Het is een nederlander/zeeuw. Hij kon het nu gratis zienquote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef babette21 het volgende:
Pascal doet alsof ie naar huis moet.... jezus man, get over it, koop over 'n maand een ticket en ga alsnog
Inderdaad. Machu Picchu loopt niet weg.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef babette21 het volgende:
Pascal doet alsof ie naar huis moet.... jezus man, get over it, koop over 'n maand een ticket en ga alsnog
Klopt, en de productie ook. Toen moesten ze haasten om eerder als de kandidaten aan te komenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef BettyR het volgende:
Was dat nou vorige jaar ook niet, dat er koppel vast zat in de file?
Dat was in China, 2 jaar terug. Toen zat iedereen ook vast in een monsterfile.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef BettyR het volgende:
Was dat nou vorige jaar ook niet, dat er koppel vast zat in de file?
iets in de trant van "vandaag is echt een baaldag... kut kut kut.. klote.... enz" (oftewel, de plaat bleef weer hangen)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Nesle het volgende:
Wat zei die?
quote:
Dat is dus nog niet gezegd.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:
hoeveel verschil was er nou?
Told you so, ik zal niet spoileren wie die finale wintquote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef PirE het volgende:
Ach, wie het laatst lacht....
Ja, als dat ff kan!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef golfer het volgende:
Laat nu dan maar Egbert en Josefien het winnen.
deze spoiler niet lezen als je het niet wilt wetenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Told you so, ik zal niet spoileren wie die finale wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ik wil het NIET wetenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Told you so, ik zal niet spoileren wie die finale wint.
Jaaaaaaaaaaaah!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Leuk hoe Roos het woordje 'per' altijd uitspreekt.
Ik zeg er verder ook niks over. Je kan het overigens ook zelf uitvogelen als je goed naar de beginleader van het programma kijkt. Daar zie je altijd fragmenten van koppels en dan is het gewoon een kwestie van wegstrepen van wat je al gezien hebtquote:
Ik wil het helegaar niet uitvogelen maar gewoon lekker spannend kijken volgende week een duimen dat Egbeeeeeeeert en Jozefien winnen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zeg er verder ook niks over. Je kan het overigens ook zelf uitvogelen als je goed naar de beginleader van het programma kijkt. Daar zie je altijd fragmenten van koppels en dan is het gewoon een kwestie van wegstrepen van wat je al gezien hebt.
Omdat ze vals hebben gespeeld met de zoutopdracht maar toch vooral omdat Pascal een verschrikkelijke ZEVENZEIKERD is.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo negatief over Pascal en Miranda is.
Anja en Nancy die af lopen te geven op Miranda, dat het kansloos is dat ze het gebruikt dat ze Miss Nederland is geweest. Terwijl ze zelf op elke belangrijke liftdag het kleinst mogelijke shirtje aandoen. Dat ze er dankzij de zwaartekracht nog net niet uitvallen zeg maar. Dàt is pas hypocriet![]()
En Jozefien met d'r gefakete ziekte![]()
Liefde maakt blind zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |