Stop dat koffiedik kijken en appels peren verhaal.quote:Op zondag 22 april 2007 16:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ajax werd in de voorrondes al uitgeschakeld door de lokale FC Höppelköt.
AZ in de CL lijkt me een prima plan.
Waarom? Om mezelf maar te quoten:quote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat staat los van zijn opmerking dat AZ niets in de CL te zoeken heeft.
Ik denk dat Ajax en PSV daar meer hebben te zoeken ja..
quote:Op zondag 22 april 2007 16:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie niet in waarom Ajax meer te zoeken heeft in de CL dan AZ. Ajax presteert Europees toch ook al jaren helemaal niets.
Het Ajax dat afgelopen jaren keer op keer faalde in de CL en UEFA Cup, terwijl AZ het meerdere jaren achtereen ver schopte in de CL?quote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat staat los van zijn opmerking dat AZ niets in de CL te zoeken heeft.
Ik denk dat Ajax en PSV daar meer hebben te zoeken ja..
PSV moet gewoon weer CL inquote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Stop dat koffiedik kijken en appels peren verhaal.
Ik denk dat Ajax en AZ in de CL ongeveer gelijkwaardig zijn. PSV was daar een stap verder. In het nieuwe seizoen nieuwe kansen en laten we hopen dat als AZ in de CL speelt, ze ver komen. Ik denk dat ze de poulefase kunnen overleven, en darna zal t snel klaar zijn.
Ajax heeft het krediet iig verspeeld, het is onzin om te zeggen dat Ajax meer te zoeken heeft in de CL dan AZ. Het feit dat AZ eerste staat en Ajax niet zegt genoeg.quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Stop dat koffiedik kijken en appels peren verhaal.
Ik denk dat Ajax en AZ in de CL ongeveer gelijkwaardig zijn. PSV was daar een stap verder. In het nieuwe seizoen nieuwe kansen en laten we hopen dat als AZ in de CL speelt, ze ver komen. Ik denk dat ze de poulefase kunnen overleven, en darna zal t snel klaar zijn.
Ook maar op basis van de doelsaldoquote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft het krediet iig verspeeld, het is onzin om te zeggen dat Ajax meer te zoeken heeft in de CL dan AZ. Het feit dat AZ eerste staat en Ajax niet zegt genoeg.
Dat zeg ik ook niet. Ze zijn imo gelijkwaardig. Het is ook onzin om te stellen dat AZ wel even potten gaat breken in de CL, op basis van de resultaten in de UEFA cup...quote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft het krediet iig verspeeld, het is onzin om te zeggen dat Ajax meer te zoeken heeft in de CL dan AZ. Het feit dat AZ eerste staat en Ajax niet zegt genoeg.
we zien het 6 Mei welquote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef Kadoc het volgende:
Suggestieve TT.
Feyenoord heeft niks dit seizoen, HELEMAAL NIETS!quote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Feyenoord mist straks nog uefacupvoetbal
Volgende week de spannende wedstrijd ScHeerenveen - Feyenoord
Het is eveneens onzin om het tegenovergestelde te beweren.quote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ze zijn imo gelijkwaardig. Het is ook onzin om te stellen dat AZ wel even potten gaat breken in de CL, op basis van de resultaten in de UEFA cup...
Als ze winnen welquote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft niks dit seizoen, HELEMAAL NIETS!
Dus ook geen play-offs![]()
Beker is geen competitie. Als club X na 34 wedstrijden hoger staat dan club Y, dan zegt dat stukken meer dan één wedstrijd.quote:
neem nou de kaartverkoop alleen al. eeuwig zonde.quote:
Ja maar lees dan, dat doe ik ook niet.quote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is eveneens onzin om het tegenovergestelde te beweren.
Zolang hij zn gelijk heeft....quote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou van Gaal loopt ook heel schijnheilig te genieten hoor![]()
AZ zal niet voor de eerste keer punten laten liggen als het erop aankomtquote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef raptorix het volgende:
Ten cate op radio1:
Wij worden gewoon bij willem II kampioen ;-)
Idd, en AZ heeft bewezen daar veel beter mee om te kunnen gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef Boomstam het volgende:
ow hier vervolg
[..]
neem nou de kaartverkoop alleen al. eeuwig zonde.
cap. stadions
AZ 17.023
PSV 35.000
Ajax 52.388
maar goed de ploegen zijn wel degelijk verschillend in de CL en in de uefacup. druk, ervaring, aantal wedstrijden per seizoen.
AZ is nu constanter.quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
AZ zal niet voor de eerste keer punten laten liggen als het erop aankomt
Samen met de broertjes Koeman toch wel de domste trainer van de eredivisie waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef raptorix het volgende:
Ten cate op radio1:
Tjah net zoals ie verleden keer vergat dat AZ een beter doelsaldo heeft.quote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Samen met de broertjes Koeman toch wel de domste trainer van de eredivisie waarschijnlijk.
Hij voorspelde ook dat er dit weekend wat bijzonders ging gebeuren, dus wellicht werkt die glazen bol welquote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Samen met de broertjes Koeman toch wel de domste trainer van de eredivisie waarschijnlijk.
is dat zo? omdat ze dit seizoen net zo veel punten hebben als ajax en psv?quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, en AZ heeft bewezen daar veel beter mee om te kunnen gaan.
PSV weet ik zo net niet, maar ik doelde meer op Ajax. Ik verwacht meer van AZ in de CL dan Ajax hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 17:01 schreef Boomstam het volgende:
[..]
is dat zo? omdat ze dit seizoen net zo veel punten hebben als ajax en psv?
Het is toch wel uber duidelijk dat psv het lastigste programma had dit jaar. en de smet heeft dat koeman mensen als kluivert gekocht heeft.
kan me niet voorstellen dat iemand wil beweren dat az meer in de CL hoort dan psv
Dat ze 3e worden?quote:
Alle eer gaat toch echt naar de gebroeders Koeman hoorquote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zal positief doorwerken in de groep...quote:
Stadion ... golfplatententoonstelling, hoe je 't wil noemenquote:Op zondag 22 april 2007 17:04 schreef MarkNMGN het volgende:
AZ wordt volgende week kampioen... in het lelijkste stadion v/d eredivisie ook nog
als je al over psv twijfelt..........quote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
PSV weet ik zo net niet, maar ik doelde meer op Ajax. Ik verwacht meer van AZ in de CL dan Ajax hoor.
Betwijfel ik hoor. Ten Cate is betere trainer, maar wel echt dķm.quote:Op zondag 22 april 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alle eer gaat toch echt naar de gebroeders Koeman hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef raptorix het volgende:
Ten cate op radio1:
Ah de meest gehate club. Vandaar dat ze de grootste supporters vereniging van NL hebben...quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef djstoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat woordje "gewoon"geeft weer precies aan waarom ajax de meest gehate club van nederland is........wat een arrogante kwal met zn grote bek.
Ten cate op radio1:
Net zoals Erwin Koeman vorig week beweerde dat bij de gelijkmaker van Hooijdonk hij Feyenoord nog zag winnen zeker?quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Betwijfel ik hoor. Ten Cate is betere trainer, maar wel echt dķm.
waar jij je druk over kan maken zeg. des te groter zijn woorden des te mooier het is als ze geen kampioen worden toch?quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef djstoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat woordje "gewoon"geeft weer precies aan waarom ajax de meest gehate club van nederland is........wat een arrogante kwal met zn grote bek.
hoezo schijnheilig? .....daar heeft hij toch reden voorquote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou van Gaal loopt ook heel schijnheilig te genieten hoor![]()
Volgens mij heeft hij 'gewoon' niet gezegd.quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef djstoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat klopt...........maar het blijft een kwalquote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Boomstam het volgende:
[..]
waar jij je druk over kan maken zeg. des te groter zijn woorden des te mooier het is als ze geen kampioen worden toch?
..........ach, als je het bewuste interview beluisterd weet je wel wat we bedoelenquote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij 'gewoon' niet gezegd.
Zelf weet hij ook wel dondersgoed dat ze gaan winnen bij Excelsior, maar je kent Louis van Gaal he. Lekker in de 'underdogpositie' blijven hangen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
hoezo schijnheilig? .....daar heeft hij toch reden voor
Als je dit al erg vind... Een coach behoort dit te zeggen. Wat denk je dat hij dan moet zeggen: we worden geen kampioen meer? De coach is de eerste die vertrouwen dient uit te spreken...quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat klopt...........maar het blijft een kwal
Wat is dat nou weer voor gelul, qua spelers sterkte is AZ zowiezo superieur aan Ajax, daarnaast doet AZ het europees altijd goed, en zeker niet alleen tegen de kleintjes.quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef borisz het volgende:
AZ in de CL. Ik wilde geen plaatsen verliezen
Vertel wie is allemaal beter?quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul, qua spelers sterkte is AZ zowiezo superieur aan Ajax, daarnaast doet AZ het europees altijd goed, en zeker niet alleen tegen de kleintjes.
psv heeft wel is vaker spelers zien vertrekken en daarna toch een top seizoen gehad. alleen tsja nu is koeman daar de coach *zucht*quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als Ajax Sneijder en Huntelaar kan behouden dan kan het nog wat worden volgend seizoen. Anders zal het wel eens hetzelfde liedje kunnen worden. PSV hetzelfde maar dan voor Gomez en Alex (wellicht Farfan) zonder geniale aanvullingen redden ze het beiden niet in de CL. Als AZ kampioen wordt dan wordt het voor hun moeilijker om spelers te behouden, als ze het nu al niet moeilijk krijgen. Gelukkig voor hun is dat er geld is...
Dat is natuurlijk te simpel. AZ is een team. Ajax zal immer een bijeengeraapt zooitje vedettes zijn die denken dat ze het gaan maken bij 'de beste club van Nederland'.quote:
Roep dat maar niet te hard...quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef Boomstam het volgende:
[..]
en az heeft een gulle suikeroom, wiens geld ook gewoon een keer opgaat.
europees? een beetje erg lomp dat je de CL met uefa vergelijkt.quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul, qua spelers sterkte is AZ zowiezo superieur aan Ajax, daarnaast doet AZ het europees altijd goed, en zeker niet alleen tegen de kleintjes.
Oh ja? Mmmmmmmarten Martens is er al een zeker?quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
ach als az met 0-4 wint heb ik daar geen problemen meequote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
0-10 tegen willem II
Ach gut sneijder heeft weer een paar wedstrijdjes aardig gespeelt?quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh ja? Mmmmmmmarten Martens is er al een zeker?![]()
Ik hoop dat Ajax verliest met grote cijfers, dan maar AZ. Maar eigenlijk gun ik het die van Gaal het ook niet, AZ wellicht nog wel maar die van Gaal gewoon niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef djstoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorlopig zie ik z'n tenenkrommende reclames nog steeds op tv! Ik hoop niet dat de spelers van AZ ook gefinancierd zijn tegen de voorwaarden van onze grote vriend Leen!quote:
Gedraag je eens niet als een kleuter? Koeman is ook een mongool. Maar Ten Cat is nog vele malen dommer.quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net zoals Erwin Koeman vorig week beweerde dat bij de gelijkmaker van Hooijdonk hij Feyenoord nog zag winnen zeker?
Inderdaad, RKC is dan ook minimaal gelijkwaardig aan Ajax.quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Onzin, de onderlinge duels hebben dat niet uitgewezen.
Qua stand hebben ze ook even veel punten.quote:Op zondag 22 april 2007 17:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, RKC is dan ook minimaal gelijkwaardig aan Ajax.
De frustratie zit je weer hoog hé?quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet als een kleuter? Koeman is ook een mongool. Maar Ten Cat is nog vele malen dommer.
Geef gewoon toe dat Ten Cate een losert isquote:
Helemaal niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De frustratie zit je weer hoog hé?![]()
![]()
Oke soms wel ja, zoals vandaag. Zo tevreden?quote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat Ten Cate een losert is
Jaquote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke soms wel ja, zoals vandaag. Zo tevreden?![]()
Ah vandaar dat de stand na 33 wedstrijden gelijk is...quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te simpel. AZ is een team. Ajax zal immer een bijeengeraapt zooitje vedettes zijn die denken dat ze het gaan maken bij 'de beste club van Nederland'.
Ten cate op radio1:
Mooi manquote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Henk ten Cate![]()
![]()
Hoorde het op ned 1 ( daar drukte ze het nog iets zachter uit )
Ik denk dat op dit moment die gifjes nog het enige zullen zijn wat er over is van het Zuiderparkquote:Op zondag 22 april 2007 18:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Geen gifjes van het zuiderpark ?![]()
quote:Restant gestaakte duel woensdag in Emmen
De zondag gestaakte wedstrijd ADO Den Haag - FC Groningen wordt woensdag 25 april om 12.00 uur zonder publiek uitgespeeld in Emmen. Dat heeft het bestuur betaald voetbal maandagmorgen besloten.
De KNVB heeft maandagochtend de diverse rapportages ontvangen. “Los van het tuchtrechtelijk traject heeft het sportieve verloop van de competitie op dit moment prioriteit”, aldus een woordvoerder van de KNVB. “Het doelsaldo van een aantal clubs kan een rol spelen in de eindstand van de competitie. Het is daarom van groot belang dat de wedstrijd nog deze week, voor de laatste speelronde, wordt uitgespeeld. Uiteraard zijn wij zeer tevreden met de bereidwilligheid van de gemeente Emmen en FC Emmen.”
Het restant van de wedstrijd die een 0-3 tussenstand kent, bedraagt 42 minuten. ADO Den Haag – FC Groningen staat woensdag onder leiding van hetzelfde arbitrale kwartet als afgelopen zondag.
Bron: FC Groningen
quote:Op maandag 23 april 2007 13:01 schreef knnth het volgende:
Alvast wennen.
hahahaquote:Op maandag 23 april 2007 13:01 schreef knnth het volgende:
Alvast wennen.
Maakt niet zoveel uit, dan hebben ze het geprobeerd.quote:
In de Euroborg won ADO ook (dacht met 5-2/3)quote:
toen was alles andersquote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de Euroborg won ADO ook (dacht met 5-2/3)
Als je tegen die ploeg nog 3 goals in 40 minuten weggeeft dan heb je de eerste 5 ook zeker niet verdiendquote:Op maandag 23 april 2007 13:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, dan hebben ze het geprobeerd.
Bij 3-3 is Groningen alsnog zeker van een plek bij de eerste 9![]()
Ik neem aan dat Heerenveen voor de winst gaat En Feyenoord. Ja, wat moet ik daar over zeggen?quote:Op maandag 23 april 2007 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Eerst maar es hopen dat ze bij SCH-FEY zo slim zijn om gelijk te spelen..![]()
quote:Lindgren niet van de partij woensdag in Emmen
GRONINGEN - Rasmus Lindgren is woensdag niet van de partij in het restant van het duel dat FC Groningen moet spelen tegen ADO Den Haag.
Lindgren raakte dinsdag op de training geblesseerd aan zijn enkel. Trainer Ron Jans wilde niet zeggen wie Lindgren vervangt.
Groningen speelt woensdag om 12 uur, zonder toeschouwers, in Emmen tegen ADO Haag de overige 43 minuten van het duel dat zondag werd gestaakt.
Supporters van FC Groningen kunnen de beelden van ADO Den Haag tegen FC Groningen op de videoschermen van de Euroborg zien. De Euroborg is vanaf 11.30 uur open.
Voor Feyenoord is dat als ze de nul houdenquote:
Ik neem aan dat er in dat geval een vervanger zou mogen starten.?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:25 schreef MaxPower het volgende:
Als Groningen nou al 3x gewisseld had, zouden ze dan met 10 man verder moeten?
Ja, op Radio Noord live te volgen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is de wedstrijd trouwens nog ergens te volgen?
thnxquote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in dat geval een vervanger zou mogen starten.?
[..]
Ja, op Radio Noord live te volgen.
Klik hier voor de stream.
Moeten ze niet starten in dezelfde opstelling als waarmee het gestopt is?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in dat geval een vervanger zou mogen starten.?
[..]
Ja, op Radio Noord live te volgen.
Klik hier voor de stream.
lijkt me wel toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeten ze niet starten in dezelfde opstelling als waarmee het gestopt is?
Yep. Alleen wordt Lindgren vervangen vanwege een blessure.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeten ze niet starten in dezelfde opstelling als waarmee het gestopt is?
Whehe das wel grappig opzichquote:Op woensdag 25 april 2007 09:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yep. Alleen wordt Lindgren vervangen vanwege een blessure.
De wedstrijd zal beginnen met een hoekschop voor Groningen.
Helemaal als daar een doelpunt uit valt.quote:
Hoeveel hebben ze er nodig denk je?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Helemaal als daar een doelpunt uit valt.
idd. wel handig.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef 6liNes het volgende:
even tussendoor: weet iemand waar ik een grafiek kan vinden met de totaal aantal behaalde punten per speelronde door AZ, Ajax en PSV?
Alves wil Europees topscorer worden, dus die maakt er wel 5/6 tegen Feyenoord.quote:Op maandag 23 april 2007 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Eerst maar es hopen dat ze bij SCH-FEY zo slim zijn om gelijk te spelen..![]()
En natuurlijk zoveel mogelijk doelpunten proberen te scoren tegen Utrecht.
Die wordt wel doormidden geschopt door een gefrustreerde Feijenoorder.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Alves wil Europees topscorer worden, dus die maakt er wel 5/6 tegen Feyenoord.
Is wel helderquote:Op woensdag 25 april 2007 11:23 schreef knnth het volgende:
Sorry, ik ben geen Excel-expert
Heb cumulatieven gedaan, als iemand iets anders wil, zeg het dan even
[afbeelding]
Dank u, precies wat ik zocht!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:23 schreef knnth het volgende:
Sorry, ik ben geen Excel-expert
Heb cumulatieven gedaan, als iemand iets anders wil, zeg het dan even
[afbeelding]
Doch vrij onduidelijk lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is wel helderEen compleet overzicht van alle clubs is wellicht nog aardiger
![]()
Rot es opquote:Op woensdag 25 april 2007 11:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is wel helderEen compleet overzicht van alle clubs is wellicht nog aardiger
![]()
Begonnen..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen om 12.00 uur de 2e helft van ADO-Grunn
quote:
quote:
Volgens mij mogen ze niet meer wisselen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:05 schreef Marrek het volgende:
Mag ADO nu nog wisselen? Aangezien op tt staat dat ze al drie keer gewisseld hebben... Of mogen ze nu nog 2 keer wisselen?
Wat een debielen idd.quote:
Hmmm ik twijfel.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef Marrek het volgende:
Mensen die hun pauze inleveren voor de club noemen we dat...
ADO heeft het hele seizoen nog niet hardgelopen, dus dat zal nu ook wel meevallen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Dat ze niet neervallen daar. Ik heb net hardgelopen, dat was ook niet echt lekker.
En dan zelf verliezen van ons zondagquote:
Zou me niks verbazen, Roda kennendequote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En dan zelf verliezen van ons zondag
* rompompom haalt spuit elf award op.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goh, dat plaatje heb ik zelf gepost Einstein.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef dndiek het volgende:
Groningen maar matig zo te horen
Tsja, ze willen zelf die 40 minuten uitspelen, dus ik had ze wat gemotiveerder verwachtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vind je het gek. Tégen ADO, ín Emmen en bíj 25 graden...
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Handig, zetten ze een schizo op de tribune.
lekker Grunnquote:
ook de 1e keer dan dit seizoenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef Strooper het volgende:
Wel klasse van ADO dat ze hun best doen.
ze hebben natuurlijk al wat meer ervaring met spelen zonder publiekquote:
Dat zou betekenen dat Roda volgend seizoen UEFA cup speeltquote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef mcyodogg het volgende:
Als ze nou op 1 goal de top 5 niet halen
Het kan nog zoveel kanten op. Als SCH of Feyenoord wint dan is het maximaal de zesde plek voor Groningen of Roda. Het wordt pas écht interessant als het gelijkspel wordtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef mcyodogg het volgende:
Als ze nou op 1 goal de top 5 niet halen
Heeft ie de goal ook nog gemist!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
De enige toeschouwer is ook al voor het einde weggegaan, nu staat er weer 0
Ze hadden zich zeker verteldquote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze hadden zich zeker verteld![]()
Welk verhaal precies?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef Bayswater het volgende:
Gaat dat verhaal van Youri Mulder (over Nurnberg geloof ik) dadelijk ook voor Groningen op.![]()
Arrogantie ten top.
Die hadden ooit van Bayern verloren met 1-0 met een doelpunt dat via het zijnet werd gescoord. Wedstrijd werd na protest overnieuw gespeeld en verliezen met 3-0. Vervolgens degraderen ze op 1 doelpunt verschil.quote:
Eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die hadden ooit van Bayern verloren met 1-0 met een doelpunt dat via het zijnet werd gescoord. Wedstrijd werd na protest overnieuw gespeeld en verliezen met 3-0. Vervolgens degraderen ze op 1 doelpunt verschil.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die hadden ooit van Bayern verloren met 1-0 met een doelpunt dat via het zijnet werd gescoord. Wedstrijd werd na protest overnieuw gespeeld en verliezen met 3-0. Vervolgens degraderen ze op 1 doelpunt verschil.![]()
Best nog veel wedstrijden die ergens om gaanquote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
Zondag de laatste speelronde alweer.
Zondag,14.30 uur:
FC Groningen - FC Utrecht
sc Heerenveen - Feyenoord
NEC - ADO Den Haag
PSV - Vitesse
Roda JC - Heracles Almelo
Sparta R'dam - RKC Waalwijk
FC Twente - NAC Breda
Willem II - Ajax
Excelsior - AZ
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:50 schreef knnth het volgende:
Sparta-RKC telt ook nog hoor. Sparta speelt om de 13e plek (=intertoto playoffs), mocht Heracles winnen van Roda...
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Heracles niet zo'n zin heeft in die playoffs.
NAC kan theoretisch nog bij de beste 9 eindigen.quote:Op zondag 29 april 2007 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar gaat Twente-NAC nog om dan eigenlijk?
10-13 intertoto De bekerwinnaar zit sowieso in de groep 2-5 dus er is dan een extra ticket over voor 6-9. Was de bekerfinale RKC-NAC dan was er geen UEFA cup ticket voor 6-9.quote:Op zondag 29 april 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff kijken hoor, hoe gaat het nou precies?
1 = kampioen = CL
2-5 = playoffs voor 1 tocket voorronde CL en 3 x UEFA cup (?)
6-9 = Playoffs voor nog 1 Uefa cup ticket
en de bekerwinnaar krijgt ook een UEFA cup ticket? zouden er dan 5 UEFA cup tickets voor NL te verdelen zijn?(even los van dat de bekerwinnaar er al eentje heeft, AZ of Ajax)
En wanneer kom je in aanmerking voor Intertoto?Als je dat toernooi wint stroom je toch ook ergens de UEFA cup binnen?
Klok-klepel en zoBedankt vast
Ik hoop dat ik je dan niet ziequote:Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ga maar in een Amsterdamse kroeg, AZ aanmoedigen. Lijkt me een nobel plan.
Nog adviezen waar ik het beste kan gaan zitten?quote:
Niet naar het Leidse plein want daar ben ikquote:Op zondag 29 april 2007 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog adviezen waar ik het beste kan gaan zitten?
Hehe, ik dacht er maar aan om naar Waterloo te gaan, en daarna gelijk door naar de Gumballquote:Op zondag 29 april 2007 10:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Niet naar het Leidse plein want daar ben ik
De play-offs voor Europese tickets #1.quote:Op zondag 29 april 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff kijken hoor, hoe gaat het nou precies?
1 = kampioen = CL
2-5 = playoffs voor 1 tocket voorronde CL en 3 x UEFA cup (?)
6-9 = Playoffs voor nog 1 Uefa cup ticket
en de bekerwinnaar krijgt ook een UEFA cup ticket? zouden er dan 5 UEFA cup tickets voor NL te verdelen zijn?(even los van dat de bekerwinnaar er al eentje heeft, AZ of Ajax)
En wanneer kom je in aanmerking voor Intertoto?Als je dat toernooi wint stroom je toch ook ergens de UEFA cup binnen?
Klok-klepel en zoBedankt vast
Whaha ok maar waarom voor Az komop steun AJAX danquote:Op zondag 29 april 2007 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht er maar aan om naar Waterloo te gaan, en daarna gelijk door naar de Gumball
Ik kom uit Den Helder en ben vaak verbonden geweest met Alkmaar. Woon nu in Amsterdam. Dus tsjaquote:Op zondag 29 april 2007 10:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha ok maar waarom voor Az komop steun AJAX dan![]()
![]()
Waarom verbonden met Alkmaar omdat het dichter bij Den Helder is? Onzin ji jbent gewoon vandaag voor AJAX feestenquote:Op zondag 29 april 2007 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Helder en ben vaak verbonden geweest met Alkmaar. Woon nu in Amsterdam. Dus tsja
Hehe, AZquote:Op zondag 29 april 2007 10:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom verbonden met Alkmaar omdat het dichter bij Den Helder is? Onzin ji jbent gewoon vandaag voor AJAX feesten![]()
![]()
Okee, en dan zou 6-9 om Intertoto gaan en konden 10-13 op vakantie? Zoiets?quote:Op zondag 29 april 2007 10:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
10-13 intertoto De bekerwinnaar zit sowieso in de groep 2-5 dus er is dan een extra ticket over voor 6-9. Was de bekerfinale RKC-NAC dan was er geen UEFA cup ticket voor 6-9.![]()
Ow nie gezienquote:Op zondag 29 april 2007 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
De play-offs voor Europese tickets #1.
CL-pot op Kaalhei ja?quote:Op zondag 29 april 2007 11:10 schreef DarkShine het volgende:
Forza gelijkspel in Friesland, hup Excelsior!
PLSquote:
Milan is er ook al geweest evenals Chelski (vriendschappelijk). Dus waarom Barįa niet...quote:
Zijn er ook clubs die belang hebben bij een salonremise vanmiddag? Dat zou wel zouteloos zijnquote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef waterreus23 het volgende:
en laten we hopen vanmiddag op diverse Gifjes van de hoogtepunten van vandaag
Ik zou zeggen download screenvirtuoso en Gif Movie Gear en ga aan de slag.quote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef waterreus23 het volgende:
en laten we hopen vanmiddag op diverse Gifjes van de hoogtepunten van vandaag
Ik ook lekker ouderwetsquote:Op zondag 29 april 2007 12:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga de middag volgen op de Radio 1 internetradio, Langs de Lijn
inderdaad. Is toch wel het spannendste.quote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik ga ook ouderwets met wat bier in de tuin zitten en de radio aan
quote:Op zondag 29 april 2007 13:23 schreef AminBen het volgende:
Nee, nu de fiets pakken naar het strand en me afsluiten van alle media![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 13:26 schreef DrDentz het volgende:
Rood-Wit kan Ajax, AZ en PSV zijn he dus..
ja dat bedoel ik, en ook Feyenoord is rood-wit en maakt kans op een reden om te springenquote:Op zondag 29 april 2007 13:26 schreef DrDentz het volgende:
Rood-Wit kan Ajax, AZ en PSV zijn he dus..
Utrecht in de playoffsquote:Op zondag 29 april 2007 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, en ook Feyenoord is rood-wit en maakt kans op een reden om te springen
Laten ze dat maar in de rust doenquote:Op zondag 29 april 2007 13:58 schreef AminBen het volgende:
als ze straks ook journaals ertussen doen![]()
![]()
Tuurlijk doen ze dat.quote:Op zondag 29 april 2007 13:58 schreef AminBen het volgende:
![]()
Ja vorige week kon ik niet naar teletext kijkenquote:Op zondag 29 april 2007 13:59 schreef Merkie het volgende:
Vorige week deden ze het ook, dus nu ook wel denk ik.
Deden ze volgende week alquote:Op zondag 29 april 2007 13:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
normaal gesproken niet , maar het zou maar zo kunnen dat ze het vandaag doen.
"Welkom terug bij Langs de Lijn! In de tussenstijd is er in totaal dertien gescoord, waarvan 11 in Tilburg en wel voor Ajax!"quote:Op zondag 29 april 2007 13:58 schreef AminBen het volgende:
![]()
zie bovenstaande postquote:Op zondag 29 april 2007 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deden ze volgende week alDus nu helemaal
quote:Op zondag 29 april 2007 14:01 schreef Mr.Mills het volgende:
"Welkom terug bij Langs de Lijn! In de tussenstijd is er in totaal dertien gescoord, waarvan 11 in Tilburg en wel voor Ajax!"
Jaaaa dat denk ik ookquote:Op zondag 29 april 2007 14:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
"Welkom terug bij Langs de Lijn! In de tussenstijd is er in totaal dertien gescoord, waarvan 11 in Tilburg en wel voor Ajax!"
Hoorde het ookquote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Best beluisterde langs de lijn sinds 10 jaar'![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 14:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
"Server internetstream Langs De Lijn gecrasht wegens massale toeloop"quote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef AminBen het volgende:
[..]
'Best beluisterde langs de lijn sinds 10 jaar'![]()
alleen jammer dat vi.nl altijd hardstikke laat is met de live tussenstandenquote:
ja soms wel ja ,quote:Op zondag 29 april 2007 14:05 schreef BigFire het volgende:
[..]
alleen jammer dat vi.nl altijd hardstikke laat is met de live tussenstanden![]()
klein genoeg om niet te kunnen zien wat er op de schaal staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |