je maakt t ook wel erg moeilijk je te ontlopenquote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat meld in haar eerste post dat ze mij haat en gaat daarna wel gelijk op zoek naar me topic
![]()
als me naam groot in de topic staat lijkt me t geen verassing dat je me hier tegenkomt dus als je me niet moet: zout op uit me topic!quote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef en het volgende:
[..]
je maakt t ook wel erg moeilijk je te ontlopen
attention..w..
leer es lezen!!quote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef en het volgende:
je vergelijkt jezelf met een achterbuurter?
Ben je toch niet zo achterlijk als ik dacht dat je was.
Je kunt pas lezen als zij leert schrijven ?quote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef en het volgende:
je bent mn 'naaste' niet en heb geen respect voor je
lezen kan ik al,
als jij eens leert schrijven?
hoi piovanquote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef en het volgende:
je bent mn 'naaste' niet en heb geen respect voor je
lezen kan ik al,
als jij eens leert schrijven?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben jij 'en'?
kun je ophouden met die kloons? ik was nog leuk maar daarna was de lol er wel af![]()
[..]
ben jij 'en'?
kun je ophouden met die kloons? ik was nog leuk maar daarna was de lol er wel af![]()
Maak dan een foboquote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef en het volgende:
ik geloof dat t tijd voor voor een fototopic van en![]()
mag ik niet gewoon en zijn..
[..]
ben jij 'en'?
jaquote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Viswijfje, is die kloon Fietswijfje van jou ?
quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Viswijfje, is die kloon Fietswijfje van jou ?
ik heb geen geluid op deze computer, wat mis ik?quote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Piovan het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13526/a7478c8a/index.html
verstandquote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb geen geluid op deze computer, wat mis ik?
Nee, je droomt. Knijp jezelf eens.quote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef BereNDD het volgende:
is deze ongein nog steeds bezig?
dat is murp die makkelijk wil scoren met een kloon die mij haat (en dus gelijk heeel populair isquote:
murp leg het er nou niet zo dik bovenopquote:Op maandag 23 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
beetje ziek hee.. eerst een monster creeren om daarna te scoren met de bestrijding!
Kind, ik zou eigenlijk wel willen dat degene van wie jij een kloon bent dood gingquote:Op maandag 23 april 2007 13:22 schreef en het volgende:
kind je zou willen dat ik een kloon van murp was
ja..quote:Op maandag 23 april 2007 13:22 schreef en het volgende:
kind je zou willen dat ik een kloon van murp was
sorryquote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
murp leg het er nou niet zo dik bovenop![]()
wat jij zegt zal mij '1 worst wezen'quote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef doka het volgende:
[..]
Kind, ik zou eigenlijk wel willen dat degene van wie jij een kloon bent dood ging
Volgens mij wil jij iets van Viswijfje ofzo.. je wil hem wel even over de schubben heen trekken, of samen een rondje om het koraalrif zwemmen ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef doka het volgende:
[..]
Kind, ik zou eigenlijk wel willen dat degene van wie jij een kloon bent dood ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |