Wees jij nou maar blij met je eigen vriendinquote:
Hij was al veruit de beste speler van een van de grootste clubs ter wereld op zijn 19equote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft nog een lange weg te gaan. De basis is wel uitstekend.
Als je uiblinkt bij Boca lukt je dat overalquote:Op zondag 29 april 2007 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de stap naar de wereldtop maken is moeilijker.
Dat zagen we ook met Palermo in Europa, Riquelme bij barca en Tevez bij WHUquote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je uiblinkt bij Boca lukt je dat overal
Palermo blonk nooit uit. Tevez wel maar dat komt wel goed, hij is nu al de beste speler van WHUquote:Op zondag 29 april 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zagen we ook met Palermo in Europa, Riquelme bij barca en Tevez bij WHU![]()
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tevez wel maar dat komt wel goed, hij is nu al de beste speler van WHU
Al is de afwerking 1000 malen mooier, het was inderdaad een mooie pass.quote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ia-10-van-nistelro/1
Mooie pass van Gago
Al heeft Gago er minimaal 15 per wedstrijd.quote:Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al is de afwerking 1000 malen mooier, het was inderdaad een mooie pass.
piet de visserquote:Op zondag 29 april 2007 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VBTOuk4n7wo
quote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gago is wel goed, maar ik weet niet of Real de goede club voor 'm is.
Ja, al zie ik de Braziliaanse competitie wat vaker dan Bocaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef sjimz het volgende:
Als Gago Braziliaan was, had je dan ook de fanboy uitgehangen DAM?
Waar gaat Lucas naartoe denk je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, al zie ik de Braziliaanse competitie wat vaker dan Boca
Wacht maar tot Lucas in Europa speelt
over wiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tonny Bruins Slot: "Heb je niks aan, circusvoetballer"
Ronaldinhoquote:
Slimme zetquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Redondo kloon. Dan moet ik hem toch is een paar hele wedstrijden zien spelen.
Nog niet, Diarra krijgt tot nu toe de voorkeur voor de verdedigende middenvelder. Hoop dat die wel een kans gaat krijgen en dat die niet over een jaar vertrekt en bij een andere club de grote man wordt.quote:Op zondag 2 september 2007 02:47 schreef mcyodogg het volgende:
Kan ie eigenlijk wel rekenen op een basisplaats onder Schuster?
Juist. Van de 3 ballen geeft hij er sowieso 1 weg, terwijl het niet de moeilijkste ballen zijn die hij moet versturen. Verder viel me het me in de tweede helft ook weer op dat hij zich tactisch vaak niet goed opstelt. Aanvallend sterker dan verdedigend.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
Duidelijk nog te licht voor het hoogste niveau.
Hij had geen assist hoor, Van Nistelrooij gaf de assist bij de goal van Raúl en andersomquote:Op woensdag 19 september 2007 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In plaats van 1
Hij speelde geen foutloze wedstrijd, maar had wel een paar hele goede momenten. Onder andere een schitterende interventie op het middenveld, waarmee hij niet alleen de aanvalsdrift van Werder op dat moment in de kiem smoorde, maar ook direct de tegenaanval van Real in gang zette.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vond je er gisteren van cultheld?
Maar goed dat Sneijder en Guti wel geweldig speeldenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Diego niet, die werd moedeloos van de prutsers om hem heen die zich op beslissende momenten niet vrijliepen. Diego zocht, zocht, maar kon niet vinden. Hij speelde verder wel een fijne wedstrijd. Real Madrid middenvelders hebben de spelers voor het uitzoeken om een pass naar te versturen. Speel je vooral op de counter dan is dat veel lastig. En dan zie je ook nog eens Sanogo en Rosenberg voor je die chemie missen met Diego.
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar goed dat Sneijder en Guti wel geweldig speelden
Je kan ook stellen, doordat Gago zo aan het prutsen was konden Guti en Sneijder niet optimaal renderen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die waren aan het prutsen en daarom kon Gago nooit de bal kwijt
Ehm, nee hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is niet zo, dus jij bent vast de enige
Guti heb ik altijd al een prutser gevonden. Sneijder was niet gelukkig, maar kan zich in zijn positie wat meer permitteren. Hij staat niet als verdedigende middenvelder opgesteld.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar goed dat Sneijder en Guti wel geweldig speelden
Dat is bij iedereen zo hoor, alleen doordat zijn username zo lang is zie je hem op de volgende regel.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd trouwens, dat volgende: in een quote van DAM.
Hoezo vreemd? Het past gewoon niet op de regel daarboven toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd trouwens, dat volgende: in een quote van DAM.
Is toch echt niet zo maar als jij beter weet wat ik denk dan is het ook goedquote:
Potentie zeker, al vroeg ik me soms af of hij geen gebrekkig overzicht heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:54 schreef El_Bassie het volgende:
Marcelo speelde vooral ongelukkig. Potentie spatte er zelfs in een slechte wedstrijd nog van af.
Guti..quote:Op woensdag 19 september 2007 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Guti heb ik altijd al een prutser gevonden. Sneijder was niet gelukkig, maar kan zich in zijn positie wat meer permitteren. Hij staat niet als verdedigende middenvelder opgesteld.
Jawelquote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef AminBen het volgende:
[..]
Guti..
is..
helemaal..
geen..
prutser..
![]()
Ja mooi hé?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nou, die trekt z'n trukenkast even open zeg.
Jammer dat je Seedorf wel in dat rijtje plaatst en Simons, Pirlo en Xavi nietquote:Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerrard, Lampard, Kaka, Seedorf, Fabregas, Gattuso zijn wereldtoppers. Gutti mag zich niet eens in dit rijtje mengen.
ook lekker vergelijken, Kaka en Gatusso samen in een rijtjequote:Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerrard, Lampard, Kaka, Seedorf, Fabregas, Gattuso zijn wereldtoppers. Gutti mag zich niet eens in dit rijtje mengen.
Pirlo en Xavi (alhoewel ik 'm toch beduidend minder vind dan een Gerrard of een Gattuso bijvoorbeeld) oké. Maar Simons?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat je Seedorf wel in dat rijtje plaatst en Simons, Pirlo en Xavi niet
Simons schakelt Alex (van Fenerbahce), Kaká en Lincoln uit: Volgens mij ben je dan inderdaad een wereldtopper.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:34 schreef BonJovi het volgende:
Simons in het rijtje bij de Kaka's en Seedorfsomg je bent nog grappiger dan bassie
Een Gattuso onder leiding van Pirlo of zonder Pirlo is een wereld van verschil.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Een Simons onder de leiding van Cocu of zonder Cocu is een wereld van verschil. Maar kom op jullie hebben zelf ook wel door dat wanneer je Simons tot een wereldtopper gaat noemen een lachertje is.
Bij Glasgow Rangers was 'ie niet zo goed hoor, en daarvoor al helemaal niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Gattuso speelt ook zonder Pirlo geweldig.
Hij staat meer dan prima zijn man met een Ambrosini of een Seedorf naast zich. Er loopt nu meer kwaliteit omzich heen dan bij Glasgow toentertijd natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Glasgow Rangers was 'ie niet zo goed hoor, en daarvoor al helemaal niet.
Kun je mij de aanvallende middenvelders opnoemen die Simons dit seizoen niet wist uit te schakelen?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Gattuso speelt ook zonder Pirlo geweldig.
Hopelijk heb je zelf ook wel door dat Simons een lachertje van jewelste is vergeleken met de rest? Of denk je weer de genie uit te hangen?
Dus omdat hij een wereldspeler als Kaka heeft uitgeschakeld maakt het van hem ook meteen een wereldtopper? Aissati schakelde bij zijn CL debuut Gattuso ook uit maar dat maakt hem dan ook niet opeens een speler van wereld formaat. Kom nou.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je mij de aanvallende middenvelders opnoemen die Simons dit seizoen niet wist uit te schakelen?
Echt sommige mensenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Simons mag de veters van Kaka niet eens strikken man
Terry mag de veters van Lampard nog niet eens strikken manquote:Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Simons mag de veters van Kaka niet eens strikken man
Simons schakelt zijn tegenstander altijd uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dus omdat hij een wereldspeler als Kaka heeft uitgeschakeld maakt het van hem ook meteen een wereldtopper? Aissati schakelde bij zijn CL debuut Gattuso ook uit maar dat maakt hem dan ook niet opeens een speler van wereld formaat. Kom nou.
Gaat dit over Gago of Simons?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:15 schreef Elvislives het volgende:
Stond een niet zo positief stuk in El País dinsdag over hem en zijn basisplaats. Onder andere Di Stéfano vonden hem maar een onprofessioneel geval.
Gago, denk niet dat Di Stéfano Simons kent, en anders interesseert ie zich niet in hemquote:
Niet serieus te nemen dus dat doe ik dan ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Uitgeluld worden omdat jij wéér zo achterlijk bent om een middenvelder van Mickey Mouse niveau in het rijtje Kaka en Gerrard durft plaatsen?Hou toch op
![]()
Speelde ook erg matig.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:15 schreef Elvislives het volgende:
Stond een niet zo positief stuk in El País dinsdag over hem en zijn basisplaats. Onder andere Di Stéfano vonden hem maar een onprofessioneel geval.
Dit seizoen heeft hij nog niet heel erg veel gespeeldquote:Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je mij de aanvallende middenvelders opnoemen die Simons dit seizoen niet wist uit te schakelen?
Simons is een hele goede speler maar geen wereldtop kom op zeg.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simons schakelt Alex (van Fenerbahce), Kaká en Lincoln uit: Volgens mij ben je dan inderdaad een wereldtopper.
Diarra, Gatusso, De Rossi, Van Bommel en Gilberto.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens 5 betere spelers op zijn positie?
Wel allemaal spelers die een aanvallende middenvelder totaal uit de wedstrijd kunnen houden.quote:
Dat is het grote geluk van PSV. Belgen staan internationaal nou eenmaal niet goed op de kaart. Het zou me overigens niets verbazen als Bayern München zich na dit seizoen voor Simons meldt.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Radegast het volgende:
Spelers met elkaar vergelijken is zo!
Ik vind Simons een heel goede voetballer, maar als 'ie echt wereldtop zou zijn wat doet 'ie dan nu in de Eredivisie?
Mwah zie hem eerder naar een HSV gaan ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is het grote geluk van PSV. Belgen staan internationaal nou eenmaal niet goed op de kaart. Het zou me overigens niets verbazen als Bayern München zich na dit seizoen voor Simons meldt.
Waar zou je weg gaan als je bij de beste 10 clubs van Europa hoort die ook nog slechts op 100 km van je woonplaats speelt?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Radegast het volgende:
Spelers met elkaar vergelijken is zo!
Ik vind Simons een heel goede voetballer, maar als 'ie echt wereldtop zou zijn wat doet 'ie dan nu in de Eredivisie?
Je salaris gaan sowieso een eind omhoog, hij heeft zowat alles gehaald bij PSV. En een buitenlands avontuur is leuk zeker op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zou je weg gaan als je bij de beste 10 clubs van Europa hoort die ook nog slechts op 100 km van je woonplaats speelt?
Nou wat een groot avontuur van België wel helemaal naar nederlandquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft al een buitenlands avontuur en hij gaat echt niet veel meer verdienen en bij PSV kan hij bovendien langer tekenen
Arsenal, Barca, Real, Liverpool, Man U, AC Milan, Chelsea, Bayern, Valencia & Sevilla zijn alleen een maatje te groot voor dit PSV hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zou je weg gaan als je bij de beste 10 clubs van Europa hoort die ook nog slechts op 100 km van je woonplaats speelt?
Dat kan wel zo zijn maar of je nou kan zeggen ik heb bij PSV gespeeld of bij Barca, liverpool of Man UTD nogal een verschil.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En welke ploegen hebben in de laatste 3 seizoenen meer wedstrijden in de CL gespeeld dan PSV?
Arsenal, AC Milan, Chelsea, Manchester United en Liverpool hebben hem niet nodig. Bij Real past ie niet. Barca heeft een controleur van vergelijkbaar niveau. Blijven Valencia, Sevilla en Bayern over. Van die drie clubs zie ik alleen Bayern als een optie voor hem (omdat München nog enigszins te bereizen is vanuit Belgisch Limburg).quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Arsenal, Barca, Real, Liverpool, Man U, AC Milan, Chelsea, Bayern, Valencia & Sevilla zijn alleen een maatje te groot voor dit PSV hoor
Je snapt mijn punt toch welquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die horen ook bij de beste 10 ploegen
Ja hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij het mijne ook toch?
Dan verhuist hij toch lekker, kom op beetje ambitie moet toch kunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arsenal, AC Milan, Chelsea, Manchester United en Liverpool hebben hem niet nodig. Bij Real past ie niet. Barca heeft een controleur van vergelijkbaar niveau. Blijven Valencia, Sevilla en Bayern over. Van die drie clubs zie ik alleen Bayern als een optie voor hem (omdat München nog enigszins te bereizen is vanuit Belgisch Limburg).
Sevilla heeft Poulsen en Valencia heeft Albelda en Manuel Fernandes.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arsenal, AC Milan, Chelsea, Manchester United en Liverpool hebben hem niet nodig. Bij Real past ie niet. Barca heeft een controleur van vergelijkbaar niveau. Blijven Valencia, Sevilla en Bayern over. Van die drie clubs zie ik alleen Bayern als een optie voor hem (omdat München nog enigszins te bereizen is vanuit Belgisch Limburg).
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arsenal, AC Milan, Chelsea, Manchester United en Liverpool hebben hem niet nodig.
Dit was op de dag vóór de wedstrijd, maar ik vond hem inderdaad ook niet goed dinsdag.quote:
Poulsen en Albelda zijn niet beter dan Simons en Fernandes is nog maar een talent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:45 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Sevilla heeft Poulsen en Valencia heeft Albelda en Manuel Fernandes.![]()
Arsenal heeft de beste controleur ter wereld, Milan speelt meestal zonder controleur, Liverpool heeft Sissoko (en eventueel Mascherano, al vind ik Simons beter), Chelsea heeft Makelele, Manchester United heeft net Hargreaves aangetrokken voor de hoofdprijs en dan haal je geen Simons.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:52 schreef sjimz het volgende:
Ik was op zoek naar het Gago topic, maar ik kon alleen dit Simons topic vinden!
Rosenborg speelt ook vaak CL, FC Porto ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En welke ploegen hebben in de laatste 3 seizoenen meer wedstrijden in de CL gespeeld dan PSV?
Rosenborg haalt alleen vrijwel nooit de beste 16quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rosenborg speelt ook vaak CL, FC Porto ook.
PSV ook niet, op de laatste 3 edities na.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rosenborg haalt alleen vrijwel nooit de beste 16
Sjimz, doe eens aub een link van dit nieuwtje. Ik geloof er geen FUCK vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:55 schreef sjimz het volgende:
Trainer Bernd Schuster had graag Fernando Gago verhuurd zien worden. De Argentijnse middenvelder verzette zich echter hevig. Ook Miguel Torres wilde niet meewerken aan de beslissing van de coach van Real Madrid. (Marca)
Maar wel net die 2 die Simons meemaakte. En verder is PSV de enige club bij hem in de buurt die ieder jaar CL speelt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV ook niet, op de laatste 3 edities na.
Das een fijne bijkomstigheid, geen eisquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef BonJovi het volgende:
Dat is onzin, geloof me als Real Madrid een grote bod uit zou brengen zou Simons zo gaan. Wat een onzin dicht bij huis voetballlen.
Inderdaad ja. Conclusie: Simons is geen wereldtop.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:19 schreef rubbereend het volgende:
wel graag een beetje ontopic blijven, Gago dus
Volgens mij niet, maar ik ga er ook geen openen. Voordat je het weet gaat daar de discussie ook over Senor Simonsquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:50 schreef methodmich het volgende:
Is er al een Gareth Barry topic Doc?
Gago natuurlijk. Banega komt fysiek tekort om de echte top aan te kunnen. Al heeft ie wel een fantastisch linkerbeen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:08 schreef sjimz het volgende:
Wie wordt er beter DAM, Gago of Banega?
Men zei ook dat Sneijder te kort zou komen voor de echte top.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gago natuurlijk. Banega komt fysiek tekort om de echte top aan te kunnen. Al heeft ie wel een fantastisch linkerbeen.
Zelfs als Sneijder blaast, valt Banega al om.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Men zei ook dat Sneijder te kort zou komen voor de echte top.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs als Sneijder blaast, valt Banega al om.
Dat komt ie ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Men zei ook dat Sneijder te kort zou komen voor de echte top.
en door Huntelaar, Mascherano en Fernando Torres.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef methodmich het volgende:
Hij speelde gisteren niet goed, maar kwam door Sneijder en Raúl natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:17 schreef BonJovi het volgende:
hij rende als een oma met een groente tas
Dat zijn mooie cijfers voor zo'n jonge speler.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Season Team Title
2005 Argentina Under-20 FIFA U-20 World Cup
2005 Boca Juniors Copa Sudamericana
2005 Boca Juniors Recopa Sudamericana
Apertura 2005 Boca Juniors Primera Division Argentina
2006 Boca Juniors Recopa Sudamericana
Clausura 2006 Boca Juniors Primera Division Argentina
2006-2007 Real Madrid La Liga
Dit seizoen La Liga en de CL erbij?
Dan moet je die Recopa bij Gago ook niet meetellen....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus Ruud heeft alleen meer prijzen gewonnen als je de weinigzeggende supercups mee telt
Recopa is het equivalent van de Europese supercup. Die staat een stuk hoger in aanzien dan de JC Schaal of Charity-shieldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet je die Recopa bij Gago ook niet meetellen....
Ja, dat zag ik nadat ik hem had gepost. Wilde nog editten maar ik zag in de bus en die buschauff scheurt zo debiel-achtig dat ik er misselijk van werd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die had Weebi al aangehaald
Seedorf heeft geen mini-cup uit Z-A gewonnen. Die telt dus gewoon helemaal niet mee in het internationale voetbal (van DAM).quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:
Fernando Gago is gewoon op het juiste moment bij de juiste club..... Of telt dat alleen bij Seedorf?
Ik zou effe het verschil kijken in 2006-2007 met Gago(na de winterstop) en ervoor(voor de winterstop)quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:
Fernando Gago is gewoon op het juiste moment bij de juiste club..... Of telt dat alleen bij Seedorf?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Season Team Title
2005 Argentina Under-20 FIFA U-20 World Cup
2005 Boca Juniors Copa Sudamericana
2005 Boca Juniors Recopa Sudamericana
Apertura 2005 Boca Juniors Primera Division Argentina
2006 Boca Juniors Recopa Sudamericana
Clausura 2006 Boca Juniors Primera Division Argentina
2006-2007 Real Madrid La Liga
Dit seizoen La Liga en de CL erbij?
Je hebt gelijk, de 13 duels waarin Gago in actie kwam waren stuk voor stuk bepalend voor de titel. Ik zat je maar een klein beetje te plagen hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou effe het verschil kijken in 2006-2007 met Gago(na de winterstop) en ervoor(voor de winterstop)
Dat is hem misschien iets te veel eer aanpratenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
We kunnen toch wel stellen dat Fernando Gago de speler is die Real Madrid het kampioenschap heeft bezorgd.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
We kunnen toch wel stellen dat Fernando Gago de speler is die Real Madrid het kampioenschap heeft bezorgd.
Die is gebantquote:
Die pass kwam niet van Gago hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef AminBen het volgende:
zit tegen het eind (3.54) een pass in van woensdag, om je vingers bij af te likken (als je van voetbal houdt he)
Inderdaad je hebt gelijk. Ik las 3.45, sorryquote:Op zondag 11 mei 2008 14:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
rond 3.54
het is gewoon Gago, briljante opening op Marcelo
Wel een jaar te laat volgens de TT.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgend jaar is gewoon zijn jaar
Het is er toch eindelijk eens van gekomen, de dag dat ik DAM gelijk moet geven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij dopt overigens met Dulko, buiten het veld heeft ie er ook kijk op
Een basisplaats bij Real? In het nieuwe Galactico team?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
22 april 2009, 2009-2010 wordt dus zijn eerste volle seizoen
Het kan nog steeds
Hij dopt overigens met Dulko, buiten het veld heeft ie er ook kijk op
Die blonde uit de openingspost vind ik appetijtelijker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deze dus
http://micasola.tripod.com/
BAM. Eindelijk wordt die faler eens met de feiten om de oren geslagen. Chapeau.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef WeebI het volgende:
Drie weken dan. De laatste vijf duels. Wooptiedoo, dat is inderdaad vrijwel altijd.
Toevallig houd ik alles stats van La Liga bij, dus hier de verdedigende middenvelders van Real Madrid:
[ afbeelding ]
Nu weer terug naar ONZquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
BAM. Eindelijk wordt die faler eens met de feiten om de oren geslagen. Chapeau.
Dit. Lekker WeebI.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
BAM. Eindelijk wordt die faler eens met de feiten om de oren geslagen. Chapeau.
Is te hopen, zit hij bij een club die hem wel op waarde schatquote:Op zondag 18 april 2010 18:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit. Lekker WeebI.
Bovendien meeste tegengoals per minuut. Gaat ongetwijfeld verkocht worden deze zomer. Je had destijds beter voor Higuain kunnen kiezen
Hoezo, hij speelt toch elke week in de basis?quote:Op zondag 18 april 2010 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is te hopen, zit hij bij een club die hem wel op waarde schat
quote:Op zondag 29 april 2007 12:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met zijn kloon Redondo ging het ook goed
Gago wordt overigens nog beter dan Redondo. Zijn lange pass is beter
Wacht nu maarquote:
Goede wijn heeft ook tijd nodigquote:
Slechte wijn wordt nooit beter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede wijn heeft ook tijd nodig
Maar gelukkig is Gago zoals goede wijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Slechte wijn wordt nooit beter.
Dat wil niets zeggen, aangezien Redondo zijn haren er niet af wilde halen en er tegenwoordig veel meer interlands gespeeld worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar gelukkig is Gago zoals goede wijn
Heeft al meer interlands overigens dan Redondo
Er worden niet meer interlands gespeeld, of is Zuid Amerika in een keer 10 landen groter geworden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen, aangezien Redondo zijn haren er niet af wilde halen en er tegenwoordig veel meer interlands gespeeld worden.
Nee, maar op een WK speel je wel meer wedstrijden. Alhoewel, Argentinie is al jaren niet meer ver op een WK gekomenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er worden niet meer interlands gespeeld, of is Zuid Amerika in een keer 10 landen groter geworden?
Hoeveel landen hebben dan de laatste 2 keer de laatste 8 gehaald?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar op een WK speel je wel meer wedstrijden. Alhoewel, Argentinie is al jaren niet meer ver op een WK gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |