ik en topics openenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef FiXeR999 het volgende:Volgens mij ligt iedereen er deze ronde uit?
FiPo!!quote:
me laatste opdracht was ze teveelquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is het verdacht stil hier? Heb ik iets gemist?
Wat een anti-climaxquote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
me laatste opdracht was ze teveel
dus dan maar geen date want ik wil wel een echte vent![]()
'quote:
Mja, die opdracht is wel een beetje tequote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
me laatste opdracht was ze teveel
dus dan maar geen date want ik wil wel een echte vent![]()
Wat was de laatste opdracht dan?quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef Viswijfje het volgende:
zoooo extreem vond ik me opdracht ook weer niet![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:26 schreef Viswijfje het volgende:
Opdracht 6: lefgozer!
dit is een doeopdracht: het gaat om lef, originaliteit en creativiteit ook!
maak een nieuw topic opgedragen voor mijde TWEE met de mooiste/beste topics gaan door voor de finale!!:
ik beoordeel op OP, titel, en ook wel n beetje op of t topic loopt.. maar als er gelijk een slot opkomt is dat niet persee je schuld dus ik kijk vooral naar of je wat moois hebt geschreven/maakt met plaatjes enzow en of het lief is![]()
doe je best! KUSS!!!
o, en het hoeft echt geen "ik hou van viswijfje"-topic te zijn: wees origineel als me naam er maar in staat![]()
KLOON!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit is ook niet t topic om 'weeeeeeeeeeeeer te roepen dat ik een man of kloon ben!
![]()
waarom laf? vond t na tekenen en dichten en plaatjes zoeken wel leuk om iets ruimere opdracht te geven maar ze willen dus nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Ladidadida het volgende:
Beetje laf opdrachtje, vind je niet?
Wie zijn er nog in de race?
de nieuwe attention whorequote:
check mijn geweldige reatie daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/spoiler]
Dat was mijn eigenlijke excuus om te posten
quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
ik wil geen ban
ik welquote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof je een ban krijgt voor t openen van een topic ???
![]()
en die worm dan???quote:
open eens een topic met een willekeurige .gif van de ''Shock 5''quote:
tip voor de sickquote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
open eens een topic met een willekeurige .gif van de ''Shock 5''
Topic Naam: BrEeZaH!! ViSWijFfiE luvv joe,,quote:
Jamaar... Pio krjigt meteen een ban, en ik heb geen inspiratie enzo, mijn topics gaan dan ook vaak snel dichtquote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef Viswijfje het volgende:
ik zal es nadenken over een nieuwe opdracht ookal vind ik het flauw!
hoe moeilijk is een topic openen? ik doe het elke dag wel hoor en t doet geen pijn![]()
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!quote:Op maandag 23 april 2007 10:37 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jamaar... Pio krjigt meteen een ban, en ik heb geen inspiratie enzo, mijn topics gaan dan ook vaak snel dicht
ja!quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!
Wat moet Pio met een man?quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!
In jouw geval zou ik blij zijn iemand anders te zijnquote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Viswijfje het volgende:
Murp kun je ophouden met doen alsof ik jou ben?
(en kun je dan gelijk fietswijfje en vergiswijfje uitdrogen en van de pond aflazeren??)
quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef en het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik blij zijn iemand anders te zijn
je maakt t ook wel erg moeilijk je te ontlopenquote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat meld in haar eerste post dat ze mij haat en gaat daarna wel gelijk op zoek naar me topic
![]()
als me naam groot in de topic staat lijkt me t geen verassing dat je me hier tegenkomt dus als je me niet moet: zout op uit me topic!quote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef en het volgende:
[..]
je maakt t ook wel erg moeilijk je te ontlopen
attention..w..
leer es lezen!!quote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef en het volgende:
je vergelijkt jezelf met een achterbuurter?
Ben je toch niet zo achterlijk als ik dacht dat je was.
Je kunt pas lezen als zij leert schrijven ?quote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef en het volgende:
je bent mn 'naaste' niet en heb geen respect voor je
lezen kan ik al,
als jij eens leert schrijven?
hoi piovanquote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef en het volgende:
je bent mn 'naaste' niet en heb geen respect voor je
lezen kan ik al,
als jij eens leert schrijven?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben jij 'en'?
kun je ophouden met die kloons? ik was nog leuk maar daarna was de lol er wel af![]()
[..]
ben jij 'en'?
kun je ophouden met die kloons? ik was nog leuk maar daarna was de lol er wel af![]()
Maak dan een foboquote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef en het volgende:
ik geloof dat t tijd voor voor een fototopic van en![]()
mag ik niet gewoon en zijn..
[..]
ben jij 'en'?
jaquote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Viswijfje, is die kloon Fietswijfje van jou ?
quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Viswijfje, is die kloon Fietswijfje van jou ?
ik heb geen geluid op deze computer, wat mis ik?quote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Piovan het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13526/a7478c8a/index.html
verstandquote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb geen geluid op deze computer, wat mis ik?
Nee, je droomt. Knijp jezelf eens.quote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef BereNDD het volgende:
is deze ongein nog steeds bezig?
dat is murp die makkelijk wil scoren met een kloon die mij haat (en dus gelijk heeel populair isquote:
murp leg het er nou niet zo dik bovenopquote:Op maandag 23 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
beetje ziek hee.. eerst een monster creeren om daarna te scoren met de bestrijding!
Kind, ik zou eigenlijk wel willen dat degene van wie jij een kloon bent dood gingquote:Op maandag 23 april 2007 13:22 schreef en het volgende:
kind je zou willen dat ik een kloon van murp was
ja..quote:Op maandag 23 april 2007 13:22 schreef en het volgende:
kind je zou willen dat ik een kloon van murp was
sorryquote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
murp leg het er nou niet zo dik bovenop![]()
wat jij zegt zal mij '1 worst wezen'quote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef doka het volgende:
[..]
Kind, ik zou eigenlijk wel willen dat degene van wie jij een kloon bent dood ging
Volgens mij wil jij iets van Viswijfje ofzo.. je wil hem wel even over de schubben heen trekken, of samen een rondje om het koraalrif zwemmen ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef doka het volgende:
[..]
Kind, ik zou eigenlijk wel willen dat degene van wie jij een kloon bent dood ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |