quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef raptorix het volgende:
Ten cate op radio1:
Wij worden gewoon bij willem II kampioen ;-)
Ah de meest gehate club. Vandaar dat ze de grootste supporters vereniging van NL hebben...quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef djstoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat woordje "gewoon"geeft weer precies aan waarom ajax de meest gehate club van nederland is........wat een arrogante kwal met zn grote bek.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef raptorix het volgende:
Ten cate op radio1:
Wij worden gewoon bij willem II kampioen ;-)
Net zoals Erwin Koeman vorig week beweerde dat bij de gelijkmaker van Hooijdonk hij Feyenoord nog zag winnen zeker?quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Betwijfel ik hoor. Ten Cate is betere trainer, maar wel echt dóm.
waar jij je druk over kan maken zeg. des te groter zijn woorden des te mooier het is als ze geen kampioen worden toch?quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef djstoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat woordje "gewoon"geeft weer precies aan waarom ajax de meest gehate club van nederland is........wat een arrogante kwal met zn grote bek.
hoezo schijnheilig? .....daar heeft hij toch reden voorquote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou van Gaal loopt ook heel schijnheilig te genieten hoor![]()
Volgens mij heeft hij 'gewoon' niet gezegd.quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef djstoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat klopt...........maar het blijft een kwalquote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Boomstam het volgende:
[..]
waar jij je druk over kan maken zeg. des te groter zijn woorden des te mooier het is als ze geen kampioen worden toch?
..........ach, als je het bewuste interview beluisterd weet je wel wat we bedoelenquote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij 'gewoon' niet gezegd.
Zelf weet hij ook wel dondersgoed dat ze gaan winnen bij Excelsior, maar je kent Louis van Gaal he. Lekker in de 'underdogpositie' blijven hangen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
hoezo schijnheilig? .....daar heeft hij toch reden voor
Als je dit al erg vind... Een coach behoort dit te zeggen. Wat denk je dat hij dan moet zeggen: we worden geen kampioen meer? De coach is de eerste die vertrouwen dient uit te spreken...quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat klopt...........maar het blijft een kwal
Wat is dat nou weer voor gelul, qua spelers sterkte is AZ zowiezo superieur aan Ajax, daarnaast doet AZ het europees altijd goed, en zeker niet alleen tegen de kleintjes.quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef borisz het volgende:
AZ in de CL. Ik wilde geen plaatsen verliezen
Vertel wie is allemaal beter?quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul, qua spelers sterkte is AZ zowiezo superieur aan Ajax, daarnaast doet AZ het europees altijd goed, en zeker niet alleen tegen de kleintjes.
psv heeft wel is vaker spelers zien vertrekken en daarna toch een top seizoen gehad. alleen tsja nu is koeman daar de coach *zucht*quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als Ajax Sneijder en Huntelaar kan behouden dan kan het nog wat worden volgend seizoen. Anders zal het wel eens hetzelfde liedje kunnen worden. PSV hetzelfde maar dan voor Gomez en Alex (wellicht Farfan) zonder geniale aanvullingen redden ze het beiden niet in de CL. Als AZ kampioen wordt dan wordt het voor hun moeilijker om spelers te behouden, als ze het nu al niet moeilijk krijgen. Gelukkig voor hun is dat er geld is...
Dat is natuurlijk te simpel. AZ is een team. Ajax zal immer een bijeengeraapt zooitje vedettes zijn die denken dat ze het gaan maken bij 'de beste club van Nederland'.quote:
Roep dat maar niet te hard...quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef Boomstam het volgende:
[..]
en az heeft een gulle suikeroom, wiens geld ook gewoon een keer opgaat.
europees? een beetje erg lomp dat je de CL met uefa vergelijkt.quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul, qua spelers sterkte is AZ zowiezo superieur aan Ajax, daarnaast doet AZ het europees altijd goed, en zeker niet alleen tegen de kleintjes.
Oh ja? Mmmmmmmarten Martens is er al een zeker?quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
ach als az met 0-4 wint heb ik daar geen problemen meequote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
0-10 tegen willem II
Ach gut sneijder heeft weer een paar wedstrijdjes aardig gespeelt?quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh ja? Mmmmmmmarten Martens is er al een zeker?![]()
Ik hoop dat Ajax verliest met grote cijfers, dan maar AZ. Maar eigenlijk gun ik het die van Gaal het ook niet, AZ wellicht nog wel maar die van Gaal gewoon niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef djstoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorlopig zie ik z'n tenenkrommende reclames nog steeds op tv! Ik hoop niet dat de spelers van AZ ook gefinancierd zijn tegen de voorwaarden van onze grote vriend Leen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |