Omdat ze dan een exemplaar hebben die al gebruitk is. Daarvan weten ze dus zeker dat ie het doet.quote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef existenz het volgende:
Waarom betalen mensen op ebay meer dan dat de games nieuw kosten
Idd, dus misschien een keer een weekendje huren.quote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Tja, die quest van je voor die Seriously achievement houdt natuurlijk in dat je minder tijd hebt voor andere spellen. Straks haalt iemand je nog in.
Als je hem kwijt wil ben ik wel geinteresseerd. Zoek een leukere racer. PGR3 is niet mijn ding...quote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Heintje het volgende:
Heb vandaag weer een spel helemaal uitgespeeld. Heb eindelijk de rank van ace gehaald in Test Drive.
Ja, want wat je in de winkel koopt kan je natuurlijk niet omruilen voor een nieuwe als het niet blijkt te werken...quote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat ze dan een exemplaar hebben die al gebruitk is. Daarvan weten ze dus zeker dat ie het doet.
het is zeker een leuke racer. Ik heb hem alleen al aan twi belooft. Ongeveer 3 maanden geleden. Onder de voorwaarde dat ik de laatste achievement nog even zou halen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je hem kwijt wil ben ik wel geinteresseerd. Zoek een leukere racer. PGR3 is niet mijn ding...
Dat weet jij, dat weet ik. Maar dat weten die ebay, marktplaats stumpers blijkbaar niet.quote:Op maandag 23 april 2007 06:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want wat je in de winkel koopt kan je natuurlijk niet omruilen voor een nieuwe als het niet blijkt te werken...
Moet je alvast sparen?quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
Wanneer maken ze nou eens bekend hoeveel ie gaat kosten.
Als je uit gaat van 1200 punten zal het niet tegen gaan vallen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer maken ze nou eens bekend hoeveel ie gaat kosten.
quote:Mass Effect dated for September
BioWare's RPG spectacular is arriving later than we thought...
BioWare's much-anticipated Xbox 360 RPG Mass Effect has finally been pencilled in for release this September, months after the June/July arrival date previously expected.
The news comes from an official Microsoft event this morning, though no more details on the release were offered.
The September release puts Mass Effect in head-to-head competition with fellow first-party RPG Blue Dragon, which is also released that month. This might seem silly to you budding industry analysts, but it's probably just as beneficial for Microsoft to avoid the infamous Summer drought.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=162430
quote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef Heintje het volgende:
Dan valt Mass Effect dus af voor mij. Aangezien Blue Dragon me veel interesnater lijkt.
Dat denk ik ook iedere keer als een game wordt uitgesteld.quote:Op maandag 23 april 2007 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het wel lekker, komende maanden komen nog zat andere games uit die ik wil spelen.
Nee, maar ik heb hier punten liggen, maar ik wil eigenlijk ook BBR kopen. Maar niet dat ik straks dan wéér nieuwe punten moet gaan halen voor Catan.quote:
Aankomende vrijdag toch?quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Retarded het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... volgende week SPIDER-MAN!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook wel, alleen snap ik nog niet waarom je elke hole 2 keer moet spelen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef Bastard het volgende:
Vind zelf dat mini golf wel geinig eigenlijk
Neee mijn Mass Effect wat doe jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |