Maakt niet zoveel uit, dan hebben ze het geprobeerd.quote:
In de Euroborg won ADO ook (dacht met 5-2/3)quote:
toen was alles andersquote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de Euroborg won ADO ook (dacht met 5-2/3)
Als je tegen die ploeg nog 3 goals in 40 minuten weggeeft dan heb je de eerste 5 ook zeker niet verdiendquote:Op maandag 23 april 2007 13:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, dan hebben ze het geprobeerd.
Bij 3-3 is Groningen alsnog zeker van een plek bij de eerste 9![]()
Ik neem aan dat Heerenveen voor de winst gaat En Feyenoord. Ja, wat moet ik daar over zeggen?quote:Op maandag 23 april 2007 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Eerst maar es hopen dat ze bij SCH-FEY zo slim zijn om gelijk te spelen..![]()
quote:Lindgren niet van de partij woensdag in Emmen
GRONINGEN - Rasmus Lindgren is woensdag niet van de partij in het restant van het duel dat FC Groningen moet spelen tegen ADO Den Haag.
Lindgren raakte dinsdag op de training geblesseerd aan zijn enkel. Trainer Ron Jans wilde niet zeggen wie Lindgren vervangt.
Groningen speelt woensdag om 12 uur, zonder toeschouwers, in Emmen tegen ADO Haag de overige 43 minuten van het duel dat zondag werd gestaakt.
Supporters van FC Groningen kunnen de beelden van ADO Den Haag tegen FC Groningen op de videoschermen van de Euroborg zien. De Euroborg is vanaf 11.30 uur open.
Voor Feyenoord is dat als ze de nul houdenquote:
Ik neem aan dat er in dat geval een vervanger zou mogen starten.?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:25 schreef MaxPower het volgende:
Als Groningen nou al 3x gewisseld had, zouden ze dan met 10 man verder moeten?
Ja, op Radio Noord live te volgen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is de wedstrijd trouwens nog ergens te volgen?
thnxquote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in dat geval een vervanger zou mogen starten.?
[..]
Ja, op Radio Noord live te volgen.
Klik hier voor de stream.
Moeten ze niet starten in dezelfde opstelling als waarmee het gestopt is?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in dat geval een vervanger zou mogen starten.?
[..]
Ja, op Radio Noord live te volgen.
Klik hier voor de stream.
lijkt me wel toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeten ze niet starten in dezelfde opstelling als waarmee het gestopt is?
Yep. Alleen wordt Lindgren vervangen vanwege een blessure.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeten ze niet starten in dezelfde opstelling als waarmee het gestopt is?
Whehe das wel grappig opzichquote:Op woensdag 25 april 2007 09:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yep. Alleen wordt Lindgren vervangen vanwege een blessure.
De wedstrijd zal beginnen met een hoekschop voor Groningen.
Helemaal als daar een doelpunt uit valt.quote:
Hoeveel hebben ze er nodig denk je?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Helemaal als daar een doelpunt uit valt.
idd. wel handig.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef 6liNes het volgende:
even tussendoor: weet iemand waar ik een grafiek kan vinden met de totaal aantal behaalde punten per speelronde door AZ, Ajax en PSV?
Alves wil Europees topscorer worden, dus die maakt er wel 5/6 tegen Feyenoord.quote:Op maandag 23 april 2007 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Eerst maar es hopen dat ze bij SCH-FEY zo slim zijn om gelijk te spelen..![]()
En natuurlijk zoveel mogelijk doelpunten proberen te scoren tegen Utrecht.
Die wordt wel doormidden geschopt door een gefrustreerde Feijenoorder.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Alves wil Europees topscorer worden, dus die maakt er wel 5/6 tegen Feyenoord.
Is wel helderquote:Op woensdag 25 april 2007 11:23 schreef knnth het volgende:
Sorry, ik ben geen Excel-expert
Heb cumulatieven gedaan, als iemand iets anders wil, zeg het dan even
[afbeelding]
Dank u, precies wat ik zocht!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:23 schreef knnth het volgende:
Sorry, ik ben geen Excel-expert
Heb cumulatieven gedaan, als iemand iets anders wil, zeg het dan even
[afbeelding]
Doch vrij onduidelijk lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is wel helderEen compleet overzicht van alle clubs is wellicht nog aardiger
![]()
Rot es opquote:Op woensdag 25 april 2007 11:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is wel helderEen compleet overzicht van alle clubs is wellicht nog aardiger
![]()
Begonnen..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen om 12.00 uur de 2e helft van ADO-Grunn
quote:
quote:
Volgens mij mogen ze niet meer wisselen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:05 schreef Marrek het volgende:
Mag ADO nu nog wisselen? Aangezien op tt staat dat ze al drie keer gewisseld hebben... Of mogen ze nu nog 2 keer wisselen?
Wat een debielen idd.quote:
Hmmm ik twijfel.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef Marrek het volgende:
Mensen die hun pauze inleveren voor de club noemen we dat...
ADO heeft het hele seizoen nog niet hardgelopen, dus dat zal nu ook wel meevallen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Dat ze niet neervallen daar. Ik heb net hardgelopen, dat was ook niet echt lekker.
En dan zelf verliezen van ons zondagquote:
Zou me niks verbazen, Roda kennendequote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En dan zelf verliezen van ons zondag
* rompompom haalt spuit elf award op.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goh, dat plaatje heb ik zelf gepost Einstein.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef dndiek het volgende:
Groningen maar matig zo te horen
Tsja, ze willen zelf die 40 minuten uitspelen, dus ik had ze wat gemotiveerder verwachtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vind je het gek. Tégen ADO, ín Emmen en bíj 25 graden...
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Handig, zetten ze een schizo op de tribune.
lekker Grunnquote:
ook de 1e keer dan dit seizoenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef Strooper het volgende:
Wel klasse van ADO dat ze hun best doen.
ze hebben natuurlijk al wat meer ervaring met spelen zonder publiekquote:
Dat zou betekenen dat Roda volgend seizoen UEFA cup speeltquote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef mcyodogg het volgende:
Als ze nou op 1 goal de top 5 niet halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |