ik en topics openenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef FiXeR999 het volgende:Volgens mij ligt iedereen er deze ronde uit?
FiPo!!quote:
me laatste opdracht was ze teveelquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is het verdacht stil hier? Heb ik iets gemist?
Wat een anti-climaxquote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
me laatste opdracht was ze teveel
dus dan maar geen date want ik wil wel een echte vent![]()
'quote:
Mja, die opdracht is wel een beetje tequote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
me laatste opdracht was ze teveel
dus dan maar geen date want ik wil wel een echte vent![]()
Wat was de laatste opdracht dan?quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef Viswijfje het volgende:
zoooo extreem vond ik me opdracht ook weer niet![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:26 schreef Viswijfje het volgende:
Opdracht 6: lefgozer!
dit is een doeopdracht: het gaat om lef, originaliteit en creativiteit ook!
maak een nieuw topic opgedragen voor mijde TWEE met de mooiste/beste topics gaan door voor de finale!!:
ik beoordeel op OP, titel, en ook wel n beetje op of t topic loopt.. maar als er gelijk een slot opkomt is dat niet persee je schuld dus ik kijk vooral naar of je wat moois hebt geschreven/maakt met plaatjes enzow en of het lief is![]()
doe je best! KUSS!!!
o, en het hoeft echt geen "ik hou van viswijfje"-topic te zijn: wees origineel als me naam er maar in staat![]()
KLOON!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit is ook niet t topic om 'weeeeeeeeeeeeer te roepen dat ik een man of kloon ben!
![]()
waarom laf? vond t na tekenen en dichten en plaatjes zoeken wel leuk om iets ruimere opdracht te geven maar ze willen dus nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Ladidadida het volgende:
Beetje laf opdrachtje, vind je niet?
Wie zijn er nog in de race?
de nieuwe attention whorequote:
check mijn geweldige reatie daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/spoiler]
Dat was mijn eigenlijke excuus om te posten
quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
ik wil geen ban
ik welquote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof je een ban krijgt voor t openen van een topic ???
![]()
en die worm dan???quote:
open eens een topic met een willekeurige .gif van de ''Shock 5''quote:
tip voor de sickquote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
open eens een topic met een willekeurige .gif van de ''Shock 5''
Topic Naam: BrEeZaH!! ViSWijFfiE luvv joe,,quote:
Jamaar... Pio krjigt meteen een ban, en ik heb geen inspiratie enzo, mijn topics gaan dan ook vaak snel dichtquote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef Viswijfje het volgende:
ik zal es nadenken over een nieuwe opdracht ookal vind ik het flauw!
hoe moeilijk is een topic openen? ik doe het elke dag wel hoor en t doet geen pijn![]()
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!quote:Op maandag 23 april 2007 10:37 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jamaar... Pio krjigt meteen een ban, en ik heb geen inspiratie enzo, mijn topics gaan dan ook vaak snel dicht
ja!quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!
Wat moet Pio met een man?quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!
In jouw geval zou ik blij zijn iemand anders te zijnquote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Viswijfje het volgende:
Murp kun je ophouden met doen alsof ik jou ben?
(en kun je dan gelijk fietswijfje en vergiswijfje uitdrogen en van de pond aflazeren??)
quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef en het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik blij zijn iemand anders te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |