abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53333040
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:34 schreef BonJovi het volgende:
Simons in het rijtje bij de Kaka's en Seedorfs omg je bent nog grappiger dan bassie
Simons schakelt Alex (van Fenerbahce), Kaká en Lincoln uit: Volgens mij ben je dan inderdaad een wereldtopper.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53333145
Een Simons onder de leiding van Cocu of zonder Cocu is een wereld van verschil. Maar kom op jullie hebben zelf ook wel door dat wanneer je Simons tot een wereldtopper gaat noemen een lachertje is.
pi_53333210
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Een Simons onder de leiding van Cocu of zonder Cocu is een wereld van verschil. Maar kom op jullie hebben zelf ook wel door dat wanneer je Simons tot een wereldtopper gaat noemen een lachertje is.
Een Gattuso onder leiding van Pirlo of zonder Pirlo is een wereld van verschil.

Hopelijk heb je zelf ook door hoe dom je lult?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53333302
Gattuso speelt ook zonder Pirlo geweldig.

Hopelijk heb je zelf ook wel door dat Simons een lachertje van jewelste is vergeleken met de rest? Of denk je weer de genie uit te hangen?
pi_53333364
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij Glasgow Rangers was 'ie niet zo goed hoor, en daarvoor al helemaal niet.
pi_53333429
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:04 schreef Radegast het volgende:

[..]

Bij Glasgow Rangers was 'ie niet zo goed hoor, en daarvoor al helemaal niet.
Hij staat meer dan prima zijn man met een Ambrosini of een Seedorf naast zich. Er loopt nu meer kwaliteit omzich heen dan bij Glasgow toentertijd natuurlijk.
pi_53333554
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:

Hopelijk heb je zelf ook wel door dat Simons een lachertje van jewelste is vergeleken met de rest? Of denk je weer de genie uit te hangen?
Kun je mij de aanvallende middenvelders opnoemen die Simons dit seizoen niet wist uit te schakelen?
pi_53333625
Simons is gewoon een wereldtopper.
That's all folks!
  donderdag 20 september 2007 @ 18:15:36 #109
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53333679
Stond een niet zo positief stuk in El País dinsdag over hem en zijn basisplaats. Onder andere Di Stéfano vonden hem maar een onprofessioneel geval.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_53333702
Simons mag de veters van Kaka niet eens strikken man
AFC AJAX
pi_53333711
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kun je mij de aanvallende middenvelders opnoemen die Simons dit seizoen niet wist uit te schakelen?
Dus omdat hij een wereldspeler als Kaka heeft uitgeschakeld maakt het van hem ook meteen een wereldtopper? Aissati schakelde bij zijn CL debuut Gattuso ook uit maar dat maakt hem dan ook niet opeens een speler van wereld formaat. Kom nou.
pi_53333763
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Echt sommige mensen
pi_53333883
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Terry mag de veters van Lampard nog niet eens strikken man .

Jij bent nog dommer dan ik dacht .
pi_53333904
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dus omdat hij een wereldspeler als Kaka heeft uitgeschakeld maakt het van hem ook meteen een wereldtopper? Aissati schakelde bij zijn CL debuut Gattuso ook uit maar dat maakt hem dan ook niet opeens een speler van wereld formaat. Kom nou.
Simons schakelt zijn tegenstander altijd uit.
pi_53333954
Van mij hoef je Simons geen wereldtopper te vinden, iedereen een recht op z'n mening. Maar het enige argument dat je geeft is dat hij in een mickey mouse competitie speelt. Ik heb geen een voetbaltechnisch argument gelezen.

Maar goed, we dwalen af.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53334193
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:15 schreef Elvislives het volgende:
Stond een niet zo positief stuk in El País dinsdag over hem en zijn basisplaats. Onder andere Di Stéfano vonden hem maar een onprofessioneel geval.
Gaat dit over Gago of Simons?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 20 september 2007 @ 18:52:58 #117
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53334724
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:35 schreef WeebI het volgende:

[..]

Gaat dit over Gago of Simons?
Gago, denk niet dat Di Stéfano Simons kent, en anders interesseert ie zich niet in hem

Hij zei dat Gago zich meteen de man voelde en zich gedroeg als 'veterano' en zich alleen bezig hield met dikke sponsorcontracten binnenslepen.
Vamos el TRI!
pi_53339610
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Uitgeluld worden omdat jij wéér zo achterlijk bent om een middenvelder van Mickey Mouse niveau in het rijtje Kaka en Gerrard durft plaatsen? Hou toch op
Niet serieus te nemen dus dat doe ik dan ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53339641
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:15 schreef Elvislives het volgende:
Speelde ook erg matig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 september 2007 @ 21:33:28 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53339812
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dit seizoen heeft hij nog niet heel erg veel gespeeld

Vorig seizoen: Gerrard (2 keer; dat is dus beide keren dat Gerrard een hele wedstrijd tegen hem speelde)

[ Bericht 7% gewijzigd door Doc op 20-09-2007 22:47:23 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 20 september 2007 @ 22:29:56 #121
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_53341748
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Simons schakelt Alex (van Fenerbahce), Kaká en Lincoln uit: Volgens mij ben je dan inderdaad een wereldtopper.
Simons is een hele goede speler maar geen wereldtop kom op zeg.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_53344121
Noem eens 5 betere spelers op zijn positie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 20 september 2007 @ 23:47:05 #123
125053 stefmans
pi_53344273
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens 5 betere spelers op zijn positie?
Diarra, Gatusso, De Rossi, Van Bommel en Gilberto.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_53344335
De Rossi

Van Bommel
pi_53344377
Gatusso speelt overigens ook niet op de positie van Simons
  donderdag 20 september 2007 @ 23:50:13 #126
125053 stefmans
pi_53344402
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Rossi

Van Bommel
Wel allemaal spelers die een aanvallende middenvelder totaal uit de wedstrijd kunnen houden.
pi_53344445
Vooral Van Bommel en De Rossi voldoen aan dat criterium, spelen ook op de zelfde positie en zo en zijn verdedigend erg sterk
pi_53344512
Spelers met elkaar vergelijken is zo !

Ik vind Simons een heel goede voetballer, maar als 'ie echt wereldtop zou zijn wat doet 'ie dan nu in de Eredivisie?
pi_53344566
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Radegast het volgende:

Ik vind Simons een heel goede voetballer, maar als 'ie echt wereldtop zou zijn wat doet 'ie dan nu in de Eredivisie?
Dat is het grote geluk van PSV. Belgen staan internationaal nou eenmaal niet goed op de kaart. Het zou me overigens niets verbazen als Bayern München zich na dit seizoen voor Simons meldt.
  donderdag 20 september 2007 @ 23:56:15 #130
125053 stefmans
pi_53344592
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is het grote geluk van PSV. Belgen staan internationaal nou eenmaal niet goed op de kaart. Het zou me overigens niets verbazen als Bayern München zich na dit seizoen voor Simons meldt.
Mwah zie hem eerder naar een HSV gaan ofzo.
pi_53344615
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Radegast het volgende:

Waar zou je weg gaan als je bij de beste 10 clubs van Europa hoort die ook nog slechts op 100 km van je woonplaats speelt?
  donderdag 20 september 2007 @ 23:59:27 #132
125053 stefmans
pi_53344678
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar zou je weg gaan als je bij de beste 10 clubs van Europa hoort die ook nog slechts op 100 km van je woonplaats speelt?
Je salaris gaan sowieso een eind omhoog, hij heeft zowat alles gehaald bij PSV. En een buitenlands avontuur is leuk zeker op zijn leeftijd.
pi_53344730
Hij heeft al een buitenlands avontuur en hij gaat echt niet veel meer verdienen en bij PSV kan hij bovendien langer tekenen
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:03:38 #134
125053 stefmans
pi_53344787
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft al een buitenlands avontuur en hij gaat echt niet veel meer verdienen en bij PSV kan hij bovendien langer tekenen
Nou wat een groot avontuur van België wel helemaal naar nederland
pi_53345209
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Arsenal, Barca, Real, Liverpool, Man U, AC Milan, Chelsea, Bayern, Valencia & Sevilla zijn alleen een maatje te groot voor dit PSV hoor
pi_53345300
En welke ploegen hebben in de laatste 3 seizoenen meer wedstrijden in de CL gespeeld dan PSV?
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:26:01 #137
125053 stefmans
pi_53345346
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En welke ploegen hebben in de laatste 3 seizoenen meer wedstrijden in de CL gespeeld dan PSV?
Dat kan wel zo zijn maar of je nou kan zeggen ik heb bij PSV gespeeld of bij Barca, liverpool of Man UTD nogal een verschil.
pi_53345413
Die horen ook bij de beste 10 ploegen
pi_53345415
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Arsenal, Barca, Real, Liverpool, Man U, AC Milan, Chelsea, Bayern, Valencia & Sevilla zijn alleen een maatje te groot voor dit PSV hoor
Arsenal, AC Milan, Chelsea, Manchester United en Liverpool hebben hem niet nodig. Bij Real past ie niet. Barca heeft een controleur van vergelijkbaar niveau. Blijven Valencia, Sevilla en Bayern over. Van die drie clubs zie ik alleen Bayern als een optie voor hem (omdat München nog enigszins te bereizen is vanuit Belgisch Limburg).
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:30:03 #140
125053 stefmans
pi_53345432
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die horen ook bij de beste 10 ploegen
Je snapt mijn punt toch wel
pi_53345506
Jij het mijne ook toch?
pi_53345522
Vond hem maar matig dinsdag, maar goed ik heb hem verder nooit zien spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:34:25 #143
125053 stefmans
pi_53345525
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij het mijne ook toch?
Ja hoor.
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:35:09 #144
125053 stefmans
pi_53345532
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Arsenal, AC Milan, Chelsea, Manchester United en Liverpool hebben hem niet nodig. Bij Real past ie niet. Barca heeft een controleur van vergelijkbaar niveau. Blijven Valencia, Sevilla en Bayern over. Van die drie clubs zie ik alleen Bayern als een optie voor hem (omdat München nog enigszins te bereizen is vanuit Belgisch Limburg).
Dan verhuist hij toch lekker, kom op beetje ambitie moet toch kunnen.
pi_53345650
Dat ie maar mooi bang is om te verhuizen
pi_53346476
quote:

[..]

Sevilla heeft Poulsen en Valencia heeft Albelda en Manuel Fernandes.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2007 @ 08:29:08 #147
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53348000
quote:

[..]

Arsenal, AC Milan, Chelsea, Manchester United en Liverpool hebben hem niet nodig.
Waarom niet?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:59:37 #148
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53349536
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Speelde ook erg matig.
Dit was op de dag vóór de wedstrijd, maar ik vond hem inderdaad ook niet goed dinsdag.
Vamos el TRI!
pi_53355650
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 08:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Waarom niet?
En waarom wel? !!
pi_53355735
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:45 schreef NumberNine het volgende:

[..]

Sevilla heeft Poulsen en Valencia heeft Albelda en Manuel Fernandes.
Poulsen en Albelda zijn niet beter dan Simons en Fernandes is nog maar een talent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')