Dus hoe maken we PGR zo commercieel mogelijk.quote:
Of je zoekt het zelf lekker op.quote:
Dat was idd een leuke. Op 't bovenste ding aan die fabriekspijp. Kan je eig alleen komen met je parachute.quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee met Just Cause waar ik het pakje kan vinden van "I Want a Super-Potent Weapon" bij de fabriek?
ik heb al gezocht, maar de sites die ik doorgaans bezoek controleren hun bron wélquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Of je zoekt het zelf lekker op.
Zit op mn werkpc, history wordt meteen geleegd..
Gevonden.quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat was idd een leuke. Op 't bovenste ding aan die fabriekspijp. Kan je eig alleen komen met je parachute.
PGR 4 haal ik ook zekerquote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
Je heb toch maar 1 race game nodig vind ik en dat is Forza! Dirt kan er wel bij omdat dat toch heel andere tak van racen pakt.
Je had em toch bij de intertoys voor 20?quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee met Just Cause waar ik het pakje kan vinden van "I Want a Super-Potent Weapon" bij de fabriek?
Misschien eens lokale MM bekijken.. zag hem laatst vlgs mij ook voor 25 daar.quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je had em toch bij de intertoys voor 20?
Ik was afgelopen zaterdag daar maar daar wassie 30.
Tijdelijke aktie of gewoon een foutje van ze?
waarom... doe gewoon 720p en gebruik die extra rekenkracht voor wat leukere effecten. Volgens mij heeft echt maar 1% van de gamers een 1080p TV en het ziet er op 720p gewoon nog prima uitquote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
Halo 3 wordt misschien wel hét spel op de Xbox 360. De Master Chief wordt toch al sinds lange tijd als boegbeeld van de Xbox gezien en het ziet er naar uit dat hij deze rol ook op de Xbox 360 zal gaan vervullen. Nadat eerder al NBA Street Homecourt en Virtua Tennis 3 in 1080p speelbaar waren op de Xbox 360 zal namelijk ook Halo 3 aan dit lijstje kunnen worden toegevoegd.
Volgens een bron die nauwe contacten onderhoud met een Bungie insider zou Shane Kim er hoogstpersoonlijk voor hebben gezorgd dat Halo 3 Full HD kwaliteit ondersteund in plaats van 720p, de oorspronkelijke HD-kwaliteit.
Andere Bungie medewerkers noemden nog de optie van “upscaling” naar 1080p, maar Shane Kim wilde Full HD kwaliteit om de power van de Xbox 360 te tonen.
Tevens weet de bron te melden dat de online beta, die gepland staat voor half mei, nog niet gebruik zal maken van 1080p.
Tegen die tijd koop ik wel es een HDTV.![]()
mjah ik was uit op een koopje, voor 2 tientjes had ik just cause waarschijnlijk meegenomen.quote:Op maandag 23 april 2007 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien eens lokale MM bekijken.. zag hem laatst vlgs mij ook voor 25 daar.
Sja voor mij hoeft het ook niet, 720 is zat!quote:Op maandag 23 april 2007 20:04 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom... doe gewoon 720p en gebruik die extra rekenkracht voor wat leukere effecten. Volgens mij heeft echt maar 1% van de gamers een 1080p TV en het ziet er op 720p gewoon nog prima uit
voor mij is 480 wel zatquote:Op maandag 23 april 2007 20:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja voor mij hoeft het ook niet, 720 is zat!
Patsers daar gelaten natuurlijk, die nemen nergens genoeg mee.. of het nou games, of tv's betreftquote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Al die mensen die 720p zat vinden. Toevallig een HDready tv gekocht? Das naar als games en alle HD films eeneens 1080p zijn
Half HD ftw![]()
Waarom zou ik 1000+ euro uit gaan geven voor een full hd tv|?quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Al die mensen die 720p zat vinden. Toevallig een HDready tv gekocht? Das naar als games en alle HD films eeneens 1080p zijn
Half HD ftw![]()
Ik heb HD Ready TV ja, en ik ben er tevreden mee.quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Half HD ftw![]()
Tofquote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=17484
Pinball FX en Eets Chowdown![]()
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 21:00 schreef Game_Error het volgende:
Is guitar hero nou een beetje leuk voor iemand die niks met gitaren heeft?
Kaching, koop ik!quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die pinball lijkt me wel gaaf. Die andere moet ik nog ff de trial van aan kijken. Het idee spreekt me wel aan alleen de stijl wat minder.quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ¤20,- bij de intertoys en ¤27,- bij play.quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je had em toch bij de intertoys voor 20?
Ik was afgelopen zaterdag daar maar daar wassie 30.
Tijdelijke aktie of gewoon een foutje van ze?
Eerste tijd komt hier nog geen andere tv hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 20:04 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom... doe gewoon 720p en gebruik die extra rekenkracht voor wat leukere effecten. Volgens mij heeft echt maar 1% van de gamers een 1080p TV en het ziet er op 720p gewoon nog prima uit
8 op een rij ranked gewonnenquote:
Hoeft van mij ook niet mooierquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Beta
Overigens was het allang bekend dat de game er niet beter uit ging zien dan Gears,
Zeker man!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:23 schreef Game_Error het volgende:
T lijkt wel verdomd veel op Halo 2, ik hoop dat ze nog wat gaan doen voor H3 uitkomt
ik ga de tussenstap van een Ready ook niet nemen, maar ik vind bij de 360 het verschil tussen 720 en 1080 echt minimaal. Zeer zeker niet die 1000 euro extra waard. Ik kijk veel meer films dan dat ik game, en voor films zou ik straks wel een Full HD (maar dan wel plasma) willen ... want dat brengt voor mij verbetering mee. HD Ready niet...quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Half HD ftw![]()
Bij de intertoys wassie hier dus 20..quote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ¤20,- bij de intertoys en ¤27,- bij play.
Vind het spel best wel een aanrader, groot gebied en zat dingen om te doen.
Niet te moeilijk, maar wel leuk.
Demo vond ik zelf tegenvallen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:36 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
woeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiNext-gen slingeren!
wii-port ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:36 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
woeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiNext-gen slingeren!
ach ik ben wel te vreden met me hd ready tv...quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik ga de tussenstap van een Ready ook niet nemen, maar ik vind bij de 360 het verschil tussen 720 en 1080 echt minimaal. Zeer zeker niet die 1000 euro extra waard. Ik kijk veel meer films dan dat ik game, en voor films zou ik straks wel een Full HD (maar dan wel plasma) willen ... want dat brengt voor mij verbetering mee. HD Ready niet...
Tijd voor een klassieker...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef -Dries- het volgende:
Die screen van halo is toch gewoon een foto van een scherm waarop die draaide? Kun je niet echt vergelijken dan..
Nee. Het is opgenomen met een TV in kaart. Sure, de beeldkwaliteit is veel beter als het direct uit de framebuffer zou komen.. Maar dan nog ziet de halo 3 beta er non next gen uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef -Dries- het volgende:
Die screen van halo is toch gewoon een foto van een scherm waarop die draaide? Kun je niet echt vergelijken dan..
Ik zeg niets over de kwaliteit van het spel. Ik ben er zelfs sterk van overtuigd dat het precies als Halo 2 zal spelen. Echt bijna absoluut precies hetzelfde.quote:
Dat is ook wat de mensen willen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de kwaliteit van het spel. Ik ben er zelfs sterk van overtuigd dat het precies als Halo 2 zal spelen. Echt bijna absoluut precies hetzelfde.
Laten ze de game browser maar veranderen.. Ik wil niet constant de zelfde games spelen met Amerikanen. Laat me zelf een game maken waarbij anderen kunnen joinen. Het online systeem van Halo2 is imo net zo bagger als Nintendo's wifi service. Het werkt, maar is veel te gelimiteerd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook wat de mensen willen.
Alleen dan de SP verbeteren en de MP gewoon het zelfde laten.
Als ze het gaan veranderen is de kans groter dat het slechter wordt dan beter.
?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd voor een klassieker...
DAMAGE CONTROL
quote:
quote:Damage control is the term used in the Merchant Marine, maritime industry and navies for the emergency control of situations that may hazard the sinking of the ship.
en het ziet er ook nog eens exact hetzelfde uit. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de kwaliteit van het spel. Ik ben er zelfs sterk van overtuigd dat het precies als Halo 2 zal spelen. Echt bijna absoluut precies hetzelfde.
40 euro korting.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en het ziet er ook nog eens exact hetzelfde uit. Wat wil je nog meer?
En Spidermanquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik snap niet dat Halo zo gehyped wordt, middelmatige shooter als je het mij vraagt.
Games als Shadowrun, Quake Wars, Battlefield BC lijken mij stukken leuker iig.
Helemaal snappen doe ik het ook niet. Maar ik heb Halo 1 dan ook nooit gespeeld. En van Halo 2 een paar SP levels en geen MP.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik snap niet dat Halo zo gehyped wordt, middelmatige shooter als je het mij vraagt.
Halo is vooral in Amerika een echt hit. En aangezien de Xbox community erg actief is op internet slaat de hype al snel over naar Europa. Hier verkocht het spel maar 1.7 miljoen exemplaren. Dat is net zoveel als 007 Nightfire voor de PS2 verkochtquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Spiderman is alleen niet een spel om met Halo te vergelijken.quote:
Ik zou Halo geen hype noemen.. Halo is een legende.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo is vooral in Amerika een echt hit. En aangezien de Xbox community erg actief is op internet slaat de hype al snel over naar Europa. Hier verkocht het spel maar 1.7 miljoen exemplaren. Dat is net zoveel als 007 Nightfire voor de PS2 verkocht(en minder dan een gemiddelde movie licensed game). In Amerika is halo 2 meer dan 6 miljoen keer verkocht en dus echt een mega hit.
Hij vergelijkt de games niet op inhoud, maar op verkoop cijfers...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als je echt zo fucking hypocriet bent om 007 Nightfire van de Ps2 te vergelijken met Halo... dan zijn we echt helemaal klaar met elkaar.![]()
En of die vergelijking helemaal eerlijk is valt ook nog over te discuseren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hij vergelijkt de games niet op inhoud, maar op verkoop cijfers...
sorry, maar Halo is niet veel meer dan een overgewaardeerde shooter. Enorm populair idd, god weet waarom, 50Cent is ook populair, maakt het nog geen goede rapper natuurlijk. Als ik mensen vroeg wat er nou zo tof was aan Halo dan werden ze gek en zeiden ze "nou, het is de beste shooter op de Xbox!" Als ik dan vroeg naar hoeveel shooters er wel niet waren, dan moesten ze toegeven dat er alleen Halo was. Halo was oorspronkelijk voor de Mac bedoeld, later PC en na de overname door Microsoft pas voor Xbox. Ik denk dat dat de enige reden is geweest dat Halo zo goed verkocht, hadden ze hem op de Mac uitgebracht had hij nog wel aardig gedaan, op de PC had hij aan alle kanten overklast geworden door andere shooters, op de Xbox stond hij alleen. In het land der blinden, etc.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou Halo geen hype noemen.. Halo is een legende.
Geliefd bij een groot publiek, word nog steeds gespeeld.. en dat geeft wel degelijk wat aan!
Kijk dat jij het niet begrijpt prima, dat je de grafische kwaliteit wilt beoordelen op een Beta versie en nu al weet dat de uiteindelijke uitgave niet aan jou hoge standaard zal voldoen, en er hws bagger zal uit zien op je 24 meter plasma 1080 scherm, ook goed...
Maar als je echt zo fucking hypocriet bent om 007 Nightfire van de Ps2 te vergelijken met Halo... dan zijn we echt helemaal klaar met elkaar.![]()
Tuurlijk.. persoonlijk vind ik GoW MP geen hol aan.. en Halo2 verslavend.. en zoals ik al zei.. je kan nog steeds dat spel online spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
Halo zal best wel goed worden enzo. Maar ten tijde van de xbox was Halo gewoon het spel voor de xbox. Maar nu hebben titels als Gears of War dat overgenomen vind ik.
waardeloos spel vond ik dat!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
Kan het alleen niet verteren dat Halo onderschat word![]()
Je vergeet Gears of War.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Als dit het beste is wat de X360 te bieden heeft, heeft de PS3 de graphicsbattle nu al gewonnen met Resistance for crying out loud.
.... stopte ik al met lezenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sorry, maar Halo is niet veel meer dan een overgewaardeerde shooter.
Ik ben wel een Halo fan verder heb er ook allemaal shit van ( boeken enz en van die pupkes)quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk.. persoonlijk vind ik GoW MP geen hol aan.. en Halo2 verslavend.. en zoals ik al zei.. je kan nog steeds dat spel online spelen.
Nou ja genoeg gelul er over,.. je komt uiteindelijk toch weer uit op "ieder zn games"
Kan het alleen niet verteren dat Halo onderschat word![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
sooo close.
Je bent gelukkig niet verplicht tot aankoop he.. dat doen miljoenen andere wel omdat ze zin hebben in een matige shooterquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
sooo close.
GameShop heeft wel vaker z'n releasedatums fout, dus reken maar gewoon op tussen 2 en 4 mei bij de GameShop.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Woensdag, donderag, of vrijdag
Edit// Hmm wel vreemd, net een beetje rond gekeken en iedereen zegt 2 Mei, maar de Gameshop in Den Haag zegt 27-4. We zullen het wel zien.
Tis idd zielig hoe sommigen vast blijven houden aan Halo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef Panick het volgende:
[..].
Het is bijna zielig gewoon.
Serieus, hoe naief ben je eigenlijk? Of wil je het gewoon heel graag..
Wedden dat Halo er uiteindelijk tig keer beter uitziet. Zoals Kepler al zei, under promise, over deliver. Niet zoals Sony met Killzone over promised en under delivered,
verkoopcijfers als argument dat een spel goed isquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent gelukkig niet verplicht tot aankoop he.. dat doen miljoenen andere wel omdat ze zin hebben in een matige shooter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |