Dus hoe maken we PGR zo commercieel mogelijk.quote:
Of je zoekt het zelf lekker op.quote:
Dat was idd een leuke. Op 't bovenste ding aan die fabriekspijp. Kan je eig alleen komen met je parachute.quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee met Just Cause waar ik het pakje kan vinden van "I Want a Super-Potent Weapon" bij de fabriek?
ik heb al gezocht, maar de sites die ik doorgaans bezoek controleren hun bron wélquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Of je zoekt het zelf lekker op.
Zit op mn werkpc, history wordt meteen geleegd..
Gevonden.quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat was idd een leuke. Op 't bovenste ding aan die fabriekspijp. Kan je eig alleen komen met je parachute.
PGR 4 haal ik ook zekerquote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
Je heb toch maar 1 race game nodig vind ik en dat is Forza! Dirt kan er wel bij omdat dat toch heel andere tak van racen pakt.
Je had em toch bij de intertoys voor 20?quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee met Just Cause waar ik het pakje kan vinden van "I Want a Super-Potent Weapon" bij de fabriek?
Misschien eens lokale MM bekijken.. zag hem laatst vlgs mij ook voor 25 daar.quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je had em toch bij de intertoys voor 20?
Ik was afgelopen zaterdag daar maar daar wassie 30.
Tijdelijke aktie of gewoon een foutje van ze?
waarom... doe gewoon 720p en gebruik die extra rekenkracht voor wat leukere effecten. Volgens mij heeft echt maar 1% van de gamers een 1080p TV en het ziet er op 720p gewoon nog prima uitquote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
Halo 3 wordt misschien wel hét spel op de Xbox 360. De Master Chief wordt toch al sinds lange tijd als boegbeeld van de Xbox gezien en het ziet er naar uit dat hij deze rol ook op de Xbox 360 zal gaan vervullen. Nadat eerder al NBA Street Homecourt en Virtua Tennis 3 in 1080p speelbaar waren op de Xbox 360 zal namelijk ook Halo 3 aan dit lijstje kunnen worden toegevoegd.
Volgens een bron die nauwe contacten onderhoud met een Bungie insider zou Shane Kim er hoogstpersoonlijk voor hebben gezorgd dat Halo 3 Full HD kwaliteit ondersteund in plaats van 720p, de oorspronkelijke HD-kwaliteit.
Andere Bungie medewerkers noemden nog de optie van “upscaling” naar 1080p, maar Shane Kim wilde Full HD kwaliteit om de power van de Xbox 360 te tonen.
Tevens weet de bron te melden dat de online beta, die gepland staat voor half mei, nog niet gebruik zal maken van 1080p.
Tegen die tijd koop ik wel es een HDTV.![]()
mjah ik was uit op een koopje, voor 2 tientjes had ik just cause waarschijnlijk meegenomen.quote:Op maandag 23 april 2007 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien eens lokale MM bekijken.. zag hem laatst vlgs mij ook voor 25 daar.
Sja voor mij hoeft het ook niet, 720 is zat!quote:Op maandag 23 april 2007 20:04 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom... doe gewoon 720p en gebruik die extra rekenkracht voor wat leukere effecten. Volgens mij heeft echt maar 1% van de gamers een 1080p TV en het ziet er op 720p gewoon nog prima uit
voor mij is 480 wel zatquote:Op maandag 23 april 2007 20:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja voor mij hoeft het ook niet, 720 is zat!
Patsers daar gelaten natuurlijk, die nemen nergens genoeg mee.. of het nou games, of tv's betreftquote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Al die mensen die 720p zat vinden. Toevallig een HDready tv gekocht? Das naar als games en alle HD films eeneens 1080p zijn
Half HD ftw![]()
Waarom zou ik 1000+ euro uit gaan geven voor een full hd tv|?quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Al die mensen die 720p zat vinden. Toevallig een HDready tv gekocht? Das naar als games en alle HD films eeneens 1080p zijn
Half HD ftw![]()
Ik heb HD Ready TV ja, en ik ben er tevreden mee.quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Half HD ftw![]()
Tofquote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=17484
Pinball FX en Eets Chowdown![]()
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 21:00 schreef Game_Error het volgende:
Is guitar hero nou een beetje leuk voor iemand die niks met gitaren heeft?
Kaching, koop ik!quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die pinball lijkt me wel gaaf. Die andere moet ik nog ff de trial van aan kijken. Het idee spreekt me wel aan alleen de stijl wat minder.quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ¤20,- bij de intertoys en ¤27,- bij play.quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je had em toch bij de intertoys voor 20?
Ik was afgelopen zaterdag daar maar daar wassie 30.
Tijdelijke aktie of gewoon een foutje van ze?
Eerste tijd komt hier nog geen andere tv hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 20:04 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom... doe gewoon 720p en gebruik die extra rekenkracht voor wat leukere effecten. Volgens mij heeft echt maar 1% van de gamers een 1080p TV en het ziet er op 720p gewoon nog prima uit
8 op een rij ranked gewonnenquote:
Hoeft van mij ook niet mooierquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Beta
Overigens was het allang bekend dat de game er niet beter uit ging zien dan Gears,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |