wat ik altijd zo grappig vind is dat in de films (voor mijn gevoel) juist veel minder "dunne" (zeg maar skeletten) rondlopen dan in andere tienerfilms. in de HP films en boeken, is het niet erg om er niet super uit te zien of niet te zijn zoals iedereen is (ron met zn rooie haar, hermelien met haar studiebol, neville (weet zn nederlandse naam ff niet) die veel te zenuwachtig en vergeetachtig is). vind dit toch wel een mooi ding aan de HP boeken.quote:Op zondag 22 april 2007 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, mooi stuk. Hopelijk bereikt ze er haar potentiële te dunne lezertjes mee. Goed dat zij zich ermee bezighoudt, best kans dat woorden van haar meer indruk op kinderen maken dan van andere mensen
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 22 april 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
volgens mij kan je best snel uit een wipkip vallen als je groter bent dan een kind
Die dingen zijn levensgevaarlijk! Ik heb er ook wel eens een kind vanaf zien vallen, laat staan een volwassenequote:Op zondag 22 april 2007 14:57 schreef YPPY het volgende:
Op mijn werk vielen er zelfs kinderen regelmatig van wipkippen!
Ja, dat kan, en heel erg ook! Lekker dik insmeren hoor!quote:Op zondag 22 april 2007 19:42 schreef teigan het volgende:
Vraag me trouwens af of je je lippen ook kan verbranden, die deden gisteravond al erg zeer...
dan is het geen merk voor magere mensenquote:Op zondag 22 april 2007 19:42 schreef teigan het volgende:
zo, ik ben net thuis van de Elf Fantasy Fair..
Vraag me trouwens af of je je lippen ook kan verbranden, die deden gisteravond al erg zeer...
Ik heb me vandaag maar goed ingesmeert, en ben nu dus ook nauwelijks verkleurt..
Heb een heel leuk jurkje gekocht, in maatje M!!
Nee, dat dacht ik ook al. Net zoals met die spijkerbroeken die ze gewoon grotere maten hebben gegeven. Ik denk dat mensen die dat soort fantasy fair jurkjes kopen eerder wat dikker dan dunner zijn en dat ze daar op inspelen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:
dan is het geen merk voor magere mensen
want dan is een xs zelfs nog groot
Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat je bij sommige merken labels ziet met de verschillende maten voor verschillende landen en daar zit soms nog behoorlijk veel verschil tussen. Wat in het ene land maat 44 is, is hier bijv. maat 40.quote:Op zondag 22 april 2007 20:28 schreef Miss_S het volgende:
er zouden echt gewoon richtlijnen moeten zijn voor kledingmaten
he, jij moet lezen en nu op de fiets richting Pathéquote:Op zondag 22 april 2007 20:22 schreef Tangarine het volgende:
klinkt alsof meerdere mensen een 'sad day' hadden(Schijt Aan Dieet
)
ja ik ookquote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef Viking84 het volgende:
idd. Zo irritant, vooral als je iets via internet bestelt. Ik las ook dat Teigan een jurkje in maat M heeft gekocht. Frappant hoor, want als ik in het lijstje kijk, heeft ze nog wel redelijk wat overgewicht. Ik heb bijvoorbeeld minder overgewicht, maar ik pas echt nog niet in een M. Mag blij zijn als ik maat L aan krijg.
Maar dat heeft ook te maken met de lichaamsbouw. In China gelden ook andere richtlijnen mbt BMI. Als een Chinees een BMI van 25 heeft, is dat al veel te hoog.quote:Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat je bij sommige merken labels ziet met de verschillende maten voor verschillende landen en daar zit soms nog behoorlijk veel verschil tussen. Wat in het ene land maat 44 is, is hier bijv. maat 40.
ja een keerquote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
, jij paste in maat 38, dus niet zeuren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |