Da's echt superquote:Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef Miss_S het volgende:
maar goed ik kan het niet meer dan grappig vinden hoor
mensen vinden me slank en heb bijna een gezond bmi en ik vind mezelf mooi
dus ik ben blij
O ja, iedereen is maatje model, alleen iedereen heeft een andere doelgroep.quote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vraag me alleen af hoe je je zelf dan ziet
ook maatje model of niet?
Net als ik haar zie denk ik: een supermooi mensquote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Miss_S het volgende:
vraag me alleen af hoe je je zelf dan ziet
ook maatje model of niet?
wie begon er over mijn uiterlijk?........quote:Op zondag 22 april 2007 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Net als ik haar zie denk ik: een supermooi mensIemand die er mag zijn. Kijk toch verdomme eens door de buitenkant heen!
Wie begon er over jou?quote:Op zondag 22 april 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
wie begon er over mijn uiterlijk?........
ik heb het over vreemden en een paar op fok hierquote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's echt superMaar met een bmi van 25 ben je natuurlijk nog niet ècht slank hè. Er is geen enkel modellenbureau wat iemand met jouw figuur aanneemt, die zouden je moddervet vinden. Niet dat je moddervet bent, maar de maatschappij vindt slank toch wel iets anders hoor. Als je in een apart topic (dus niet in de volslanke dames topics) op fok foto's van jezelf plaatst met een poll met de vraag of ze het meisje op de foto 'slank' vinden dan vrees ik dat het een teleurstellende uitslag wordt. Van mensen om je heen verwacht ik trouwens niets anders dan dat ze het heel knap vinden dat je zoveel bent afgevallen en dat ze je nu slank noemen
Mijn moeder vindt me nu nog steeds niet dik
Ja echt welquote:Op zondag 22 april 2007 20:42 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval leuk gehad, is ook belangrijk. Heb jij met dit lekkere weer ook niet extra zin om naar buiten te gaan?
Daar heb je gelijk in, je begint er tenslotte niet altijd zelf over.quote:Op zondag 22 april 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wie begon er over mijn uiterlijk?........
nee ik vind mezelf ook niet slank maar dat was wat andere zeidenquote:Op zondag 22 april 2007 20:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, je begint er tenslotte niet altijd zelf over.
Ik vond mezelf pas slank bij een bmi van 22,5, gevoelsmatig dan, maar ik kan best begrijpen dat jij jezelf bij 25 al slank vindt. Het is maar net wat je doel is.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 22 april 2007 20:58 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ja echt welWij zijn lekker naar een soort braderie geweest met mijn paps en zijn vriendin, kindjes mee, lekker lopen, en lekkere dingen eten
Eenmaal thuis met z'n allen maar patat gehaald, is ook wel es lekker.
Het was echt lekker buitenweer
Miss_S is nog niet gestopt met lijnen hoor, die komt daar ook welquote:Op zondag 22 april 2007 20:59 schreef YPPY het volgende:
Ik vond mezelf pas slank bij een bmi van 22,5, gevoelsmatig dan, maar ik kan best begrijpen dat jij jezelf bij 25 al slank vindt. Het is maar net wat je doel is.
zo bedoelde ik dat dus nietquote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk inj
Kan natuurlijk met je vreselijk vriendelijke opmerking aan het adres van teigan te maken hebben, die ik heb gelezen als:
'Als een vet varken als jij in maat M past, klopt er toch echt iets niet met die maten heur, dan pas ik in een xxs'
maar dat kan aan mij liggen. Als dat zo is, heb jij natuurlijk helemaal gelijk
maar jij mag datquote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Miss_S is nog niet gestopt met lijnen hoor, die komt daar ook wel![]()
Ik heb trouwens vandaag taart weggegooid(we hebben geen zwervers in Hoogeveen)
Dat klopt ja, ik had het niet goed gelezen. Mijn excuses, je hebt gelijkt. Anderen vinden je slank. Tegen mij zeiden ze al bij bmi 26 dat ik echt niet verder moest afvallen. Een lacher he?quote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee ik vind mezelf ook niet slank maar dat was wat andere zeiden
ik denk dat ik dat gevoel ook pas krijg rond de 22
als ik dat gevoel al ooit krijg
Ik denk dat je dat verkeerd geinterpreteerd hebt hoor, ik denk dat Miss_S helemaal geen rotopmerking naar teigan wilde maken, maar dat ze zich gewoon terecht zorgen maakt over het naar willekeur indelen van kleding in kledingmaten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in
Kan natuurlijk met je vreselijk vriendelijke opmerking aan het adres van teigan te maken hebben, die ik heb gelezen als:
'Als een vet varken als jij in maat M past, klopt er toch echt iets niet met die maten heur, dan pas ik in een xxs'
maar dat kan aan mij liggen. Als dat zo is, heb jij natuurlijk helemaal gelijk
Dat klopt dus helemaal, aangezien m medium, gemiddeld moet zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo bedoelde ik dat dus niet
het is toch zo als iemand van bmi al in een maatje m past
dan klopt er toch niet veel van
ik weet nietquote:Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat klopt ja, ik had het niet goed gelezen. Mijn excuses, je hebt gelijkt. Anderen vinden je slank. Tegen mij zeiden ze al bij bmi 26 dat ik echt niet verder moest afvallen. Een lacher he?
dan vind ik het nog niet kloppenquote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klopt dus helemaal, aangezien m medium, gemiddeld moet zijn.
De gemiddelde mens heeft maat 44 en dat klopt dan dus, zie ook de post van isabeau.
Dus maat 44 als m is helemaal zoals het hoort
quote:
Dat kreeg ik te horen toen ik 81 kg woogquote:Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef YPPY het volgende:
Dat klopt ja, ik had het niet goed gelezen. Mijn excuses, je hebt gelijkt. Anderen vinden je slank. Tegen mij zeiden ze al bij bmi 26 dat ik echt niet verder moest afvallen. Een lacher he?
Nee, maar wel heel gemiddeld. Zoek het Amerikaanse medium maar op.quote:Op zondag 22 april 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan vind ik het nog niet kloppen
we zijn (nog) geen amerika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |