Ik ook, hoop alleen dat online een beetje leuk gaat worden en niet te veel een bouw race is.quote:
Gewoon met friends spelen, afspreken dat er niet gelijk gerushed word...anders is het imo niet echt leuk. Gelukkig gaan volgens mij wel een aantal mensen uit mn friends lijst hem halenquote:Op maandag 23 april 2007 11:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook, hoop alleen dat online een beetje leuk gaat worden en niet te veel een bouw race is.
Dat wel natuurlijk maar ik dacht dat het spel al zo goed als af was. En beetje uistel kan ook nog wel maar dit is toch fiks te noemen. En als er een spel is waar ik naar uit kijk is het Mass Effect welquote:Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Je hebt toch liever een perfect afgewerkte game dan een game die nog niet af is?
Dead Risingquote:Op maandag 23 april 2007 11:42 schreef LENUS het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk heb ik mijn 360![]()
![]()
. Netjes aangesloten op mijn Samsung Syncmaster 206BW. Super mooie beelden en met één van mijn alltime favorites Dead Rising
heb al lekker zitten zwaaien met de katana
![]()
DR is opzeker 1 van de beste games op de 360quote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dead Rising
Ik ga hem voor de release van C&C3 ook nog een keer doorlopen voor de achievements
Ik ben er daar iig 1 van.quote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon met friends spelen, afspreken dat er niet gelijk gerushed word...anders is het imo niet echt leuk. Gelukkig gaan volgens mij wel een aantal mensen uit mn friends lijst hem halen
Idd. Gamen in de winter, dan 's avonds als het frikkin koud is en de regen tegen je ramen tiktquote:Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk maar ik dacht dat het spel al zo goed als af was. En beetje uistel kan ook nog wel maar dit is toch fiks te noemen. En als er een spel is waar ik naar uit kijk is het Mass Effect wel![]()
Dus baal er echt van ja!!
Maar aan de andere kant kan ik Forza goed gaan spelen en in hartje zomer zon spel spelen is toch minder dan strax als het weer bijna winter gaat worden![]()
Hehe ja klopt, alleen bv gelijk in de eerste 3 minuten 10/15 tanks bouwen en die naar de basis van je vijand sturen is ook kansloosquote:Op maandag 23 april 2007 12:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben er daar iig 1 van.
Maar als je afspreekt niet te rushen dan moet je nog snel zijn.
Als wij dat afspreken en jij gaat op je gemak bouwen. dan ga je toch een keer aanvallen en dan kom je ineens 150 mammoets tegen. Dan ben je nog kansloos.
Je moet gewoon zo snel mogelijk een groot leger hebben.
Ikheb met de demo 1 potje online gespeeld en die had ik gewonnen. Had een redelijk legertje gebouwd en hij ook. Alleen had ik al weer een tweede leger klaar staan om dat van hem op te vangen. En zijn basis was bijna niet verdedigt.quote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ja klopt, alleen bv gelijk in de eerste 3 minuten 10/15 tanks bouwen en die naar de basis van je vijand sturen is ook kansloos
Dat zeg je express lulquote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef bigore het volgende:
Hoppakee, had nie anders verwacht dan dat Mass Effect uitgesteld zou worden.
2 dagen kampioenschap he.. in Tiger Woods speel je 4 dagen kampioenschappen..quote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook wel, alleen snap ik nog niet waarom je elke hole 2 keer moet spelen?
Er zitten wel een hoop leuke holes bij. Al zijn de meeste erg simpel als je ze een paar keer gespeeld hebt.
Mja, kijk maar op www.gameshop.nlquote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik dacht 1 mei... maar vrijdag is nog beter
Ik vind elke baan 1 keer spelen wel genoeg. TW heb ik ook nooit gespeeld.quote:Op maandag 23 april 2007 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 dagen kampioenschap he.. in Tiger Woods speel je 4 dagen kampioenschappen..
Tis maar een klein spelletje.. maar de diversiteit aan banen trekt me wel (en mn vrouw ook) ook online was het lachen.
De editor is vrij basic maar daardoor wel handig in gebruik, ik weet niet of je die banen op live ook kan spelen hoop het wel want dat zou de levensduur van het spel verlengen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind elke baan 1 keer spelen wel genoeg. TW heb ik ook nooit gespeeld.
Op live heb ik nog niet geprobeerd.
Kun je daar ook je eigen banen spelen? Niet dat je daar echt gave banen mee kan maken maar toch zeker wel aardige.
Vanavond maar eens gaan proberen dan.quote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
De editor is vrij basic maar daardoor wel handig in gebruik, ik weet niet of je die banen op live ook kan spelen hoop het wel want dat zou de levensduur van het spel verlengen.
Leuke op live is dat je achter trucjes komt omdat je dat afkijkt.. en er zitten meer power ups op de banen waarmee je de ander kan zieken
Secret achievements zijn kut.quote:Op maandag 23 april 2007 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar staan soms secret achievements bij
Ik kijk meestal pas naar de achievements als ik het spel heb uitgespeeld. Dan kijk ik of er iets leuks bij is om te halen en anders laat ik het gewoon zitten. Achievements proberen te halen levert me meer stress dan ontspanning op en gamen doe ik toch echt voor de ontspanningquote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
ahh oke op die manierMaar ik let nu nooit meer op die punten die achievments begonnen mijn speelplezier te verzieken dus doe er nu helemaal nix meer mee.
Ik speel het spel meestal ook eerst uit en ga dan de dingen doen voor de overige achievements.quote:Op maandag 23 april 2007 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kijk meestal pas naar de achievements als ik het spel heb uitgespeeld. Dan kijk ik of er iets leuks bij is om te halen en anders laat ik het gewoon zitten. Achievements proberen te halen levert me meer stress dan ontspanning op en gamen doe ik toch echt voor de ontspanning
Ook jij sterkte toe gewenst met het uistel van Mass Effectquote:Op maandag 23 april 2007 14:54 schreef Un4 het volgende:
Nee, mijn Mass Effect wat doe je?
Dan maar alleen Forza 2 halen in Juni.
Joh, van die spellen zullen er ook wel een paar uit gestelt worden.quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook jij sterkte toe gewenst met het uistel van Mass Effect![]()
Maja idd nu kunnen we wel veel tijd in Forza steken en dat is ook wel oke alleen in september komen er al heel veel top titels uit![]()
Ja, dank je.. van hetzelfde.quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook jij sterkte toe gewenst met het uistel van Mass Effect![]()
Maja idd nu kunnen we wel veel tijd in Forza steken en dat is ook wel oke alleen in september komen er al heel veel top titels uit![]()
Lees je het topic wel voordat je iets post?quote:Op maandag 23 april 2007 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Mass Effect vertraagd tot september
Nieuws | 23 april 2007 - De langverwachte Xbox 360 RPG Mass Effect van Bioware haalt de verwachte datum van 22 juni 2007 niet. Het spel staat nu op de planning voor een release in september.
Het nieuws komt van een officieel Microsoft event. Meer details, zoals een exacte datum, werden nog niet vrijgegeven.
Zou het dan toch?quote:Final Fantasy XIII on 360
Final Fantasy fans that share a love of Microsoft can celebrate today as it's been confirmed that Final Fantasy XIII will be available on all formats.
In a move that will shock even more Sony fanboys into making pointless online petitions, Square Enix's Motomu Toriyama has confirmed that the Final Fantasy XIII project will be available on Nintendo and, more importantly, Microsoft hardware.
Square Enix have six games planned relating to Final Fantasy XIII and have dubbed it the Fabula Nove Crystallis.
Square UK have refused to comment on this and there has been some questions raised around this news being a mix up in translation of Toriyama's words but tThere's no smoke without fire.
We'll update you on this as it develop
oud nieuwsquote:
Voor jou.quote:
quote:
Werden er ook niet. Jouw "bron" heeft dat er bij verzonnen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Voor jou.
Ik wist alleen van het Chrystallis hopsakkee project.
Ik had nog niet gelezen dat er consoles bij naam werden genoemd,.
quote:- Project Gotham Racing 4 zal meer dan 200 tracks kennen. (jaja eerst nog maar es zien)
- Als de speler een goede drift maakt zullen er diverse teksten op het beeld verschenen zoals bijvoorbeeld 'Awesome', 'Dude' en 'Sweet'. (euh ok... das kut als je geen 16 meer bent)
- Elke auto uit Project Gotham Racing 4 bestaat uit ongeveer 70.000 tot 100.000 polygonen. (dus het ziet er grafisch goed uit, moesten we anders verwachten?)
- De camera in de auto zal iets 'dieper' zijn in vergelijking met Project Gotham Racing 3. (als het maar lekker rijdt)
- De menu's zullen niet meer zo statisch zijn zoals in Project Gotham Racing 3. De menu's zullen nu meer in de stijl van bijvoorbeeld SSX zijn. (ok)
- Het is nu veel moeilijker om de auto van de tegenstander door de auto van achter te rammen te laten draaien. (waarom ze dat er na het perfekte deel 2 in hebben gebouwd zullen we nooit weten)
- Als het regent zullen er plassen met water op de weg ontstaan. Als het sneeuwt dan zullen er bandensporen op de baan ontstaan. (awesome dude)
- De coureurs zullen uit veel meer polygonen bestaan. De reden daarvoor is niet bekend. Wellicht is er een mogelijkheid om je eigen personage te creëren. (boeiend)
- Langs de banen zullen meer toeschouwers staan. Bovendien zijn deze interactiever, beter geanimeerd en ze zullen met vlaggen zwaaien. (ok.. wat boeit het hoe het volk er bij staat, als je met 200 voorbij raast?)
- In de carrière modus kunnen de spelers races kiezen die afgebeeld staan op een grote map. Dit is ongeveer vergelijkbaar met de boomstructuur van Ridge Racer 7 op de Playstation 3. (leuk)
- De besturing is niet veel veranderd ten opzichte van Project Gotham Racing 3. Het driften is nu echter iets gemakkelijker. (oh dus het word een beetje zoals deel 3 en niet als deel 2... skippen dus.)
Ja.. in die toren, die schoorsteen... althans daaromheen is een loopvlak, daar moet je op zien te komenquote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee met Just Cause waar ik het pakje kan vinden van "I Want a Super-Potent Weapon" bij de fabriek?
CVG dacht ik.quote:Op maandag 23 april 2007 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Gewoon voor de lol: wat wqas jouw bron?
Ja.. met een vleugje SSX dan nogquote:Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef Heintje het volgende:
Vooral die van de banen is onzin. Net als dat er in deel drie honderden banen zitten.
Voor de rest heb ik heel erg het idee dat PGR richting NFS gaat.
Is dat bij die fabriek met die 2 schoorstenen? Om die schoonsteen zit op ongeveer 3/4 zon ding waar je op kunt lopen volgens mij lag die daar.quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee met Just Cause waar ik het pakje kan vinden van "I Want a Super-Potent Weapon" bij de fabriek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |