Ik vind dit een heel mooi nummer, een van de weinige nummers waar ik goed naar kan luisteren.quote:
Ik wil naar Stockholm. In juli.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:29 schreef Gellius het volgende:
Ik zou best even naar Parijs willen. Nu.
Nou, als je zo aandringt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:53 schreef Gellius het volgende:
Wil jij óók naar Stockholm, in juli?
Wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:57 schreef broer het volgende:
Praag in juni. Zou dát wat zijn?
Waarom niet? Ik ben namelijk al zo goed als onderweg, dus als je me nog op het laatste moment kunt behoeden voor een gigantische misser, dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:59 schreef Gellius het volgende:
Praag? Neh.
Praag is mooi hoor, maar ik ben er al een paar keer geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:05 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben namelijk al zo goed als onderweg, dus als je me nog op het laatste moment kunt behoeden voor een gigantische misser, dan hoor ik het graag.
Praag is heel erg mooi broer, veel plezier!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:05 schreef broer het volgende:
Waarom niet? Ik ben namelijk al zo goed als onderweg, dus als je me nog op het laatste moment kunt behoeden voor een gigantische misser, dan hoor ik het graag.
Kijk, dat zijn de motiverende woorden. Komt vast goed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:25 schreef Thisbe het volgende:
Praag is heel erg mooi broer, veel plezier!
Welke nog meer vraag ik mij dan zo even af?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:30 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel mooi nummer, een van de weinige nummers waar ik goed naar kan luisteren.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef wyccie het volgende:
Hoi, sorry dat ik zo lang ben weggebleven zonder iets te laten horen.
Moet ik nog bepaalde topics teruglezen? Kan er iemand een samenvatting van de afgelopen maanden geven?![]()
Haha, shit. Ik zal je zo een letterlijke geven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef broer het volgende:
Doe de hoogtepunten maar.
Ik was in het buitenland. Sorry dat je zo ongerust was. Wel liefquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
![]()
Waar was je al die tijd?????????????????????
Weet je hoeveel zorgen wij ons gemaakt hebben???
Nou, niet alleen ik hoor, Lienekien, Isabeau, Erik en nog wel meer ook waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, shit. Ik zal je zo een letterlijke geven.
[..]
Ik was in het buitenland. Sorry dat je zo ongerust was. Wel lief![]()
Jullie zijn allemaal lief.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, niet alleen ik hoor, Lienekien, Isabeau, Erik en nog wel meer ook waarschijnlijk...
Maar hoe kwam het dat je van de ene op de andere dag naar het buitenland verdwenen was??
Of had je ons gewoon niks gezegd??
PS
Wel leuk dat je weer terug bent uiteraard
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal lief.
Ik heb inderdaad niks gezegd. Maar ik heb wel in het AKQ slowchattopic een keer laten vallen dat ik ooit een paar maanden weg zou zijn. Had gedacht dat Lienekien er wel achter zou komen,
Niet zo sip kijkenquote:
We hadden het pas nog over je: ttk lpt lpt ttk, hou 's op met die gekke dingecijfersquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zo sip kijken![]()
Ik wilde er gewoon niet zo'n big deal van maken dat ik een paar maanden weg zou gaan.
foto'squote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ga het je niet vertellen, ik zal het je laten zien.
Ik ga even een mooie foto zoeken.
Ik log mezelf nooit in. Ik ben de enige die deze computer gebruikt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:17 schreef Frollo het volgende:
Was je als iemand anders ingelogd in Windows op het moment dat je de foto's opsloeg?
Oh, ja.... wat die bestandsnamen betreft... Ik snap het zelf ook niet. De foto is van dit jaar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:39 schreef broer het volgende:
Heb je een berg beklommen?
Ziet eruit als een prachtige ervaring.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Die tweede foto is trouwens het hoog(s)tepunt.![]()
Ja, iets trok mij naar de computer. Nu blijkt wat. Maar ik ga weer terug naar bed, hoor.quote:
En jij ook al!quote:Op zondag 22 april 2007 00:46 schreef DaMart het volgende:
Schokkend!
Maar ik blijf niet lang, ik denk dat ik naar bed ga. Ik ben moe, heb het koud en ben verkouden.quote:Op zondag 22 april 2007 00:42 schreef Lienekien het volgende:
Die wyccie toch!![]()
Leuk dat je er weer bent.
Van mij hoef je niet weg. Integendeel. Ik verbaasde me enkel.quote:Op zondag 22 april 2007 00:46 schreef Lienekien het volgende:
Ja, iets trok mij naar de computer. Nu blijkt wat. Maar ik ga weer terug naar bed, hoor.
quote:
Zit je nog niet in je stormkelder dan? Ik zou me maar eens haasten als ik jou was...quote:Is er een nationale rampenoefening aan de gang waar ik geen weet van heb, of zo?
Het is een nachtelijke pitstop. Poes lag bij uitzondering heerlijk te slapen op mijn bed, maar daardoor sliep vrouwtje wat minder.quote:Op zondag 22 april 2007 00:48 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg. Integendeel. Ik verbaasde me enkel.
Ah, vervelend.quote:Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Het is een nachtelijke pitstop. Poes lag bij uitzondering heerlijk te slapen op mijn bed, maar daardoor sliep vrouwtje wat minder.
Mag ik weten welke berg het is geweest? Ik eventueel heb een uitdaging nodigquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er trouwens niet 4 maanden over gedaan, hoor![]()
Ik denk dat we moeten radenquote:Op zondag 22 april 2007 02:48 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Mag ik weten welke berg het is geweest? Ik eventueel heb een uitdaging nodig![]()
En waarom wist ik daar niets van?quote:Op zondag 22 april 2007 02:45 schreef broer het volgende:
Ze heeft in vier maanden een hele berg beklommen, Do2.
Ik was er al, hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
Hé Lienekien.
Mar je bént toch een blazer?quote:Op zondag 22 april 2007 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het mag benadrukt worden. Vandaag dan. Omdat ik er vandaag vrolijk van word. En omdat ik een nieuwe blazer heb.
Zit er daadwerkelijk een groot verschil tussen die drie?quote:Op zondag 22 april 2007 11:31 schreef Lienekien het volgende:
Ja, Erik. Wat is 't nou? Een colbert, een jasje of een blazer?
Ja, natuurlijk! Jij deed me onlangs nog de groeten namens hem. Hij komt toch nog wel een keertje terug, hè?quote:Op zondag 22 april 2007 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Tante Lien.
Herinner je die goede oude jongen Bupatih nog?
Da's toch niet hetzelfde.quote:Op zondag 22 april 2007 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je kan 'm altijd PM'en, denk ik.
Nou, dat weet ik niet, hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat niet, maar dan zou je 'm kunnen vragen of ie nog ooit terugkomt.
quote:Op zondag 22 april 2007 11:44 schreef Lienekien het volgende:
(Ik voel me net een tante die een volkomen oninteressant gesprek met haar neef zit te voeren.)
Je bedoelt dat je erachter bent gekomen dat de 'R' op de versnellingspook niet staat voor 'Racen'?quote:Op zondag 22 april 2007 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
2 gehad, dinsdag weer. Heb leren schakelen afgelopen les (wat niet helemaal vlekkeloos ging).
Heb je de 1e les continue in z'n 1 rondgereden??quote:Op zondag 22 april 2007 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
2 gehad, dinsdag weer. Heb leren schakelen afgelopen les (wat niet helemaal vlekkeloos ging).
aha, op die fietsquote:Op zondag 22 april 2007 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, toen schakelde hij.
Je stelt eens een vraag, je gooit er eens wat weetjes tussendoor, maar het komt niet van de grond en de belevingswerelden komen niet bij elkaar.quote:
Zo ervaar je de gesprekken met mij ook? Als tantezegger?quote:
Ja, kunst. Jij zit ook op een dokter te wachten.quote:Op zondag 22 april 2007 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden zulke gesprekken. Zelfs met de op hun dokter wachtende bejaarden in het ziekenhuis deel ik een belevingswereld.
En we hebben allemaal in het ziekenhuis gelegen, en we hebben allemaal een voorkeur voor koffie dan wel thee. Er is altijd een gedeelde beleving.quote:Op zondag 22 april 2007 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, kunst. Jij zit ook op een dokter te wachten.
The disease to please, Claudia? Of ligt het toch anders? (Ik schat jou helemaal niet in als zo'n pleaser.)quote:Op zondag 22 april 2007 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geef je groot gelijk, maar bij mij is het haast tweede natuur.
Ik lijd er ook erg onder.
Zulke gesprekjes hebben ook niet als doel om mensen te behagen, maar meer een nieuwsgierigheid die ikzelf heb. Ik vind het aangenaam en prikkelend om (kortstondig) aan een andere belevingswereld deel te hebben. Daarom houd ik ook van romans.quote:Op zondag 22 april 2007 12:57 schreef Lienekien het volgende:
The disease to please, Claudia? Of ligt het toch anders? (Ik schat jou helemaal niet in als zo'n pleaser.)
Wat voor wachtkamer is er dan? Met allemaal eenpersoonshokjes?quote:Op zondag 22 april 2007 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er vaak helemaal geen zín in om een gedeelde belevingswereld te vinden. Laat mij maar lekker alleen met mijn gedachten. Nou is de wachtkamer in 'mijn' ziekenhuis)* gelukkig ook zo dat je niet naast of tegenover iemand hoeft te zitten.
)* Morgen weer.
't Is heel kunstig opgesteld, met allemaal aparte zitjes.quote:Op zondag 22 april 2007 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat voor wachtkamer is er dan? Met allemaal eenpersoonshokjes?
Ik vat 'm.quote:Op zondag 22 april 2007 13:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zulke gesprekjes hebben ook niet als doel om mensen te behagen, maar meer een nieuwsgierigheid die ikzelf heb. Ik vind het aangenaam en prikkelend om (kortstondig) aan een andere belevingswereld deel te hebben. Daarom houd ik ook van romans.
Johnny Five is alive!quote:Op zondag 22 april 2007 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Short Circuit?
Die is gewoon het hele weekend lam, volgens mij.quote:Op zondag 22 april 2007 13:32 schreef broer het volgende:
Is JAM nu uiteindelijk toch geband?
Ik denk dat hij dit weekend eindelijk genoeg heeft gedronken.quote:Op zondag 22 april 2007 13:33 schreef broer het volgende:
Ja, maar meestal komt hij dan 's nachts nog wel even schelden. Vandaar.
Zou zijn salaris dan toch gestort zijnquote:Op zondag 22 april 2007 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit weekend eindelijk genoeg heeft gedronken.
quote:Op zondag 22 april 2007 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou zijn salaris dan toch gestort zijn?
quote:Op 22 april 2007 13:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet niet of/wanneer ik terugkom. Vast wel een keer, maar wanneer weet ik ook niet.
Mijn internet-tijd heeft nu z'n prioriteiten elders liggen. Niet meer bij FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel treurig inderdaad. Maar een interessant boek. Ik moet er verder over nadenken.
Overigens deed de stijl van schrijven me erg aan Kierkegaard denken.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Was ze zo slecht, James, Jim, Jeff?quote:Op maandag 23 april 2007 03:46 schreef JAM het volgende:
Ik ben aangekomen. Ik heb vanacht mogen zien hoe lelijk, hoe spuuglelijk, hoe intens, intens, intens, intens, intens lelijk de wereld kan zijn. Is. Hoe intens, intens, intens lelijk de wereld is. Het is een understatement te zeggen: 'Ik ben in armoedige tijden geboren.' Vannacht heb ik de naakte mense mogen aanschouwen, de mens, de mens als mens, de mens in al zijn menselijkheid en mede daarom versta ik nu, versta ik (!) waarom men spreekt over de 'menselijkheid' van dingen, wanneer deze werkelijk te vreselijk te zijn voor alles. Voor woorden, voor beelden, voor wat dan ook, voor alles. The humanity of it all. The horror.
Ik ben aangekomen. Je suis arrivé. Eindelijk.
Volgend seizoen zal FC Den Haag het genoegen hebben om tegen TOP-Oss te voetballenquote:Op maandag 23 april 2007 04:16 schreef JAM het volgende:
Ik ga slapen. Krijg de tering maar. FC Den Haag olé olé, FC Den Haag olé olé, FC Den Haag, FC Den Haag, FC Den Haag olé olé !
Beste schrikeffect aller tijden.quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg vannacht weer nachtmerries, hoor.
Wat is een usb-stick?quote:Op maandag 23 april 2007 09:03 schreef Frollo het volgende:
O ja, ik ben al jááren niet meer in de copyshop geweest. Ze doen daar toch wel aan usb-sticks?
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 23 april 2007 09:02 schreef Frollo het volgende:
O ja, de scriptie is af.
Straks printen, inbinden en dan kachel ik maar eens naar de uni.
Ik heb hier nog een bestandje, scriptievoorstel.doc, en dat is van maart 1998.quote:Op maandag 23 april 2007 09:04 schreef Z het volgende:
Het is net alsof je er maar een paar weken mee bezig bent geweest.
Oooh. Dan hoeft noch IR noch Gellius voorlopig te wanhopen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een bestandje, scriptievoorstel.doc, en dat is van maart 1998.
Aino. Maar ik heb je er een paar weken terug pas iets over zien zeggen. Mijn vriendin heeft het ook zo gedaan, na 10 jaar pas afgestudeerd, het was een enorme bevrijding kan ik je vertellen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een bestandje, scriptievoorstel.doc, en dat is van maart 1998.
Tja...quote:Op maandag 23 april 2007 08:59 schreef Frollo het volgende:
Ik heb al zeker twee jaar het tweede seizoen van Twin Peaks op m'n harde schijf staan, maar het kijken komt er maar niet van.
Nou, ik heb expres al gesolliciteerd voor het rijkstraineeprogramma dat ingaat op 3 september zodat ik wat externe druk heb om dan écht klaar te zijn. Maar goed, op dit moment produceer ik weinig en heb ik het gevoel dat alles wat ik schrijf onzin is die bovendien door iemand op de basisschool geschreven zou kunnen zijn. Gelukkig heb ik morgen weer een gesprek met m'n begeleider, misschien kan die me de Gouden Tip geven.quote:Op maandag 23 april 2007 09:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oooh. Dan hoeft noch IR noch Gellius voorlopig te wanhopen.
Qui!quote:Op maandag 23 april 2007 09:03 schreef Z het volgende:
Hé loewieskatorze, dragen al die uitgezonden (mannelijke) nederlanders met opzet een baard?
Dit én vorig jaar.quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Lienekien het volgende:
En moest je je voor dit jaar dan weer inschrijven om te kunnen afstuderen?
'n Eigen beheertje, Z. Het blijft verbijsterend dat ze nergens onder contract kunnen komen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:37 schreef Z het volgende:
Heeft Pilotwave een nieuwe plaat uit Gellius?
Goed bezig!!!quote:Op maandag 23 april 2007 09:02 schreef Frollo het volgende:
O ja, de scriptie is af.
Straks printen, inbinden en dan kachel ik maar eens naar de uni.
Het zou me niks verbazen als je daar zelfs met bluetooth terecht kan.quote:Op maandag 23 april 2007 09:03 schreef Frollo het volgende:
O ja, ik ben al jááren niet meer in de copyshop geweest. Ze doen daar toch wel aan usb-sticks?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Hé wyccie, wat ga jij nou doen? Ook afstuderen?
Het is vaak niet zo zeer de vraag 'wat te doen' maar meer dat je überhaupt iets moet gaan doen. Het zoeken naar het idelale onderwerp is onzin, als je het niet weet maakt het volgens mij niet zo veel uit wat je doet. Het feit dat je het niet weet komt waarschijnlijk voort uit een brede interesse. Ik ben bijvoorbeeld lang op zoek geweest naar de ideale baan, maar die bestaat gewoon niet. Ik vind van alles leuk en dus het werk wat ik nu doe ook.quote:Op maandag 23 april 2007 10:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Als ik nou eens wist wat ik wil of kan doen zou ik nu niet het gevoel hebben dat ik in een zwart gat zit. En zo'n gat is best donker als je maandenlang alleen maar zon hebt gezien.
Lien, zeg jij maar wat ik moet doen.![]()
Nog. Weer. Bijbaan. Maar om nou te blijven hangen tot mijn zestigste.... Ach ja, waarom ook nietquote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef Gellius het volgende:
Eerst maar eens een baan, zou ik denken. Of heb je die nog. Al. Weer.
Ik ben 'nou al klaar'. (God, ik voel me prehistorisch als ik me weer op de uni zou vertonen, maar ik zit er wel aan te denken om met een nieuwe studie te beginnen.)quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben even kwijt of wyccie nou al klaar was met de studie.
Het klopt wat je zegt. Maar het maakt de keus niet makkelijker.quote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef Z het volgende:
Het is vaak niet zo zeer de vraag 'wat te doen' maar meer dat je überhaupt iets moet gaan doen. Het zoeken naar het idelale onderwerp is onzin, als je het niet weet maakt het volgens mij niet zo veel uit wat je doet. Het feit dat je het niet weet komt waarschijnlijk voort uit een brede interesse. Ik ben bijvoorbeeld lang op zoek geweest naar de ideale baan, maar die bestaat gewoon niet. Ik vind van alles leuk en dus het werk wat ik nu doe ook.
Nou, ik heb het vluchtig overgekéken en dat was al voldoende om meerdere!!! knotsen!!! van fouten te zien, inclusief een lettergroottewijziging vanaf pagina 84, dus het lijkt me beter om de bliksemse boel maar gewoon in te leveren zonder er verder naar te kijken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef Gellius het volgende:
Spannend, Frollo! Zou je het niet voor de zekerheid nog één keer overlezen?
Wat, de ISSS in Den Haag? Jongen, daar wil je nog niet dood gevonden worden!quote:Op maandag 23 april 2007 10:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat zal ik gaan doen? International school for human social sciences (. ) (oid) en de nieuwe Caesar worden, of De Kunstacademie (
. ) en wereldberoemd worden... Hmm. Als ik die internationale studie doe, en groots leider ben, mag ik vast geen rare tekeningetjes maken... :/.
In je vrije tijd iets met je handen doen kan toch, als hobby? Lekker kleien, pottenbakken of beeldhouwen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Z het volgende:
Ik wilde banketbakker worden of binnenvaartschipper (waar dat vandaan kwam weet ik niet). Ik zou nog wel eens een ambacht willen uitoefenen, iets met m'n handen doen dus.
Ik heb al sloten hobby's gehad. Ik ga denk wel een keer een cursus meubelmaken oid doen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
In je vrije tijd iets met je handen doen kan toch, als hobby? Lekker kleien, pottenbakken of beeldhouwen.
Lijtk me heerlijk! Ben zelf ook telkens op zoek naar een hobby waar ik goed in kan worden![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef Gellius het volgende:
Dat heeft mij ook altijd wel aangesproken. Meubels maken of boekbinden. 'n Ambacht.
Boekbinden is érg leuk. Mijn oma heeft een gigantisch lomp boekbindapparaat in de kelder staan. Zo'n ambacht is inderdaad leuk. Leuker dan beeldhouwen of schilderen, want daarvoor moet je ook enigszins talent hebben.quote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef Gellius het volgende:
Dat heeft mij ook altijd wel aangesproken. Meubels maken of boekbinden. 'n Ambacht.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef Thisbe het volgende:
Leuker dan beeldhouwen of schilderen, want daarvoor moet je ook enigszins talent hebben.
Gelukkig trappen de meeste mensen daar niet in wyccie! Ik ben helaas niet in staat iets kunstzinnigs te produceren, daarom ben ik maar kunstliefhebber en koper geworden.quote:Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar het is toch juist leuk dat je door middel van een hobby ontdekt dat jer ergens talent voor hebt? En trouwens, bij schilderen of beeldhouwen kan je bij gebrek aan talent je werken nog altijd Kunst noemen.
Ik begrijp hieruit dat je van mening bent dat er voor bepaalde ambachten een leeftijdscategorie bestaat? Wat een interessant wereldbeeld. Hoe zit het met ambachtelijke bakkers? Schoenmakers? Touwslagers? Ik zoek iets voor dertigersquote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind jou altijd een beetje een pyl. Maar jij bent nog helemaal niet zo oud. Niet dat hij zo erg oud is. (Voor het geval hij dit leest)
Hèb ik gedaan. Best leuk, maar mijn zusje was er beter in. En dan hou ik er mee op. Zo zit 't.quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef JAM het volgende:
Kalligrafie, wat dacht je daarvan?
Nee, ik vind dat oude(re) mannen bij oude ambachten horen. Niet per categorie.quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp hieruit dat je van mening bent dat er voor bepaalde ambachten een leeftijdscategorie bestaat? Wat een interessant wereldbeeld. Hoe zit het met ambachtelijke bakkers? Schoenmakers? Touwslagers? Ik zoek iets voor dertigers.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef Lienekien het volgende:
Bah, ik moet voor controle naar het ziekenhuis en nou ben ik zenuwachtig.
Ik vind dat een beetje raar. Ik drink (eigenlijk) nooit (meer) en om dan begin van de middag een fles open te trekken...quote:
Succes.quote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef Lienekien het volgende:
Bah, ik moet voor controle naar het ziekenhuis en nou ben ik zenuwachtig.
Geen schildklier, allememachies Adriaan, dat lijkt me geen pretje.quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Endocrinoloog, omdat ik geen schildklier meer heb. Ben dit keer vooral benieuwd naar mijn bloeddruk. Verder bespreken we mijn 'medicatie'.
Ach, zo weet je net dat je d'r eentje hebt, en zo is 'ie eruit!quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen schildklier, allememachies Adriaan, dat lijkt me geen pretje.
Dat is toch dat ding dat zo guitig op een vlinderstrikje lijkt?quote:Op maandag 23 april 2007 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, zo weet je net dat je d'r eentje hebt, en zo is 'ie eruit!![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is toch dat ding dat zo guitig op een vlinderstrikje lijkt?
Ach, ik ben een vlinderstrikje armer maar een permanente 'glimlach' rijker. (Ja, echt. Zo noemde de chirurg het: 'je krijgt een glimlachje'.)quote:Op maandag 23 april 2007 13:09 schreef Frollo het volgende:
Precies!
Nu alleen nog wat stippeltjes d'r op en je kan zo doorgaan voor een professor uit een jaren 50-film.
Doet me denken aan dat spookverhaal.quote:Op maandag 23 april 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Ach, ik ben een vlinderstrikje armer maar een permanente 'glimlach' rijker. (Ja, echt. Zo noemde de chirurg het: 'je krijgt een glimlachje'.)
Nee.quote:
Hij verwijst terug naar de huisarts voor controle.quote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef Frollo het volgende:
Damn.
En vervolgens dook doc zijn dossiers in en mocht je weer gaan?
quote:Om te bepalen of u hypertensie heeft, moet de bloeddruk absoluut in rust gemeten worden waarbij u zowel lichamelijk als geestelijk ontspannen moet zijn. Zorg er daarom voor dat u, als u naar de dokter gaat voor een bloeddrukcontrole, ruim op tijd bent en niet op het allerlaatste moment hijgend binnen komt hollen.
Je begint het leuk te vinden, hè, burgerlijke voetbalhooligan.quote:Op maandag 23 april 2007 17:02 schreef JAM het volgende:
Jesus, wat heb ik hard gewerkt vandaag. Het is na vijf uur en ik zit nog steeds op kantoor zeg. (!)
Ik heb ook geen kuierronde ondernomen vandaag, beste Claudia.quote:Op maandag 23 april 2007 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb je weer gemist, Gellius. Ik word er ook een beetje moe van om naar je uit te kijken, want het hardlopen gaat me veel beter af als ik geconcentreerd voor me uit staar.
Zaterdag mag ik voor de psychologische test, dus als ik die verneuk ben ik m'n deadline kwijt en is het helemaal niet erg dat ik achterloop.quote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef Thisbe het volgende:
En dan dacht ik, dat ik er lang mee bezig was geweest met mijn 1 jaar en 3 maanden.
Het valt dus allemaal mee IR, je hebt nog een paar jaar.
Ik was vrijdag in een gezelschap waar ongeveer iedereen opeens meegedaan bleek te hebben.quote:Op maandag 23 april 2007 17:55 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde heeft ook meegedaan aan die rijkstraineeshiprondes. Ze was er slecht over te spreken.
Nee, de ISHSS aan de UvA.quote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat, de ISSS in Den Haag? Jongen, daar wil je nog niet dood gevonden worden!.
Precies, je bent gewoon slecht opgevoed.quote:Op maandag 23 april 2007 18:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Volgens die dingen was ik schizofreen, chronisch depressies en whatnot. Unsinn.
DOE HET NIET, POPE. Ik heb er vorig semester een vak gevolgd en ik ben ontzettend tolerant, maar geloof me, als je de hele tijd tussen die zeikerige amerikaanse meisjes met hun zeikerige stemmen en hun 'I was like' gezeik moet zitten word je binnen tien minuten TOTAAL GEK.quote:
Nou, het is niet dat type psychologische test. Tenminste, dat mag ik hopen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Volslagen onzin, idd.quote:Op maandag 23 april 2007 18:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Volgens mij verdienen politicologen helemaal niet zoveel. Welk bedrijf wil nu een politicoloog hebben?quote:Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, LXIV, geld lijkt me erg aangenaam, maar ik behoor niet tot die grote groep mensen waarbij dat de kern van het bestaan is. Als ik mijn wederhelft hoor vertellen hoe veel ze later wel niet gaat verdienen of mijn vader aan de lijn heb die me voorspiegelt hoe royaal de salarissen van politicologen wel niet gaan worden word ik altijd een beetje moe. Ik wil gewoon rust. En Leffe.
Die rust kan ik veel beter vinden als m'n scriptie af is en ik geen voorzitter van m'n studentenvereniging meer ben. En die Leffe kan ik zonder topsalaris ook wel kopen.
Idd. Gevoelsmatig heb ik nog nooit een dag hoeven te werken.quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef Gellius het volgende:
Je kan altijd nog het leger in, IR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |