ja maar die liet wel zien me heeel goed te kennenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef Piovan het volgende:
lekker
visgozer is afgevallen in eerdere ronde
doet mee en gaat door
dan meld ik me nu ook weer aan voor de volgende ronde
en ik had nou eenmaal belooft dat ie door mocht als ie de meeste antwoorden goed had.. ik dacht 'dat lukt toch niet' maar me woord is me woordquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar die liet wel zien me heeel goed te kennen![]()
jij deed ook niet mee voor de eerste ronde en bent ook toch doorgelaten omdat ik je tekeningen zo mooi vond![]()
niet waarquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar die liet wel zien me heeel goed te kennen![]()
jij deed ook niet mee voor de eerste ronde en bent ook toch doorgelaten omdat ik je tekeningen zo mooi vond![]()
wdf doet die dan nog mee?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef Viswijfje het volgende:
Visgozer heeft de wildcardmaar maakt niet meer echt kans om te winnen want dat zou niet eerlijk zijn!
aangenaam! ik ben viswijfjequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:37 schreef Piovan het volgende:
murp
je cover verknald!quote:
Dat heb ik nooit eerder geroepen, maar het druipt er wel vanafquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit is ook niet t topic om 'weeeeeeeeeeeeer te roepen dat ik een man of kloon ben!
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit eerder geroepen, maar het druipt er wel vanaf
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap écht niet hoe ik als 100% vrouwelijk mens zoiets af kan druipen
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:33 schreef eQuaL het volgende:
Ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat iemand op jou valt TS (correctie) Murp
Nee dit is "raad hier hoe lang Murp's ban wordt voor het veelvuldig klonen van zichzelf"quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:55 schreef Viswijfje het volgende:
uuh... maar is dit nou eigelijk "met welke naam wordt Murp de man van viswijfje' ?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nee dit is "raad hier hoe lang Murp's ban wordt voor het veelvuldig klonen van zichzelf"![]()
Optiefen! Je maakt al helegaar geen kans meer zolang ik nog meedoe bestaquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hallo.
Dan kan je lang wachtenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:09 schreef Viswijfje het volgende:
o ik zat te wachten op jullie inzendingen maar ik heb nog helemaal geen nieuwe opdracht gegeven!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:07 schreef -SL- het volgende:
[..]
Optiefen! Je maakt al helegaar geen kans meer zolang ik nog meedoe besta
Rotop murp, de grappigheid is er vanafquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:26 schreef Viswijfje het volgende:
Opdracht 6: lefgozer!
dit is een doeopdracht: het gaat om lef, originaliteit en creativiteit ook!
maak een nieuw topic opgedragen voor mijde TWEE met de mooiste/beste topics gaan door voor de finale!!:
ik beoordeel op OP, titel, en ook wel n beetje op of t topic loopt.. maar als er gelijk een slot opkomt is dat niet persee je schuld dus ik kijk vooral naar of je wat moois hebt geschreven/maakt met plaatjes enzow en of het lief is![]()
doe je best! KUSS!!!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef Viswijfje het volgende:
er gaan er dan dus 4 naar de halve finale (want ik stuur me Dokie echt niet weg):
SL
Doka
Visgozer
Fixer999
er komen dus nog 2 rondes/opdrachten oke?
je bent murp! en baalt gewoon dat je eruit ligtquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:28 schreef Piovan het volgende:
[..]
Rotop murp, de grappigheid is er vanaf
OMGquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:26 schreef Viswijfje het volgende:
Opdracht 6: lefgozer!
dit is een doeopdracht: het gaat om lef, originaliteit en creativiteit ook!
maak een nieuw topic opgedragen voor mijde TWEE met de mooiste/beste topics gaan door voor de finale!!:
ik beoordeel op OP, titel, en ook wel n beetje op of t topic loopt.. maar als er gelijk een slot opkomt is dat niet persee je schuld dus ik kijk vooral naar of je wat moois hebt geschreven/maakt met plaatjes enzow en of het lief is![]()
doe je best! KUSS!!!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:34 schreef Viswijfje het volgende:
o en als je t doet zet dan wel even de link hier want ik ben niet de hele dag elke topic op fok aan t lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |