Wat een debielen idd.quote:
Hmmm ik twijfel.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef Marrek het volgende:
Mensen die hun pauze inleveren voor de club noemen we dat...
ADO heeft het hele seizoen nog niet hardgelopen, dus dat zal nu ook wel meevallen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Dat ze niet neervallen daar. Ik heb net hardgelopen, dat was ook niet echt lekker.
En dan zelf verliezen van ons zondagquote:
Zou me niks verbazen, Roda kennendequote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En dan zelf verliezen van ons zondag
* rompompom haalt spuit elf award op.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goh, dat plaatje heb ik zelf gepost Einstein.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef dndiek het volgende:
Groningen maar matig zo te horen
Tsja, ze willen zelf die 40 minuten uitspelen, dus ik had ze wat gemotiveerder verwachtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vind je het gek. Tégen ADO, ín Emmen en bíj 25 graden...
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Handig, zetten ze een schizo op de tribune.
lekker Grunnquote:
ook de 1e keer dan dit seizoenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef Strooper het volgende:
Wel klasse van ADO dat ze hun best doen.
ze hebben natuurlijk al wat meer ervaring met spelen zonder publiekquote:
Dat zou betekenen dat Roda volgend seizoen UEFA cup speeltquote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef mcyodogg het volgende:
Als ze nou op 1 goal de top 5 niet halen
Het kan nog zoveel kanten op. Als SCH of Feyenoord wint dan is het maximaal de zesde plek voor Groningen of Roda. Het wordt pas écht interessant als het gelijkspel wordtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef mcyodogg het volgende:
Als ze nou op 1 goal de top 5 niet halen
Heeft ie de goal ook nog gemist!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
De enige toeschouwer is ook al voor het einde weggegaan, nu staat er weer 0
Ze hadden zich zeker verteldquote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
De enige toeschouwer is ook al voor het einde weggegaan, nu staat er weer 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |