en gefixedquote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Piles het volgende:
Moeten de afvallers niet eens aangepast worden?
(vooral als tvp)
nee, viel weinig te beleven deze aflevering.quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Vond de aflevering zelf niet zo heel geweldig deze keer.
ja dat was aan de ene kant natuurlijk de grapquote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik vond het grappig/ironisch dat de winnaars van de eerste etappe bij straatarme mensen sliepen (ze gaven zelfs uit hun eigen mondvoorraad weg aan de kinderen), terwijl de achteropliggende stellen veel beter terechtkwamen. Dubbele ironie ook in de zin dat die arme plaats ooit de rijkste stad van Zuid-Amerika was.
Ja, en dan Egbert ook: 'Oei, Pascalle!'quote:
Alleen het viel me een beetje tegen van ze dat ze zo goed overweg konden met Pascallequote:Op maandag 9 april 2007 12:55 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind de nichtjes ook tof nu, ze zijn fysiek erg sterk.
Ze wisten toen nog niet hoe ze 'alleen' met Paul was.quote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Alleen het viel me een beetje tegen van ze dat ze zo goed overweg konden met Pascalle.
Hoop ik ook. Zijn de leukste koppels van deze serie.quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Hoop eigenlijk (ondanks dat het geen standaard winnnaars teams zijn) dat Raf & Martha of Egbert & Jozefien de eindstreep halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |