Deze is én de eerste én compleet.quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
Welke doen we?
Peking Express 2007 #7: Op naar de laatste 3 of Peking Express deel #7 Fan van de nichtjes ?
Die zijn tenminste compleet
da's een andere Copocabanaquote:Op zondag 22 april 2007 21:22 schreef amaranta het volgende:
hoe gaat dat copacabana lied ookalweer?
Her name was lola, she was a showgirl, with feathers in her hair
weljaat.quote:
Ik hoop dat die twee dirty moeten spelen naar elkaar toe om vervolgens geelimineerd te worden. Helaas weet ik al wie er deze aflevering eruit gaan...quote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef MissX het volgende:
Ik hoop echt dat Hans en Emily er vandaag uitgaan. En dan vlak voor de finale Pascal en Miranda.
Ik vind Egbert echt cool. Ik lig constant in een deuk om hem. Als je hem ziet denk je het is zo een te erge homo die niets kan, maar hij doet het wel ff allemaal, die 30km toch, dit soort beklimmingen met 2 rugzakken.quote:Op zondag 22 april 2007 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Egbert is echt een gentlemen en best wel een bikkel hoor
wat Babette zegt...quote:Op zondag 22 april 2007 21:42 schreef babette21 het volgende:
ciaoooo Hans en Emily [de meest zoutloze figuren ooit in PE]
Precies, het is gewoon een kanjer en nog een hele grappige ook!quote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vind Egbert echt cool. Ik lig constant in een deuk om hem. Als je hem ziet denk je het is zo een te erge homo die niets kan, maar hij doet het wel ff allemaal, die 30km toch, dit soort beklimmingen met 2 rugzakken.
Ik hoop het ook maar ik geloof niet dat zij eruit gaanquote:Op zondag 22 april 2007 21:42 schreef MissX het volgende:
Ik hoop zo dat P&M er volgende keer uitgaan en niet de finale halen
Inderdaad, respect voor EGBERTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon een kanjer en nog een hele grappige ook!![]()
Eensch, en dan zegt de voice-over ook nog dat het echte genieters zijn...quote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef Wup het volgende:
[..]
wat Babette zegt...
zulke mensen moeten ze dus niet meer selecteren voor PE
vanochtend gekeken.quote:Op maandag 23 april 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Hopelijk volgende week P&M eruit en dan een finale met de nichtjes en E&J.
Wat betreft die 4 heb ik geen voorkeur.
Ja ´romantisch´...... NOT!quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef Koningin het volgende:
Hans en Emily
![]()
Hij werd op het einde toch nog even romantisch he......
Paul en Miranda zijn echt wel een beetje freaks.
GO EGBEEEEEEEEEERT en Josefien
![]()
Dat vinnik nou juist zo grappig!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:06 schreef Judeljuud het volgende:
Ja, zeker...ik ben nu ook helemaal voor Egbert en Jozefien!! Ook erg tof van Egbert dat hij de tas van Jozefien droeg. Volgens mij is die wel een paar kilo kwijt als'ie thuis is!![]()
(Alleen dat geschreeuw van Jozefien...)
Hij heeft nu al een smaller kopje. Staat hem wel goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:06 schreef Judeljuud het volgende:
Ja, zeker...ik ben nu ook helemaal voor Egbert en Jozefien!! Ook erg tof van Egbert dat hij de tas van Jozefien droeg. Volgens mij is die wel een paar kilo kwijt als'ie thuis is!![]()
(Alleen dat geschreeuw van Jozefien...)
Ik ben voor E&J als winnaars, zij zijn verreweg de leukstenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Hij heeft nu al een smaller kopje. Staat hem wel goed.
Wat mij betreft mogen P&M eruit. In het begin zaten ze nog wel bij mij favorieten maar ik kan ze steeds minder pruimen. Dus ik ben E&J en A&N in de finale. En dan maar A&N als winnaar (dan winnen de nederlanders ook een keer).
Wordt nog gezellig dan die finalequote:Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik ben voor E&J als winnaars, zij zijn verreweg de leuksten![]()
saai saai???? ik vond het geweldig...heb je de omgeving gezien en dan die opdracht, dat ze als medewerker op de collectivo mochten werken...was echt jaloers....had ik ook ooit wilen doen..quote:
Gewoon een eigen vakantie. PE is ook nog maar voor de eerste keer in Z-A hè.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef Nesle het volgende:
Jij hebt meegedaan Fancypancy? Of heb ik dit verkeerd begrepen
da's omdat over een half jaartje deel 2 begint....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef Nesle het volgende:
Ik werd even in de war gebracht door dat deel 1
Ik heb er weer zin in......quote:
jij doet volgende jaar mee?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's omdat over een half jaartje deel 2 begint....
metmij
Die krijg je pas 2 dagen van te voren te horenquote:Op zondag 29 april 2007 09:12 schreef sjeppert het volgende:
[..]
jij doet volgende jaar mee?
wat wordt dan de route
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 11:02 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik hoop ook dat A&N en E&J over blijven
Hmm, ik ga eens even op de site daar kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef Vava het volgende:
Dat vraag ik me ook af, ik hoop niet dat de finale volgende week is eigenlijk, dan kan ik de aflevering niet (helemaal) zien
Nou daar word je ook niks wijzer van, op omroep.nl ontdekte ik wel de route en de opdrachten van vanavond dus als je dat niet wilt weten, niet verder lezen :quote:Op zondag 29 april 2007 17:52 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Hmm, ik ga eens even op de site daar kijken.
Jammerquote:Op zondag 29 april 2007 17:59 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Nou daar word je ook niks wijzer van, op omroep.nl ontdekte ik wel de route en de opdrachten van vanavond dus als je dat niet wilt weten, niet verder lezen :
Heel goed! En wat een pech voor Pascal en Mirandaquote:
Zelfkennis is niet hun beste eigenschap.quote:Op zondag 29 april 2007 20:53 schreef Wup het volgende:
'maar we hebben toch ook samen die zoutproef gelopen':)
'wij zijn niet meer fanatiek dan de rest'
Met de zoutproef hadden ze hun handen gebruikt jaquote:Op zondag 29 april 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
De nichtjes.![]()
P&M.Omdat ze fanatiek zijn zouden ze de mat niet verdienen.
![]()
Waren P&M ook niet degenen die toen valsspeelden? Of waren dat Hans & Emliy?
quote:Op zondag 29 april 2007 21:09 schreef MissX het volgende:
Ik wil Egbert wel achter zo een alpaca aan zie rennen. Dat moet echt hilarische zijn.
Dat zat ik net te denken jaquote:Op zondag 29 april 2007 21:09 schreef MissX het volgende:
Ik wil Egbert wel achter zo een alpaca aan zie rennen. Dat moet echt hilarische zijn.
Eerlijk wil ik niet direct zeggen, maar ik vind het wel dat t de proef een beetje verpest.quote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef xienix84 het volgende:
Hoe graag ik ook wil dan A&N en E&J samen doorgaan, eerlijk om het derde koppel te laten helpen is het niet.... niet in deze situatie.
beetje teveel van het goede jaquote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef xienix84 het volgende:
Hoe graag ik ook wil dan A&N en E&J samen doorgaan, eerlijk om het derde koppel te laten helpen is het niet.... niet in deze situatie.
ja die zijn lollig!quote:Op zondag 29 april 2007 21:15 schreef MissX het volgende:
Degene die de muziekjes vandaag verzorgd is wel super goed bezig.
Ja ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dat geen toeval was maar wat ik dan weer niet begrijp is dat ze niet met hun mee naar huis gaan als ze toch de andere ochtend door hen weg worden gebracht.quote:Op zondag 29 april 2007 21:25 schreef golfer het volgende:
En hoe bestaat het om in the middle of nowhere gewoon een stel Nederlanders te treffen.
Nederlanders kom je óveral tegen. Vooral als je 't het minst verwacht.quote:Op zondag 29 april 2007 21:25 schreef golfer het volgende:
En hoe bestaat het om in the middle of nowhere gewoon een stel Nederlanders te treffen.
Omdat ze op een bepaalde tijd moeten stoppen en dus niet meer verder mee mochten rijden.quote:Op zondag 29 april 2007 21:27 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dat geen toeval was maar wat ik dan weer niet begrijp is dat ze niet met hun mee naar huis gaan als ze toch de andere ochtend door hen weg worden gebracht.![]()
Ow echt, doe jij mee de volgende keer, wat gaaf!quote:Op zondag 29 april 2007 09:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die krijg je pas 2 dagen van te voren te horen
ow jaquote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat ze op een bepaalde tijd moeten stoppen en dus niet meer verder mee mochten rijden.
Het is een stuk aparter wanneer je geen Nederlanders tegen komt!quote:Op zondag 29 april 2007 21:25 schreef golfer het volgende:
mwa, ze hadden ook al 2 keer nadeel gehad...quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef golfer het volgende:
P&M hadden natuurlijk wel flink baat bij die Nederlanders die ze als gidsen hielpen.
ja laatste deel van de etappe was dan ook een domperquote:Jammer dat er geen afvallers zijn deze week.
Ja, was ineens afgelopenquote:Op zondag 29 april 2007 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
Dit voelde niet aan als een volwaardige aflevering
Geen herhaling, maar alleen illegaal via internet te krijgenquote:Op zondag 29 april 2007 22:17 schreef sjeppert het volgende:
wordt deze aflevering nog herhaald of kan ik het ergens terug zien op internet??
Helaas niet nee...quote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef sjeppert het volgende:
niet op uitzendinggemist.nl ofzo?
Da's waarquote:Op zondag 29 april 2007 21:53 schreef k_man het volgende:
Tja, niet elke aflevering bevat een eliminatie.
oh dan heb ik gelukkig niet veel gemist! Maar lang leve de oude videorecorder, kan het later nog eens gaan bekijkenquote:Op zondag 29 april 2007 21:41 schreef Wup het volgende:
beetje jammer dat er geen koppel afviel vandaag
Inderdaad, en dat gemier van ze, echt irritant.quote:Op zondag 29 april 2007 22:24 schreef SigmundFreud het volgende:
"We hebben laten zien dat we het ook met z'n tweeen kunnen" -- en dat nadat ze uitgebreid werden geholpen door de Nederlandse ontwikkelingswerkers.
Zou je niet zeggen (vind ik). De nichtjes hebben een leukere uitstraling en liggen ook beter bij de mannelijke bevolking.quote:Op maandag 30 april 2007 10:51 schreef lily het volgende:
[..]
Het is dan ook een voormalig miss Nederland![]()
Van mij mogen de meiden wel winnen eigenlijk
ik vind ze ook vervelend, maar dit was geen vals spelen: ze hadden gewoon mazzel.quote:Op maandag 30 april 2007 15:08 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik heb zo´n GODSGRUWELIJKE HEKEL aan Pascal en Miranda! Zelfs op het eind spelen ze nog vals door met een Nederlandse gids aan te komen die hun letterlijk overal naartoe brengt met lifts en locaties...
Misschien tussen spoiler-tags gooien? Dat voorstukje is me ook al vanaf de eerste aflevering opgevallen, maar ik verwacht het eigenlijk volgende keer te zien (zal wel bij een proef zijn).quote:Op maandag 30 april 2007 16:43 schreef mikerw het volgende:
Ik weet niet wat de route van volgende week precies is, maar als ze in de volgende aflevering NIET naar *** gaan, dan gaan *** er de volgende aflevering niet uit!
Ja, wie wordt er nu niet geholpen in PE? Dat is toch ook gewoon de bedoeling van het spel? Egbert en Josefien werden toch ook geholpen door die agent? Dat is gewoon mazzel hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 22:24 schreef SigmundFreud het volgende:
"We hebben laten zien dat we het ook met z'n tweeen kunnen" -- en dat nadat ze uitgebreid werden geholpen door de Nederlandse ontwikkelingswerkers.
Mag ik vragen hoe je de aflevering terug hebt gekeken?quote:Op maandag 30 april 2007 15:08 schreef Kidney_Bean het volgende:
Heb net de aflevering van gisteren bekeken:
ik heb zo´n GODSGRUWELIJKE HEKEL aan Pascal en Miranda! Zelfs op het eind spelen ze nog vals door met een Nederlandse gids aan te komen die hun letterlijk overal naartoe brengt met lifts en locaties... En zo zielig doen omdat ze door die anderen ´in de steek gelaten worden´Misschien moeten ze eens naar zichzelf kijken, WAAROM die mensen dat doen, dat krijg je nou als je zo vals speelt, schijnheilig bent en ZO bloedfanatiek dat het niet meer normaal is... En dan nog durven te beweren dat je alles met zijn tweetjes hebt gered en ze de anderen wel even aftroeven... BAH!
Hoop dat ze afvallen volgende week!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef Kidney_Bean het volgende:
mijn gewéldige ouderwetse videorecorder doet het nog steeds!
aan de andere kant kan het ook wel leuk zijn als A&N en E&J in de finale staan. Kijken of ze nog zo lief zijn voor elkaar als het om keiharde euro's gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
P&M moeten sowieso de finale halen, zo'n vriendschappelijke finale is het aanzien minder waard.
Het is een nederlander/zeeuw. Hij kon het nu gratis zienquote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef babette21 het volgende:
Pascal doet alsof ie naar huis moet.... jezus man, get over it, koop over 'n maand een ticket en ga alsnog
Inderdaad. Machu Picchu loopt niet weg.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef babette21 het volgende:
Pascal doet alsof ie naar huis moet.... jezus man, get over it, koop over 'n maand een ticket en ga alsnog
Klopt, en de productie ook. Toen moesten ze haasten om eerder als de kandidaten aan te komenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef BettyR het volgende:
Was dat nou vorige jaar ook niet, dat er koppel vast zat in de file?
Dat was in China, 2 jaar terug. Toen zat iedereen ook vast in een monsterfile.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef BettyR het volgende:
Was dat nou vorige jaar ook niet, dat er koppel vast zat in de file?
iets in de trant van "vandaag is echt een baaldag... kut kut kut.. klote.... enz" (oftewel, de plaat bleef weer hangen)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Nesle het volgende:
Wat zei die?
quote:
Dat is dus nog niet gezegd.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:
hoeveel verschil was er nou?
Told you so, ik zal niet spoileren wie die finale wintquote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef PirE het volgende:
Ach, wie het laatst lacht....
Ja, als dat ff kan!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef golfer het volgende:
Laat nu dan maar Egbert en Josefien het winnen.
deze spoiler niet lezen als je het niet wilt wetenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Told you so, ik zal niet spoileren wie die finale wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ik wil het NIET wetenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Told you so, ik zal niet spoileren wie die finale wint.
Jaaaaaaaaaaaah!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Leuk hoe Roos het woordje 'per' altijd uitspreekt.
Ik zeg er verder ook niks over. Je kan het overigens ook zelf uitvogelen als je goed naar de beginleader van het programma kijkt. Daar zie je altijd fragmenten van koppels en dan is het gewoon een kwestie van wegstrepen van wat je al gezien hebtquote:
Ik wil het helegaar niet uitvogelen maar gewoon lekker spannend kijken volgende week een duimen dat Egbeeeeeeeert en Jozefien winnen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zeg er verder ook niks over. Je kan het overigens ook zelf uitvogelen als je goed naar de beginleader van het programma kijkt. Daar zie je altijd fragmenten van koppels en dan is het gewoon een kwestie van wegstrepen van wat je al gezien hebt.
Omdat ze vals hebben gespeeld met de zoutopdracht maar toch vooral omdat Pascal een verschrikkelijke ZEVENZEIKERD is.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo negatief over Pascal en Miranda is.
Anja en Nancy die af lopen te geven op Miranda, dat het kansloos is dat ze het gebruikt dat ze Miss Nederland is geweest. Terwijl ze zelf op elke belangrijke liftdag het kleinst mogelijke shirtje aandoen. Dat ze er dankzij de zwaartekracht nog net niet uitvallen zeg maar. Dàt is pas hypocriet![]()
En Jozefien met d'r gefakete ziekte![]()
Liefde maakt blind zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |