dan zou ik iets aan je ogen laten doenquote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb teigan gister nog gezien en ik zou haar zeker op een m schatten. m als in medium, gewoon gemiddeld, ja, dat is teigan wel. Als ik iets voor haar uit het rek had moeten halen was het ook een m geweest. Miss_s, ik weet niet of jij onder de magere mensen valt jouws inziens, maar ik vind jou dikker ogen dan Teigan. Helpt wellicht iets in je beeldvorming over de maten.
maar wat voor maat heeft een meisje die 1,60 lang is en 45 kilo weegt danquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Teigan ziet er zeker uit als een MIk kijk er niet van op hoor
Nee, ik hoef niets aan mijn ogen te laten doen, ik ben tenslotte vier weken geleden nog bij de opticiën geweest.quote:Op zondag 22 april 2007 20:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan zou ik iets aan je ogen laten doen
maar goed ik heb een bmi van 31 en teigan van 25 daar zal het aan liggen
Die kan beter aan haar zelfbeeld gaan werken dan zich druk maken om kleding lijkt mequote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Miss_S het volgende:
maar wat voor maat heeft een meisje die 1,60 lang is en 45 kilo weegt dan
quote:Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niets aan mijn ogen te laten doen, ik ben tenslotte vier weken geleden nog bij de opticiën geweest.
Jij post foto's hier, daar mag ik best iets van vinden. Teigan kent haar zwakke plekken heel goed en benadrukt ze niet. Jij hebt die gave wat minder, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Zou in ieder geval een hoop paswerk schelen maar dat is waarschijnlijk ook precies de reden dat die standaard er niet is. Zolang jij in de winkel en in het pashokje bent is de mogelijkheid aanwezig dat je tot aankoop overgehaald kunt worden.quote:Op zondag 22 april 2007 20:28 schreef Miss_S het volgende:
er zouden echt gewoon richtlijnen moeten zijn voor kledingmaten
daar heb je gelijk in maar ik geef een voorbeeldquote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die kan beter aan haar zelfbeeld gaan werken dan zich druk maken om kleding lijkt me
Je hebt helemaal gelijk, dat zou handig zijn. Het is soms zo onduidelijk. Ik heb nu een shirt maat s dat redelijk groot zit en een rok van maat 44 zit juist strak.quote:Op zondag 22 april 2007 20:28 schreef Miss_S het volgende:
er zouden echt gewoon richtlijnen moeten zijn voor kledingmaten
Maatje A... Anorexia. Dat lijkt me evident met een BMI van 17.quote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval leuk gehad, is ook belangrijk. Heb jij met dit lekkere weer ook niet extra zin om naar buiten te gaan?quote:Op zondag 22 april 2007 20:06 schreef Fuente het volgende:
Ik ben vandaag lijntechnisch flink onverantwoord bezig geweest, maar we hebben wel een superdag gehad! Wat een heerlijk weer zeg, ik ben wel wat bruiner geworden
xxs?quote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb kleren van maat 40 t/m 48quote:Op zondag 22 april 2007 20:41 schreef YPPY het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, dat zou handig zijn. Het is soms zo onduidelijk. Ik heb nu een shirt maat s dat redelijk groot zit en een rok van maat 44 zit juist strak.
Nou, in feite moet medium zijn wat medium is in de maatschappij. Dat is tegenwoordig maat 44, las ik laatst ergens.quote:
Passen die ook allemaal?quote:
ik zou trouwens nog wel een foto van ons tweeen dan als vergelijking zienquote:Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niets aan mijn ogen te laten doen, ik ben tenslotte vier weken geleden nog bij de opticiën geweest.
Jij post foto's hier, daar mag ik best iets van vinden. Teigan kent haar zwakke plekken heel goed en benadrukt ze niet. Jij hebt die gave wat minder, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Zowel 40 als 48 past slecht. Die broek die ik gisteren aanhad was maat 48, maar die zakt van mijn kont als ik dus op een luchtkussen spring. Maar maat 46 krijg ik niet over mijn bovenbenen heenquote:
Ach, ik heb pas een foto van jou hier zien staan en ik heb teigan gisteren nog gezien. Vertrouw maar op mijn oordeelquote:Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef Miss_S het volgende:
ik zou trouwens nog wel een foto van ons tweeen dan als vergelijking zien
een foto in te grote strandkledingquote:Op zondag 22 april 2007 20:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ach, ik heb pas een foto van jou hier zien staan en ik heb teigan gisteren nog gezien. Vertrouw maar op mijn oordeel
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef Miss_S het volgende:
maar goed ik kan het niet meer dan grappig vinden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |