Het kan nog zoveel kanten op. Als SCH of Feyenoord wint dan is het maximaal de zesde plek voor Groningen of Roda. Het wordt pas écht interessant als het gelijkspel wordtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef mcyodogg het volgende:
Als ze nou op 1 goal de top 5 niet halen
Heeft ie de goal ook nog gemist!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
De enige toeschouwer is ook al voor het einde weggegaan, nu staat er weer 0
Ze hadden zich zeker verteldquote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze hadden zich zeker verteld![]()
Welk verhaal precies?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef Bayswater het volgende:
Gaat dat verhaal van Youri Mulder (over Nurnberg geloof ik) dadelijk ook voor Groningen op.![]()
Arrogantie ten top.
Die hadden ooit van Bayern verloren met 1-0 met een doelpunt dat via het zijnet werd gescoord. Wedstrijd werd na protest overnieuw gespeeld en verliezen met 3-0. Vervolgens degraderen ze op 1 doelpunt verschil.quote:
Eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die hadden ooit van Bayern verloren met 1-0 met een doelpunt dat via het zijnet werd gescoord. Wedstrijd werd na protest overnieuw gespeeld en verliezen met 3-0. Vervolgens degraderen ze op 1 doelpunt verschil.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die hadden ooit van Bayern verloren met 1-0 met een doelpunt dat via het zijnet werd gescoord. Wedstrijd werd na protest overnieuw gespeeld en verliezen met 3-0. Vervolgens degraderen ze op 1 doelpunt verschil.![]()
Best nog veel wedstrijden die ergens om gaanquote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
Zondag de laatste speelronde alweer.
Zondag,14.30 uur:
FC Groningen - FC Utrecht
sc Heerenveen - Feyenoord
NEC - ADO Den Haag
PSV - Vitesse
Roda JC - Heracles Almelo
Sparta R'dam - RKC Waalwijk
FC Twente - NAC Breda
Willem II - Ajax
Excelsior - AZ
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:50 schreef knnth het volgende:
Sparta-RKC telt ook nog hoor. Sparta speelt om de 13e plek (=intertoto playoffs), mocht Heracles winnen van Roda...
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Heracles niet zo'n zin heeft in die playoffs.
NAC kan theoretisch nog bij de beste 9 eindigen.quote:Op zondag 29 april 2007 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar gaat Twente-NAC nog om dan eigenlijk?
10-13 intertoto De bekerwinnaar zit sowieso in de groep 2-5 dus er is dan een extra ticket over voor 6-9. Was de bekerfinale RKC-NAC dan was er geen UEFA cup ticket voor 6-9.quote:Op zondag 29 april 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff kijken hoor, hoe gaat het nou precies?
1 = kampioen = CL
2-5 = playoffs voor 1 tocket voorronde CL en 3 x UEFA cup (?)
6-9 = Playoffs voor nog 1 Uefa cup ticket
en de bekerwinnaar krijgt ook een UEFA cup ticket? zouden er dan 5 UEFA cup tickets voor NL te verdelen zijn?(even los van dat de bekerwinnaar er al eentje heeft, AZ of Ajax)
En wanneer kom je in aanmerking voor Intertoto?Als je dat toernooi wint stroom je toch ook ergens de UEFA cup binnen?
Klok-klepel en zoBedankt vast
Ik hoop dat ik je dan niet ziequote:Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ga maar in een Amsterdamse kroeg, AZ aanmoedigen. Lijkt me een nobel plan.
Nog adviezen waar ik het beste kan gaan zitten?quote:
Niet naar het Leidse plein want daar ben ikquote:Op zondag 29 april 2007 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog adviezen waar ik het beste kan gaan zitten?
Hehe, ik dacht er maar aan om naar Waterloo te gaan, en daarna gelijk door naar de Gumballquote:Op zondag 29 april 2007 10:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Niet naar het Leidse plein want daar ben ik
De play-offs voor Europese tickets #1.quote:Op zondag 29 april 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff kijken hoor, hoe gaat het nou precies?
1 = kampioen = CL
2-5 = playoffs voor 1 tocket voorronde CL en 3 x UEFA cup (?)
6-9 = Playoffs voor nog 1 Uefa cup ticket
en de bekerwinnaar krijgt ook een UEFA cup ticket? zouden er dan 5 UEFA cup tickets voor NL te verdelen zijn?(even los van dat de bekerwinnaar er al eentje heeft, AZ of Ajax)
En wanneer kom je in aanmerking voor Intertoto?Als je dat toernooi wint stroom je toch ook ergens de UEFA cup binnen?
Klok-klepel en zoBedankt vast
Whaha ok maar waarom voor Az komop steun AJAX danquote:Op zondag 29 april 2007 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht er maar aan om naar Waterloo te gaan, en daarna gelijk door naar de Gumball
Ik kom uit Den Helder en ben vaak verbonden geweest met Alkmaar. Woon nu in Amsterdam. Dus tsjaquote:Op zondag 29 april 2007 10:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha ok maar waarom voor Az komop steun AJAX dan![]()
![]()
Waarom verbonden met Alkmaar omdat het dichter bij Den Helder is? Onzin ji jbent gewoon vandaag voor AJAX feestenquote:Op zondag 29 april 2007 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Helder en ben vaak verbonden geweest met Alkmaar. Woon nu in Amsterdam. Dus tsja
Hehe, AZquote:Op zondag 29 april 2007 10:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom verbonden met Alkmaar omdat het dichter bij Den Helder is? Onzin ji jbent gewoon vandaag voor AJAX feesten![]()
![]()
Okee, en dan zou 6-9 om Intertoto gaan en konden 10-13 op vakantie? Zoiets?quote:Op zondag 29 april 2007 10:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
10-13 intertoto De bekerwinnaar zit sowieso in de groep 2-5 dus er is dan een extra ticket over voor 6-9. Was de bekerfinale RKC-NAC dan was er geen UEFA cup ticket voor 6-9.![]()
Ow nie gezienquote:Op zondag 29 april 2007 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
De play-offs voor Europese tickets #1.
CL-pot op Kaalhei ja?quote:Op zondag 29 april 2007 11:10 schreef DarkShine het volgende:
Forza gelijkspel in Friesland, hup Excelsior!
PLSquote:
Milan is er ook al geweest evenals Chelski (vriendschappelijk). Dus waarom Barça niet...quote:
Zijn er ook clubs die belang hebben bij een salonremise vanmiddag? Dat zou wel zouteloos zijnquote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef waterreus23 het volgende:
en laten we hopen vanmiddag op diverse Gifjes van de hoogtepunten van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |