Volgens mij mogen ze niet meer wisselen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:05 schreef Marrek het volgende:
Mag ADO nu nog wisselen? Aangezien op tt staat dat ze al drie keer gewisseld hebben... Of mogen ze nu nog 2 keer wisselen?
Wat een debielen idd.quote:
Hmmm ik twijfel.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef Marrek het volgende:
Mensen die hun pauze inleveren voor de club noemen we dat...
ADO heeft het hele seizoen nog niet hardgelopen, dus dat zal nu ook wel meevallen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Dat ze niet neervallen daar. Ik heb net hardgelopen, dat was ook niet echt lekker.
En dan zelf verliezen van ons zondagquote:
Zou me niks verbazen, Roda kennendequote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En dan zelf verliezen van ons zondag
* rompompom haalt spuit elf award op.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goh, dat plaatje heb ik zelf gepost Einstein.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef dndiek het volgende:
Groningen maar matig zo te horen
Tsja, ze willen zelf die 40 minuten uitspelen, dus ik had ze wat gemotiveerder verwachtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vind je het gek. Tégen ADO, ín Emmen en bíj 25 graden...
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Handig, zetten ze een schizo op de tribune.
lekker Grunnquote:
ook de 1e keer dan dit seizoenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef Strooper het volgende:
Wel klasse van ADO dat ze hun best doen.
ze hebben natuurlijk al wat meer ervaring met spelen zonder publiekquote:
Dat zou betekenen dat Roda volgend seizoen UEFA cup speeltquote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef mcyodogg het volgende:
Als ze nou op 1 goal de top 5 niet halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |