Was ze zo slecht, James, Jim, Jeff?quote:Op maandag 23 april 2007 03:46 schreef JAM het volgende:
Ik ben aangekomen. Ik heb vanacht mogen zien hoe lelijk, hoe spuuglelijk, hoe intens, intens, intens, intens, intens lelijk de wereld kan zijn. Is. Hoe intens, intens, intens lelijk de wereld is. Het is een understatement te zeggen: 'Ik ben in armoedige tijden geboren.' Vannacht heb ik de naakte mense mogen aanschouwen, de mens, de mens als mens, de mens in al zijn menselijkheid en mede daarom versta ik nu, versta ik (!) waarom men spreekt over de 'menselijkheid' van dingen, wanneer deze werkelijk te vreselijk te zijn voor alles. Voor woorden, voor beelden, voor wat dan ook, voor alles. The humanity of it all. The horror.
Ik ben aangekomen. Je suis arrivé. Eindelijk.
Volgend seizoen zal FC Den Haag het genoegen hebben om tegen TOP-Oss te voetballenquote:Op maandag 23 april 2007 04:16 schreef JAM het volgende:
Ik ga slapen. Krijg de tering maar. FC Den Haag olé olé, FC Den Haag olé olé, FC Den Haag, FC Den Haag, FC Den Haag olé olé !
Beste schrikeffect aller tijden.quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg vannacht weer nachtmerries, hoor.
Wat is een usb-stick?quote:Op maandag 23 april 2007 09:03 schreef Frollo het volgende:
O ja, ik ben al jááren niet meer in de copyshop geweest. Ze doen daar toch wel aan usb-sticks?
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 23 april 2007 09:02 schreef Frollo het volgende:
O ja, de scriptie is af.
Straks printen, inbinden en dan kachel ik maar eens naar de uni.
Ik heb hier nog een bestandje, scriptievoorstel.doc, en dat is van maart 1998.quote:Op maandag 23 april 2007 09:04 schreef Z het volgende:
Het is net alsof je er maar een paar weken mee bezig bent geweest.
Oooh. Dan hoeft noch IR noch Gellius voorlopig te wanhopen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een bestandje, scriptievoorstel.doc, en dat is van maart 1998.
Aino. Maar ik heb je er een paar weken terug pas iets over zien zeggen. Mijn vriendin heeft het ook zo gedaan, na 10 jaar pas afgestudeerd, het was een enorme bevrijding kan ik je vertellen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een bestandje, scriptievoorstel.doc, en dat is van maart 1998.
Tja...quote:Op maandag 23 april 2007 08:59 schreef Frollo het volgende:
Ik heb al zeker twee jaar het tweede seizoen van Twin Peaks op m'n harde schijf staan, maar het kijken komt er maar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |