Doe maar niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
We willen de FORZA demo
Vanavond rond 21.30 uur, be therequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef Leonos het volgende:
Ajax (ik) 4 - 3 (Jorien) Feyenoord
Joden zijn altijd de baas
In de competitie misschien?quote:
Ik redde me kont door in de 90e min na tijdrekken van ajax nog de 3-3 binen te koppen met een cornerquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef Leonos het volgende:
Kom nog een keer danquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik redde me kont door in de 90e min na tijdrekken van ajax nog de 3-3 binen te koppen met een cornerwas in de 85e min ofzo pas op 3-2 gekomen
toffe wedstrijd man![]()
TECNOMIC NLquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef Leonos het volgende:
Ik ben Ajax en aanwezig
Had ik je gamertag al?
Komt zo viste, maar ben dan zo nog wel te vinden in pes, of we gaan ff 2 vs 2 doen in fifaquote:
Hebben jullie nog iemand nodig die jullie allebei afmaakt met de enige echte Nederlandsche kampioen, PSVquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef Leonos het volgende:
Ja nu!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog iemand nodig die jullie allebei afmaakt met de enige echte Nederlandsche kampioen, PSV?
wat denken we er van als we is een keer toernooi regelen met elkaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog iemand nodig die jullie allebei afmaakt met de enige echte Nederlandsche kampioen, PSV?
Ja maar mijn xbox 360 is op weg naar Duitsland nuquote:
Is goed, heb zo tof programma die alles bij kan houdenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar mijn xbox 360 is op weg naar Duitsland nu
Je mag me wel alvast toevoegen: PieAir
En Jorien, toernooitje is top. Ik doe mee.
Nou lekker dan...heb vanmiddag rond 1 uur nog gespeeld...en nu kom ik niet op Live.quote:
Volgens mij wordt je niet zo snel gebanned zou ff proberen de 360 opnieuw op te starten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:58 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Nou lekker dan...heb vanmiddag rond 1 uur nog gespeeld...en nu kom ik niet op Live.![]()
![]()
Internet doet het gewoon (op beide pc's kan ik op internet).
Ik zal toch niet gebanned zijn![]()
![]()
Heb vandaag wel 4 potjes PES 6 gespeeld.
- Eerste pot: binnen 10 min. al op 3-0 en bij min. 11 was ie weggegaan![]()
- Tweede pot: 4-0 voor in de 62e min. en tegenstander gaat weer weg![]()
- Derde pot: 6-1 voor in 1e helft....na 49 min. gaat opnieuw mijn tegenstander weg![]()
![]()
- Vierde pot: gewoon met 3-1 gewonnen en wedstrijd is gewoon uitgespeeld.
Zal toch niet dat een van die gare ventjes File Complaint heeft ingevuld? Echt te triest dan![]()
Slaat nergens op
![]()
Oeh, ik vind het zoooo opwindend als jij dominant bent icegirlquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
Opruimslotje!
Dat gezeik over de TT, de TS mag achterwege worden gelaten. De PES-users mogen naar hun centrale PES-topic. Game on. Ofzo.
Whe, je baggerpost was verwijderdquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:03 schreef Heintje het volgende:
Hey nou is het topic uit MyAT, dan moet ik toch wel een TVP plaatsen.
Whe, laat ze nu dan achterwege!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Whe, je baggerpost was verwijderd
Zeiken over de inhoud van het topic, en wel een TVP plaatsenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:03 schreef Heintje het volgende:
Hey nou is het topic uit MyAT, dan moet ik toch wel een TVP plaatsen.
Ja ik heb geen PES6 dus ik kan niet inhoudelijk reageren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Zeiken over de inhoud van het topic, en wel een TVP plaatsen
Guitar Hero II is leuk![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Zeiken over de inhoud van het topic, en wel een TVP plaatsen
Guitar Hero II is leuk![]()
Ik denk alleen Forza 2, want anders wordt 't een duur grapje.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Over welke game ga je nu zeiken?
Colin Mcrae, BioShock,Forza 2?
Iemand?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef X-fi het volgende:
Hey. Ik heb sinds vandaag een wireless netwerk adapter gekocht. Bij een vriend doet ie het prima, maar hier geeft hij een rood lampje weer met 'not connected'
Help!!
Zojuist gefixed. Nog niets aan gedaan. Maar hij werktquote:
Voeg mij ff toequote:Op zaterdag 21 april 2007 22:08 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zojuist gefixed. Nog niets aan gedaan. Maar hij werkt
WRNL is nu mijn gamertag
Van MMaRsuquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:40 schreef Wessiej het volgende:
Voor trouwens de mensen die net zoal MMaRsu klop willen hebben dat kan, username=nickname
Net een paar minuten geleden 9-0 van hem gewonnen
Je moet even door hebben hoe het nu werkt, het werkt minder goed maar het is goed te doen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:19 schreef twi het volgende:
Ik heb wel PES6 maar post over een andere game.
Tsja, GoW. Ik weet het niet, maar de update heeft het plezier voor mij voor een groot deel verkracht. Het is meer ergernis wanneer je weer vast staat tegen een muurtje en daardoor afgeknald word. Ben toe aan wat anders, GoW heeft z'n beste tijd gehad: voor de laatste update.
Ik wel (offline) ff alle archievements halenquote:
Hoezo? Heb je verloren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
Voor mij geen pes! Nu niet ! En nooit niet !
Ik haat alleen voetbal kijkenquote:
is best gelijk. vond road to the world cup wel aardig spel hoor. online streak keer van 36 neer gezetquote:Op zondag 22 april 2007 00:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik haat alleen voetbal kijkenMar op de een of andere manier is PES niet echt mijn ding. Heb heeeel erg veel fifa 2005 en 2006 op de PC gespeeld, en ben daar aan gewend denk ik. Fifa 2007 vind ik ook minder omdat het wat meer richting PES gaat. Voor velen speelt het misschien lekkerder maar voor mij niet...
Is Fifa2006 rtwc eigenlijk hetzelfde als gewoon fifa 2006 op de pc of zitten hier verschillen in qua gameplay?
Zo zo Wessiej dat zijn grote woorden, ben benieuwd of er nog sprake van is als je het tegen mij gaat opnemen. Ik zal je eens alle hoeken van het veld laten zienquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Dat kan ook, maar kom nu even dan, maak ik je alsnog in [afbeelding]
Helaas kan je de MP achivements er niet meer mee halen, geen hond onlinequote:Op zondag 22 april 2007 00:53 schreef Egamer het volgende:
Tvp enzo, ik heb binnenkort Far Cry voor 10 euries.
Kwam net wat te laat online anders hadden we wel Graw 2 kunnen doen.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 04:57 schreef piet_pelle het volgende:
Hebbben we geen specifiek pesJorien topic waar al die pesJorien crap in kan?
-lichtinval is niet correctquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk alleen Forza 2, want anders wordt 't een duur grapje.
[MULTI] PES 6 #14 = Pure voetbal uitstraling!quote:Op zondag 22 april 2007 04:57 schreef piet_pelle het volgende:
Hebbben we geen specifiek pes topic waar al die pes crap in kan?
Ik heb het einde nooit gehaald, denk dat ik driekwart van het spel gestopt ben. Vond het op het begin super gaaf maar hoe verder je kwam hoe eentoniger inderdaad. Eigenlijk jammer, achja...quote:Op zondag 22 april 2007 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
F.E.A.R. uitgespeeld
Spannende vuurgevechten en slimme vijanden. De repetitieve omgevingen maken het helaas wel een beetje een eentonig spel. Laatste levels redden het spel wel. Verhaal is namelijk best goed en het einde is geweldig!![]()
Hebben we geen specifiek zeiktopic waar al die zeik crap in kan? Als je het nou zooooo moeilijk vind om over een paar posts heen te lezen van een game die je niet leuk vind dan open je toch fijn je eigen topic? Wat een gezeik zeg, gisteravond waren er toevallig wat mensen PES aan het spelen en postten het hier. Nu is het weer voorbij, dus hou gewoon je mail en post over dingen die 360 gerelateerd zijn, want dit soort posts (inclusief die van mij) voegen nog minder toe dan die over PES.quote:Op zondag 22 april 2007 04:57 schreef piet_pelle het volgende:
Hebbben we geen specifiek pes topic waar al die pes crap in kan?
Voelt er een zich aangesproken hoor. De eerste 2 pagina's gaan allemaal over pes en dat is gewoon irritant helemaal omdat we er gewoon een specifiek topic over hebben. Dus dat je zo'n grote bek hebt is ongepast.quote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben we geen specifiek zeiktopic waar al die zeik crap in kan? Als je het nou zooooo moeilijk vind om over een paar posts heen te lezen van een game die je niet leuk vind dan open je toch fijn je eigen topic? Wat een gezeik zeg, gisteravond waren er toevallig wat mensen PES aan het spelen en postten het hier. Nu is het weer voorbij, dus hou gewoon je mail en post over dingen die 360 gerelateerd zijn, want dit soort posts (inclusief die van mij) voegen nog minder toe dan die over PES.
Als je 1 unit geselecteerd hebt en je houd dan LB in en je selecteerd dan een 2de unit dan heb je ze allebij.quote:Op zondag 22 april 2007 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die C&C3 demo. Ik heb de besturing nu aardig in de vingers. Alleen wat niet lukt is bepaalde units selecteren en daar een groep van maken. Ik kan wel 1 unit en met RT + A alle units selecteren maar bijvoorbeeld niet alle mamoet-tanks. Wat doe ik verkeerd?
quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
Als je 1 unit geselecteerd hebt en je houd dan LB in en je selecteerd dan een 2de unit dan heb je ze allebij.
Groep-menu, de groep selecteren en op B duwen.quote:Weet toevallig ook of je groepen weer op kan heffen?
Ik wil Sim City !quote:Op zondag 22 april 2007 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
De controls zijn goed gedaan in C&C, dat moet ik EA wel nageven.
Hopelijk opent dit de weg naar Warhammer DoW of Starcraft 2 in de toekomst.
De AI is echt van puik niveau hé? Ik werd vanaf de dag dat ie op de PC werd aangekondigd strontjaloers, alleen heb ik het spel nog steeds niet gekochtquote:Op zondag 22 april 2007 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
F.E.A.R. uitgespeeld
Spannende vuurgevechten en slimme vijanden. De repetitieve omgevingen maken het helaas wel een beetje een eentonig spel. Laatste levels redden het spel wel. Verhaal is namelijk best goed en het einde is geweldig!![]()
leuk potje gisterquote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben we geen specifiek zeiktopic waar al die zeik crap in kan? Als je het nou zooooo moeilijk vind om over een paar posts heen te lezen van een game die je niet leuk vind dan open je toch fijn je eigen topic? Wat een gezeik zeg, gisteravond waren er toevallig wat mensen PES aan het spelen en postten het hier. Nu is het weer voorbij, dus hou gewoon je mail en post over dingen die 360 gerelateerd zijn, want dit soort posts (inclusief die van mij) voegen nog minder toe dan die over PES.
Precies, die game op de ps2 was best tof.quote:Op zondag 22 april 2007 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het nog niet onderschatten eigenlijk...
*Steekt zijn vinger op*quote:Op zondag 22 april 2007 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier iemand die TMNT heeft of heeft gespeeld? Ik heb stiekem een beetje interesse in de game, ook al zijn de reviews niet super. Krijg een beetje nostalgische gevoelens bij het zien van de beelden.
Magertjes.quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat vond je er van?
quote:We only need to hear "Booyah!" yelled so many times in one game and TMNT exceeds that limit in just a few minutes of play. You won't get any joy out of playing this on Xbox 360 over any other console aside from the fact that you'll have 1000 Achievement Points in roughly 4 hours.
Hahaha, nou, das mooi meegenomen danquote:Op zondag 22 april 2007 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
The new king of easy Achievement Points has arrived.
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef NLegendkillerr het volgende:
Nieuwe Project Offset plaatje:
[afbeelding]
ja, wel mooiquote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef NLegendkillerr het volgende:
Nieuw Project Offset plaatje:
[afbeelding]
Helemaal mee eens. Leuk spelletje, maar niet meer dan 20 euro's waard.quote:Op zondag 22 april 2007 14:11 schreef NLegendkillerr het volgende:
[..]
Magertjes.
Denk dat het zich het beste laat beschrijven als een simpele Prince of Persia met Turtles. Ubisoft heeft wat elementen overgenomen en dat in simpele vorm in het spel verwerkt. Het spel is kort en niet al te moeilijk. Leuk om eens gespeeld te hebben, maar zeker geen spel waar je de volle mep voor wil betalen. De stijl bracht helaas ook maar weinig nostalgische gevoelens naar boven van de vroegere Turtles games.
Wrom niet?quote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Egamer het volgende:
Ik heb hier een kapotte wired headset, heeft die garantie?
Ok, moet ik hem gewoon opsturen naar Microsoft of moet ik eerst bellen?quote:
Ga maar eerst es bellen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ok, moet ik hem gewoon opsturen naar Microsoft of moet ik eerst bellen?
Eindelijk weer een leuke Arcade game!!!quote:
Misschien toch maar eens in de gaten houden....quote:Op zondag 22 april 2007 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
The new king of easy Achievement Points has arrived.
[..]
Tja, die quest van je voor die Seriously achievement houdt natuurlijk in dat je minder tijd hebt voor andere spellen. Straks haalt iemand je nog in.quote:Op zondag 22 april 2007 19:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens in de gaten houden....
Omdat ze dan een exemplaar hebben die al gebruitk is. Daarvan weten ze dus zeker dat ie het doet.quote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef existenz het volgende:
Waarom betalen mensen op ebay meer dan dat de games nieuw kosten
Idd, dus misschien een keer een weekendje huren.quote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Tja, die quest van je voor die Seriously achievement houdt natuurlijk in dat je minder tijd hebt voor andere spellen. Straks haalt iemand je nog in.
Als je hem kwijt wil ben ik wel geinteresseerd. Zoek een leukere racer. PGR3 is niet mijn ding...quote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Heintje het volgende:
Heb vandaag weer een spel helemaal uitgespeeld. Heb eindelijk de rank van ace gehaald in Test Drive.
Ja, want wat je in de winkel koopt kan je natuurlijk niet omruilen voor een nieuwe als het niet blijkt te werken...quote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat ze dan een exemplaar hebben die al gebruitk is. Daarvan weten ze dus zeker dat ie het doet.
het is zeker een leuke racer. Ik heb hem alleen al aan twi belooft. Ongeveer 3 maanden geleden. Onder de voorwaarde dat ik de laatste achievement nog even zou halen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je hem kwijt wil ben ik wel geinteresseerd. Zoek een leukere racer. PGR3 is niet mijn ding...
Dat weet jij, dat weet ik. Maar dat weten die ebay, marktplaats stumpers blijkbaar niet.quote:Op maandag 23 april 2007 06:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want wat je in de winkel koopt kan je natuurlijk niet omruilen voor een nieuwe als het niet blijkt te werken...
Moet je alvast sparen?quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
Wanneer maken ze nou eens bekend hoeveel ie gaat kosten.
Als je uit gaat van 1200 punten zal het niet tegen gaan vallen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer maken ze nou eens bekend hoeveel ie gaat kosten.
quote:Mass Effect dated for September
BioWare's RPG spectacular is arriving later than we thought...
BioWare's much-anticipated Xbox 360 RPG Mass Effect has finally been pencilled in for release this September, months after the June/July arrival date previously expected.
The news comes from an official Microsoft event this morning, though no more details on the release were offered.
The September release puts Mass Effect in head-to-head competition with fellow first-party RPG Blue Dragon, which is also released that month. This might seem silly to you budding industry analysts, but it's probably just as beneficial for Microsoft to avoid the infamous Summer drought.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=162430
quote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef Heintje het volgende:
Dan valt Mass Effect dus af voor mij. Aangezien Blue Dragon me veel interesnater lijkt.
Dat denk ik ook iedere keer als een game wordt uitgesteld.quote:Op maandag 23 april 2007 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het wel lekker, komende maanden komen nog zat andere games uit die ik wil spelen.
Nee, maar ik heb hier punten liggen, maar ik wil eigenlijk ook BBR kopen. Maar niet dat ik straks dan wéér nieuwe punten moet gaan halen voor Catan.quote:
Aankomende vrijdag toch?quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Retarded het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... volgende week SPIDER-MAN!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook wel, alleen snap ik nog niet waarom je elke hole 2 keer moet spelen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef Bastard het volgende:
Vind zelf dat mini golf wel geinig eigenlijk
Neee mijn Mass Effect wat doe jequote:
Ik ook, hoop alleen dat online een beetje leuk gaat worden en niet te veel een bouw race is.quote:
Gewoon met friends spelen, afspreken dat er niet gelijk gerushed word...anders is het imo niet echt leuk. Gelukkig gaan volgens mij wel een aantal mensen uit mn friends lijst hem halenquote:Op maandag 23 april 2007 11:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook, hoop alleen dat online een beetje leuk gaat worden en niet te veel een bouw race is.
Dat wel natuurlijk maar ik dacht dat het spel al zo goed als af was. En beetje uistel kan ook nog wel maar dit is toch fiks te noemen. En als er een spel is waar ik naar uit kijk is het Mass Effect welquote:Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Je hebt toch liever een perfect afgewerkte game dan een game die nog niet af is?
Dead Risingquote:Op maandag 23 april 2007 11:42 schreef LENUS het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk heb ik mijn 360![]()
![]()
. Netjes aangesloten op mijn Samsung Syncmaster 206BW. Super mooie beelden en met één van mijn alltime favorites Dead Rising
heb al lekker zitten zwaaien met de katana
![]()
DR is opzeker 1 van de beste games op de 360quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dead Rising
Ik ga hem voor de release van C&C3 ook nog een keer doorlopen voor de achievements
Ik ben er daar iig 1 van.quote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon met friends spelen, afspreken dat er niet gelijk gerushed word...anders is het imo niet echt leuk. Gelukkig gaan volgens mij wel een aantal mensen uit mn friends lijst hem halen
Idd. Gamen in de winter, dan 's avonds als het frikkin koud is en de regen tegen je ramen tiktquote:Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk maar ik dacht dat het spel al zo goed als af was. En beetje uistel kan ook nog wel maar dit is toch fiks te noemen. En als er een spel is waar ik naar uit kijk is het Mass Effect wel![]()
Dus baal er echt van ja!!
Maar aan de andere kant kan ik Forza goed gaan spelen en in hartje zomer zon spel spelen is toch minder dan strax als het weer bijna winter gaat worden![]()
Hehe ja klopt, alleen bv gelijk in de eerste 3 minuten 10/15 tanks bouwen en die naar de basis van je vijand sturen is ook kansloosquote:Op maandag 23 april 2007 12:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben er daar iig 1 van.
Maar als je afspreekt niet te rushen dan moet je nog snel zijn.
Als wij dat afspreken en jij gaat op je gemak bouwen. dan ga je toch een keer aanvallen en dan kom je ineens 150 mammoets tegen. Dan ben je nog kansloos.
Je moet gewoon zo snel mogelijk een groot leger hebben.
Ikheb met de demo 1 potje online gespeeld en die had ik gewonnen. Had een redelijk legertje gebouwd en hij ook. Alleen had ik al weer een tweede leger klaar staan om dat van hem op te vangen. En zijn basis was bijna niet verdedigt.quote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ja klopt, alleen bv gelijk in de eerste 3 minuten 10/15 tanks bouwen en die naar de basis van je vijand sturen is ook kansloos
Dat zeg je express lulquote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef bigore het volgende:
Hoppakee, had nie anders verwacht dan dat Mass Effect uitgesteld zou worden.
2 dagen kampioenschap he.. in Tiger Woods speel je 4 dagen kampioenschappen..quote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook wel, alleen snap ik nog niet waarom je elke hole 2 keer moet spelen?
Er zitten wel een hoop leuke holes bij. Al zijn de meeste erg simpel als je ze een paar keer gespeeld hebt.
Mja, kijk maar op www.gameshop.nlquote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik dacht 1 mei... maar vrijdag is nog beter
Ik vind elke baan 1 keer spelen wel genoeg. TW heb ik ook nooit gespeeld.quote:Op maandag 23 april 2007 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 dagen kampioenschap he.. in Tiger Woods speel je 4 dagen kampioenschappen..
Tis maar een klein spelletje.. maar de diversiteit aan banen trekt me wel (en mn vrouw ook) ook online was het lachen.
De editor is vrij basic maar daardoor wel handig in gebruik, ik weet niet of je die banen op live ook kan spelen hoop het wel want dat zou de levensduur van het spel verlengen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind elke baan 1 keer spelen wel genoeg. TW heb ik ook nooit gespeeld.
Op live heb ik nog niet geprobeerd.
Kun je daar ook je eigen banen spelen? Niet dat je daar echt gave banen mee kan maken maar toch zeker wel aardige.
Vanavond maar eens gaan proberen dan.quote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
De editor is vrij basic maar daardoor wel handig in gebruik, ik weet niet of je die banen op live ook kan spelen hoop het wel want dat zou de levensduur van het spel verlengen.
Leuke op live is dat je achter trucjes komt omdat je dat afkijkt.. en er zitten meer power ups op de banen waarmee je de ander kan zieken
Secret achievements zijn kut.quote:Op maandag 23 april 2007 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar staan soms secret achievements bij
Ik kijk meestal pas naar de achievements als ik het spel heb uitgespeeld. Dan kijk ik of er iets leuks bij is om te halen en anders laat ik het gewoon zitten. Achievements proberen te halen levert me meer stress dan ontspanning op en gamen doe ik toch echt voor de ontspanningquote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
ahh oke op die manierMaar ik let nu nooit meer op die punten die achievments begonnen mijn speelplezier te verzieken dus doe er nu helemaal nix meer mee.
Ik speel het spel meestal ook eerst uit en ga dan de dingen doen voor de overige achievements.quote:Op maandag 23 april 2007 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kijk meestal pas naar de achievements als ik het spel heb uitgespeeld. Dan kijk ik of er iets leuks bij is om te halen en anders laat ik het gewoon zitten. Achievements proberen te halen levert me meer stress dan ontspanning op en gamen doe ik toch echt voor de ontspanning
Ook jij sterkte toe gewenst met het uistel van Mass Effectquote:Op maandag 23 april 2007 14:54 schreef Un4 het volgende:
Nee, mijn Mass Effect wat doe je?
Dan maar alleen Forza 2 halen in Juni.
Joh, van die spellen zullen er ook wel een paar uit gestelt worden.quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook jij sterkte toe gewenst met het uistel van Mass Effect![]()
Maja idd nu kunnen we wel veel tijd in Forza steken en dat is ook wel oke alleen in september komen er al heel veel top titels uit![]()
Ja, dank je.. van hetzelfde.quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook jij sterkte toe gewenst met het uistel van Mass Effect![]()
Maja idd nu kunnen we wel veel tijd in Forza steken en dat is ook wel oke alleen in september komen er al heel veel top titels uit![]()
Lees je het topic wel voordat je iets post?quote:Op maandag 23 april 2007 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Mass Effect vertraagd tot september
Nieuws | 23 april 2007 - De langverwachte Xbox 360 RPG Mass Effect van Bioware haalt de verwachte datum van 22 juni 2007 niet. Het spel staat nu op de planning voor een release in september.
Het nieuws komt van een officieel Microsoft event. Meer details, zoals een exacte datum, werden nog niet vrijgegeven.
Zou het dan toch?quote:Final Fantasy XIII on 360
Final Fantasy fans that share a love of Microsoft can celebrate today as it's been confirmed that Final Fantasy XIII will be available on all formats.
In a move that will shock even more Sony fanboys into making pointless online petitions, Square Enix's Motomu Toriyama has confirmed that the Final Fantasy XIII project will be available on Nintendo and, more importantly, Microsoft hardware.
Square Enix have six games planned relating to Final Fantasy XIII and have dubbed it the Fabula Nove Crystallis.
Square UK have refused to comment on this and there has been some questions raised around this news being a mix up in translation of Toriyama's words but tThere's no smoke without fire.
We'll update you on this as it develop
oud nieuwsquote:
Voor jou.quote:
quote:
Werden er ook niet. Jouw "bron" heeft dat er bij verzonnen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Voor jou.
Ik wist alleen van het Chrystallis hopsakkee project.
Ik had nog niet gelezen dat er consoles bij naam werden genoemd,.
quote:- Project Gotham Racing 4 zal meer dan 200 tracks kennen. (jaja eerst nog maar es zien)
- Als de speler een goede drift maakt zullen er diverse teksten op het beeld verschenen zoals bijvoorbeeld 'Awesome', 'Dude' en 'Sweet'. (euh ok... das kut als je geen 16 meer bent)
- Elke auto uit Project Gotham Racing 4 bestaat uit ongeveer 70.000 tot 100.000 polygonen. (dus het ziet er grafisch goed uit, moesten we anders verwachten?)
- De camera in de auto zal iets 'dieper' zijn in vergelijking met Project Gotham Racing 3. (als het maar lekker rijdt)
- De menu's zullen niet meer zo statisch zijn zoals in Project Gotham Racing 3. De menu's zullen nu meer in de stijl van bijvoorbeeld SSX zijn. (ok)
- Het is nu veel moeilijker om de auto van de tegenstander door de auto van achter te rammen te laten draaien. (waarom ze dat er na het perfekte deel 2 in hebben gebouwd zullen we nooit weten)
- Als het regent zullen er plassen met water op de weg ontstaan. Als het sneeuwt dan zullen er bandensporen op de baan ontstaan. (awesome dude)
- De coureurs zullen uit veel meer polygonen bestaan. De reden daarvoor is niet bekend. Wellicht is er een mogelijkheid om je eigen personage te creëren. (boeiend)
- Langs de banen zullen meer toeschouwers staan. Bovendien zijn deze interactiever, beter geanimeerd en ze zullen met vlaggen zwaaien. (ok.. wat boeit het hoe het volk er bij staat, als je met 200 voorbij raast?)
- In de carrière modus kunnen de spelers races kiezen die afgebeeld staan op een grote map. Dit is ongeveer vergelijkbaar met de boomstructuur van Ridge Racer 7 op de Playstation 3. (leuk)
- De besturing is niet veel veranderd ten opzichte van Project Gotham Racing 3. Het driften is nu echter iets gemakkelijker. (oh dus het word een beetje zoals deel 3 en niet als deel 2... skippen dus.)
Ja.. in die toren, die schoorsteen... althans daaromheen is een loopvlak, daar moet je op zien te komenquote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee met Just Cause waar ik het pakje kan vinden van "I Want a Super-Potent Weapon" bij de fabriek?
CVG dacht ik.quote:Op maandag 23 april 2007 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Gewoon voor de lol: wat wqas jouw bron?
Ja.. met een vleugje SSX dan nogquote:Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef Heintje het volgende:
Vooral die van de banen is onzin. Net als dat er in deel drie honderden banen zitten.
Voor de rest heb ik heel erg het idee dat PGR richting NFS gaat.
Is dat bij die fabriek met die 2 schoorstenen? Om die schoonsteen zit op ongeveer 3/4 zon ding waar je op kunt lopen volgens mij lag die daar.quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee met Just Cause waar ik het pakje kan vinden van "I Want a Super-Potent Weapon" bij de fabriek?
kan daar niets vinden. Try again.quote:
Dus hoe maken we PGR zo commercieel mogelijk.quote:
Of je zoekt het zelf lekker op.quote:
Dat was idd een leuke. Op 't bovenste ding aan die fabriekspijp. Kan je eig alleen komen met je parachute.quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
ik heb al gezocht, maar de sites die ik doorgaans bezoek controleren hun bron wélquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Of je zoekt het zelf lekker op.
Zit op mn werkpc, history wordt meteen geleegd..
Gevonden.quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat was idd een leuke. Op 't bovenste ding aan die fabriekspijp. Kan je eig alleen komen met je parachute.
PGR 4 haal ik ook zekerquote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
Je heb toch maar 1 race game nodig vind ik en dat is Forza! Dirt kan er wel bij omdat dat toch heel andere tak van racen pakt.
Je had em toch bij de intertoys voor 20?quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
Misschien eens lokale MM bekijken.. zag hem laatst vlgs mij ook voor 25 daar.quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je had em toch bij de intertoys voor 20?
Ik was afgelopen zaterdag daar maar daar wassie 30.
Tijdelijke aktie of gewoon een foutje van ze?
waarom... doe gewoon 720p en gebruik die extra rekenkracht voor wat leukere effecten. Volgens mij heeft echt maar 1% van de gamers een 1080p TV en het ziet er op 720p gewoon nog prima uitquote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
Halo 3 wordt misschien wel hét spel op de Xbox 360. De Master Chief wordt toch al sinds lange tijd als boegbeeld van de Xbox gezien en het ziet er naar uit dat hij deze rol ook op de Xbox 360 zal gaan vervullen. Nadat eerder al NBA Street Homecourt en Virtua Tennis 3 in 1080p speelbaar waren op de Xbox 360 zal namelijk ook Halo 3 aan dit lijstje kunnen worden toegevoegd.
Volgens een bron die nauwe contacten onderhoud met een Bungie insider zou Shane Kim er hoogstpersoonlijk voor hebben gezorgd dat Halo 3 Full HD kwaliteit ondersteund in plaats van 720p, de oorspronkelijke HD-kwaliteit.
Andere Bungie medewerkers noemden nog de optie van “upscaling” naar 1080p, maar Shane Kim wilde Full HD kwaliteit om de power van de Xbox 360 te tonen.
Tevens weet de bron te melden dat de online beta, die gepland staat voor half mei, nog niet gebruik zal maken van 1080p.
Tegen die tijd koop ik wel es een HDTV.![]()
mjah ik was uit op een koopje, voor 2 tientjes had ik just cause waarschijnlijk meegenomen.quote:Op maandag 23 april 2007 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien eens lokale MM bekijken.. zag hem laatst vlgs mij ook voor 25 daar.
Sja voor mij hoeft het ook niet, 720 is zat!quote:Op maandag 23 april 2007 20:04 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom... doe gewoon 720p en gebruik die extra rekenkracht voor wat leukere effecten. Volgens mij heeft echt maar 1% van de gamers een 1080p TV en het ziet er op 720p gewoon nog prima uit
voor mij is 480 wel zatquote:Op maandag 23 april 2007 20:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja voor mij hoeft het ook niet, 720 is zat!
Patsers daar gelaten natuurlijk, die nemen nergens genoeg mee.. of het nou games, of tv's betreftquote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Al die mensen die 720p zat vinden. Toevallig een HDready tv gekocht? Das naar als games en alle HD films eeneens 1080p zijn
Half HD ftw![]()
Waarom zou ik 1000+ euro uit gaan geven voor een full hd tv|?quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Al die mensen die 720p zat vinden. Toevallig een HDready tv gekocht? Das naar als games en alle HD films eeneens 1080p zijn
Half HD ftw![]()
Ik heb HD Ready TV ja, en ik ben er tevreden mee.quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Half HD ftw![]()
Tofquote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=17484
Pinball FX en Eets Chowdown![]()
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 21:00 schreef Game_Error het volgende:
Is guitar hero nou een beetje leuk voor iemand die niks met gitaren heeft?
Kaching, koop ik!quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die pinball lijkt me wel gaaf. Die andere moet ik nog ff de trial van aan kijken. Het idee spreekt me wel aan alleen de stijl wat minder.quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ¤20,- bij de intertoys en ¤27,- bij play.quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je had em toch bij de intertoys voor 20?
Ik was afgelopen zaterdag daar maar daar wassie 30.
Tijdelijke aktie of gewoon een foutje van ze?
Eerste tijd komt hier nog geen andere tv hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 20:04 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom... doe gewoon 720p en gebruik die extra rekenkracht voor wat leukere effecten. Volgens mij heeft echt maar 1% van de gamers een 1080p TV en het ziet er op 720p gewoon nog prima uit
8 op een rij ranked gewonnenquote:
Hoeft van mij ook niet mooierquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Beta
Overigens was het allang bekend dat de game er niet beter uit ging zien dan Gears,
Zeker man!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:23 schreef Game_Error het volgende:
T lijkt wel verdomd veel op Halo 2, ik hoop dat ze nog wat gaan doen voor H3 uitkomt
ik ga de tussenstap van een Ready ook niet nemen, maar ik vind bij de 360 het verschil tussen 720 en 1080 echt minimaal. Zeer zeker niet die 1000 euro extra waard. Ik kijk veel meer films dan dat ik game, en voor films zou ik straks wel een Full HD (maar dan wel plasma) willen ... want dat brengt voor mij verbetering mee. HD Ready niet...quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Half HD ftw![]()
Bij de intertoys wassie hier dus 20..quote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ¤20,- bij de intertoys en ¤27,- bij play.
Vind het spel best wel een aanrader, groot gebied en zat dingen om te doen.
Niet te moeilijk, maar wel leuk.
Demo vond ik zelf tegenvallen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:36 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
woeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiNext-gen slingeren!
wii-port ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:36 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
woeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiNext-gen slingeren!
ach ik ben wel te vreden met me hd ready tv...quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik ga de tussenstap van een Ready ook niet nemen, maar ik vind bij de 360 het verschil tussen 720 en 1080 echt minimaal. Zeer zeker niet die 1000 euro extra waard. Ik kijk veel meer films dan dat ik game, en voor films zou ik straks wel een Full HD (maar dan wel plasma) willen ... want dat brengt voor mij verbetering mee. HD Ready niet...
Tijd voor een klassieker...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef -Dries- het volgende:
Die screen van halo is toch gewoon een foto van een scherm waarop die draaide? Kun je niet echt vergelijken dan..
Nee. Het is opgenomen met een TV in kaart. Sure, de beeldkwaliteit is veel beter als het direct uit de framebuffer zou komen.. Maar dan nog ziet de halo 3 beta er non next gen uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef -Dries- het volgende:
Die screen van halo is toch gewoon een foto van een scherm waarop die draaide? Kun je niet echt vergelijken dan..
Ik zeg niets over de kwaliteit van het spel. Ik ben er zelfs sterk van overtuigd dat het precies als Halo 2 zal spelen. Echt bijna absoluut precies hetzelfde.quote:
Dat is ook wat de mensen willen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de kwaliteit van het spel. Ik ben er zelfs sterk van overtuigd dat het precies als Halo 2 zal spelen. Echt bijna absoluut precies hetzelfde.
Laten ze de game browser maar veranderen.. Ik wil niet constant de zelfde games spelen met Amerikanen. Laat me zelf een game maken waarbij anderen kunnen joinen. Het online systeem van Halo2 is imo net zo bagger als Nintendo's wifi service. Het werkt, maar is veel te gelimiteerd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook wat de mensen willen.
Alleen dan de SP verbeteren en de MP gewoon het zelfde laten.
Als ze het gaan veranderen is de kans groter dat het slechter wordt dan beter.
?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd voor een klassieker...
DAMAGE CONTROL
quote:
quote:Damage control is the term used in the Merchant Marine, maritime industry and navies for the emergency control of situations that may hazard the sinking of the ship.
en het ziet er ook nog eens exact hetzelfde uit. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de kwaliteit van het spel. Ik ben er zelfs sterk van overtuigd dat het precies als Halo 2 zal spelen. Echt bijna absoluut precies hetzelfde.
40 euro korting.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en het ziet er ook nog eens exact hetzelfde uit. Wat wil je nog meer?
En Spidermanquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik snap niet dat Halo zo gehyped wordt, middelmatige shooter als je het mij vraagt.
Games als Shadowrun, Quake Wars, Battlefield BC lijken mij stukken leuker iig.
Helemaal snappen doe ik het ook niet. Maar ik heb Halo 1 dan ook nooit gespeeld. En van Halo 2 een paar SP levels en geen MP.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik snap niet dat Halo zo gehyped wordt, middelmatige shooter als je het mij vraagt.
Halo is vooral in Amerika een echt hit. En aangezien de Xbox community erg actief is op internet slaat de hype al snel over naar Europa. Hier verkocht het spel maar 1.7 miljoen exemplaren. Dat is net zoveel als 007 Nightfire voor de PS2 verkochtquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Spiderman is alleen niet een spel om met Halo te vergelijken.quote:
Ik zou Halo geen hype noemen.. Halo is een legende.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo is vooral in Amerika een echt hit. En aangezien de Xbox community erg actief is op internet slaat de hype al snel over naar Europa. Hier verkocht het spel maar 1.7 miljoen exemplaren. Dat is net zoveel als 007 Nightfire voor de PS2 verkocht(en minder dan een gemiddelde movie licensed game). In Amerika is halo 2 meer dan 6 miljoen keer verkocht en dus echt een mega hit.
Hij vergelijkt de games niet op inhoud, maar op verkoop cijfers...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als je echt zo fucking hypocriet bent om 007 Nightfire van de Ps2 te vergelijken met Halo... dan zijn we echt helemaal klaar met elkaar.![]()
En of die vergelijking helemaal eerlijk is valt ook nog over te discuseren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hij vergelijkt de games niet op inhoud, maar op verkoop cijfers...
sorry, maar Halo is niet veel meer dan een overgewaardeerde shooter. Enorm populair idd, god weet waarom, 50Cent is ook populair, maakt het nog geen goede rapper natuurlijk. Als ik mensen vroeg wat er nou zo tof was aan Halo dan werden ze gek en zeiden ze "nou, het is de beste shooter op de Xbox!" Als ik dan vroeg naar hoeveel shooters er wel niet waren, dan moesten ze toegeven dat er alleen Halo was. Halo was oorspronkelijk voor de Mac bedoeld, later PC en na de overname door Microsoft pas voor Xbox. Ik denk dat dat de enige reden is geweest dat Halo zo goed verkocht, hadden ze hem op de Mac uitgebracht had hij nog wel aardig gedaan, op de PC had hij aan alle kanten overklast geworden door andere shooters, op de Xbox stond hij alleen. In het land der blinden, etc.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou Halo geen hype noemen.. Halo is een legende.
Geliefd bij een groot publiek, word nog steeds gespeeld.. en dat geeft wel degelijk wat aan!
Kijk dat jij het niet begrijpt prima, dat je de grafische kwaliteit wilt beoordelen op een Beta versie en nu al weet dat de uiteindelijke uitgave niet aan jou hoge standaard zal voldoen, en er hws bagger zal uit zien op je 24 meter plasma 1080 scherm, ook goed...
Maar als je echt zo fucking hypocriet bent om 007 Nightfire van de Ps2 te vergelijken met Halo... dan zijn we echt helemaal klaar met elkaar.![]()
Tuurlijk.. persoonlijk vind ik GoW MP geen hol aan.. en Halo2 verslavend.. en zoals ik al zei.. je kan nog steeds dat spel online spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
Halo zal best wel goed worden enzo. Maar ten tijde van de xbox was Halo gewoon het spel voor de xbox. Maar nu hebben titels als Gears of War dat overgenomen vind ik.
waardeloos spel vond ik dat!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
Kan het alleen niet verteren dat Halo onderschat word![]()
Je vergeet Gears of War.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Als dit het beste is wat de X360 te bieden heeft, heeft de PS3 de graphicsbattle nu al gewonnen met Resistance for crying out loud.
.... stopte ik al met lezenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sorry, maar Halo is niet veel meer dan een overgewaardeerde shooter.
Ik ben wel een Halo fan verder heb er ook allemaal shit van ( boeken enz en van die pupkes)quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk.. persoonlijk vind ik GoW MP geen hol aan.. en Halo2 verslavend.. en zoals ik al zei.. je kan nog steeds dat spel online spelen.
Nou ja genoeg gelul er over,.. je komt uiteindelijk toch weer uit op "ieder zn games"
Kan het alleen niet verteren dat Halo onderschat word![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
sooo close.
Je bent gelukkig niet verplicht tot aankoop he.. dat doen miljoenen andere wel omdat ze zin hebben in een matige shooterquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
sooo close.
GameShop heeft wel vaker z'n releasedatums fout, dus reken maar gewoon op tussen 2 en 4 mei bij de GameShop.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Woensdag, donderag, of vrijdag
Edit// Hmm wel vreemd, net een beetje rond gekeken en iedereen zegt 2 Mei, maar de Gameshop in Den Haag zegt 27-4. We zullen het wel zien.
Tis idd zielig hoe sommigen vast blijven houden aan Halo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef Panick het volgende:
[..].
Het is bijna zielig gewoon.
Serieus, hoe naief ben je eigenlijk? Of wil je het gewoon heel graag..
Wedden dat Halo er uiteindelijk tig keer beter uitziet. Zoals Kepler al zei, under promise, over deliver. Niet zoals Sony met Killzone over promised en under delivered,
verkoopcijfers als argument dat een spel goed isquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent gelukkig niet verplicht tot aankoop he.. dat doen miljoenen andere wel omdat ze zin hebben in een matige shooter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |