quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
ik wil geen ban
ik welquote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof je een ban krijgt voor t openen van een topic ???
![]()
en die worm dan???quote:
open eens een topic met een willekeurige .gif van de ''Shock 5''quote:
tip voor de sickquote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
open eens een topic met een willekeurige .gif van de ''Shock 5''
Topic Naam: BrEeZaH!! ViSWijFfiE luvv joe,,quote:
Jamaar... Pio krjigt meteen een ban, en ik heb geen inspiratie enzo, mijn topics gaan dan ook vaak snel dichtquote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef Viswijfje het volgende:
ik zal es nadenken over een nieuwe opdracht ookal vind ik het flauw!
hoe moeilijk is een topic openen? ik doe het elke dag wel hoor en t doet geen pijn![]()
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!quote:Op maandag 23 april 2007 10:37 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jamaar... Pio krjigt meteen een ban, en ik heb geen inspiratie enzo, mijn topics gaan dan ook vaak snel dicht
ja!quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!
Wat moet Pio met een man?quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo krijgt pio dan gelijk een man? hij opende gister nog een topic over een grote rups!
In jouw geval zou ik blij zijn iemand anders te zijnquote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Viswijfje het volgende:
Murp kun je ophouden met doen alsof ik jou ben?
(en kun je dan gelijk fietswijfje en vergiswijfje uitdrogen en van de pond aflazeren??)
quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef en het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik blij zijn iemand anders te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |