Doe maar niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
We willen de FORZA demo
Vanavond rond 21.30 uur, be therequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef Leonos het volgende:
Ajax (ik) 4 - 3 (Jorien) Feyenoord
Joden zijn altijd de baas
In de competitie misschien?quote:
Ik redde me kont door in de 90e min na tijdrekken van ajax nog de 3-3 binen te koppen met een cornerquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef Leonos het volgende:
Kom nog een keer danquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik redde me kont door in de 90e min na tijdrekken van ajax nog de 3-3 binen te koppen met een cornerwas in de 85e min ofzo pas op 3-2 gekomen
toffe wedstrijd man![]()
TECNOMIC NLquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef Leonos het volgende:
Ik ben Ajax en aanwezig
Had ik je gamertag al?
Komt zo viste, maar ben dan zo nog wel te vinden in pes, of we gaan ff 2 vs 2 doen in fifaquote:
Hebben jullie nog iemand nodig die jullie allebei afmaakt met de enige echte Nederlandsche kampioen, PSVquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef Leonos het volgende:
Ja nu!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog iemand nodig die jullie allebei afmaakt met de enige echte Nederlandsche kampioen, PSV?
wat denken we er van als we is een keer toernooi regelen met elkaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog iemand nodig die jullie allebei afmaakt met de enige echte Nederlandsche kampioen, PSV?
Ja maar mijn xbox 360 is op weg naar Duitsland nuquote:
Is goed, heb zo tof programma die alles bij kan houdenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar mijn xbox 360 is op weg naar Duitsland nu
Je mag me wel alvast toevoegen: PieAir
En Jorien, toernooitje is top. Ik doe mee.
Nou lekker dan...heb vanmiddag rond 1 uur nog gespeeld...en nu kom ik niet op Live.quote:
Volgens mij wordt je niet zo snel gebanned zou ff proberen de 360 opnieuw op te starten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:58 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Nou lekker dan...heb vanmiddag rond 1 uur nog gespeeld...en nu kom ik niet op Live.![]()
![]()
Internet doet het gewoon (op beide pc's kan ik op internet).
Ik zal toch niet gebanned zijn![]()
![]()
Heb vandaag wel 4 potjes PES 6 gespeeld.
- Eerste pot: binnen 10 min. al op 3-0 en bij min. 11 was ie weggegaan![]()
- Tweede pot: 4-0 voor in de 62e min. en tegenstander gaat weer weg![]()
- Derde pot: 6-1 voor in 1e helft....na 49 min. gaat opnieuw mijn tegenstander weg![]()
![]()
- Vierde pot: gewoon met 3-1 gewonnen en wedstrijd is gewoon uitgespeeld.
Zal toch niet dat een van die gare ventjes File Complaint heeft ingevuld? Echt te triest dan![]()
Slaat nergens op
![]()
Oeh, ik vind het zoooo opwindend als jij dominant bent icegirlquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
Opruimslotje!
Dat gezeik over de TT, de TS mag achterwege worden gelaten. De PES-users mogen naar hun centrale PES-topic. Game on. Ofzo.
Whe, je baggerpost was verwijderdquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:03 schreef Heintje het volgende:
Hey nou is het topic uit MyAT, dan moet ik toch wel een TVP plaatsen.
Whe, laat ze nu dan achterwege!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Whe, je baggerpost was verwijderd
Zeiken over de inhoud van het topic, en wel een TVP plaatsenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:03 schreef Heintje het volgende:
Hey nou is het topic uit MyAT, dan moet ik toch wel een TVP plaatsen.
Ja ik heb geen PES6 dus ik kan niet inhoudelijk reageren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Zeiken over de inhoud van het topic, en wel een TVP plaatsen
Guitar Hero II is leuk![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Zeiken over de inhoud van het topic, en wel een TVP plaatsen
Guitar Hero II is leuk![]()
Ik denk alleen Forza 2, want anders wordt 't een duur grapje.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Over welke game ga je nu zeiken?
Colin Mcrae, BioShock,Forza 2?
Iemand?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef X-fi het volgende:
Hey. Ik heb sinds vandaag een wireless netwerk adapter gekocht. Bij een vriend doet ie het prima, maar hier geeft hij een rood lampje weer met 'not connected'
Help!!
Zojuist gefixed. Nog niets aan gedaan. Maar hij werktquote:
Voeg mij ff toequote:Op zaterdag 21 april 2007 22:08 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zojuist gefixed. Nog niets aan gedaan. Maar hij werkt
WRNL is nu mijn gamertag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |