abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2007 @ 08:00:01 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_48590056
Fok Dieetclub deel 152

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48590248
Goeiemorgen allemaal! Hoop dat jullie het gister leuk hebben gehad, en dat Isa zich weer ietsje beter voelt vanmorgen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48590260
Goedemorgen

Hoe is het met Isa?

Ik vond het gisteren echt leuk! Mijn knie is nu belachelijk blauw, mijn elleboog en pols ook en Maarten snapt niet helemaal hoe je uit een wipkip kan vallen
En blobben zijn tof!

Vond het echt tof! Enne Troel: nog iets tofs gekleid?
pi_48590268
quote:
Op zondag 22 april 2007 09:08 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen

Hoe is het met Isa?

Ik vond het gisteren echt leuk! Mijn knie is nu belachelijk blauw, mijn elleboog en pols ook en Maarten snapt niet helemaal hoe je uit een wipkip kan vallen
En blobben zijn tof!

Vond het echt tof! Enne Troel: nog iets tofs gekleid?
rofl deze Maarten snapt het ook niet helemaal
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48590464
quote:
Op zondag 22 april 2007 09:10 schreef Tangarine het volgende:

[..]

rofl deze Maarten snapt het ook niet helemaal
Hmmm, bij mijn Maarten hielpen de foto's wel.
Het was meer een soort mandje waar je in kon zitten.....
En dat mandje mocht me niet.
pi_48590605
volgens mij kan je best snel uit een wipkip vallen als je groter bent dan een kind
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 10:03:22 #7
43556 miss_dynastie
pi_48590680
Freecell

Er is zelfs nog een ons of negen af ten opzichte van vorige week zondag. Valt me errug mee gezien de briljante voedselvoorziening in het verkeerspark
  zondag 22 april 2007 @ 10:32:11 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_48591074
Het was een neukwip

Tangarine, linkje naar de foto's in het dieetclubmeetingtopic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 10:43:10 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48591255
Kaassouflés

Nee, het eten 's avonds was lekkerder Wat was het gezellig, het had me niets kunnen schelen als ik er drie kilo van aangekomen was is niet zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48591408
Oi! Ik word alleen maar ziekeriger Ik heb vriendlief de halve nacht wakker gehouden geloof ik Hij was er in ieder geval al om 8 uur uit en dat is wel héél vroeg voor hem.

Ik heb op aanraden van freecell de documentaire 'beperkt houdbaar' gekeken. Was absoluut interessant. Ik ga ook maar vagina's playboyproof maken als ik klaar ben, dat verdient 350.000 dollar per maand

Vond op die site nog een stukje van JK Rowling (ja, die van de Harry Potter boeken). Voor wie geïnteresseerd is wat zij over het schoonheidsideaal heeft te zeggen:
quote:
For Girls Only, Probably...

Being thin. Probably not a subject that you ever expected to read about on this website, but my recent trip to London got me thinking...

It started in the car on the way to Leavesden film studios. I whiled away part of the journey reading a magazine that featured several glossy photographs of a very young woman who is either seriously ill or suffering from an eating disorder (which is, of course, the same thing); anyway, there is no other explanation for the shape of her body. She can talk about eating absolutely loads, being terribly busy and having the world's fastest metabolism until her tongue drops off (hooray! Another couple of ounces gone!), but her concave stomach, protruding ribs and stick-like arms tell a different story. This girl needs help, but, the world being what it is, they're sticking her on magazine covers instead. All this passed through my mind as I read the interview, then I threw the horrible thing aside.

But blow me down if the subject of girls and thinness didn't crop up shortly after I got out of the car. I was talking to one of the actors and, somehow or other, we got onto the subject of a girl he knows (not any of the Potter actresses – somebody from his life beyond the films) who had been dubbed 'fat' by certain charming classmates. (Could they possibly be jealous that she knows the boy in question? Surely not!)

'But,' said the actor, in honest perplexity, 'she is really not fat.'

'"Fat" is usually the first insult a girl throws at another girl when she wants to hurt her,' I said; I could remember it happening when I was at school, and witnessing it among the teenagers I used to teach. Nevertheless, I could see that to him, a well-adjusted male, it was utterly bizarre behaviour, like yelling 'thicko!' at Stephen Hawking.

His bemusement at this everyday feature of female existence reminded me how strange and sick the 'fat' insult is. I mean, is 'fat' really the worst thing a human being can be? Is 'fat' worse than 'vindictive', 'jealous', 'shallow', 'vain', 'boring' or 'cruel'? Not to me; but then, you might retort, what do I know about the pressure to be skinny? I'm not in the business of being judged on my looks, what with being a writer and earning my living by using my brain...

I went to the British Book Awards that evening. After the award ceremony I bumped into a woman I hadn't seen for nearly three years. The first thing she said to me? 'You've lost a lot of weight since the last time I saw you!'

'Well,' I said, slightly nonplussed, 'the last time you saw me I'd just had a baby.'

What I felt like saying was, 'I've produced my third child and my sixth novel since I last saw you. Aren't either of those things more important, more interesting, than my size?' But no – my waist looked smaller! Forget the kid and the book: finally, something to celebrate!

So the issue of size and women was (ha, ha) weighing on my mind as I flew home to Edinburgh the next day. Once up in the air, I opened a newspaper and my eyes fell, immediately, on an article about the pop star Pink.

Her latest single, 'Stupid Girls', is the antidote-anthem for everything I had been thinking about women and thinness. 'Stupid Girls' satirises the talking toothpicks held up to girls as role models: those celebrities whose greatest achievement is un-chipped nail polish, whose only aspiration seems to be getting photographed in a different outfit nine times a day, whose only function in the world appears to be supporting the trade in overpriced handbags and rat-sized dogs.

Maybe all this seems funny, or trivial, but it's really not. It's about what girls want to be, what they're told they should be, and how they feel about who they are. I've got two daughters who will have to make their way in this skinny-obsessed world, and it worries me, because I don't want them to be empty-headed, self-obsessed, emaciated clones; I'd rather they were independent, interesting, idealistic, kind, opinionated, original, funny – a thousand things, before 'thin'. And frankly, I'd rather they didn't give a gust of stinking chihuahua flatulence whether the woman standing next to them has fleshier knees than they do. Let my girls be Hermiones, rather than Pansy Parkinsons. Let them never be Stupid Girls. Rant over.
bron
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 april 2007 @ 10:52:23 #11
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48591415
-1.4 kilo Heel raar want ik durfde eik helemaal niet op de weegschaal omdat het voor m'n gevoel een slechte week was geweest. Maargoed, ik kon het toch weer niet laten en daar ben ik nu erg blij mee

*foto's gaat kijken*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 10:57:48 #12
13151 crew  Rewimo
pi_48591513
Wauw, mooi stuk. Hopelijk bereikt ze er haar potentiële te dunne lezertjes mee. Goed dat zij zich ermee bezighoudt, best kans dat woorden van haar meer indruk op kinderen maken dan van andere mensen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 10:58:13 #13
13151 crew  Rewimo
pi_48591522
Jojogirl Goed gedaan
pi_48591572
Knap hoor, Jojogirl! Ik ben vanmorgen maar even niet op de weegschaal gaan staan, ik vrees het ergste
pi_48591576
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, mooi stuk. Hopelijk bereikt ze er haar potentiële te dunne lezertjes mee. Goed dat zij zich ermee bezighoudt, best kans dat woorden van haar meer indruk op kinderen maken dan van andere mensen
Dit vond ik wel herkenbaar:
quote:
What I felt like saying was, 'I've produced my third child and my sixth novel since I last saw you. Aren't either of those things more important, more interesting, than my size?' But no – my waist looked smaller! Forget the kid and the book: finally, something to celebrate!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 11:02:57 #16
13151 crew  Rewimo
pi_48591620
Ja inderdaad...
  zondag 22 april 2007 @ 11:11:07 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_48591818
Overigens:

Het zeescrubzout is een groot succes. Ik voel me helemaal poezelig en ooks Bert ruggetje kon het wel waarderen (felrood )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 11:56:16 #18
13151 crew  Rewimo
pi_48592850
Ah, je bent al begonnen met de warentest
pi_48593235
Nou, het lijkt erop dat de eerste kilo (ruim) er weer af is. Gelukkig maar. Nu die andere 24 nog haha. Maar goed, met een vriend die zo streng is als de mijne moet dat lukken , en het lijkt er zowaar op dat ik iets heb gevonden wat je motivatie of misschien zelfs zelf-discipline kan noemen. Die stond alleen wel even uit toen ze op m'n werk de hele kantinetafel vol hadden gezet met alle overgebleven paaseitjes, chocolade en koekjes. Maar goed, een misser mag er weleens tussen zitten en ik had ook al twee weken geen chocola op, dus het was ook wel de ultieme kwelling om een half uur lang naar een tafel vol chocolaatjes te kijken.
Sanity is (not) statistical
  zondag 22 april 2007 @ 12:14:13 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48593305
Ik heb niks te vertellen, maar ik wil hier toch af en toe even meelezen, dus een tvp .
Niet meer actief op Fok!
pi_48593502
Goed stuk van J.K. Rowling.

Toch vind ik het ook wel weer erg makkelijk om dit allemaal alleen maar op de media te schuiven zoals op de site beperkthoudbaar gedaan wordt. Vrouwen hebben toch ook gezond verstand?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48593570
Nou ja, het ligt ook niet aan de media, maar op de een of andere manier hebben veel mensen de behoefte anderen de grond in te trappen om zich beter te voelen over zichzelf. De media riepen nooit naar mij dat ik dik was, dat deden m'n klasgenoten. En glossy's las ik op de basisschool nog niet.
Sanity is (not) statistical
pi_48593903
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:24 schreef Maeghan het volgende:
Nou ja, het ligt ook niet aan de media, maar op de een of andere manier hebben veel mensen de behoefte anderen de grond in te trappen om zich beter te voelen over zichzelf. De media riepen nooit naar mij dat ik dik was, dat deden m'n klasgenoten. En glossy's las ik op de basisschool nog niet.
Klopt, maar aan de andere kant zie je in de glossy's wel alleen maar de dunne, mooie mensen, en dat schept ook weer een bepaald beeld, iedereen wil/moet toch zo zijn?

Al is mijn mening ook dat dit dus vooral in je omgeving ligt, en niet perse aan de bladen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 12:47:08 #24
43556 miss_dynastie
pi_48594233
De media hebben ook hun invloed op de denkwijze van mensen. Die kinderen lezen geen glossy's, maar de moeders wel. Die zeggen tegen hun kind 'geen koekje want dan word je dik', etc. etc. etc. Ze kijken wel tv en krijgen daar een bepaald beeld mee, ze horen dingen van andere mensen. Al die jonge kinderen, niet te dik, die al op dieet zijn, hoe komen die erop? Niet uit zichzelf, dat maak je me niet wijs.
  zondag 22 april 2007 @ 12:52:54 #25
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48594408
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:00 schreef Fannetje het volgende:
Knap hoor, Jojogirl! Ik ben vanmorgen maar even niet op de weegschaal gaan staan, ik vrees het ergste
Gewoon wel doen hoor, misschien valt het wel net zo mee als bij mij.

En goed stuk inderdaad van JKR, hopelijk laten de jonge meiden die ook HP lezen het goed tot zich doordringen.
pi_48594666
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:57 schreef Rewimo het volgende:
wat ik altijd zo grappig vind is dat in de films (voor mijn gevoel) juist veel minder "dunne" (zeg maar skeletten) rondlopen dan in andere tienerfilms. in de HP films en boeken, is het niet erg om er niet super uit te zien of niet te zijn zoals iedereen is (ron met zn rooie haar, hermelien met haar studiebol, neville (weet zn nederlandse naam ff niet) die veel te zenuwachtig en vergeetachtig is). vind dit toch wel een mooi ding aan de HP boeken.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48595670
quote:
Op zondag 22 april 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
volgens mij kan je best snel uit een wipkip vallen als je groter bent dan een kind
Daar heb je helemaal gelijk in!
  zondag 22 april 2007 @ 14:57:12 #28
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48598853
Op mijn werk vielen er zelfs kinderen regelmatig van wipkippen!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48598994
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:57 schreef YPPY het volgende:
Op mijn werk vielen er zelfs kinderen regelmatig van wipkippen!
Die dingen zijn levensgevaarlijk! Ik heb er ook wel eens een kind vanaf zien vallen, laat staan een volwassene
pi_48599911
Wipkippen zijn leuk! Vooral die van gister
pi_48602301
Na de foto's gezien te hebben, kan ik me er idd iets bij voorstellen
pi_48609750
zo, ik ben net thuis van de Elf Fantasy Fair..
Vraag me trouwens af of je je lippen ook kan verbranden, die deden gisteravond al erg zeer...

Ik heb me vandaag maar goed ingesmeert, en ben nu dus ook nauwelijks verkleurt..
Heb een heel leuk jurkje gekocht, in maatje M!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 19:44:13 #33
43556 miss_dynastie
pi_48609798
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:42 schreef teigan het volgende:
Vraag me trouwens af of je je lippen ook kan verbranden, die deden gisteravond al erg zeer...
Ja, dat kan, en heel erg ook! Lekker dik insmeren hoor!
pi_48610027
Dat heb ik dus ook gelijk maar gedaan toen ik thuiskwam, met labello, om het even wat rust te geven... Ik heb volgens mij ook nog ergens zo'n ding liggen met factor 20, maar ik weet niet waar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48610451
ah, was de EFF leuk? en netjes hoor, M
pi_48610506
Ik ben vandaag lijntechnisch flink onverantwoord bezig geweest, maar we hebben wel een superdag gehad! Wat een heerlijk weer zeg, ik ben wel wat bruiner geworden
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48610914
EFF was leuk, we zijn eigenlijk heel relaxed bezig geweest.. Lekker rustig rondkijken, in het zonnetje gezeten, ik ben nog naar Donderelf geweest(verhalenvertellers met muziek erbij als begeleiding/ondersteuning van het verhaal). Donderelf was echt gaaf!

Alleen lijn technisch wat minder, maar dat komt morgen wel weer..
pi_48611023
klinkt alsof meerdere mensen een 'sad day' hadden (Schijt Aan Dieet )
pi_48611047
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:42 schreef teigan het volgende:
zo, ik ben net thuis van de Elf Fantasy Fair..

Ik heb me vandaag maar goed ingesmeert, en ben nu dus ook nauwelijks verkleurt..
Heb een heel leuk jurkje gekocht, in maatje M!!
dan is het geen merk voor magere mensen
want dan is een xs zelfs nog groot
pi_48611114
Ik had een erg dieetverantworde dag, bijna niets gegeten. Er is inmidels wel héél veel ongezond eten in huis Maar dat gooi ik gewoon weg hoor.
pi_48611160
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:
dan is het geen merk voor magere mensen
want dan is een xs zelfs nog groot
Nee, dat dacht ik ook al. Net zoals met die spijkerbroeken die ze gewoon grotere maten hebben gegeven. Ik denk dat mensen die dat soort fantasy fair jurkjes kopen eerder wat dikker dan dunner zijn en dat ze daar op inspelen.
pi_48611237
er zouden echt gewoon richtlijnen moeten zijn voor kledingmaten
  zondag 22 april 2007 @ 20:31:51 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48611387
idd. Zo irritant, vooral als je iets via internet bestelt. Ik las ook dat Teigan een jurkje in maat M heeft gekocht. Frappant hoor, want als ik in het lijstje kijk, heeft ze nog wel redelijk wat overgewicht. Ik heb bijvoorbeeld minder overgewicht, maar ik pas echt nog niet in een M. Mag blij zijn als ik maat L aan krijg.
Niet meer actief op Fok!
pi_48611403
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:28 schreef Miss_S het volgende:
Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat je bij sommige merken labels ziet met de verschillende maten voor verschillende landen en daar zit soms nog behoorlijk veel verschil tussen. Wat in het ene land maat 44 is, is hier bijv. maat 40.
  zondag 22 april 2007 @ 20:32:15 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48611406
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:22 schreef Tangarine het volgende:
klinkt alsof meerdere mensen een 'sad day' hadden (Schijt Aan Dieet )
he, jij moet lezen en nu op de fiets richting Pathé .
Niet meer actief op Fok!
pi_48611420
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef Viking84 het volgende:
idd. Zo irritant, vooral als je iets via internet bestelt. Ik las ook dat Teigan een jurkje in maat M heeft gekocht. Frappant hoor, want als ik in het lijstje kijk, heeft ze nog wel redelijk wat overgewicht. Ik heb bijvoorbeeld minder overgewicht, maar ik pas echt nog niet in een M. Mag blij zijn als ik maat L aan krijg.
ja ik ook
  zondag 22 april 2007 @ 20:33:06 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48611434
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat je bij sommige merken labels ziet met de verschillende maten voor verschillende landen en daar zit soms nog behoorlijk veel verschil tussen. Wat in het ene land maat 44 is, is hier bijv. maat 40.
Maar dat heeft ook te maken met de lichaamsbouw. In China gelden ook andere richtlijnen mbt BMI. Als een Chinees een BMI van 25 heeft, is dat al veel te hoog.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 april 2007 @ 20:33:26 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48611441
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik ook
, jij paste in maat 38, dus niet zeuren .
Niet meer actief op Fok!
pi_48611502
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

, jij paste in maat 38, dus niet zeuren .
ja een keer
de rest is ook L of M
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 20:35:25 #50
43556 miss_dynastie
pi_48611518
Ik heb teigan gister nog gezien en ik zou haar zeker op een m schatten. m als in medium, gewoon gemiddeld, ja, dat is teigan wel. Als ik iets voor haar uit het rek had moeten halen was het ook een m geweest. Miss_s, ik weet niet of jij onder de magere mensen valt jouws inziens, maar ik vind jou dikker ogen dan Teigan. Helpt wellicht iets in je beeldvorming over de maten.
pi_48611556
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb teigan gister nog gezien en ik zou haar zeker op een m schatten. m als in medium, gewoon gemiddeld, ja, dat is teigan wel. Als ik iets voor haar uit het rek had moeten halen was het ook een m geweest. Miss_s, ik weet niet of jij onder de magere mensen valt jouws inziens, maar ik vind jou dikker ogen dan Teigan. Helpt wellicht iets in je beeldvorming over de maten.
dan zou ik iets aan je ogen laten doen
maar goed ik heb een bmi van 31 en teigan van 25 daar zal het aan liggen
pi_48611570
Ik heb het geluk dat mijn bovenlichaam een kleinere maat is dan mijn onderlichaam.. Het gedeelte dat bij mij de maat bepaald zijn helaas mijn bovenbenen. Een broek die om mijn bovenbenen goed zit, slobbert om mijn kont..

Dit merk ik wel vaker, en vooral bij jurkjes/rokjes komt dit van pas, aangezien ik dan dus gewoon de maat kan pakken die ik pas, ipv. een maat (of twee) groter vanwege mijn benen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 20:37:02 #53
13151 crew  Rewimo
pi_48611581
Teigan ziet er zeker uit als een M Ik kijk er niet van op hoor
pi_48611613
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Teigan ziet er zeker uit als een M Ik kijk er niet van op hoor
maar wat voor maat heeft een meisje die 1,60 lang is en 45 kilo weegt dan
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 20:39:34 #55
43556 miss_dynastie
pi_48611657
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan zou ik iets aan je ogen laten doen
maar goed ik heb een bmi van 31 en teigan van 25 daar zal het aan liggen
Nee, ik hoef niets aan mijn ogen te laten doen, ik ben tenslotte vier weken geleden nog bij de opticiën geweest.
Jij post foto's hier, daar mag ik best iets van vinden. Teigan kent haar zwakke plekken heel goed en benadrukt ze niet. Jij hebt die gave wat minder, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 20:40:18 #56
13151 crew  Rewimo
pi_48611694
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Miss_S het volgende:
Die kan beter aan haar zelfbeeld gaan werken dan zich druk maken om kleding lijkt me
pi_48611728
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, ik hoef niets aan mijn ogen te laten doen, ik ben tenslotte vier weken geleden nog bij de opticiën geweest.
Jij post foto's hier, daar mag ik best iets van vinden. Teigan kent haar zwakke plekken heel goed en benadrukt ze niet. Jij hebt die gave wat minder, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

toch raar dat iedereen iets anders zegt

maar goed jou mening he
pi_48611739
quote:
Zou in ieder geval een hoop paswerk schelen maar dat is waarschijnlijk ook precies de reden dat die standaard er niet is. Zolang jij in de winkel en in het pashokje bent is de mogelijkheid aanwezig dat je tot aankoop overgehaald kunt worden.

Maar standaard maten zou geen gek idee zijn. Ik zie het overigens ook vaak andersom, mijn schoonzusje is écht niet dik, ik zou haar eerder mager noemen, maar zelfs zij heeft in sommige winkels XL terwijl ze in kinderkleding past.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48611741
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die kan beter aan haar zelfbeeld gaan werken dan zich druk maken om kleding lijkt me
daar heb je gelijk in maar ik geef een voorbeeld
  zondag 22 april 2007 @ 20:41:25 #60
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48611744
quote:
Je hebt helemaal gelijk, dat zou handig zijn. Het is soms zo onduidelijk. Ik heb nu een shirt maat s dat redelijk groot zit en een rok van maat 44 zit juist strak.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 20:41:28 #61
43556 miss_dynastie
pi_48611745
quote:

[..]

Maatje A... Anorexia. Dat lijkt me evident met een BMI van 17.
  zondag 22 april 2007 @ 20:42:36 #62
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48611790
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:06 schreef Fuente het volgende:
Ik ben vandaag lijntechnisch flink onverantwoord bezig geweest, maar we hebben wel een superdag gehad! Wat een heerlijk weer zeg, ik ben wel wat bruiner geworden
Je hebt het in ieder geval leuk gehad, is ook belangrijk. Heb jij met dit lekkere weer ook niet extra zin om naar buiten te gaan?
*OUD heilige*
pi_48611801
quote:

xxs?
  zondag 22 april 2007 @ 20:43:52 #64
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48611837
176?
*OUD heilige*
pi_48611844
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:41 schreef YPPY het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, dat zou handig zijn. Het is soms zo onduidelijk. Ik heb nu een shirt maat s dat redelijk groot zit en een rok van maat 44 zit juist strak.
Ik heb kleren van maat 40 t/m 48
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 20:45:06 #66
43556 miss_dynastie
pi_48611890
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

xxs?
Nou, in feite moet medium zijn wat medium is in de maatschappij. Dat is tegenwoordig maat 44, las ik laatst ergens.
Dus:
44=m
42=s
40=xs
38=xxs
36=xxxs
34=xxxs
  zondag 22 april 2007 @ 20:45:08 #67
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48611892
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Passen die ook allemaal?
*OUD heilige*
pi_48611903
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

ik zou trouwens nog wel een foto van ons tweeen dan als vergelijking zien
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 20:46:46 #69
43556 miss_dynastie
pi_48611959
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mag ik van jou uit de serie sportkleding maatje 44?
Kwartet
pi_48611960
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef YPPY het volgende:

Passen die ook allemaal?
Zowel 40 als 48 past slecht. Die broek die ik gisteren aanhad was maat 48, maar die zakt van mijn kont als ik dus op een luchtkussen spring. Maar maat 46 krijg ik niet over mijn bovenbenen heen

En maat 44 schijnt momenteel 'gemiddeld' te zijn, Miss_dynastie en dus zou dat inderdaad medium moeten heten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 20:50:01 #71
13151 crew  Rewimo
pi_48612069
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef Miss_S het volgende:
ik zou trouwens nog wel een foto van ons tweeen dan als vergelijking zien
Ach, ik heb pas een foto van jou hier zien staan en ik heb teigan gisteren nog gezien. Vertrouw maar op mijn oordeel
pi_48612129
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ach, ik heb pas een foto van jou hier zien staan en ik heb teigan gisteren nog gezien. Vertrouw maar op mijn oordeel
een foto in te grote strandkleding
maar goed ik kan het niet meer dan grappig vinden hoor
mensen vinden me slank en heb bijna een gezond bmi en ik vind mezelf mooi
dus ik ben blij
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 20:54:11 #73
13151 crew  Rewimo
pi_48612213
Fijn voor je
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 20:54:12 #74
43556 miss_dynastie
pi_48612214
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef Miss_S het volgende:
Daar heb je gelijk in
pi_48612247
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in
vraag me alleen af hoe je je zelf dan ziet
ook maatje model of niet?
pi_48612256
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef Miss_S het volgende:

mensen vinden me slank en heb bijna een gezond bmi en ik vind mezelf mooi
dus ik ben blij
Da's echt super Maar met een bmi van 25 ben je natuurlijk nog niet ècht slank hè. Er is geen enkel modellenbureau wat iemand met jouw figuur aanneemt, die zouden je moddervet vinden. Niet dat je moddervet bent, maar de maatschappij vindt slank toch wel iets anders hoor. Als je in een apart topic (dus niet in de volslanke dames topics) op fok foto's van jezelf plaatst met een poll met de vraag of ze het meisje op de foto 'slank' vinden dan vrees ik dat het een teleurstellende uitslag wordt. Van mensen om je heen verwacht ik trouwens niets anders dan dat ze het heel knap vinden dat je zoveel bent afgevallen en dat ze je nu slank noemen Mijn moeder vindt me nu nog steeds niet dik
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 20:56:21 #77
43556 miss_dynastie
pi_48612278
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

O ja, iedereen is maatje model, alleen iedereen heeft een andere doelgroep.
Dus ook daar heb je helemaal gelijk in
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 20:56:31 #78
13151 crew  Rewimo
pi_48612283
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Miss_S het volgende:
Net als ik haar zie denk ik: een supermooi mens Iemand die er mag zijn. Kijk toch verdomme eens door de buitenkant heen!
pi_48612296
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Net als ik haar zie denk ik: een supermooi mens Iemand die er mag zijn. Kijk toch verdomme eens door de buitenkant heen!
wie begon er over mijn uiterlijk?........
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 20:57:42 #80
13151 crew  Rewimo
pi_48612316
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
Wie begon er over jou?
pi_48612330
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Da's echt super Maar met een bmi van 25 ben je natuurlijk nog niet ècht slank hè. Er is geen enkel modellenbureau wat iemand met jouw figuur aanneemt, die zouden je moddervet vinden. Niet dat je moddervet bent, maar de maatschappij vindt slank toch wel iets anders hoor. Als je in een apart topic (dus niet in de volslanke dames topics) op fok foto's van jezelf plaatst met een poll met de vraag of ze het meisje op de foto 'slank' vinden dan vrees ik dat het een teleurstellende uitslag wordt. Van mensen om je heen verwacht ik trouwens niets anders dan dat ze het heel knap vinden dat je zoveel bent afgevallen en dat ze je nu slank noemen Mijn moeder vindt me nu nog steeds niet dik
ik heb het over vreemden en een paar op fok hier
mijn moeder vond me inderdaad toen ik 90 kilo woog er ook goed uit zien

ik heb zelf niet gezegd dat ik slank ben
er is een reden waarom ik in het volslank topic post
pi_48612340
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:

[..]

Je hebt het in ieder geval leuk gehad, is ook belangrijk. Heb jij met dit lekkere weer ook niet extra zin om naar buiten te gaan?
Ja echt wel Wij zijn lekker naar een soort braderie geweest met mijn paps en zijn vriendin, kindjes mee, lekker lopen, en lekkere dingen eten Eenmaal thuis met z'n allen maar patat gehaald, is ook wel es lekker.
Het was echt lekker buitenweer
Sara
Merel
Ukje
pi_48612353
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wie begon er over jou?
miss_d
  zondag 22 april 2007 @ 20:59:16 #84
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48612365
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, je begint er tenslotte niet altijd zelf over.

Ik vond mezelf pas slank bij een bmi van 22,5, gevoelsmatig dan, maar ik kan best begrijpen dat jij jezelf bij 25 al slank vindt. Het is maar net wat je doel is.
*OUD heilige*
pi_48612395
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:59 schreef YPPY het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, je begint er tenslotte niet altijd zelf over.

Ik vond mezelf pas slank bij een bmi van 22,5, gevoelsmatig dan, maar ik kan best begrijpen dat jij jezelf bij 25 al slank vindt. Het is maar net wat je doel is.
nee ik vind mezelf ook niet slank maar dat was wat andere zeiden
ik denk dat ik dat gevoel ook pas krijg rond de 22
als ik dat gevoel al ooit krijg
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 21:00:51 #86
13151 crew  Rewimo
pi_48612423
Ach ja, dat verticale bord {zucht}
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 21:01:09 #87
43556 miss_dynastie
pi_48612435
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

miss_d
Daar heb je helemaal gelijk in
Kan natuurlijk met je vreselijk vriendelijke opmerking aan het adres van teigan te maken hebben, die ik heb gelezen als:
'Als een vet varken als jij in maat M past, klopt er toch echt iets niet met die maten heur, dan pas ik in een xxs '
maar dat kan aan mij liggen. Als dat zo is, heb jij natuurlijk helemaal gelijk
  zondag 22 april 2007 @ 21:01:11 #88
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48612436
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:58 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ja echt wel Wij zijn lekker naar een soort braderie geweest met mijn paps en zijn vriendin, kindjes mee, lekker lopen, en lekkere dingen eten Eenmaal thuis met z'n allen maar patat gehaald, is ook wel es lekker.
Het was echt lekker buitenweer
Klinkt goed!
Op zich is patat (of friet, moeten we zeggen ) helemaal niet zo ongezond. Groter probleem zijn vaak de snacks en sausjes erbij.
Heerlijk weer inderdaad, mijn voeten zijn zelfs een beetje bruin geworden door de zon.
*OUD heilige*
pi_48612442
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:59 schreef YPPY het volgende:

Miss_S is nog niet gestopt met lijnen hoor, die komt daar ook wel

Ik heb trouwens vandaag taart weggegooid (we hebben geen zwervers in Hoogeveen)
pi_48612462
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk inj
Kan natuurlijk met je vreselijk vriendelijke opmerking aan het adres van teigan te maken hebben, die ik heb gelezen als:
'Als een vet varken als jij in maat M past, klopt er toch echt iets niet met die maten heur, dan pas ik in een xxs '
zo bedoelde ik dat dus niet
het is toch zo als iemand van bmi al in een maatje m past
dan klopt er toch niet veel van
pi_48612475
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Miss_S is nog niet gestopt met lijnen hoor, die komt daar ook wel

Ik heb trouwens vandaag taart weggegooid (we hebben geen zwervers in Hoogeveen)
maar jij mag dat

en denk eigenlijk dat ik daar ooit kom
  zondag 22 april 2007 @ 21:02:34 #92
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48612481
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee ik vind mezelf ook niet slank maar dat was wat andere zeiden
ik denk dat ik dat gevoel ook pas krijg rond de 22
als ik dat gevoel al ooit krijg
Dat klopt ja, ik had het niet goed gelezen. Mijn excuses, je hebt gelijkt. Anderen vinden je slank. Tegen mij zeiden ze al bij bmi 26 dat ik echt niet verder moest afvallen. Een lacher he?
*OUD heilige*
pi_48612498
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:

Daar heb je helemaal gelijk in
Ik denk dat je dat verkeerd geinterpreteerd hebt hoor, ik denk dat Miss_S helemaal geen rotopmerking naar teigan wilde maken, maar dat ze zich gewoon terecht zorgen maakt over het naar willekeur indelen van kleding in kledingmaten.
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 21:03:25 #94
43556 miss_dynastie
pi_48612515
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo bedoelde ik dat dus niet
het is toch zo als iemand van bmi al in een maatje m past
dan klopt er toch niet veel van
Dat klopt dus helemaal, aangezien m medium, gemiddeld moet zijn.
De gemiddelde mens heeft maat 44 en dat klopt dan dus, zie ook de post van isabeau.
Dus maat 44 als m is helemaal zoals het hoort
pi_48612529
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat klopt ja, ik had het niet goed gelezen. Mijn excuses, je hebt gelijkt. Anderen vinden je slank. Tegen mij zeiden ze al bij bmi 26 dat ik echt niet verder moest afvallen. Een lacher he?
ik weet niet
ik geloof best dat sommige met bmi 26 er redelijk slank uit kunnen zien
pi_48612560
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat klopt dus helemaal, aangezien m medium, gemiddeld moet zijn.
De gemiddelde mens heeft maat 44 en dat klopt dan dus, zie ook de post van isabeau.
Dus maat 44 als m is helemaal zoals het hoort
dan vind ik het nog niet kloppen
we zijn (nog) geen amerika
pi_48612575
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef Miss_S het volgende:
maar jij mag dat
Ik ben ook ziek en mijn vriend lust geen chocoladetaart en ik heb de hele dag nog amper iets gegeten. Taart leek me niet echt iets om mee te beginnen. Ik heb vandaag een perenijsje en druiven gehad. Drinken gaat heel moeizaam, kleine slokjes en dan hap ik al naar lucht. Echt heel idiioot.
pi_48612605
Het lijkt me hoe dan ook fijn om een keer in maatje M te passen!

En Miss_S, daar ga jij vast vanzelf ook komen. Ik heb ook een lager BMI dan teigan, maar heb meestal 44 of XL. Dat ligt ook een beetje aan je model en je lengte.
pi_48612610
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef YPPY het volgende:

Dat kreeg ik te horen toen ik 81 kg woog
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 21:05:44 #100
43556 miss_dynastie
pi_48612625
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan vind ik het nog niet kloppen
we zijn (nog) geen amerika
Nee, maar wel heel gemiddeld. Zoek het Amerikaanse medium maar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')