Ja mooi hé?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nou, die trekt z'n trukenkast even open zeg.
Jammer dat je Seedorf wel in dat rijtje plaatst en Simons, Pirlo en Xavi nietquote:Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerrard, Lampard, Kaka, Seedorf, Fabregas, Gattuso zijn wereldtoppers. Gutti mag zich niet eens in dit rijtje mengen.
ook lekker vergelijken, Kaka en Gatusso samen in een rijtjequote:Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerrard, Lampard, Kaka, Seedorf, Fabregas, Gattuso zijn wereldtoppers. Gutti mag zich niet eens in dit rijtje mengen.
Pirlo en Xavi (alhoewel ik 'm toch beduidend minder vind dan een Gerrard of een Gattuso bijvoorbeeld) oké. Maar Simons?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat je Seedorf wel in dat rijtje plaatst en Simons, Pirlo en Xavi niet
Simons schakelt Alex (van Fenerbahce), Kaká en Lincoln uit: Volgens mij ben je dan inderdaad een wereldtopper.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:34 schreef BonJovi het volgende:
Simons in het rijtje bij de Kaka's en Seedorfsomg je bent nog grappiger dan bassie
Een Gattuso onder leiding van Pirlo of zonder Pirlo is een wereld van verschil.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Een Simons onder de leiding van Cocu of zonder Cocu is een wereld van verschil. Maar kom op jullie hebben zelf ook wel door dat wanneer je Simons tot een wereldtopper gaat noemen een lachertje is.
Bij Glasgow Rangers was 'ie niet zo goed hoor, en daarvoor al helemaal niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Gattuso speelt ook zonder Pirlo geweldig.
Hij staat meer dan prima zijn man met een Ambrosini of een Seedorf naast zich. Er loopt nu meer kwaliteit omzich heen dan bij Glasgow toentertijd natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Glasgow Rangers was 'ie niet zo goed hoor, en daarvoor al helemaal niet.
Kun je mij de aanvallende middenvelders opnoemen die Simons dit seizoen niet wist uit te schakelen?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Gattuso speelt ook zonder Pirlo geweldig.
Hopelijk heb je zelf ook wel door dat Simons een lachertje van jewelste is vergeleken met de rest? Of denk je weer de genie uit te hangen?
Dus omdat hij een wereldspeler als Kaka heeft uitgeschakeld maakt het van hem ook meteen een wereldtopper? Aissati schakelde bij zijn CL debuut Gattuso ook uit maar dat maakt hem dan ook niet opeens een speler van wereld formaat. Kom nou.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je mij de aanvallende middenvelders opnoemen die Simons dit seizoen niet wist uit te schakelen?
Echt sommige mensenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Simons mag de veters van Kaka niet eens strikken man
Terry mag de veters van Lampard nog niet eens strikken manquote:Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Simons mag de veters van Kaka niet eens strikken man
Simons schakelt zijn tegenstander altijd uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dus omdat hij een wereldspeler als Kaka heeft uitgeschakeld maakt het van hem ook meteen een wereldtopper? Aissati schakelde bij zijn CL debuut Gattuso ook uit maar dat maakt hem dan ook niet opeens een speler van wereld formaat. Kom nou.
Gaat dit over Gago of Simons?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:15 schreef Elvislives het volgende:
Stond een niet zo positief stuk in El País dinsdag over hem en zijn basisplaats. Onder andere Di Stéfano vonden hem maar een onprofessioneel geval.
Gago, denk niet dat Di Stéfano Simons kent, en anders interesseert ie zich niet in hemquote:
Niet serieus te nemen dus dat doe ik dan ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Uitgeluld worden omdat jij wéér zo achterlijk bent om een middenvelder van Mickey Mouse niveau in het rijtje Kaka en Gerrard durft plaatsen?Hou toch op
![]()
Speelde ook erg matig.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:15 schreef Elvislives het volgende:
Stond een niet zo positief stuk in El País dinsdag over hem en zijn basisplaats. Onder andere Di Stéfano vonden hem maar een onprofessioneel geval.
Dit seizoen heeft hij nog niet heel erg veel gespeeldquote:Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je mij de aanvallende middenvelders opnoemen die Simons dit seizoen niet wist uit te schakelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |