quote:
Dat klopt niet helemaal, Piovan is eruit gestapt:quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Viswijfje het volgende:
Nog in de strijd zijn:
Piovan
-SL-
Fixer999
Doka
En:quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:01 schreef Piovan het volgende:
Dan schrijf ik me uit, dan neuk ik nog liever een lantaarnpaal.
Ik wil je even becomplimenteren met het feit dat je 'wordt' dit keer goed hebt geschreven. Sticker voor jou en een krul van de jufquote:DIT IS NIET DE TOPIC OM TE ZEUREN OVER OF IK LEUKER BEN DAN LADIDADI EN OF ME SPELLING SLECHT IS WANT DAN IS IE WEER VOL VOORDAT ER IETS ZINNIGS GEZEGD IS!!!
Neuken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, Piovan is eruit gestapt:
[..]
En:
[..]
Ik wil je even becomplimenteren met het feit dat je 'wordt' dit keer goed hebt geschreven. Sticker voor jou en een krul van de jufWel jammer dat in bovenstaande zin weer een heeeeeleboel fouten staan, maar okee
Die verzoekjes mogen hierquote:
Je begint me steeds liever te vinden he? Ik merk het aan alles!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:08 schreef doka het volgende:
Terug Vind Pompidiedom
Je gedraagt je ook steeds liever. Dus...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je begint me steeds liever te vinden he? Ik merk het aan alles!
Zie je, ik wist het. Aan mij is niks veranderd hoor, you just can't help loving mequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:11 schreef doka het volgende:
[..]
Je gedraagt je ook steeds liever. Dus...![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:23 schreef postmortum het volgende:
pio stapt wel weer in als die klaar is met een lantaarnpaal te neuken![]()
quote:
als ie wint zal ie wel moeten!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:03 schreef postmortum het volgende:
uhm Piovan gaat nooooooooooooooooooooit met je op date![]()
Die moet mij meehelpen met hollanders tegen te houden aan de provinciegrens![]()
kom maar naar Liburg dan , gaan we lekker mountainbiken in de mergelgrottenquote:
zie OP.. t is nu ff wachten op SL en Fixer999quote:
quote:
Er is sowieso al 5 of 6 delen niks zinnigs gezegd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Viswijfje het volgende:
DIT IS NIET DE TOPIC OM TE ZEUREN OVER OF IK LEUKER BEN DAN LADIDADI EN OF ME SPELLING SLECHT IS WANT DAN IS IE WEER VOL VOORDAT ER IETS ZINNIGS GEZEGD IS!!!
Oh sorry schatquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zie OP.. t is nu ff wachten op SL en Fixer999
beetje saai, maar om nou elke keer degene weg te sturen die net ff niet online is maakt de wedstrijd ook zo flauw
knut?quote:
jaquote:
Spot er maar weer meequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:42 schreef FiXeR999 het volgende:bua nezel edroglov edreekegmo ni stsop 3 ednaatsnevoB
En als ik er uit lig?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:40 schreef Viswijfje het volgende:
goed zo! mijn antwoorden plus uitleg komt eraan, en dan de nieuwe opdracht gelijk dan hebben jullie daar alle tijd voor
KuS!!
Hij heeft spijtquote:
Ik heb hem met de deaudt bedreigd v/d week, iedereen pissig meteenquote:
men die vreet jou op als die groot isquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:48 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb hem met de deaudt bedreigd v/d week, iedereen pissig meteen
Ja, misschien wel, maar het punt is; mijn dierentuin krijgt veul minder bezoekers nu die knut alle aandacht trektquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
men die vreet jou op als die groot is![]()
ik heb gewonnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef Viswijfje het volgende:
hier is mijn lijstje:
1. Cafe of disco? lekker swingen, praten doen we thuis wel!
2. Serieus of grappig? ik hou van lachen
3. Lang opblijven of laat na bed? dit was allebei dezelfde dus tel t niet mee!
4. Jan smit of Nick & Simon? allebei mooie muziek maar Jan is vet lekker!![]()
5. leven of dood? nogal duuuh!
6. bruin of blond? bruine haren vind ik vaak mooier!
7. tmf of thebox? heeft hele goeie presentatoren en de leukste muziek!
8. knuffel of kus? knuffel is alleen lief, kus is lief maar soms ook geil
9. binnen of buiten? vooral zomers, lekker met bundy door de bossen!
10. lachen of dromen? dromen zijn soms eng en ik lach graag!
11. simpel of ingewikeld? moeilijk doen is voor zeikerds!!!
12. strand of wintersport? doe mij maar mooi weer![]()
13. paarden of poesen? maar zou zonder allebei niet kunnen![]()
14. breezers: de groene of oranje? vindt allebei lekker maar de groene zien er mooier uit![]()
15. broeken of rokje? met t stappen draag ik soms een rokje, maar ik vind een broek fijner zitten!
16. ontbijt of avondeten? kun je meer mee veranderen en ontbijt sla ik vaak over
17. cd of mp3? ik vindt het leuk om echt wat vast te houden (maar heb ook wel wat mp3)
18. onm of gtst? uit onm ken ik niemand en het verhaal van gtst is beter en de jonges lekkerder!
19. patat of hutspot? dat was een strikvraag!ik eet t allerliefste hutspot raar he?
20. seks of alcohol? seksen!!dat vindt ik bijna altijd wel leuk en alcohol hoef ik niet zo persee!!
en dan de scores:
-SL- 14 goed!
Fixer999 11 goed!
Doka 10 goed!
Piovan 7 goed!!![]()
Visgozer had er 17goed en volges wat ik zei mag hij dus weer meedoen maar ik weet niet of ik dat wil, volges mij is ie haast nooit online en dat schiet niet op.. plus dan zou doka wegmoeten en die is wel lief
![]()
PIOVAN IS AFGEVALLEN!!!
eigelijk wel, maar ben je dan wel wat meer online? ik heb geen zin om dagen met de finale te wachten omdat visgozer nog niet heeft meegedaanquote:
ja maar die liet wel zien me heeel goed te kennenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef Piovan het volgende:
lekker
visgozer is afgevallen in eerdere ronde
doet mee en gaat door
dan meld ik me nu ook weer aan voor de volgende ronde
en ik had nou eenmaal belooft dat ie door mocht als ie de meeste antwoorden goed had.. ik dacht 'dat lukt toch niet' maar me woord is me woordquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar die liet wel zien me heeel goed te kennen![]()
jij deed ook niet mee voor de eerste ronde en bent ook toch doorgelaten omdat ik je tekeningen zo mooi vond![]()
niet waarquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar die liet wel zien me heeel goed te kennen![]()
jij deed ook niet mee voor de eerste ronde en bent ook toch doorgelaten omdat ik je tekeningen zo mooi vond![]()
wdf doet die dan nog mee?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef Viswijfje het volgende:
Visgozer heeft de wildcardmaar maakt niet meer echt kans om te winnen want dat zou niet eerlijk zijn!
aangenaam! ik ben viswijfjequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:37 schreef Piovan het volgende:
murp
je cover verknald!quote:
Dat heb ik nooit eerder geroepen, maar het druipt er wel vanafquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit is ook niet t topic om 'weeeeeeeeeeeeer te roepen dat ik een man of kloon ben!
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit eerder geroepen, maar het druipt er wel vanaf
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap écht niet hoe ik als 100% vrouwelijk mens zoiets af kan druipen
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:33 schreef eQuaL het volgende:
Ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat iemand op jou valt TS (correctie) Murp
Nee dit is "raad hier hoe lang Murp's ban wordt voor het veelvuldig klonen van zichzelf"quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:55 schreef Viswijfje het volgende:
uuh... maar is dit nou eigelijk "met welke naam wordt Murp de man van viswijfje' ?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nee dit is "raad hier hoe lang Murp's ban wordt voor het veelvuldig klonen van zichzelf"![]()
Optiefen! Je maakt al helegaar geen kans meer zolang ik nog meedoe bestaquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hallo.
Dan kan je lang wachtenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:09 schreef Viswijfje het volgende:
o ik zat te wachten op jullie inzendingen maar ik heb nog helemaal geen nieuwe opdracht gegeven!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:07 schreef -SL- het volgende:
[..]
Optiefen! Je maakt al helegaar geen kans meer zolang ik nog meedoe besta
Rotop murp, de grappigheid is er vanafquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:26 schreef Viswijfje het volgende:
Opdracht 6: lefgozer!
dit is een doeopdracht: het gaat om lef, originaliteit en creativiteit ook!
maak een nieuw topic opgedragen voor mijde TWEE met de mooiste/beste topics gaan door voor de finale!!:
ik beoordeel op OP, titel, en ook wel n beetje op of t topic loopt.. maar als er gelijk een slot opkomt is dat niet persee je schuld dus ik kijk vooral naar of je wat moois hebt geschreven/maakt met plaatjes enzow en of het lief is![]()
doe je best! KUSS!!!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef Viswijfje het volgende:
er gaan er dan dus 4 naar de halve finale (want ik stuur me Dokie echt niet weg):
SL
Doka
Visgozer
Fixer999
er komen dus nog 2 rondes/opdrachten oke?
je bent murp! en baalt gewoon dat je eruit ligtquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Rotop murp, de grappigheid is er vanaf
OMGquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:26 schreef Viswijfje het volgende:
maak een nieuw topic opgedragen voor mijde TWEE met de mooiste/beste topics gaan door voor de finale!!:
ik beoordeel op OP, titel, en ook wel n beetje op of t topic loopt.. maar als er gelijk een slot opkomt is dat niet persee je schuld dus ik kijk vooral naar of je wat moois hebt geschreven/maakt met plaatjes enzow en of het lief is![]()
doe je best! KUSS!!!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:34 schreef Viswijfje het volgende:
o en als je t doet zet dan wel even de link hier want ik ben niet de hele dag elke topic op fok aan t lezen
ik en topics openenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef FiXeR999 het volgende:Volgens mij ligt iedereen er deze ronde uit?
FiPo!!quote:
me laatste opdracht was ze teveelquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is het verdacht stil hier? Heb ik iets gemist?
Wat een anti-climaxquote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
me laatste opdracht was ze teveel
dus dan maar geen date want ik wil wel een echte vent![]()
'quote:
Mja, die opdracht is wel een beetje tequote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
me laatste opdracht was ze teveel
dus dan maar geen date want ik wil wel een echte vent![]()
Wat was de laatste opdracht dan?quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef Viswijfje het volgende:
zoooo extreem vond ik me opdracht ook weer niet![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:26 schreef Viswijfje het volgende:
doe je best! KUSS!!!
o, en het hoeft echt geen "ik hou van viswijfje"-topic te zijn: wees origineel als me naam er maar in staat![]()
KLOON!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit is ook niet t topic om 'weeeeeeeeeeeeer te roepen dat ik een man of kloon ben!
![]()
waarom laf? vond t na tekenen en dichten en plaatjes zoeken wel leuk om iets ruimere opdracht te geven maar ze willen dus nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Ladidadida het volgende:
Beetje laf opdrachtje, vind je niet?
Wie zijn er nog in de race?
de nieuwe attention whorequote:
check mijn geweldige reatie daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/spoiler]
Dat was mijn eigenlijke excuus om te posten
quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
ik wil geen ban
ik welquote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof je een ban krijgt voor t openen van een topic ???
![]()
en die worm dan???quote:
open eens een topic met een willekeurige .gif van de ''Shock 5''quote:
tip voor de sickquote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
open eens een topic met een willekeurige .gif van de ''Shock 5''
Topic Naam: BrEeZaH!! ViSWijFfiE luvv joe,,quote:
Jamaar... Pio krjigt meteen een ban, en ik heb geen inspiratie enzo, mijn topics gaan dan ook vaak snel dichtquote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef Viswijfje het volgende:
ik zal es nadenken over een nieuwe opdracht ookal vind ik het flauw!
hoe moeilijk is een topic openen? ik doe het elke dag wel hoor en t doet geen pijn![]()
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!quote:Op maandag 23 april 2007 10:37 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jamaar... Pio krjigt meteen een ban, en ik heb geen inspiratie enzo, mijn topics gaan dan ook vaak snel dicht
ja!quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!
Wat moet Pio met een man?quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!
In jouw geval zou ik blij zijn iemand anders te zijnquote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Viswijfje het volgende:
Murp kun je ophouden met doen alsof ik jou ben?
(en kun je dan gelijk fietswijfje en vergiswijfje uitdrogen en van de pond aflazeren??)
quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef en het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik blij zijn iemand anders te zijn
je maakt t ook wel erg moeilijk je te ontlopenquote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat meld in haar eerste post dat ze mij haat en gaat daarna wel gelijk op zoek naar me topic
![]()
als me naam groot in de topic staat lijkt me t geen verassing dat je me hier tegenkomt dus als je me niet moet: zout op uit me topic!quote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef en het volgende:
[..]
je maakt t ook wel erg moeilijk je te ontlopen
attention..w..
leer es lezen!!quote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef en het volgende:
je vergelijkt jezelf met een achterbuurter?
Ben je toch niet zo achterlijk als ik dacht dat je was.
Je kunt pas lezen als zij leert schrijven ?quote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef en het volgende:
je bent mn 'naaste' niet en heb geen respect voor je
lezen kan ik al,
als jij eens leert schrijven?
hoi piovanquote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef en het volgende:
je bent mn 'naaste' niet en heb geen respect voor je
lezen kan ik al,
als jij eens leert schrijven?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben jij 'en'?
kun je ophouden met die kloons? ik was nog leuk maar daarna was de lol er wel af![]()
[..]
ben jij 'en'?
kun je ophouden met die kloons? ik was nog leuk maar daarna was de lol er wel af![]()
Maak dan een foboquote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef en het volgende:
ik geloof dat t tijd voor voor een fototopic van en![]()
mag ik niet gewoon en zijn..
[..]
ben jij 'en'?
jaquote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Viswijfje, is die kloon Fietswijfje van jou ?
quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Viswijfje, is die kloon Fietswijfje van jou ?
ik heb geen geluid op deze computer, wat mis ik?quote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Piovan het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13526/a7478c8a/index.html
verstandquote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb geen geluid op deze computer, wat mis ik?
Nee, je droomt. Knijp jezelf eens.quote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef BereNDD het volgende:
is deze ongein nog steeds bezig?
dat is murp die makkelijk wil scoren met een kloon die mij haat (en dus gelijk heeel populair isquote:
murp leg het er nou niet zo dik bovenopquote:Op maandag 23 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
beetje ziek hee.. eerst een monster creeren om daarna te scoren met de bestrijding!
Kind, ik zou eigenlijk wel willen dat degene van wie jij een kloon bent dood gingquote:Op maandag 23 april 2007 13:22 schreef en het volgende:
kind je zou willen dat ik een kloon van murp was
ja..quote:Op maandag 23 april 2007 13:22 schreef en het volgende:
kind je zou willen dat ik een kloon van murp was
sorryquote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
murp leg het er nou niet zo dik bovenop![]()
wat jij zegt zal mij '1 worst wezen'quote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef doka het volgende:
[..]
Kind, ik zou eigenlijk wel willen dat degene van wie jij een kloon bent dood ging
Volgens mij wil jij iets van Viswijfje ofzo.. je wil hem wel even over de schubben heen trekken, of samen een rondje om het koraalrif zwemmen ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef doka het volgende:
[..]
Kind, ik zou eigenlijk wel willen dat degene van wie jij een kloon bent dood ging
eentje maar?quote:
waaropquote:Op maandag 23 april 2007 13:43 schreef en het volgende:
mensen.. hoe krijg k dr nou een foto op..
aan elkaar zettenquote:Op maandag 23 april 2007 13:43 schreef en het volgende:
mensen.. hoe krijg k dr nou een foto op..
Klop klop,quote:
1 http:// teveel vriendquote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef en het volgende:
[[url=http://http://modulo11.rendered.hyves.org/47650001-47700000/47685401-47685500/47685451_5_3D9F.jpeg]afbeelding[/url]]
kloon van wie ook alweer?
en is vers lid,
quote:Op maandag 23 april 2007 14:00 schreef Piovan het volgende:
typen met ijsje gaat lastig .....
Ik heb ook nog wel een lollie voor je hoorquote:
Kogel koppenquote:Op maandag 23 april 2007 14:11 schreef Piovan het volgende:
vlinders vangen
quote:Op maandag 23 april 2007 14:11 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een lollie voor je hoor
discus happenquote:
Zo eentje met kauwgom in het hart van de lollie hoprquote:
oke met aardbeiensmaak?quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef -SL- het volgende:
[..]
Zo eentje met kauwgom in het hart van de lollie hopr![]()
Ja, ik!quote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef covie het volgende:
heeft er al iemand gewonnen?
VW pb'de me dat ik haar wel even anaal mocht uitwonen.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 17:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
VW pb'de me dat ik haar wel even anaal mocht uitwonen.
Dus eigenlijk heb ik al gewonnen![]()
dat vind hutspot vast ergquote:Op maandag 23 april 2007 18:10 schreef Viswijfje het volgende:
o en hutspot mag niet meer nu!
quote:Op maandag 23 april 2007 18:08 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Vaginaal kan niet.. Achja, veel plezier met Murp anaal uitwonen he
![]()
Bedankt alvast!quote:Op maandag 23 april 2007 23:26 schreef Freeflyer het volgende:
feli
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:03 schreef covie het volgende:
gefeliciteerd!
Uit een PM van viswijfje:
"...en t gaat ook een beetje om wie leuk en grappig zijn voor de topic want eindelijk wint SL denk ik toch!"
Woei! Th@nxquote:
Nou ja!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:03 schreef covie het volgende:
gefeliciteerd!
"...en t gaat ook een beetje om wie leuk en grappig zijn voor de topic want eindelijk wint SL denk ik toch!"
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:03 schreef covie het volgende:
gefeliciteerd!
Anders zou het geen ONZ zijn, toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pm's zijn prive die mogen niet op t forum!!!
ZE VERZINT HET!!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:26 schreef Piovan het volgende:
HOERA! HOERA!
mag ik een teiltjequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef doka het volgende:
Film: 300
[afbeelding]
CD: Knuffelrock
[afbeelding]
Eten: Romantisch diner aan het strand (vis)
[afbeelding]
Ja ik heb het verzonnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pm's zijn prive die mogen niet op t forum!!!
ZE VERZINT HET!!
bedankt voor de link! ik zal even kijkenquote:
zou je niet beter een badkuip of iets groters halen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
bedankt voor de link! ik zal even kijken
JA gezien de post waar ik om moest kotsen wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zou je niet beter een badkuip of iets groters halen?![]()
Neem een WC, kun je het wegspoelen en gewoon weer vullen met braakselquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:33 schreef BereNDD het volgende:
[..]
JA gezien de post waar ik om moest kotsen wel ja
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef -SL- het volgende:
[..]
Neem een WC, kun je het wegspoelen en gewoon weer vullen met braaksel
Oe. Lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef rulerofdeath het volgende:
of je kotst in de pan en maak je er een lekkere kotspannenkoek van![]()
doka valt dus ook af, want iedereen zit nu op de pleequote:
Pfff..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:05 schreef -SL- het volgende:
[..]
doka valt dus ook af, want iedereen zit nu op de plee
Sorry doka![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij is het wel duidelijk wie er wel en niet doorgaan:
visgozer gaat niet door want dat wou je niet.
doka gaat niet door want die zorgt dat iedereen op de plee gaat zitten
SL gaat door, zie PM van vw aan covie
Fixer blijft dan over en aangezien er 2 naar de finale gaan is hij ook door
neuh. slijm druipt dr vanafquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind dokas antwoorden helemaal niet slecht hoor
![]()
dan win ik tochquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
en mischien komt er nog wel een verassing dat bevoorbeeld alle afgevallen mannen de finale mogen beslissen
ik vind ze juist heel romanties!!!quote:
Kom maar op dan. Ben nog steeds verontwaardigd over opdracht 1quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
en mischien komt er nog wel een verassing dat bevoorbeeld alle afgevallen mannen de finale mogen beslissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |