quote:
Dat klopt niet helemaal, Piovan is eruit gestapt:quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Viswijfje het volgende:
Nog in de strijd zijn:
Piovan
-SL-
Fixer999
Doka
En:quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:01 schreef Piovan het volgende:
Dan schrijf ik me uit, dan neuk ik nog liever een lantaarnpaal.
Ik wil je even becomplimenteren met het feit dat je 'wordt' dit keer goed hebt geschreven. Sticker voor jou en een krul van de jufquote:DIT IS NIET DE TOPIC OM TE ZEUREN OVER OF IK LEUKER BEN DAN LADIDADI EN OF ME SPELLING SLECHT IS WANT DAN IS IE WEER VOL VOORDAT ER IETS ZINNIGS GEZEGD IS!!!
Neuken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, Piovan is eruit gestapt:
[..]
En:
[..]
Ik wil je even becomplimenteren met het feit dat je 'wordt' dit keer goed hebt geschreven. Sticker voor jou en een krul van de jufWel jammer dat in bovenstaande zin weer een heeeeeleboel fouten staan, maar okee
Die verzoekjes mogen hierquote:
Je begint me steeds liever te vinden he? Ik merk het aan alles!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:08 schreef doka het volgende:
Terug Vind Pompidiedom
Je gedraagt je ook steeds liever. Dus...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je begint me steeds liever te vinden he? Ik merk het aan alles!
Zie je, ik wist het. Aan mij is niks veranderd hoor, you just can't help loving mequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:11 schreef doka het volgende:
[..]
Je gedraagt je ook steeds liever. Dus...![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:23 schreef postmortum het volgende:
pio stapt wel weer in als die klaar is met een lantaarnpaal te neuken![]()
quote:
als ie wint zal ie wel moeten!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:03 schreef postmortum het volgende:
uhm Piovan gaat nooooooooooooooooooooit met je op date![]()
Die moet mij meehelpen met hollanders tegen te houden aan de provinciegrens![]()
kom maar naar Liburg dan , gaan we lekker mountainbiken in de mergelgrottenquote:
zie OP.. t is nu ff wachten op SL en Fixer999quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |