Deze is én de eerste én compleet.quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef Piles het volgende:
Welke doen we?
Peking Express 2007 #7: Op naar de laatste 3 of Peking Express deel #7 Fan van de nichtjes ?
Die zijn tenminste compleet
da's een andere Copocabanaquote:Op zondag 22 april 2007 21:22 schreef amaranta het volgende:
hoe gaat dat copacabana lied ookalweer?
Her name was lola, she was a showgirl, with feathers in her hair
weljaat.quote:
Ik hoop dat die twee dirty moeten spelen naar elkaar toe om vervolgens geelimineerd te worden. Helaas weet ik al wie er deze aflevering eruit gaan...quote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef MissX het volgende:
Ik hoop echt dat Hans en Emily er vandaag uitgaan. En dan vlak voor de finale Pascal en Miranda.
Ik vind Egbert echt cool. Ik lig constant in een deuk om hem. Als je hem ziet denk je het is zo een te erge homo die niets kan, maar hij doet het wel ff allemaal, die 30km toch, dit soort beklimmingen met 2 rugzakken.quote:Op zondag 22 april 2007 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Egbert is echt een gentlemen en best wel een bikkel hoor
wat Babette zegt...quote:Op zondag 22 april 2007 21:42 schreef babette21 het volgende:
ciaoooo Hans en Emily [de meest zoutloze figuren ooit in PE]
Precies, het is gewoon een kanjer en nog een hele grappige ook!quote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vind Egbert echt cool. Ik lig constant in een deuk om hem. Als je hem ziet denk je het is zo een te erge homo die niets kan, maar hij doet het wel ff allemaal, die 30km toch, dit soort beklimmingen met 2 rugzakken.
Ik hoop het ook maar ik geloof niet dat zij eruit gaanquote:Op zondag 22 april 2007 21:42 schreef MissX het volgende:
Ik hoop zo dat P&M er volgende keer uitgaan en niet de finale halen
Inderdaad, respect voor EGBERTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon een kanjer en nog een hele grappige ook!![]()
Eensch, en dan zegt de voice-over ook nog dat het echte genieters zijn...quote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef Wup het volgende:
[..]
wat Babette zegt...
zulke mensen moeten ze dus niet meer selecteren voor PE
vanochtend gekeken.quote:Op maandag 23 april 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Hopelijk volgende week P&M eruit en dan een finale met de nichtjes en E&J.
Wat betreft die 4 heb ik geen voorkeur.
Ja ´romantisch´...... NOT!quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef Koningin het volgende:
Hans en Emily
![]()
Hij werd op het einde toch nog even romantisch he......
Paul en Miranda zijn echt wel een beetje freaks.
GO EGBEEEEEEEEEERT en Josefien
![]()
Dat vinnik nou juist zo grappig!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:06 schreef Judeljuud het volgende:
Ja, zeker...ik ben nu ook helemaal voor Egbert en Jozefien!! Ook erg tof van Egbert dat hij de tas van Jozefien droeg. Volgens mij is die wel een paar kilo kwijt als'ie thuis is!![]()
(Alleen dat geschreeuw van Jozefien...)
Hij heeft nu al een smaller kopje. Staat hem wel goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:06 schreef Judeljuud het volgende:
Ja, zeker...ik ben nu ook helemaal voor Egbert en Jozefien!! Ook erg tof van Egbert dat hij de tas van Jozefien droeg. Volgens mij is die wel een paar kilo kwijt als'ie thuis is!![]()
(Alleen dat geschreeuw van Jozefien...)
Ik ben voor E&J als winnaars, zij zijn verreweg de leukstenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Hij heeft nu al een smaller kopje. Staat hem wel goed.
Wat mij betreft mogen P&M eruit. In het begin zaten ze nog wel bij mij favorieten maar ik kan ze steeds minder pruimen. Dus ik ben E&J en A&N in de finale. En dan maar A&N als winnaar (dan winnen de nederlanders ook een keer).
Wordt nog gezellig dan die finalequote:Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik ben voor E&J als winnaars, zij zijn verreweg de leuksten![]()
saai saai???? ik vond het geweldig...heb je de omgeving gezien en dan die opdracht, dat ze als medewerker op de collectivo mochten werken...was echt jaloers....had ik ook ooit wilen doen..quote:
Gewoon een eigen vakantie. PE is ook nog maar voor de eerste keer in Z-A hè.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef Nesle het volgende:
Jij hebt meegedaan Fancypancy? Of heb ik dit verkeerd begrepen
da's omdat over een half jaartje deel 2 begint....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef Nesle het volgende:
Ik werd even in de war gebracht door dat deel 1
Ik heb er weer zin in......quote:
jij doet volgende jaar mee?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's omdat over een half jaartje deel 2 begint....
metmij
Die krijg je pas 2 dagen van te voren te horenquote:Op zondag 29 april 2007 09:12 schreef sjeppert het volgende:
[..]
jij doet volgende jaar mee?
wat wordt dan de route
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 11:02 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik hoop ook dat A&N en E&J over blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |