Kan me nog vaag herinneren dat Ajax eens met 9-0 heeft gewonnen van Willem IIquote:Op maandag 23 april 2007 08:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We hebben het toch echt helemaal aan ons zelf te danken dat we nu van anderen afhankelijk zijn. Maar Willem II heeft toch een ongelofelijke hekel aan az? Monsterscore volgende week
quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Blight het volgende:
Even voor hen wie het nog niet wisten: we worden kampioen.
Alles is relatief. Jullie hebben wel 5 titels in 8 jaar, PyTh. Vijf stuks.quote:Op maandag 23 april 2007 09:14 schreef PyTh het volgende:
Dramatisch weekend....
Geniaal! Sommige dingen veranderen ook nooit.quote:
Dat dan weer wel.....quote:Op maandag 23 april 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Alles is relatief. Jullie hebben wel 5 titels in 8 jaar, PyTh. Vijf stuks.
Stadhuisplein bolluhquote:Op maandag 23 april 2007 09:38 schreef Sethje het volgende:
In eindhoven ligt het draaiboek al 5 maanden klaar. Volgens mij gewoon op demarkt. Maar de worden het nu niet meer he.
Omdat az geen andere plek heeft om het te vierenquote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Blight het volgende:
Is PSV eigenlijk de enige club welke een eventuele huldiging in de binnenstad zou houden? Ik las vanmorgen in de krant dat AZ waarschijnlijk net als Ajax een huldiging in het stadion in gedachten heeft. Toen ik gisteren nog even langs het bordes bij het Leidscheplein liep deed het me weer pijn dat we daar sowieso geen huldiging gaan mee maken.
Leuk he, het gemoedelijke brabantquote:
Mwoah. Die lampjes zitten er mentaal behoorlijk doorheen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als az punten verspeeld heeft psv ook gewoon nog een kans. Ik zie psv namelijk eerder met ruime cijfers van Vitesse winnen dan Ajax van Willem II, maar we zullen zien.
vroeger hadden wij het in de binnenstad.quote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Blight het volgende:
Is PSV eigenlijk de enige club welke een eventuele huldiging in de binnenstad zou houden? Ik las vanmorgen in de krant dat AZ waarschijnlijk net als Ajax een huldiging in het stadion in gedachten heeft. Toen ik gisteren nog even langs het bordes bij het Leidscheplein liep deed het me weer pijn dat we daar sowieso geen huldiging gaan mee maken.
jij mag nieteens over huldegingen praten marsquote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vroeger hadden wij het in de binnenstad.
Ik had het kunnen weten "het stadhuisplein het kampioenschap zal weer in het zuiden zijnquote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stadhuisplein bolluh
Niet dit jaar.
Hoef ik mijn tripje Boedapest ook niet te cancellen, dat scheelt.
Ach,quote:Op maandag 23 april 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Opzich leuke middag, maar snapte de dip niet. Dit was DE kans om 8-0 te maken, maar opeens was het helemaal weg.
AZ kampioen, sterk gemengd gevoel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |