Vervoglens de bekerfinale tegen AZ.
quote:Sterker nog, een derde treffer van Sparta hoefde ineens niet meer te worden uitgesloten. De ploeg had zelfs reden zich te beklagen, toen Medunjanin in het strafschopgebied werd gevloerd zonder dat scheidsrechter Vink ingreep.
hehe hoezoquote:Op maandag 23 april 2007 10:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Hoogstens de flauwe grapjes over zijn naam.
Die tweede treffer van Sparta had anders ook best uitgesloten mogen worden. Ik vond het persoonlijk vrij dubieus dat Vink het toeliet dat Gabri de vrije trap van Sparta had genomen. Bovendien moet de bal eerst stil liggen voor men een vrije trap mag nemen, is het niet?quote:
Klopt, jammer wel.quote:
Ach, het was erg knullig ja, maar ik kan best begrijpen dat ie door liet spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Die tweede treffer van Sparta had anders ook best uitgesloten mogen worden. Ik vond het persoonlijk vrij dubieus dat Vink het toeliet dat Gabri de vrije trap van Sparta had genomen. Bovendien moet de bal eerst stil liggen voor men een vrije trap mag nemen, is het niet?
Komt dat door dat gehuil van de lampjes van vorig seizoen na de finale, zeggende dat ze geen wedstrijdritme zouden hebben door het niet participeren in de playoffs?quote:
Komt omdat er geen WK is.quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Komt dat door dat gehuil van de lampjes van vorig seizoen na de finale, zeggende dat ze geen wedstrijdritme zouden hebben door het niet participeren in de playoffs?
Ok. Redelijk logische verklaring. Hoewel ik het jammer vind dat de finale niet de afsluiter is.quote:
Volgens mij door de reden van Blight hoor.quote:
Geen moer..quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Mocht AZ de dubbel winnen, wat interesseert mij de play-offs dan nog?
Wij winnen de bekere sowieso. De titel denk ik alleen niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat de 1 ploeg de dubbel gaat pakken dit jaar, en dat gaat dus AZ of Ajax worden. Als AZ kampioen wordt pakken ze ook de beker, wordt Ajax alsnog overwacht kampioen zullen ze bij AZ zo van slag af zijn dat ze de beker ook verliezen.
Zul je zien, winnen we met 9-0, gaat iedereen janken dat het doorgestoken kaart is.quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Pritt het volgende:
Tegen W2 scoren we altijd behoorlijk goed. Ik ben benieuwd.
WK heeft er ook wel mee te maken hoorquote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij door de reden van Blight hoor.
90+5.0-3 azquote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zul je zien, winnen we met 9-0, gaat iedereen janken dat het doorgestoken kaart is.
Dan winnen wij.quote:
quote:Ajax zegt veel mediaoptredens af
23-4-2007
Ajax heeft deze week alle mediaoptredens afgelast, inclusief dat van Tom De Mul. Hij komt maandagavond niet in het AT5-programma FC Godenzonen.
Huntelaar zou maandag in het programma Holland Sport verschijnen, maar heeft ook dat afgezegd. Het enige optreden dat wel doorgaat, is dat van technisch directeur Martin van Geel. Hij verschijnt maandagavond bij Voetbal Insite.
Ajax wil zich op de laatste competitiewedstrijd van het seizoen, zondag tegen Willem II, richten.
Aantal doelpunten voor eerst volgens mijquote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee?
Dan telt onderling resultaat of niet![]()
Staan jullie met 7-0 voor, wisselt Hendrik een verdediger en dan wordt het 9-3.quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zul je zien, winnen we met 9-0, gaat iedereen janken dat het doorgestoken kaart is.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staan jullie met 7-0 voor, wisselt Hendrik een verdediger en dan wordt het 9-3.
Toevallig zag ik in een oogopslag Vink staan en het moment zelf gebeuren, Vink stond er met zijn rug naartoe en heeft nooit gezien wat er gebeurde. Maar als ik achteraf de beelden terugkijk kan ik wel begrijpen dat Sparta er met de bal vandoor ging.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Die tweede treffer van Sparta had anders ook best uitgesloten mogen worden. Ik vond het persoonlijk vrij dubieus dat Vink het toeliet dat Gabri de vrije trap van Sparta had genomen. Bovendien moet de bal eerst stil liggen voor men een vrije trap mag nemen, is het niet?
Yup, daar kan het wel eens op uit gaan draaien. Heel belangrijk dus, die goal van Mitea nog even. 78 om 77 nu.quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef jna het volgende:
[..]
Aantal doelpunten voor eerst volgens mij
Idd BLINDE VINKquote:Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toevallig zag ik in een oogopslag Vink staan en het moment zelf gebeuren, Vink stond er met zijn rug naartoe en heeft nooit gezien wat er gebeurde. Maar als ik achteraf de beelden terugkijk kan ik wel begrijpen dat Sparta er met de bal vandoor ging.
T5, euhm... T1 hier
quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
vroeger dat is erg lang geleden hequote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vroeger hadden wij het in de binnenstad.
Mooi zo, kan ik lekker m'n benen strekken.quote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd BLINDE VINK![]()
![]()
T1 word overvol als het zo doorgaat![]()
Een grensrechter of vierde official had dan in moeten grijpen, maar het is wel uiterst dubieus dat Sparta op deze manier profiteert. Je ziet duidelijk dat Gabri een nonchalante tik naar de plaats van de vrije trap geeft en zeker niet een vrije trap neemt. Maar het is natuurlijk ook niet slim van Gabri om zo de bal te geven . . . !quote:Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toevallig zag ik in een oogopslag Vink staan en het moment zelf gebeuren, Vink stond er met zijn rug naartoe en heeft nooit gezien wat er gebeurde. Maar als ik achteraf de beelden terugkijk kan ik wel begrijpen dat Sparta er met de bal vandoor ging.
T5, euhm... T1 hier
zeg nooit nooitquote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef De_Ananas het volgende:
Op doelsaldo halen we het toch niet...
Gabri wees zelfs nog dat hij daar genomen moest wordenquote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Een grensrechter of vierde official had dan in moeten grijpen, maar het is wel uiterst dubieus dat Sparta op deze manier profiteert. Je ziet duidelijk dat Gabri een nonchalante tik naar de plaats van de vrije trap geeft en zeker niet een vrije trap neemt. Maar het is natuurlijk ook niet slim van Gabri om zo de bal te geven . . . !
Dat hoorde we vast ook toen Spanje met 14-0 won van Malta en alsnog Nederland eruit kegeldequote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef De_Ananas het volgende:
Op doelsaldo halen we het toch niet...
Dat roepen we ieder weekend vijfendertig keer, dus dit weekend deden ze ook niks.quote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Een grensrechter of vierde official had dan in moeten grijpen, maar het is wel uiterst dubieus dat Sparta op deze manier profiteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |