quote:Op woensdag 28 november 2007 23:17 schreef BonJovi het volgende:
hij rende als een oma met een groente tas
Dat zijn mooie cijfers voor zo'n jonge speler.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Season Team Title
2005 Argentina Under-20 FIFA U-20 World Cup
2005 Boca Juniors Copa Sudamericana
2005 Boca Juniors Recopa Sudamericana
Apertura 2005 Boca Juniors Primera Division Argentina
2006 Boca Juniors Recopa Sudamericana
Clausura 2006 Boca Juniors Primera Division Argentina
2006-2007 Real Madrid La Liga
Dit seizoen La Liga en de CL erbij?
Dan moet je die Recopa bij Gago ook niet meetellen....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus Ruud heeft alleen meer prijzen gewonnen als je de weinigzeggende supercups mee telt
Recopa is het equivalent van de Europese supercup. Die staat een stuk hoger in aanzien dan de JC Schaal of Charity-shieldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet je die Recopa bij Gago ook niet meetellen....
Ja, dat zag ik nadat ik hem had gepost. Wilde nog editten maar ik zag in de bus en die buschauff scheurt zo debiel-achtig dat ik er misselijk van werd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die had Weebi al aangehaald
Seedorf heeft geen mini-cup uit Z-A gewonnen. Die telt dus gewoon helemaal niet mee in het internationale voetbal (van DAM).quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:
Fernando Gago is gewoon op het juiste moment bij de juiste club..... Of telt dat alleen bij Seedorf?
Ik zou effe het verschil kijken in 2006-2007 met Gago(na de winterstop) en ervoor(voor de winterstop)quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:
Fernando Gago is gewoon op het juiste moment bij de juiste club..... Of telt dat alleen bij Seedorf?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Season Team Title
2005 Argentina Under-20 FIFA U-20 World Cup
2005 Boca Juniors Copa Sudamericana
2005 Boca Juniors Recopa Sudamericana
Apertura 2005 Boca Juniors Primera Division Argentina
2006 Boca Juniors Recopa Sudamericana
Clausura 2006 Boca Juniors Primera Division Argentina
2006-2007 Real Madrid La Liga
Dit seizoen La Liga en de CL erbij?
Je hebt gelijk, de 13 duels waarin Gago in actie kwam waren stuk voor stuk bepalend voor de titel. Ik zat je maar een klein beetje te plagen hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou effe het verschil kijken in 2006-2007 met Gago(na de winterstop) en ervoor(voor de winterstop)
Dat is hem misschien iets te veel eer aanpratenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
We kunnen toch wel stellen dat Fernando Gago de speler is die Real Madrid het kampioenschap heeft bezorgd.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
We kunnen toch wel stellen dat Fernando Gago de speler is die Real Madrid het kampioenschap heeft bezorgd.
Die is gebantquote:
Die pass kwam niet van Gago hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef AminBen het volgende:
zit tegen het eind (3.54) een pass in van woensdag, om je vingers bij af te likken (als je van voetbal houdt he)
Inderdaad je hebt gelijk. Ik las 3.45, sorryquote:Op zondag 11 mei 2008 14:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
rond 3.54
het is gewoon Gago, briljante opening op Marcelo
Wel een jaar te laat volgens de TT.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgend jaar is gewoon zijn jaar
Het is er toch eindelijk eens van gekomen, de dag dat ik DAM gelijk moet geven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij dopt overigens met Dulko, buiten het veld heeft ie er ook kijk op
Een basisplaats bij Real? In het nieuwe Galactico team?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
22 april 2009, 2009-2010 wordt dus zijn eerste volle seizoen
Het kan nog steeds
Hij dopt overigens met Dulko, buiten het veld heeft ie er ook kijk op
Die blonde uit de openingspost vind ik appetijtelijker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deze dus
http://micasola.tripod.com/
BAM. Eindelijk wordt die faler eens met de feiten om de oren geslagen. Chapeau.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef WeebI het volgende:
Drie weken dan. De laatste vijf duels. Wooptiedoo, dat is inderdaad vrijwel altijd.
Toevallig houd ik alles stats van La Liga bij, dus hier de verdedigende middenvelders van Real Madrid:
[ afbeelding ]
Nu weer terug naar ONZquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
BAM. Eindelijk wordt die faler eens met de feiten om de oren geslagen. Chapeau.
Dit. Lekker WeebI.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
BAM. Eindelijk wordt die faler eens met de feiten om de oren geslagen. Chapeau.
Is te hopen, zit hij bij een club die hem wel op waarde schatquote:Op zondag 18 april 2010 18:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit. Lekker WeebI.
Bovendien meeste tegengoals per minuut. Gaat ongetwijfeld verkocht worden deze zomer. Je had destijds beter voor Higuain kunnen kiezen
Hoezo, hij speelt toch elke week in de basis?quote:Op zondag 18 april 2010 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is te hopen, zit hij bij een club die hem wel op waarde schat
quote:Op zondag 29 april 2007 12:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met zijn kloon Redondo ging het ook goed
Gago wordt overigens nog beter dan Redondo. Zijn lange pass is beter
Wacht nu maarquote:
Goede wijn heeft ook tijd nodigquote:
Slechte wijn wordt nooit beter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede wijn heeft ook tijd nodig
Maar gelukkig is Gago zoals goede wijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Slechte wijn wordt nooit beter.
Dat wil niets zeggen, aangezien Redondo zijn haren er niet af wilde halen en er tegenwoordig veel meer interlands gespeeld worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar gelukkig is Gago zoals goede wijn
Heeft al meer interlands overigens dan Redondo
Er worden niet meer interlands gespeeld, of is Zuid Amerika in een keer 10 landen groter geworden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen, aangezien Redondo zijn haren er niet af wilde halen en er tegenwoordig veel meer interlands gespeeld worden.
Nee, maar op een WK speel je wel meer wedstrijden. Alhoewel, Argentinie is al jaren niet meer ver op een WK gekomenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er worden niet meer interlands gespeeld, of is Zuid Amerika in een keer 10 landen groter geworden?
Hoeveel landen hebben dan de laatste 2 keer de laatste 8 gehaald?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar op een WK speel je wel meer wedstrijden. Alhoewel, Argentinie is al jaren niet meer ver op een WK gekomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |