dan hou je er toch 6 over na de 1e ronde.quote:Op zondag 22 april 2007 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zullen ze zeggen, 12 man verdeeld over 3 poules? Als we dan de 'Champions League regels' hanteren verloopt het speelschema naar wens denk ik. Dus de eerste twee gaan door, vervolgens houden we 2 poules over en is het weer een kwestie van de meeste punten binnenhalen totdat we bij het knock-out fase komen. Goede opzet of niet?
Inter is flink overpowered das nou eenmaal een feit, helemaal omdat Adriano superman is in deze game. Ik kap bijna al standaard de wedstrijden af als ik iemand Inter zie kiezen als ik met een of ander pauperteam ga spelen. Wil gewoon een afspiegeling zien van iemand de skills en niet van de sterkte van zijn team.quote:Op zondag 22 april 2007 15:32 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dankje, ik speel standaard met Inter.
En hoezo overpowered? Een goede speler kan nog met PSV van Inter winnen als het ware.
Prima plan.quote:Op zondag 22 april 2007 15:28 schreef Un4 het volgende:
Zullen we overpowered Inter en Brazil bannen btw, net zoals in bijna elk ander online toernooi?
quote:Zullen we overpowered Inter en Brazil bannen btw, net zoals in bijna elk ander online toernooi?
quote:Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed dat je het zegt Mmarsu, Wessiej is bij deze niet welkom in het toernooi
Mensen die verkeerde tussenstanden doorgeven worden namelijk per direct uit het toernooi verbannen![]()
Er zijn ook mensen die niet teletekstfan zijn hequote:Op zondag 22 april 2007 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Okej dan, nu hebben we al 7 man![]()
Als die drol Jorien nou eens de startpost even gaat editten![]()
Denk het eigenlijk niet..quote:Op zondag 22 april 2007 17:48 schreef Wessiej het volgende:
Dan praten we ook over 6-2
Maarja, wie weet ligt dat niet aan inter
En wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 22 april 2007 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet teletekstfan zijn he![]()
Wessiej is vanaf nu weer welkomquote:
Ik was naar Feyenoord...quote:Op zondag 22 april 2007 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken?Geef nou maar gewoon toe dat je bezig was aan een PES marathon, alvast stiekem oefenen he vuile rat.
Och ja is ook zo, achteraf had je beter thuis kunnen blijven en alvast de reglement vast kunnen stellenquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik was naar Feyenoord...
zal de OP ff aanpassen
CLUBTEAMS (met Inter als uitzondering)quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef Renzoku het volgende:
Is het al duidelijk of het alleen teams of alleen landenteams zijn?
Vraagtekens zijn niet zekere deelnemers.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Waarom doe ik mee? Nooit gezegt.
Dan ben je weer dismissed, klaar. Schrap nummer 11 maar van de lijst jorien.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Waarom doe ik mee? Nooit gezegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |